... i jest pozycją średnio ciekawą, jeśli brać pod uwagę zawieszenie. Jedynie rama jest fajnie zrobiona - niezbyt ciężka a zarazem mocna, sztywna. A tak poza tym - wiadomo - wrażenie robi, ale tak na zimno - nic epokowego w sumie... Masa nieresorowana spora, choć Bowler zadbał o radiusy wykonane z rur, zamiast kutych sztab. Ale to kropla w morzu, biorąc pod uwagę mosty...
Zawiecho - fajny gwintowany Ohlins, no ale to można zanabyć do każdego auta
Silniki - obecnie Bowler odchodzi od roverowskich wiejtów, przechodząc na strojone "wyczynowo" TD5 oraz jaguarowskie V6. Zaden z nich nie robi tak, jak wiejt wiercony do 5 litrów, który wedle Bowlera do 100 przyspieszał bodaj w 4.2 sekundy

Girboks wykręcony z defektera, jak i wiele innych elementów.
Zresztą -
www.bowler-offroad.com - ładnie zrobiona stronka.