Nowy w tej dziedzinie
Moderator: Pasza
Nowy w tej dziedzinie
Czy istnieje jakas klasa RMPST w której mozna uzywac instalacji gazowej czy tylko benzyna i ropa.
Czy z orginalna klatka dopuscili by mnie do RMPST.
Dajcie jakas stronke opisujaca jak i co jest dozwolone w roznych klasach
Czy z orginalna klatka dopuscili by mnie do RMPST.
Dajcie jakas stronke opisujaca jak i co jest dozwolone w roznych klasach
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

jesli interesuje Cie temat przejrzyj archiwum forum bo to bylo juz walkowane....szczegoly znajdziesz tu http://rmpst.org/
...to je reli...
...były pilot...

...były pilot...


a co to jest "orginalna klatka" ?
o jakim aucie mowisz ?
szczegoly znajdziesz na stronie ktora podal Ci Pawel.
gazu w zasadzie nie wolno uzywac, choc zalezy to od automobilklubu organizujacego rajd, we Wrocku ponoc wolno bylo...
o jakim aucie mowisz ?
szczegoly znajdziesz na stronie ktora podal Ci Pawel.
gazu w zasadzie nie wolno uzywac, choc zalezy to od automobilklubu organizujacego rajd, we Wrocku ponoc wolno bylo...
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
to UAZ ma orginalnie klatke ?
do P oczywiscie ze potrzebna jest licencja RT.
Nie ma sensu startowac od razu w klasie, pojedz kilka rajdow w KJST gdzie jest bardziej liberalny regulamin, ( choc oczywiscie auta otwarte musza miec palak ) i nawet seryjnym autkiem mozna poprobowac swoich sil. Wtedy bedziesz wiedzial co i jak chcesz poprzerabiac w aucie, a nawet czy nie chcesz inego auta do scigania sie na powaznie

do P oczywiscie ze potrzebna jest licencja RT.
Nie ma sensu startowac od razu w klasie, pojedz kilka rajdow w KJST gdzie jest bardziej liberalny regulamin, ( choc oczywiscie auta otwarte musza miec palak ) i nawet seryjnym autkiem mozna poprobowac swoich sil. Wtedy bedziesz wiedzial co i jak chcesz poprzerabiac w aucie, a nawet czy nie chcesz inego auta do scigania sie na powaznie

Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 26
- Rejestracja: wt sie 16, 2005 7:50 pm
- Lokalizacja: milicz
nowy w tej dziedzinie
Myślę,że rada ALBERTA-N będzie dla Ciebie najsłuszniejszym wyjściem.Start w KJST pozwoli Ci ocenić możliwości własne i auta.Natomiast radzę na początek przeczytać regulamin RMPST i załączniki o KJST a da Ci to obraz tej dyscypliny.Życzę powdzenia w startach i do zobaczenia./http://rmpst.org/
marek
Re: nowy w tej dziedzinie
o, sluszna rada, regulamin koniecznieMarek Plewka pisze:Myślę,że rada ALBERTA-N będzie dla Ciebie najsłuszniejszym wyjściem.Start w KJST pozwoli Ci ocenić możliwości własne i auta.Natomiast radzę na początek przeczytać regulamin RMPST i załączniki o KJST a da Ci to obraz tej dyscypliny.Życzę powdzenia w startach i do zobaczenia./http://rmpst.org/
najważniejszy dział - protesty

potem - punktacja na próbach, lepiej trafić słupek niż objechac stojącą w świetle bramki załogę
naumieć sie zasad punktacji - żeby wiedzieć za co taryfa, mimo ze ukończyłeś OS bez pomyłek na trasie...
i pare jeszcze innych rzeczy które sie chwyta i stają sie oczywiste po kilku rundach
pierwszy sezon kjst, a potem O/P

btw. wiadomo cokolwiek o terminach rund w przyszłym roku ? ew. kiedy to sie wyklaruje, bo człowiek by chciał poplanowac pewne rzeczy z wyprzedzeniem (heh, ten przyrost naturalny

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
eee dajcie spokoj niech chlopak jedzie w P-klasie, bedzie o jednego konkurenta wiecej
.jak sie lubisz scigac to na pewno Ci sie spodoba.
Istotna sprawa jest budzet na sezon ,bo jesli chcesz powalczyc to musisz zaliczyc wszystkie rundy ,a to pewien wydatek...
Auta startujace w klasie P sa ograniczone regulaminem ,w wielkim skrocie nie mozna wlozyc zawiasu od geera a silnik nie moze miec elektroniki....czyli pozostaje rasowanie wolgi lub stary fordzik,beema...
co do szans w klasie to tanio skóry nie sprzedamy
aha istnieje cos takiego jak promocja klasy popularnej.
pozdrawiam

Istotna sprawa jest budzet na sezon ,bo jesli chcesz powalczyc to musisz zaliczyc wszystkie rundy ,a to pewien wydatek...
Auta startujace w klasie P sa ograniczone regulaminem ,w wielkim skrocie nie mozna wlozyc zawiasu od geera a silnik nie moze miec elektroniki....czyli pozostaje rasowanie wolgi lub stary fordzik,beema...
co do szans w klasie to tanio skóry nie sprzedamy

aha istnieje cos takiego jak promocja klasy popularnej.
pozdrawiam
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości