co dalej?
Moderator: Pasza
co dalej?
Panowie,
Mysle ze warto sie przygotowac do tego "wywieszenia" propozycji na nastepny sezon na stronie PZM. Na spotkaniu ustalilismy (ustalili dzialacze??) ze wywiesza propozycje na stronie i beda czekac na uwagi. Ja po spotkaniu od razu mam kilka uwag a mysle ze wy tez.
Moze warto zrobic burze mozgow i uderzyc jednym frontem - inaczej nas znowu rozwala...
domator
Mysle ze warto sie przygotowac do tego "wywieszenia" propozycji na nastepny sezon na stronie PZM. Na spotkaniu ustalilismy (ustalili dzialacze??) ze wywiesza propozycje na stronie i beda czekac na uwagi. Ja po spotkaniu od razu mam kilka uwag a mysle ze wy tez.
Moze warto zrobic burze mozgow i uderzyc jednym frontem - inaczej nas znowu rozwala...
domator
Ustalenie wspolnych rzadan wobec PZM. Wiem ze ty lubisz inny off-road niz jaszary pisze:Co rozumiesz przez wspólny front?

Mozemy chyba wypracowac liste zyczen i zglosic ja do PZM.
Naprawde bedziesz niezadowolony jak rajdy beda wygladac jak Baja? I beda 2-3 w roku a reszta czechy/wegry?
domator
Można by się pokusić o napisanie listu
do PZM podpisanego przez zawodników z propozycjami jak chcielibyśmy żeby wygłądały RMPST w przyszłym roku.
Np.:
długość trasy min. 80km
charakterystyka trasy: baja
zakaz używania kołków
brak objazdu trasy
itp.
a może warto by się zastanowić czy z uwagi na brak dostępnych terenów i duże prawdopodobieństwo że będą tylko 2 lub 3 rundy w Polsce to może lepiej zaproponować żeby na rundach jeździć przez dwa dni zamiast 80km to 160km w pierwszy dzień w jedną stronę w drugi "pod prąd" - terenu ani dodatkowych zezwoleń nie potrzeba więcej

Np.:
długość trasy min. 80km
charakterystyka trasy: baja
zakaz używania kołków
brak objazdu trasy
itp.
a może warto by się zastanowić czy z uwagi na brak dostępnych terenów i duże prawdopodobieństwo że będą tylko 2 lub 3 rundy w Polsce to może lepiej zaproponować żeby na rundach jeździć przez dwa dni zamiast 80km to 160km w pierwszy dzień w jedną stronę w drugi "pod prąd" - terenu ani dodatkowych zezwoleń nie potrzeba więcej
T2 optymista
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
Ja sie boje ze w regulaminie bedzie napisane 80 km a jak przyjedziemy to sie okaze ze lesnik nie dal czy ktos tam inny i ze jest 50. Wiec proponuje zapis ze:
- Jesli z jakichkolwiek powodow (obiektywnych czy subiektywnych - lacznie z kleska zywiolowa, deszczem czy strajkiem kolejarzy) trasa bedzie miala mniej niz 80 km to runda nie zalicza sie do Mistrzostw Polski (punkty nie naliczane) a AK zwraca wpisowe. Kto chce jezdzic dla przyjemnosci - moze sobie pyrkac po lesie.
- nie "zakaz kolkow" tylko obowiazek jezdzenia na oponie dopuszczonej do ruchu lub zawodow (G1 ma napisane "for competition only").
- Najlepiej by bylo zrobic "odbior trasy". Na tydzien przed rajdem AK ma obowiazek zaprosic jedna osobe z zawodnikow (nie jezdzacych) i przewiezc go po trasie. Nasz przedstawiciel akceptuje trase badz nie. Zawsze jest ktos kto nie jedzie z roznych powodow i moglby zaakceptowac trase w naszym imieniu ze nie ma w niej dolow na 3 metry.
domator
- Jesli z jakichkolwiek powodow (obiektywnych czy subiektywnych - lacznie z kleska zywiolowa, deszczem czy strajkiem kolejarzy) trasa bedzie miala mniej niz 80 km to runda nie zalicza sie do Mistrzostw Polski (punkty nie naliczane) a AK zwraca wpisowe. Kto chce jezdzic dla przyjemnosci - moze sobie pyrkac po lesie.
- nie "zakaz kolkow" tylko obowiazek jezdzenia na oponie dopuszczonej do ruchu lub zawodow (G1 ma napisane "for competition only").
- Najlepiej by bylo zrobic "odbior trasy". Na tydzien przed rajdem AK ma obowiazek zaprosic jedna osobe z zawodnikow (nie jezdzacych) i przewiezc go po trasie. Nasz przedstawiciel akceptuje trase badz nie. Zawsze jest ktos kto nie jedzie z roznych powodow i moglby zaakceptowac trase w naszym imieniu ze nie ma w niej dolow na 3 metry.
domator
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
- sylwekszu
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 5:41 pm
- Lokalizacja: radziejowice
cross...
Nawiazujac:prawie w pełni zgadzam sie z Toba co do powyzszego tylko że drogi po których by mozna było puscić zawodników po przejeździe 50 zawodników na kołkach nadaja sie potem dla aut tylko na kołkach(kazde inne utknie w koleinie),sprawa dwumetrowej dziury na łące...mysle że to nie jest problem dla jakiegokolwiek samochodu rajdowego(chyba że jest to auto do rajdów płaskich) tudziez dla myslacego kierowcy,a co do odbioru trasy jestem w pełni za.Temat błota na trasie...rajd jest z załozenia terenowy i chyba troche błota może na nim byc ,wszystko rozbija sie o właściwe opisy trasy,no chyba ze rajdy terenowe będą organizowane w sopocie i będzie tylko piasek..domator pisze:Ja sie boje ze w regulaminie bedzie napisane 80 km a jak przyjedziemy to sie okaze ze lesnik nie dal czy ktos tam inny i ze jest 50. Wiec proponuje zapis ze:
- Jesli z jakichkolwiek powodow (obiektywnych czy subiektywnych - lacznie z kleska zywiolowa, deszczem czy strajkiem kolejarzy) trasa bedzie miala mniej niz 80 km to runda nie zalicza sie do Mistrzostw Polski (punkty nie naliczane) a AK zwraca wpisowe. Kto chce jezdzic dla przyjemnosci - moze sobie pyrkac po lesie.
- nie "zakaz kolkow" tylko obowiazek jezdzenia na oponie dopuszczonej do ruchu lub zawodow (G1 ma napisane "for competition only").
- Najlepiej by bylo zrobic "odbior trasy". Na tydzien przed rajdem AK ma obowiazek zaprosic jedna osobe z zawodnikow (nie jezdzacych) i przewiezc go po trasie. Nasz przedstawiciel akceptuje trase badz nie. Zawsze jest ktos kto nie jedzie z roznych powodow i moglby zaakceptowac trase w naszym imieniu ze nie ma w niej dolow na 3 metry.
domator
Sylwek
emerytowany pilot
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
tak po tym spotkaniu w mszczonowie i teraz jak to czytam to ni w ząb nie widze możliwości aby wszystkim dogodzić - muszą chyba powstać dwa równoległe Mistrzostwa Polski dla dwóch opcji rozumienia jeżdzenia szybkościowego w terenie.
Więc muszą obydwie grupy zakasać rękawy i robić imprezy na swoją modłe i wtedy wszyscy będa zadowoleni.
Maciek
Więc muszą obydwie grupy zakasać rękawy i robić imprezy na swoją modłe i wtedy wszyscy będa zadowoleni.
Maciek
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
Maciek,
Co ty wymyslasz?
To kto jest przeciw kierunkowi nazywanemu nazywanemu roboczo BAJA?
Pewnie Szary troche, Sylwek cos tu na forum sie wlacza ze tez lubi dziury. OK. To 2 osoby.
Kto jeszcze?
Bo mnie sie wydaje ze jadnak na spotkaniu wyraznie bylo widac druzgoczaca przewage kierunku BAJA.
Po to wlasnie zaproponowalem ten temat zeby kazdy mogl powiedziec co chce.
domator
Co ty wymyslasz?
To kto jest przeciw kierunkowi nazywanemu nazywanemu roboczo BAJA?
Pewnie Szary troche, Sylwek cos tu na forum sie wlacza ze tez lubi dziury. OK. To 2 osoby.
Kto jeszcze?
Bo mnie sie wydaje ze jadnak na spotkaniu wyraznie bylo widac druzgoczaca przewage kierunku BAJA.
Po to wlasnie zaproponowalem ten temat zeby kazdy mogl powiedziec co chce.
domator
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
wiesz mnie zapindalanie po szutrach i polnych drogach jakoś też nie leży, może dlatego , że od 1992 roku jak zaczynałem w to się bawić im ciężej było tym lepiej ale trasy sie robiło tak że standardowy GAZ/UAZ na orginalnych oponach miał to przejechać - i może tak mi już zostało i zostanie
wiem , że sprzęty sie zmieniły i szybkości sie zmieniły itd ale jak podajesz przykład Grześka i OS-u na Budokruszu to juz mnie wszystko opada i nie wiem czy czytam wątek o Rajdowych Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych czy watek Mistrzostwa Polski Samochodów SUV/4MATIC.
Tak na koniec dodam, że rozmawiałem np. z Grzeskiem Szwagrzykiem co myśli o OS-ie na Budokruszu to stwierdził że był to najlepszy OS w tym roku i chetnie po takich OS-ach bedzie jeździł.
I czy aktualnie wejdzie do regulaminu te 80km i wszelkie inne zmiany w kierunku Baja czy nie to nie zmieni to tego iż nie ma wystarczjącej ilości ludzi organizatorów z pasja i zamiłowaniem do tego aby zrobic choc z 2 rundy Baja w Polsce. Ja przynajmniej ich nie widze.
wiem , że sprzęty sie zmieniły i szybkości sie zmieniły itd ale jak podajesz przykład Grześka i OS-u na Budokruszu to juz mnie wszystko opada i nie wiem czy czytam wątek o Rajdowych Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych czy watek Mistrzostwa Polski Samochodów SUV/4MATIC.
Tak na koniec dodam, że rozmawiałem np. z Grzeskiem Szwagrzykiem co myśli o OS-ie na Budokruszu to stwierdził że był to najlepszy OS w tym roku i chetnie po takich OS-ach bedzie jeździł.
I czy aktualnie wejdzie do regulaminu te 80km i wszelkie inne zmiany w kierunku Baja czy nie to nie zmieni to tego iż nie ma wystarczjącej ilości ludzi organizatorów z pasja i zamiłowaniem do tego aby zrobic choc z 2 rundy Baja w Polsce. Ja przynajmniej ich nie widze.
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
Ja sie zgadzam ze Szwagrzykiem - moze nie najlepszy ale jeden z lepszych Budokrusz byl. I nigdy nic innego nie powiedzialem. (Lepszy byl OS nr 2 w Suwalkach i OS nr 1 w Łasku)
Tylko wyjasnij mi po co mialem wjezdzac w to bloto? Czy na tych 40 metrach mam udowodnic jakim jestem zajebistym kierowca? Czy moze ze mam mocniejszy samochod? Bo nie wiem. Nie widze zadnego sensowne
Jak zaczynales sie w to bawic to byla to JEDYNA dyscyplina w szeroko pojetym off-roadzie. Zapewne zauwazyles ze od kilku lat rozgrywane sa ciezkie rajdy przeprawowe - koledzy co lubia po kierownice w blocie siedziec jezdza osobno. I chwala im za to - puchar gazetki przyciaga 10 razy wiecej kibicow na jednej rundzie niz RMPST w calym sezonie.
Podzial na dyscypliny juz nastapil pare lat temu. Jak sie nazywa Twoja licencja?
Cross-Country.
domator
Tylko wyjasnij mi po co mialem wjezdzac w to bloto? Czy na tych 40 metrach mam udowodnic jakim jestem zajebistym kierowca? Czy moze ze mam mocniejszy samochod? Bo nie wiem. Nie widze zadnego sensowne
Jak zaczynales sie w to bawic to byla to JEDYNA dyscyplina w szeroko pojetym off-roadzie. Zapewne zauwazyles ze od kilku lat rozgrywane sa ciezkie rajdy przeprawowe - koledzy co lubia po kierownice w blocie siedziec jezdza osobno. I chwala im za to - puchar gazetki przyciaga 10 razy wiecej kibicow na jednej rundzie niz RMPST w calym sezonie.
Podzial na dyscypliny juz nastapil pare lat temu. Jak sie nazywa Twoja licencja?
Cross-Country.
domator
Mi jako pilotowi jest zupełnie obojętne po czym będzie się jeździło. Jeśli ma to być dotychczasowe RMPST to proszę, żeby objazd trasy był po BK i żeby było dość czasu na zapoznanie się z trasą i dobry opis. Jeśli ma być Baja to roadbook MUSI być (jak już pisałem) wg. wytycznych FIA:
Przypomnę
http://www.wroclaw4x4.org/Extra/Arek/ro ... wg_FIA.pdf
Regulamin musi być spójny i sensowny. Jeśli zwężki i waga to jedna klasa narodowa O plus T1 i T2. Jeśli jakaś inna klasa wspólna z Europą, to brak klas narodowych i otwarte Mistrzostwa Polski.
Jeśli klasa narodowa O ma dać tytuł Mistrza Polski to minimum 6 eliminacji w Polsce. Jeśli Mistrzostwa mają być otwarte, to do końca roku niezmieniany potem terminarz imprez z jasnym regulaminem technicznym i wszystkimi wymogami.
To nie może wyglądać na macanie się po jajkach
Albo wiem co mnie czeka i mam czas się do tego przygotować, albo lepiej nie wystartuję, bo może się okazać że z treści regulaminów i tak będę poza klasyfikacją.
PS. Mam takie pytanie. Kto jest za otwarciem Mistrzostw
Wiadomo, że nie Polak zostanie wtedy Mistrzem 
Przypomnę

http://www.wroclaw4x4.org/Extra/Arek/ro ... wg_FIA.pdf
Regulamin musi być spójny i sensowny. Jeśli zwężki i waga to jedna klasa narodowa O plus T1 i T2. Jeśli jakaś inna klasa wspólna z Europą, to brak klas narodowych i otwarte Mistrzostwa Polski.
Jeśli klasa narodowa O ma dać tytuł Mistrza Polski to minimum 6 eliminacji w Polsce. Jeśli Mistrzostwa mają być otwarte, to do końca roku niezmieniany potem terminarz imprez z jasnym regulaminem technicznym i wszystkimi wymogami.
To nie może wyglądać na macanie się po jajkach

PS. Mam takie pytanie. Kto jest za otwarciem Mistrzostw


To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Nazywa sie jak sie nazywa, nie o to chodzi - jak bym mógl wybrałbym inną
Ja za przeprawówkami tez nie przepadam i nie zamierzam tam startować ( chyba ze w klasie Grilowej
))))) - a porównywanie jak to teraz robisz błota na Budokruszu do przeparwóki wygląda prześmiesznie ( może napisałes to w skrócie myslowym ale wyszło komicznie )
Problem w tym iz mnie sie nie uśmiechaja ani szutry ani błoto po szyje.
Ja chce czegoś pośrodku co dawały mi RMPST w ostatnich latach.
Daltego napisałem o konieczności dwutorowych Mistrzostw a nawet bym powiedział trzytorowych Mistrzostw:
- Baja
- RMPST
- Przeprawowe ( pewnie lada chwila wejda w grafik )
Problem jest tylko w zaparciu i chęci organizacji poszczególnych odmian rajdów przez ludzi utożsamiających się z danymi rajdami terenowymi.
Ja za przeprawówkami tez nie przepadam i nie zamierzam tam startować ( chyba ze w klasie Grilowej

Problem w tym iz mnie sie nie uśmiechaja ani szutry ani błoto po szyje.
Ja chce czegoś pośrodku co dawały mi RMPST w ostatnich latach.
Daltego napisałem o konieczności dwutorowych Mistrzostw a nawet bym powiedział trzytorowych Mistrzostw:
- Baja
- RMPST
- Przeprawowe ( pewnie lada chwila wejda w grafik )
Problem jest tylko w zaparciu i chęci organizacji poszczególnych odmian rajdów przez ludzi utożsamiających się z danymi rajdami terenowymi.
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Co do klas to T1, T2 i Th
z tym , że w Th dopuszczone auta z naszych klas "O" tyle tylko że jak nie będą zgodne z regulaminem aut zamknietych to nie są klasyfikowane w wynikach międzynarodowych a tylko w Mistrzostwach Polski.
Prosto i skutecznie.
z tym , że w Th dopuszczone auta z naszych klas "O" tyle tylko że jak nie będą zgodne z regulaminem aut zamknietych to nie są klasyfikowane w wynikach międzynarodowych a tylko w Mistrzostwach Polski.
Prosto i skutecznie.
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
- sylwekszu
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 5:41 pm
- Lokalizacja: radziejowice
przyszłość...
Piotr nie zrozum mnie źle...nie jestem przeciwko rajdom typu baja,jestem za wydłuzeniem odcinków,ba nawet za wydłuzeniem rajdów i oes który ma 40 km byłby marzeniem bo mi też nie podoba sie kręcenie w kółko w jakiejs piaskownicy pięć razy po tych samych wyjebach ale w naszej rzeczywistosci będzie ciężko.Raz że będą marudzić bo mało sędziów,bo lączność i tym podobne duperele.Ja mysle że przysłowiowe błoto albo nawet dziura która ma dwa metry będzie urozmaiceniem w końcu są to rajdowe mistrzostwa Polski samochodów terenowych a nie jak Maciek zauwazył słusznie SUV'ów.Co do spotkania w Mszczonowie to ono niewiele chyba wniosło,mało ludzi powiedziało cokolwiek a szacowne grono działaczy miało nas po prostu chyba gdzieś.domator pisze:Maciek,
Co ty wymyslasz?
To kto jest przeciw kierunkowi nazywanemu nazywanemu roboczo BAJA?
Pewnie Szary troche, Sylwek cos tu na forum sie wlacza ze tez lubi dziury. OK. To 2 osoby.
Kto jeszcze?
Bo mnie sie wydaje ze jadnak na spotkaniu wyraznie bylo widac druzgoczaca przewage kierunku BAJA.
Po to wlasnie zaproponowalem ten temat zeby kazdy mogl powiedziec co chce.
domator
pozdr Sylwek
emerytowany pilot
Czyli będzie można zdobyć Mistrza Polski startując tylko w "O" czy nieMaciek Skura pisze:Co do klas to T1, T2 i Th
z tym , że w Th dopuszczone auta z naszych klas "O" tyle tylko że jak nie będą zgodne z regulaminem aut zamknietych to nie są klasyfikowane w wynikach międzynarodowych a tylko w Mistrzostwach Polski.
Prosto i skutecznie.

To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
Mam taką małą uwagę do szanownego grona. Widzę, że Domator bardzo walczy o rajdy pod jego nową rajdówkę. Ma takie prawo. Zastanawiam się jednak nad sprawą organizacji. Od kilku lat obserwuje powolne dogorywanie RMPST. Tak jak widać nie ma chętnych do organizacji takich rajdów a tu toczy się dyskusja jak podnieść wymagania klubom organizującym. Nie widzicie, że to nie jest dobra droga ? Jeśli od lat powtarza się scenariusz eliminacji przez Rzemieślnik czyli Budokrusz i teren podobno wynajęty od p. Kozińskiego to jak wyobrażacie sobie wydłużenie tej rundy ? Jeszcze raz powtórzę, że od kilku lat są dwa OS-y jeżdżone x razy. Rozumiem doskonale chęć długiego i płaskiego rajdu choć ja osobiście jazdę terenową wiążę z trudami błota, piachu i wzniesień. Kto ma to organizować i gdzie ? Tu są baje w Polsce pogrzebane.
Z innej beczki jeśli dojdzie do podziału na T1 i T2 to ilu będzie zawodników z takim sprzętem ? Czy to będzie : w klasie Baran wygrał Baran ? W klasie Domownik wygrał Domownik ? A co z zawodnikami, którzy zainwestowali w obecne klasy ?
Z innej beczki jeśli dojdzie do podziału na T1 i T2 to ilu będzie zawodników z takim sprzętem ? Czy to będzie : w klasie Baran wygrał Baran ? W klasie Domownik wygrał Domownik ? A co z zawodnikami, którzy zainwestowali w obecne klasy ?
Jedynym samochodem w RMPST, ktorego sie nie da przystosowac w miare latwo nawet do klasy O jest moj pokrak. Za lekki jest.
Nie planuje jazdy w calym cykly RMPST moja nowa rajdowka nawet jesli OSy beda mialy po 280 km a nie tylko 80.
Wiec po raz kolejny pieprzysz kolego maritnnus bez sensu.
Po prostu nie moge juz zniesc podejscia AK i dzialaczy do nas - zawodnikow.
domator
Nie planuje jazdy w calym cykly RMPST moja nowa rajdowka nawet jesli OSy beda mialy po 280 km a nie tylko 80.
Wiec po raz kolejny pieprzysz kolego maritnnus bez sensu.
Po prostu nie moge juz zniesc podejscia AK i dzialaczy do nas - zawodnikow.
domator
Nie widzę pododów by kolega D. używał słów na "p". Śmieszne jest to jak się denerwujesz. Mogę mieć swoje zdanie ? Nie sądzę bym tak totalnie się nie znał na tematyce. Proszę o oświecenie dlaczego AK i działacze mają zmienić podejście do zawodników ? By usłyszeć od zawodnika, że są kurw... ? Dla ciebie takie słownictwo jest widocznie normalne ale znając wielu organizatorów są lepiej wychowani.
Przyznając rację wszystkim niezadowolonym zawodnikom pytam:
-dlaczego kluby mają się bardziej starać przy organizacji rajdów ?
-dlaczego RMPST nie przyciągają takiej publiki jak choćby 1/4 mili ?
-jakie wpisowe na eliminacje jesteście w stanie zapłacić (może tu jest sposób ?)
No i tak wzniosłe emocje rajdowe sprowadziłem do spraw tak przyziemnych jak kasa. Klub mając się wysilić by rajd miał dużo długich odcinków z mega zabezpieczeniem i gromadą sędziów nie może tego robić za marne grosze. Tak myślę. Jak się znajdą pieniądze na wynajęcie terenów, na podziękowanie sędziom i na zabezpieczenie przez odpowiednie służby to i zawodnicy będą zadowoleni.
Przyznając rację wszystkim niezadowolonym zawodnikom pytam:
-dlaczego kluby mają się bardziej starać przy organizacji rajdów ?
-dlaczego RMPST nie przyciągają takiej publiki jak choćby 1/4 mili ?
-jakie wpisowe na eliminacje jesteście w stanie zapłacić (może tu jest sposób ?)
No i tak wzniosłe emocje rajdowe sprowadziłem do spraw tak przyziemnych jak kasa. Klub mając się wysilić by rajd miał dużo długich odcinków z mega zabezpieczeniem i gromadą sędziów nie może tego robić za marne grosze. Tak myślę. Jak się znajdą pieniądze na wynajęcie terenów, na podziękowanie sędziom i na zabezpieczenie przez odpowiednie służby to i zawodnicy będą zadowoleni.
- sylwekszu
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 5:41 pm
- Lokalizacja: radziejowice
organizacja..
Akurat troche wiem a kolega widze nie bardzo...rzemieślnik to automobilklub a budokrusz ( tam gdzie był super oes) to kopalnia piachu i budokruszu nie interesuje organizowanie jakichs tam rajdów, a teren wynajeli dzieki P.Kozińskiemu i teren na budach udostepnił też pan Koziński nieodpłatnie klubowi.Mieli tylko po rajdzie wyrównać koleiny(czego do tej pory nie zrobili).Może kolega zorganizuje jakąś eliminacje w przyszłym roku i pokaże nam jak to sie robi aby wszyscy byli zadowoleni.I zawodnicy i kibice i wogóle.Ja osobiscie byłem zaangażowany w organizacje dwa lata temu rajdu w Mszczonowie i niewielu z piszących różne pierdoły tu na forum zdaje sobie sprawe jak wiele bezsensownych rzeczy trzeba pokonać aby takie cos sie odbyło.A i tak kazdemu nie dogodzisz..a to trawa za duża a to bramki nie widać a to błoto a to dziura a to sie kurzy a to za stromo za wąsko.Ludzie zamiast bić piane spóbujcie sami...zróbcie oes 150 km...załatwienie samych zezwoleń zajmie wam ruski rok...policja ,straż,lesniczy,wójt,sołtys,koparka,karetka,katering,kible,nagłośnienie,pozwolenie na impreze i wiele innych rzeczy, że o ludziach do obstawienia tego nie wspomnemartinnus pisze:Mam taką małą uwagę do szanownego grona. Widzę, że Domator bardzo walczy o rajdy pod jego nową rajdówkę. Ma takie prawo. Zastanawiam się jednak nad sprawą organizacji. Od kilku lat obserwuje powolne dogorywanie RMPST. Tak jak widać nie ma chętnych do organizacji takich rajdów a tu toczy się dyskusja jak podnieść wymagania klubom organizującym. Nie widzicie, że to nie jest dobra droga ? Jeśli od lat powtarza się scenariusz eliminacji przez Rzemieślnik czyli Budokrusz i teren podobno wynajęty od p. Kozińskiego to jak wyobrażacie sobie wydłużenie tej rundy ? Jeszcze raz powtórzę, że od kilku lat są dwa OS-y jeżdżone x razy. Rozumiem doskonale chęć długiego i płaskiego rajdu choć ja osobiście jazdę terenową wiążę z trudami błota, piachu i wzniesień. Kto ma to organizować i gdzie ? Tu są baje w Polsce pogrzebane.
Z innej beczki jeśli dojdzie do podziału na T1 i T2 to ilu będzie zawodników z takim sprzętem ? Czy to będzie : w klasie Baran wygrał Baran ? W klasie Domownik wygrał Domownik ? A co z zawodnikami, którzy zainwestowali w obecne klasy ?

pozdr sylwek
emerytowany pilot
I glupio robisz ze odpadasz.
Twoje przykladowe 1600 ccm na zwezce nie bedzie wiele gorzej robic niz 4000 z BMW na tej samej zwezce. A samochod bedziesz mial chyba lzejszy? Wbrew pozorom to wlasnie o to chodzi zeby male silniki promowac...
Zapletal jakos bardzo ladnie kiedys jezdzil Jimmnym zrobionym na T1 z marniutkim motorkiem. Bardzo skutecznie.
domator
Twoje przykladowe 1600 ccm na zwezce nie bedzie wiele gorzej robic niz 4000 z BMW na tej samej zwezce. A samochod bedziesz mial chyba lzejszy? Wbrew pozorom to wlasnie o to chodzi zeby male silniki promowac...
Zapletal jakos bardzo ladnie kiedys jezdzil Jimmnym zrobionym na T1 z marniutkim motorkiem. Bardzo skutecznie.
domator
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości