Klasa zamknięta Suzuki w sezonie 2007

Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt sty 09, 2007 12:25 am

ty dożyjesz
ale nadal i niezmiennie bedziesz sie miotał na orbicie zajść jak zapomniany sowiecki sputnik...

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » wt sty 09, 2007 12:30 am

ufffff... :)21
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Flame_76
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 27, 2006 8:51 am
Lokalizacja: Warszawa, Tarchomin

Post autor: Flame_76 » wt sty 09, 2007 6:38 pm

No dobra, ja osobiście po przemyśleniach jestem za klasą Suzuki 1600 (z ograniczeniem np do "bez turbo"). Kwestia resorów, sprężyn, wtrysków czy gaźników jest już dla mnie nie istotna.

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » wt sty 09, 2007 6:57 pm

Nie klasa Suzuki 1600 tylko samo 1600 bo inaczej nie da sie wystartowac np. golfem 1.6D
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Flame_76
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 27, 2006 8:51 am
Lokalizacja: Warszawa, Tarchomin

Post autor: Flame_76 » wt sty 09, 2007 7:01 pm

Biga pisze:Nie klasa Suzuki 1600 tylko samo 1600 bo inaczej nie da sie wystartowac np. golfem 1.6D
Te...żartowniś :) ...nie za dowciapny Ty jesteś przypadkiem?
(Niech zgadnę - NIE)

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » wt sty 09, 2007 7:12 pm

Flame_76 pisze:
Biga pisze:Nie klasa Suzuki 1600 tylko samo 1600 bo inaczej nie da sie wystartowac np. golfem 1.6D
Te...żartowniś :) ...nie za dowciapny Ty jesteś przypadkiem?
(Niech zgadnę - NIE)
Nie wiem Flame o co ci chodzi, ale jestem zwolennikiem lekkich samochodow z mala moca na pokladzie 8) Potworem z moca 300 koni mozesz robic co chesz. Jak kogos stac to ma i sie bawi. Jak nie umi to i tak dupa :)21

O co kaman bo nie kumam :)
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Flame_76
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 27, 2006 8:51 am
Lokalizacja: Warszawa, Tarchomin

Post autor: Flame_76 » wt sty 09, 2007 7:19 pm

Biga pisze:
Flame_76 pisze:
Biga pisze:Nie klasa Suzuki 1600 tylko samo 1600 bo inaczej nie da sie wystartowac np. golfem 1.6D
Te...żartowniś :) ...nie za dowciapny Ty jesteś przypadkiem?
(Niech zgadnę - NIE)
Nie wiem Flame o co ci chodzi, ale jestem zwolennikiem lekkich samochodow z mala moca na pokladzie 8) Potworem z moca 300 koni mozesz robic co chesz. Jak kogos stac to ma i sie bawi. Jak nie umi to i tak dupa :)21

O co kaman bo nie kumam :)
To może inaczej...zamierzasz startować w tej klasie? Czy tylko tak sobie klikasz?
A tak poza tym, to sorka, ale kompletnie nie skapowałam o co Ci się właściwie rozchodzi. Ale spoko, to pewnie dlatego, że jestem blondynką 8)

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » wt sty 09, 2007 7:29 pm

Jak by byla rozsadna klasa 1600 to bym wystawil auto, zeby sprzet za male pieniadze katowac za reklame :)21
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Post autor: suzus » wt sty 09, 2007 7:55 pm

może być 1600
dostosuje sie :)21
landwarsztat
" i tak warto żyć"

Awatar użytkownika
Flame_76
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 27, 2006 8:51 am
Lokalizacja: Warszawa, Tarchomin

Post autor: Flame_76 » wt sty 09, 2007 7:57 pm

NO dobra...ja już się więcej nie wypowiadam, bo i tak trochę się wyłamałam z tym 1600. Po prostu doszłam do wniosku, że 1.3 już było (w moim wykonaniu) i absolutnie nieskromnie czuję, że czas na stopień wyżej. Także będę się po prostu teraz grzecznie przyglądać, co z tego wyniknie, i albo się wstrzelę w klasę, albo wymyślę coś innego.

Awatar użytkownika
Maciej 1
 
 
Posty: 239
Rejestracja: pn sie 04, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Maciej 1 » wt sty 09, 2007 8:27 pm

tak więc OK. klasa OTWARTA 1600 na takich warunkach jak O1 i O2 ( reszta w regulaminie)

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » wt sty 09, 2007 9:41 pm

Flame_76 pisze: Po prostu doszłam do wniosku, że 1.3 już było (w moim wykonaniu) i absolutnie nieskromnie czuję, że czas na stopień wyżej. Także będę się po prostu teraz grzecznie przyglądać, co z tego wyniknie, i albo się wstrzelę w klasę, albo wymyślę coś innego.
Zapraszam do O1, sam sie do niej przymierzam :)2

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » wt sty 09, 2007 9:58 pm

Widzę ,że zaczynamy przechodzić do określonych propozycji.Co prawda znacznie odbiegają od wersji pierwotnej , ale to już coś.
Na dzień dzisiejszy widzę 3 opcje.
1) suza 1,3 gaźnik , resor.
2)dowolna suza do 1,6l system zasilania i zawieszenie bez ograniczeń.
3) dowolne auto do 1,6l system zasilania i zawieszenie bez ograniczeń.
Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » wt sty 09, 2007 10:03 pm

punkt 3
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt sty 09, 2007 10:07 pm

opcja 1) dla ubogich

kupujesz auto, zakladasz opony i sie scigasz z innymi jeżdzącymi takimi samymi autami

koszt - pi razy drzwi 12 tysia - auto, pakiecik startowy i jechac




opcja 2) dla mniej ubogich

kupujesz auto, zmieniasz silnik i opony, jak ktos ma warsztat wlasny, to go to kosztuje + 1 -2 tysie za motor i przeróbki, jak musi dac warsztatowi innemu to cena rośnie do 4 tysi (bo przeróbek troche jest a warsztat za darmo tego nie zrobi)

Seryjna sucz na 1.3 silniki nie ma szansy z suczą 1.6, przy zalozeniu ze kierowcy umieją podobne rzeczy.

koszt - ok. 16 tysi za przygotowane jako tako auto.



opcja 3) klasa O jednadruga ;)

czyli wszystkie chwyty dozwolone



Albo sie idzie w kierunku jak najmniej zmotanych aut seryjnych i wtedy chyba tylko wariant 1 ma sens

Albo olać sprawe i zrobic klase O1600, i co przyjedzie z takim to bedzie jeździć.

Wariant trzeci jest najprostszy do zrobienia i ma szanse mieć najwiecej zawodników, ale budżet na samochod ktory ma jakies szanse w tej klasie to ok. 15-20 tysi.

Wariant pierwszy jest najambitniejszy i moze byc problem z chętnymi, bo nie kazdy chce współzawodniczyc za pomocą umiejetnosci, wiekszosc woli konkurencje techniczne czyli kto ma większy motor bo tak prościej ;)


O, tak mnie sie zdaje.

Ja swojego zdania nie zmieniam. 1.3, resor, i seria, tak, takie same auta, takie same patenty, i tylko umiejetnosci decydują o miejscu.
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » wt sty 09, 2007 10:14 pm

no dobra, ale jak ja mam np. resory nie od suzuki, to juz nie jest to seria, i w klasie 1. nie bede mogl sie scigac. Wg mnie najbardziej rozwojowa by byla opcja 3. jednak... zawsze bym mial jakies nivy do objezdzania ;)
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » wt sty 09, 2007 10:20 pm

pozostaje przy 3

PS. Jak ktos ma tylko na zakup auta to nie powinien sie zaczynac scigac :)21
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » wt sty 09, 2007 10:22 pm

Albert_N pisze:no dobra, ale jak ja mam np. resory nie od suzuki, to juz nie jest to seria, i w klasie 1. nie bede mogl sie scigac. Wg mnie najbardziej rozwojowa by byla opcja 3. jednak... zawsze bym mial jakies nivy do objezdzania ;)
Uzupełnienie do opcji 1
Mowa jest o resorku i nie będziemy wnikać skąd są wyciągnięte, chodzi o rozwiązanie techniczne, podobnie gaźnik jaki i skąd nie wnikamy.
Słucham dalej.:)

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt sty 09, 2007 10:24 pm

Biga pisze:pozostaje przy 3

PS. Jak ktos ma tylko na zakup auta to nie powinien sie zaczynac scigac :)21
Misiu pluszowy

Marudzisz ;)

Rempsty naprawde nie są najdroższą dyscypliną sportu ;)

Natomiast powiem ci z innego podwóreczka, ze zdecydowanie przyjemniej sie scigać w towarzystwie jezdzącym identycznymi +/- pojazdami a nie zmotami. Sucz 1.6 to jest zmota, jak by jej nie ogladac, no Samuraj z takim motorem nie wychodził z fabryki, w zadnym momencie.
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » wt sty 09, 2007 10:35 pm

Kochani mam naprawdę niewielkie doświadczenie w RMPSTach.
Ale wiem , że rowiązanie typu resor i gaźnik więcej wymaga od mechanika, kierowcy i pilota niż kolejne stadia zmotania autka.
Osobiście stawiam na opcję 1.
Mimo wszystko mam nadzieję ,że uda się poskładać jakieś sensowne zasady i zgromadzić przynajmniej 5 załóg.
Proszę popytajcie znajomych , może nowi ludzie się pojawią na OSach?

Awatar użytkownika
Maciej 1
 
 
Posty: 239
Rejestracja: pn sie 04, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Maciej 1 » wt sty 09, 2007 10:40 pm

zdecydowanie opcja 3 ewentualnie 2 a to ze wzgledu na mozliwe zainteresowanie Suzuki , w końcu do rajdów płaskich weszli ostro a obecnie promują nowe auta 4x4 a tak pozatym to kto jeszcze wystartuje w 1.6 innym autem niż suza? feroza zdecydowanie mniej popularna a niwa w nowszym wydaniu 1.7 :D no może oprócz bigi i jego Golfa 1.6D :)21

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » wt sty 09, 2007 10:42 pm

Krecik pisze:
Biga pisze:pozostaje przy 3

PS. Jak ktos ma tylko na zakup auta to nie powinien sie zaczynac scigac :)21
Misiu pluszowy

Marudzisz ;)

Rempsty naprawde nie są najdroższą dyscypliną sportu ;)

Natomiast powiem ci z innego podwóreczka, ze zdecydowanie przyjemniej sie scigać w towarzystwie jezdzącym identycznymi +/- pojazdami a nie zmotami. Sucz 1.6 to jest zmota, jak by jej nie ogladac, no Samuraj z takim motorem nie wychodził z fabryki, w zadnym momencie.
Ty krecik wyjdz z nory i oczy przetrzyj z kurzu ;-) W dupie mam co wychodzilo z fabryki i kiedy i na czy jak wygladalo i w jakim kolorze bylo.

Klasa do 1600 jest git i takie jest moje zdanie.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt sty 09, 2007 10:44 pm

klasa 'fabryczna' w przypadku samurajki to 1.3

1.6 to juz klasa zmot bo faktycznie na wizyte vitary jakoś nie ma co liczyć specjalnie, niva raczej też nie przyjedzie, no, golf 1.6d bigi bedzie 'fabryczny'.

i tyle w temacie.

czyli albo seria, albo zmoty


A jak ktos jest dupa a nie kierowca, to mu i 5 litrów pod maską nie pomoże, tylko sie szybciej zabije.



Na wejscie suzuki w cokolwiek nie licz, jesli chcesz wiedziec dlaczego zapytaj o odpowiedź najblizszego dealera. Jak juz przestanie kląć na polityke finansową importera to bedziesz miał jasnośc.
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Klamer
Posty: 1927
Rejestracja: śr mar 13, 2002 1:00 am
Lokalizacja: POWSIN

Post autor: Klamer » wt sty 09, 2007 10:48 pm

Krecik pisze: Ja swojego zdania nie zmieniam. 1.3, resor, i seria, tak, takie same auta, takie same patenty, i tylko umiejetnosci decydują o miejscu.
Ty tak glosujesz i glosujesz a gdzie Tobie klocku do suzuki - ostatnio tylko dlatego sie miesciles bo kobieta byla na lewym :)
A o ile moglbym cos dodac od siebie w samym temacie - jesli chcecie otwierac nowa klase, to raczej chyba nie taka gdzie samochody juz sa coraz rzadsze (np. temat gaznika) tylko wlasnie bardziej rozwojowo w kierunku O1600 -ale moze sie myle...
Nadal ześwirowany...

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » wt sty 09, 2007 10:49 pm

Maciej 1 pisze:zdecydowanie opcja 3 ewentualnie 2 a to ze wzgledu na mozliwe zainteresowanie Suzuki , w końcu do rajdów płaskich weszli ostro a obecnie promują nowe auta 4x4 a tak pozatym to kto jeszcze wystartuje w 1.6 innym autem niż suza? feroza zdecydowanie mniej popularna a niwa w nowszym wydaniu 1.7 :D no może oprócz bigi i jego Golfa 1.6D :)21
Klasa 1,6 nie zamyka drogi autom z mniejszym silnikiem i np. LJ z 900 pojemnosci tez mozesz wystartowac, albo fiatem 1500.

Klasa 1600 jest jakims tam standardem i nie ma sensu robic czegos innego.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość