Klasa zamknięta Suzuki w sezonie 2007

Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » ndz sty 07, 2007 1:04 am

To że dupie jesteśmy to się z tobą zgodzę ;)))))))

trasek pisze:Doswiadczeni kierowcy rajdowi mówią:(nie POLACY) Po pierwsze wsadź sobie silnik jaki chcesz tylko się zaśsij przez zwęszke na dolocie wedle przepisów FIA. Po drugie dostosuj się do zawodów wg FIA. Na początku będzie ciężko ! A jak nie to rmpst umrą . Zawody tylko dla nas nikt za granicy nie przyjedzie a polskie załogi będą miały na zawodach europejskich czy światowych zawsze problemy . Jesteśmy tak deleko w dupie że końca nie widać :D I nikt nie zdobędzie sponsora na jakiegoś pokraka np.rok prod. 1985 czy inne ARO :D
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
trasek
 
 
Posty: 230
Rejestracja: pn wrz 08, 2003 6:31 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: trasek » ndz sty 07, 2007 1:17 am

Bardzo chciałbym wystartować w rmpst i nie tylko ja z pomorza. Ale Regulamin, działacze (patrz rajd mercedesa) mała ilość km OS-ów. Trasy przeprawowe na czas. OK trudność terenowa tylko że te OS-y zmuszają do budowy pokraków. Wracając do temat klasy suzuki czemu nie tylko po co samurai (stary i przeterminowany) zanim zmota się samuraia zdążysz kupić jimniego i dwa razy do skatować za tą samą kase! Wiem że teraz kilku się nie zgodzi ale co tam ilu ludzi tyle teori :D

Awatar użytkownika
wstys
 
 
Posty: 152
Rejestracja: wt sty 03, 2006 2:27 pm
Lokalizacja: podstolyca

Post autor: wstys » ndz sty 07, 2007 1:23 am

Maciek Skura pisze:ten co prosił o nie kasztanienie :))))))))))))))))))))))))
punkt. 2.4 regulaminu RMPST i załącznik 21 do tego regulaminu.

Czytajcie regulaminy !!!!!!!!!!!!!! i nie kasztańcie. ( chyba że gwiazdek chcecie sobie nazbierać )

Maciek


Krecik pisze:ok. jakie są założenia proponowane ?

zalozenie 1.3 czy 1.6 czy 1.8 litra max pojemność ??

gaźnik/wtrysk ?

zawias ? tylko resor czy też sprężyna ?

mosty ? suka wyłacznie czy patrolowskie mogą być ;)

jak z klatką ? pełne J zgodne ze sztuką grubościami itd itp czy w związku z wielkością suzuki jakieś cieńsze rury dopuszczalne ??

czy dla odmiany tym razem sędziowie będą zainteresowani porównaniem pojemnosci tego co jest pod maską z tym co jest deklarowane w zgłoszeniu ?
Cytacik wiec :
Załącznik nr 21
Do Regulaminu RMPST


KLASA „Z” ZAMKNIĘTA


1. W klasach „zamkniętych” będzie stosowany szczegółowy regulamin techniczny uwarunkowany pojemnością silnika lub marką.
(...)............

wiec tak czy siak musi powstac jakis "szczegolowy regulamin" i kiedy - jak sie na pierwszej lub drugiej eliminacji pojawi 5 suk z ktorych kazda moze byc suka tylko z marki - czytaj kazda inna (resor, sprezyna, gaznik, wtrysk pojemnosc itp) ??????

a jak moze wygladac sprawa fabrycznosci - to jest co mozna zmienic a co nie ????
i czy to wszystko nie mozna jakos ustalic wczesniej ??

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » ndz sty 07, 2007 1:33 am

regulamin techniczny to znaczy: że jak sie zgłosi 5 aut to muszą one być w tej samej specyfikacji technicznej

tłumacząc juz najbardziej łopatologicznie jak się da to jak to pierwsze auto sie pojawi na BT i bedzie to np. fabryczna suzuka to kolejne auta chcące byc przydzielone do tej klasy zamknietej musza być w takiej samej specyfikacji technicznej co to pierwsze.

Natomiast regulamin ogólny RMPST jest dla wszystkich taki sam dla wszystkich klas.

I jeszcze jedno - klase zamknietą tworzy sie na prośbe startujacych zawodników którzy zbudowali sobie w takiej samej konfiguracji auta i chca sie pościgać w odrebnej jak by swojej klasie

Nie wiem już jak to bardziej prosto wytłumaczyć

Maciek
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » ndz sty 07, 2007 9:40 am

no wlasnie o to chodzi

nie znajdzie sie w tym kraju pięciu tak samo zmotanych suzuk

bo albo ktos sobie motor wymienił
albo w zawiasie dłubał
itd itp...
no chyba ze sie znajdzie chętny, zbuduje pięć identycznych aut i bedzie wynajmował, to wtedy moze sie uda.

wiec, mysle ze tym optymistycznym akcentem możemy sobie darować temat.

jeśli ktos chce sie ścigać i umie myśleć i liczyć to też oleje sprawe budowania auta 'pod specyfikacje firmową suzuki' w klasie suzuki ma tyle samo sensu co budowanie pokraka do O2 i wkladanie do niego silnika 2.6 litra.

Po roku auto na smietnik i budowac nowe zeby sie jednak wreszcie pościgać a nie powozić po oesie.
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Post autor: suzus » ndz sty 07, 2007 2:03 pm

krecik jak nie chcesz sie pościgac suzuką to cie nikt nie
zmusza
trasek nie zbierzesz 5 jimniaków
najpopularniejszy jest samuraj
jestem za 1 ograniczeniem -pojemność
landwarsztat
" i tak warto żyć"

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » ndz sty 07, 2007 2:08 pm

jacku, ostatnie dwa sezony w rempstach wozili mnie suzuką

1.3 na gaźniku

jedyną bądź jedną z dwóch 1.3
pozostałe były 1.6 i 1.8
nie ma porównania :(

a ty startowałeś już w tym czy narazie jeszcze nie :>
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
WyRC
 
 
Posty: 233
Rejestracja: czw paź 30, 2003 12:56 pm
Lokalizacja: Puławy
Kontaktowanie:

Post autor: WyRC » ndz sty 07, 2007 2:15 pm

trasek pisze:Doswiadczeni kierowcy rajdowi mówią:(nie POLACY) Po pierwsze wsadź sobie silnik jaki chcesz tylko się zaśsij przez zwęszke na dolocie wedle przepisów FIA. Po drugie dostosuj się do zawodów wg FIA. Na początku będzie ciężko ! A jak nie to rmpst umrą . Zawody tylko dla nas nikt za granicy nie przyjedzie a polskie załogi będą miały na zawodach europejskich czy światowych zawsze problemy . Jesteśmy tak deleko w dupie że końca nie widać :D I nikt nie zdobędzie sponsora na jakiegoś pokraka np.rok prod. 1985 czy inne ARO :D
I co z tego że masz racje.
Opór materi jest tak wielki, że Twoje marzenia sie nigdy nie z iszczą.
Sygnalizowałem ten problem 3 lata temu. Coś sie zmieniło - NIC.

poz
WyRC

Awatar użytkownika
wstys
 
 
Posty: 152
Rejestracja: wt sty 03, 2006 2:27 pm
Lokalizacja: podstolyca

Post autor: wstys » ndz sty 07, 2007 2:50 pm

suzus pisze:krecik jak nie chcesz sie pościgac suzuką to cie nikt nie
zmusza
trasek nie zbierzesz 5 jimniaków
najpopularniejszy jest samuraj
jestem za 1 ograniczeniem -pojemność
2 ograniczenie - resor
3 ograniczenie - gaznik
reszta jak w P czyli "utrzymanie oryginalnego wyglądu zgłaszanej marki"...
i wystarczy sie dogadac pomiedzy chetnymi do startow...

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » ndz sty 07, 2007 4:10 pm

Panowie.
Klasa P na ten sezon pada.
Większość z nas ma ograniczone środki finansowe, łatwiej trafić w Totolotka niż sponsora.
Proponuję zamiast rozwodzić się na temat co by było gdyby zacząć coś ustalać.
Dla minimalizacji kosztów proponuję:
Suzuki Samuraj
Silnik do 1,3l na gaźniku
Zawias - resory
czy trzeba czegoś więcej aby się pościgać?
Zainteresowanych zapraszam do wspołpracy,

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » ndz sty 07, 2007 7:02 pm

imri pisze:Panowie.
Klasa P na ten sezon pada.
żeś się uczepił tej klasy P ...
jak sama nazwa wskazuje to popularna- obecnie do tych samochodów zalicza się np. suzuki
proponuję do klasy wciągnąć suki i stworzyć jak było kiedys P1 i P2(tu rozgraniczenia np na zawias)
w sezonie ,kiedy się okaże,ilu jest zawodników i jakie mają auta w zależności od startujących klasy można połączyć lub zmodyfikować...
to o czym piszes do tej pory to "Puchar Suzuki",a to inna bajka...

pozdrawiam
ps.
kim jest imri?

Awatar użytkownika
Flame_76
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 27, 2006 8:51 am
Lokalizacja: Warszawa, Tarchomin

Post autor: Flame_76 » ndz sty 07, 2007 8:33 pm

wstys pisze:
suzus pisze:
trasek nie zbierzesz 5 jimniaków
najpopularniejszy jest samuraj
jestem za 1 ograniczeniem -pojemność
2 ograniczenie - resor
3 ograniczenie - gaznik
reszta jak w P czyli "utrzymanie oryginalnego wyglądu zgłaszanej marki"...
i wystarczy sie dogadac pomiedzy chetnymi do startow...
Ale mi teraz we łbie namieszaliście... a miałam już nigdy, przenigdy nie pomyśleć o Suzuce. Ale to tylko dlatego, że walka była wyjątkowo niewyrównana.

Co do "utrzymania ogólnego wyglądu zgłaszanej marki" to dajmy sobie spokój, bo to ma akurat najmniejsze znaczenie. A niech sobie będzie i sama klatka z kierownicą, fotelami i pasami. Liczą się osiągi auta i to wszystko, co na te osiągi (a zatem i wyrównaną rywalizację) może mieć wpływ. W związku z tym popieram opcję 3 ograniczeń (podstawowych kryteriów przyjęcia do klasy Suzuki).
Generalnie należałoby dla tej klasy przyjąć założenie, że najważniejszym elementem mającym wpływ na zajmowane miejsce są umiejętności kierowcy i pilota (prawda, ze zabrzmiało wzniośle.

Pomysł zacny. Jestem ZA.

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » ndz sty 07, 2007 8:48 pm

Pasza pisze:
imri pisze:Panowie.
Klasa P na ten sezon pada.
żeś się uczepił tej klasy P ...
jak sama nazwa wskazuje to popularna- obecnie do tych samochodów zalicza się np. suzuki
proponuję do klasy wciągnąć suki i stworzyć jak było kiedys P1 i P2(tu rozgraniczenia np na zawias)
w sezonie ,kiedy się okaże,ilu jest zawodników i jakie mają auta w zależności od startujących klasy można połączyć lub zmodyfikować...
to o czym piszes do tej pory to "Puchar Suzuki",a to inna bajka...

pozdrawiam
ps.
kim jest imri?
Pani i Panowie.
Jak zwał tak zwał, czy to puchar Susuki czy osobna klasa - jakie to ma znaczenie.
Chodzi o to aby sie pobawić i kilka kielonków w pazłotku do domku przytargać - bo tylko to pozostaje.
Kombinuje tak aby nas koszty nie zabiły, im nas będzie więcej tym będzie fajniej.
Mam juz 2 osoby aprobujące warunki.
Samuraj
Silnik do 1,3 na gaźniku, na resorach.
P.S
Pasza - takie małe samochodziki to chyba nie twoja liga?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
XEDOSIK
 
 
Posty: 216
Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Piotrkowice k Tarnowa

Post autor: XEDOSIK » ndz sty 07, 2007 9:04 pm

a ja tez bym se pojezdzil ... a tu widze :o - 1.3 i to gaznik ?? a co z reszta 1.3 czy aby nie nazbyt scisle to grono zawezic myslicie ??

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » ndz sty 07, 2007 9:08 pm

wg mnie rmpstowego laika fajnie by bylo gdyby zrobic klase otwarta o pojemnosci np do max 1.6
wtedy z checia bym wystartowal pare razy moim autem ( jest juz na sprezynie zmieniony rozstawi itp)

coraz wiecej aut na sprezynach , coraz wiecej jimnniakow.

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » ndz sty 07, 2007 9:10 pm

imri pisze: P.S
Pasza - takie małe samochodziki to chyba nie twoja liga?
Pozdrawiam
:roll:
nie kumam...
chcesz tu rozawiać z samym sobą?
jesteś tu nowy ,pewnie nie tylko ja chciałbym się dowiedzieć z kim mam przyjemność...

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » ndz sty 07, 2007 9:17 pm

pasza

ale imri ma troche racji

próba konkurowania 1.3 litrowej suki
z 2.4 litrowym nawet gazikiem
ze o gazikiem z v6 ktory w tym roku w P jeździł bo nie miał gdzie

nie ma sensu

rozumiem chęć ratowania klasy P za pomocą czegokolwiek co ma cztery koła i za szybko nie jeździ, ale patrząc na to z drugiej strony jest to sredni pomysł.
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » ndz sty 07, 2007 9:20 pm

Drako pisze:wg mnie rmpstowego laika fajnie by bylo gdyby zrobic klase otwarta o pojemnosci np do max 1.6
wtedy z checia bym wystartowal pare razy moim autem ( jest juz na sprezynie zmieniony rozstawi itp)

coraz wiecej aut na sprezynach , coraz wiecej jimnniakow.
drako

suka 1.3 jest nieporównywalna w praktyce z suką 1.6 na gaźniku,

to zupełnie inne auta

wiec albo wszyscy 1.3 czyli seria albo wszyscy 1.6 czyli sie zaczynają zmoty

bo na to ze ktos 1.0 przyjedzie to raczej wątpie.


i tylko dla odmiany w tym roku jesli by to wyszło to będzie sprawdzane to co w kwitach z tym co pod maską. Bo juz mnie irytuje sciemnianie 1300 cm w zgłoszeniu a 1.6 pod maską, albo, 2500 w papierach a 5.0 pod maską bo i taki herbatnik sobie jeździł.
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » ndz sty 07, 2007 9:29 pm

Krecik pisze:pasza

ale imri ma troche racji

próba konkurowania 1.3 litrowej suki
z 2.4 litrowym nawet gazikiem
ze o gazikiem z v6 ktory w tym roku w P jeździł bo nie miał gdzie

nie ma sensu

rozumiem chęć ratowania klasy P za pomocą czegokolwiek co ma cztery koła i za szybko nie jeździ, ale patrząc na to z drugiej strony jest to sredni pomysł.
Krzysiu...
Gaziki już nie będą startowały :(
teraz popem są suzuki..to miałem na myśli..
pozdrawiam

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » ndz sty 07, 2007 9:51 pm

Pasza pisze:
imri pisze: P.S
Pasza - takie małe samochodziki to chyba nie twoja liga?
Pozdrawiam
:roll:
nie kumam...
chcesz tu rozawiać z samym sobą?
jesteś tu nowy ,pewnie nie tylko ja chciałbym się dowiedzieć z kim mam przyjemność...

pozdrawiam

Mirek jestem - jeździłem z Karolem nr 18.
Wracając do tematu zasadniczego - jak mniemam większość z nas ma ograniczone zasoby finansowe, każda zmota pociąga za soba dodatkowe koszty i stąd proponowane ograniczenia.Możemy ustalić ,że do 1,6 to jest tylko nasza sprawa . Nie udało się dokleić Suzuki do ,,P,, te kroki już były czynione przez Maćka.Moją intencją jest ,,określenie klasy,, dla ludzi którzy chcą się pobawić w zorganizowany sposób przy jak najmniejszych nakładach.
Ponownie proszę zainteresowanych o zgłaszanie propozycji.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Carlos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: wt mar 25, 2003 8:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Carlos » ndz sty 07, 2007 10:02 pm

Chyba najważniejsze jest to aby zebrała się grupa osób która lubi i chce się ścigać na trasach RMPST. Gdy się zbierze kilka osób i będzie im zależało na startach to nie sądze aby się nie dogadali w kwestii ustalenia zasad.
Carlos

Awatar użytkownika
Flame_76
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 27, 2006 8:51 am
Lokalizacja: Warszawa, Tarchomin

Post autor: Flame_76 » ndz sty 07, 2007 10:04 pm

O ile resory kontra sprężyny mogę jeszcze przeboleć (choć też uważam, że jak już, to niech każdy w miarę sprawiedliwie swoją działę wyjebów na tyłek przyjmie) o tyle uważam, że robienie limitu do 1.6 mija się z celem. Nie ma wówczas sensu startowanie 1.3. Ja osobiście nie mam już fanu w ściganiu się ze świadomością, że i tak nie mam szans. Szkoda kasy i czasu. Wolę przegrywać ze świadomością, że jest to wynikiem mojej techniki jazdy, nie uwarunkowań technicznych :wink:

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » ndz sty 07, 2007 10:06 pm

imri pisze: Mirek jestem - jeździłem z Karolem nr 18.
siema!
teraz wiem z kim ...
:)

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » ndz sty 07, 2007 10:12 pm

Posłuchajcie moi mili(mam taką nadzieję)
Jest propozycja , ze ma to być suza na resorach z motorkiem do 1,3 na gaziorku.Są już osoby zainteresowane tym rozwiązaniem.Sądzę ,że moja argumentacja trafia do serc i portfeli.
Jeżeli ma ktoś inne propozycje - proszę o konkrety,
Q..... zapalę świeczkę w intencji tego przedsięwzięcia.
Pozdrawiam.

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » ndz sty 07, 2007 10:14 pm

Pasza pisze:
imri pisze: Mirek jestem - jeździłem z Karolem nr 18.
siema!
teraz wiem z kim ...
:)
jak będziesz torpedował ten pomysł to Cię znielubię i nie tylko ja.:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość