Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych
Moderator: Pasza
-
kaczor127
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: śr mar 02, 2005 9:18 am
Post
autor: kaczor127 » czw lut 03, 2011 5:01 pm
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » ndz lut 06, 2011 8:56 pm
Darek T1 pisze:Nowe T 1 od 2010 są bardzo trudne do zrobienia , lub bardzo proste jeżeli zrobisz T 1.2 to jest T2 z wygaśniętą homologacją
Napisz dokladnie co jest takie trudne, bo ja sam nie widzę nic trudnego. Może coś zle przeczytalem. Zupelnie nie wiem co ma do nowych T1 klasa T2 z wygasla homologacja.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
Robert suzuka
- jestem tu nowy...

- Posty: 83
- Rejestracja: czw kwie 07, 2005 6:39 pm
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Robert suzuka » śr lut 16, 2011 10:46 pm
Rozdzielcie proszę TH i otwartą w ankiecie to będziemy mieć trochę jasności co do ilości startujących.
-
mirek_to

- Posty: 686
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mirek_to » czw lut 17, 2011 8:23 pm
Trzeba zrobić nową ankietę

T2 optymista
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » sob kwie 16, 2011 11:13 am
Z tego co analizowalem temat to wystarczy wziac tomkatopokraka i wymienic mu podluznice ramy na rurowe i ewentualnie poprawic klatke by uzyskac T1.
Gdzie ta trudnosc?
-
Misiek Bielsko
-

- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Misiek Bielsko » sob kwie 16, 2011 11:29 am
Spoko, tylko zastanów się nt. konkurencyjności takiego sprzętu.
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » sob kwie 16, 2011 1:27 pm
Konkurencyjnosc sprzetu zalezy od budzetu.
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » sob kwie 16, 2011 3:35 pm
Szarbia pisze:Z tego co analizowalem temat to wystarczy wziac tomkatopokraka i wymienic mu podluznice ramy na rurowe i ewentualnie poprawic klatke by uzyskac T1.
Gdzie ta trudnosc?
Oczywiście taka droga jest możliwa, ale auto na sztywnych mostach będzie strasznie "nieterenowe". Jest jeszcze inna droga

To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » sob kwie 16, 2011 6:33 pm
No ale moim zdaniem bardziej uniwersalne.
Oprocz baja mozna jeszcze na Drezno-Wroclaw sie wybrac, czego nie mozna powiedziec o T1 (na niezaleznych) a tym bardziej o T2.
Nie zmienia to faktu, ze ta "inna droga" jest dosc interesujaca

-
Robert suzuka
- jestem tu nowy...

- Posty: 83
- Rejestracja: czw kwie 07, 2005 6:39 pm
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Robert suzuka » ndz kwie 17, 2011 9:04 pm
Jeśli dostosowywać tomkatopokraka do T1 to jest bez sensu. Jeśli w T1 walczysz o klasę Tomkatem dostosowanym do T1 to w TH możesz dokładnie to samo bo liczą cie do generalki. Logiczne chyba jest że jeżeli T1 wygrywają klasę to i generalkę. Czym więc będzie się różnił Tomkatopokrak w T1 od Tomkatopokrak TH pod względem własności jezdnych? Homologacjami? Niczym więcej.
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » wt kwie 19, 2011 6:45 am
Robert suzuka pisze:Jeśli dostosowywać tomkatopokraka do T1 to jest bez sensu. Jeśli w T1 walczysz o klasę Tomkatem dostosowanym do T1 to w TH możesz dokładnie to samo bo liczą cie do generalki. Logiczne chyba jest że jeżeli T1 wygrywają klasę to i generalkę. Czym więc będzie się różnił Tomkatopokrak w T1 od Tomkatopokrak TH pod względem własności jezdnych? Homologacjami? Niczym więcej.
To jasne, co piszesz.
Chodzi mi o to, ze jak nie bedzie juz klasy TH to wciaz mozna nim bedzie jezdzic.
-
pajero.v60
-

- Posty: 167
- Rejestracja: pn cze 18, 2007 8:31 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pajero.v60 » sob kwie 30, 2011 7:22 pm
Cześć
Wytłumaczcie mi dlaczego nowy regulamin FIA T1 robiony jest pod bmw x5 X-rajd
I co z starymi autami T1
poz
Budowa repliki legendarnego auta, zwycięzcy rajdu Dakar - Mitsubishi Pajero Evolution MPR13.
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » ndz maja 01, 2011 7:33 am
pajero.v60 pisze:Cześć
Wytłumaczcie mi dlaczego nowy regulamin FIA T1 robiony jest pod bmw x5 X-rajd
I co z starymi autami T1
poz
Jesli cos juz wczesniej mialo paszport T1 to jest on wazny.
Nowe przepisy sa do nowobudowanych.
-
bystry
-

- Posty: 142
- Rejestracja: czw sie 14, 2003 7:08 pm
- Lokalizacja: Suchy Las
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bystry » pt mar 02, 2012 8:20 pm
No właśnie że tak spytam, co dalej? Mamy marzec 2012 a temat w dziale zawodnicy umarł w kwietni 2011 roku. Cisza jak nad trumną, co jest grane, gdzie jesteś Mirek zawsze coś pisałeś a teraz nic?

-
kaczor127
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: śr mar 02, 2005 9:18 am
Post
autor: kaczor127 » śr maja 23, 2012 9:58 am
Jakie plany na 2012 ? cisza , cisza...........
-
GM

- Posty: 471
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 6:40 pm
- Lokalizacja: Wlkp
Post
autor: GM » czw sie 02, 2012 9:00 pm
Jest super. Wpisowe na Szczecin sugeruje szybki rozwój i wręcz potencjalny tłok na trasach

-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » czw sie 02, 2012 9:14 pm
to już jest koniec .... nie ma już nic

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
mixtura
-

- Posty: 108
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 9:03 pm
- Lokalizacja: Łask
Post
autor: mixtura » pt sie 03, 2012 8:28 am
Wpisowe na Szczecin dla Polskich ekip jest takie samo jak przez cały sezon czyli T1 i T2 600 eu a TH 350 eu więc jest ok
-
mixtura
-

- Posty: 108
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 9:03 pm
- Lokalizacja: Łask
Post
autor: mixtura » pt sie 03, 2012 8:30 am
3.6.3 Crews entered for participation in the Polish Cross Country Championship Event and paid entry
fees in compliance with Supplementary Regulations of the National Championship event they have
to pay less entry fees for participation in this event.
-
GM

- Posty: 471
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 6:40 pm
- Lokalizacja: Wlkp
Post
autor: GM » ndz sie 05, 2012 11:38 pm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość