Nowy w tej dziedzinie

Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Nowy w tej dziedzinie

Post autor: Doktor200 » ndz lis 20, 2005 8:42 pm

Czy istnieje jakas klasa RMPST w której mozna uzywac instalacji gazowej czy tylko benzyna i ropa.
Czy z orginalna klatka dopuscili by mnie do RMPST.
Dajcie jakas stronke opisujaca jak i co jest dozwolone w roznych klasach
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » ndz lis 20, 2005 9:13 pm

jesli interesuje Cie temat przejrzyj archiwum forum bo to bylo juz walkowane....szczegoly znajdziesz tu http://rmpst.org/
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » pn lis 21, 2005 4:27 pm

a co to jest "orginalna klatka" ?
o jakim aucie mowisz ?
szczegoly znajdziesz na stronie ktora podal Ci Pawel.
gazu w zasadzie nie wolno uzywac, choc zalezy to od automobilklubu organizujacego rajd, we Wrocku ponoc wolno bylo...
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » pn lis 21, 2005 4:35 pm

a mianowicie o uazie, oczywiscie, na orginale to bym mogl w P1 chyba, ale czy do P1 trzeba licencje miec??
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » pn lis 21, 2005 5:16 pm

doktorku twe auto w standardzie nie ma szans w rempstach -trza by troszkę silnik ruszyć i auto odciążyć
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » pn lis 21, 2005 5:34 pm

to UAZ ma orginalnie klatke ? :o
do P oczywiscie ze potrzebna jest licencja RT.
Nie ma sensu startowac od razu w klasie, pojedz kilka rajdow w KJST gdzie jest bardziej liberalny regulamin, ( choc oczywiscie auta otwarte musza miec palak ) i nawet seryjnym autkiem mozna poprobowac swoich sil. Wtedy bedziesz wiedzial co i jak chcesz poprzerabiac w aucie, a nawet czy nie chcesz inego auta do scigania sie na powaznie ;)
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Maciej 1
 
 
Posty: 239
Rejestracja: pn sie 04, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Maciej 1 » wt lis 22, 2005 1:44 pm

no chyba w standardzie ma większe szanse w P niż w KJST , biorąc pod uwagę auta obecnie startujące 8)

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » wt lis 22, 2005 5:03 pm

ale w standardzie go do P nie dopuszcza...
a do kjst i owszem. a pierwsze rajdy sie jedzie zeby sie uczyc a nie wygrywac z autami z O2 ;)
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
StArSzY
Posty: 552
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 6:54 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: StArSzY » wt lis 22, 2005 5:51 pm

Co jak co masz racje ale budujace to nie jest byc na jednym z ostatnich miejsc wiedzac, ze przed nami były samochody, które sa nawet kilkakrotnie razy mocniejsze :cry:

No ale cvuz..na tym polega ten sport..wygrywa najszybszy ... :roll:
Przygotowania do dakaru 2016 :) :)

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » wt lis 22, 2005 5:55 pm

eee tam nie marudz ;) ja tez jezdze seryjna suzuka i nie jest tak fatalnie.tak to jest w otwartej klasie, kazdy jedzie tym co ma...
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Marek Plewka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: wt sie 16, 2005 7:50 pm
Lokalizacja: milicz

nowy w tej dziedzinie

Post autor: Marek Plewka » wt lis 22, 2005 9:33 pm

Myślę,że rada ALBERTA-N będzie dla Ciebie najsłuszniejszym wyjściem.Start w KJST pozwoli Ci ocenić możliwości własne i auta.Natomiast radzę na początek przeczytać regulamin RMPST i załączniki o KJST a da Ci to obraz tej dyscypliny.Życzę powdzenia w startach i do zobaczenia./http://rmpst.org/
marek

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: nowy w tej dziedzinie

Post autor: Krecik » wt lis 22, 2005 11:26 pm

Marek Plewka pisze:Myślę,że rada ALBERTA-N będzie dla Ciebie najsłuszniejszym wyjściem.Start w KJST pozwoli Ci ocenić możliwości własne i auta.Natomiast radzę na początek przeczytać regulamin RMPST i załączniki o KJST a da Ci to obraz tej dyscypliny.Życzę powdzenia w startach i do zobaczenia./http://rmpst.org/
o, sluszna rada, regulamin koniecznie
najważniejszy dział - protesty ;)
potem - punktacja na próbach, lepiej trafić słupek niż objechac stojącą w świetle bramki załogę
naumieć sie zasad punktacji - żeby wiedzieć za co taryfa, mimo ze ukończyłeś OS bez pomyłek na trasie...
i pare jeszcze innych rzeczy które sie chwyta i stają sie oczywiste po kilku rundach

pierwszy sezon kjst, a potem O/P :)

btw. wiadomo cokolwiek o terminach rund w przyszłym roku ? ew. kiedy to sie wyklaruje, bo człowiek by chciał poplanowac pewne rzeczy z wyprzedzeniem (heh, ten przyrost naturalny ;) a tu nie wiadomo co bedzie..
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » śr lis 23, 2005 12:36 am

eee dajcie spokoj niech chlopak jedzie w P-klasie, bedzie o jednego konkurenta wiecej :)2 .jak sie lubisz scigac to na pewno Ci sie spodoba.
Istotna sprawa jest budzet na sezon ,bo jesli chcesz powalczyc to musisz zaliczyc wszystkie rundy ,a to pewien wydatek...
Auta startujace w klasie P sa ograniczone regulaminem ,w wielkim skrocie nie mozna wlozyc zawiasu od geera a silnik nie moze miec elektroniki....czyli pozostaje rasowanie wolgi lub stary fordzik,beema...
co do szans w klasie to tanio skóry nie sprzedamy :)21
aha istnieje cos takiego jak promocja klasy popularnej.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
StArSzY
Posty: 552
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 6:54 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: StArSzY » śr lis 23, 2005 10:08 pm

Wszystko ladnie piknie ale do tego trzeba miec licencje ... :wink:
Przygotowania do dakaru 2016 :) :)

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » śr lis 23, 2005 10:39 pm

a co to za problem aktualnie wyrobic sobie licencję ??????? ludzie litości poczytajcie sobie regulamin nawet pobierznie ........!!!!!!


Maciek
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » śr lis 23, 2005 10:52 pm

szczególnie dział o protestach... ;)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: chermol » czw lis 24, 2005 8:15 pm

przestańcie chłopa straszyć :D
niech pojedzie gdziekolwiek, gdzie ma najbliżej, wystartuje i zobaczy czy pasi mu to czy nie pasi...
swiatopogląd się zmienia z miejscem siedzenia ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości