runda VII
Moderator: Pasza
Czy ty i ta najszybsza ciężarówka jesteście licencjonowanymi zawodnikami RMPST???? To jest link do wyników dla zawodników z Mistrzostw Polski i to w klasyfikacji ROCZNEJ a nie z ostatniego rajdu! Nic dziwnego, że zawodnicy KJST często nie znają regulaminów tego sportu, skoro nie potrafią czytać! I TO jest żenada!
Fakt, że na stronie nie ma jeszcze kompletu wyników, choć wiem, że Tomek je wprowadzał późnym wieczorem. Prawdopodobnie coś padło i trzeba podesłać mu o tym informację.
Tu znajdziesz swoje punkty:
http://www.rmpst.org/wyniki/2005/wyniki05.html
Fakt, że na stronie nie ma jeszcze kompletu wyników, choć wiem, że Tomek je wprowadzał późnym wieczorem. Prawdopodobnie coś padło i trzeba podesłać mu o tym informację.
Tu znajdziesz swoje punkty:
http://www.rmpst.org/wyniki/2005/wyniki05.html
Bystry, to nie jest takie proste!
Sędziowanie w tym konkretnym przypadku było do "bani" i to jest pewne. Ten sędzia w trakcie trzeciego odcinka został przestawiony w okolice bramki nr 14 a wcześniej stał w innym miejscu. Nikt nie wie, co spowodowało taki bałagan w jego protokole. Być może fakt, że po zmianie miejsca próbował notować zawodników przejeżdżających na nowej pozycji i na starej jednocześnie. Pewne jest to, że wina leży po stronie organizatora i on do tego od razu się przyznał! Dyrektor potwierdził, że w protokole były cuda np. załoga nr 50!?? Dla niezorientowanych: na tym rajdzie nie było załogo z tym numerem.
Jeśli są TAKIE wątpliwości, to nie można na podstawie tego protokołu kogokolwiek karać.
Nie było to rozwiązanie dobre, ale najlepsze z możliwych.
Panowie, rajd wygrywa się skuteczną jazdą a nie wykluczaniem rywali za czyjeś błędy.
Sędziowanie w tym konkretnym przypadku było do "bani" i to jest pewne. Ten sędzia w trakcie trzeciego odcinka został przestawiony w okolice bramki nr 14 a wcześniej stał w innym miejscu. Nikt nie wie, co spowodowało taki bałagan w jego protokole. Być może fakt, że po zmianie miejsca próbował notować zawodników przejeżdżających na nowej pozycji i na starej jednocześnie. Pewne jest to, że wina leży po stronie organizatora i on do tego od razu się przyznał! Dyrektor potwierdził, że w protokole były cuda np. załoga nr 50!?? Dla niezorientowanych: na tym rajdzie nie było załogo z tym numerem.
Jeśli są TAKIE wątpliwości, to nie można na podstawie tego protokołu kogokolwiek karać.
Nie było to rozwiązanie dobre, ale najlepsze z możliwych.
Panowie, rajd wygrywa się skuteczną jazdą a nie wykluczaniem rywali za czyjeś błędy.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Czeslaw jest niedziela krotko po poludniu. Powinienes byc trzezwy.czesław&jarząbek pisze:a gdzie byś chciał zostać klasyfikowany skoro:Biga pisze:![]()
Bez sensu. Nie ma takiej klasy jak KJST ciezarowek.
-nie macie licencji
-nie macie wymaganych regulaminem środków ochrony osobistej
-samochód nie spełnia wymogów załącznika j
najpierw pomyśl zanim zaczniesz pierdolić...
Nie mamy licencji (tak jak kazdy w KJST)
Zostalismy dopuszczeni do rajdu na BT z takimi srodkami i wyposazeniem jakie mielismy.
Samochod spelnia wymagania zalacznika J dla startujacych bez licencji poniewaz ma zamkniete nadwozie.
Zupenie nie wiem o co ci chodzi.
@Irek
Zgadza sie z wypowiedzia o wybraniu mniejszego zla przez sedziow i ja akceptuje, mimo ze mi sie nie podoba. Co do KJST ciezarowek to skoro twierdzisz, ze taka klasa byla to gdzie sa jej wyniki.
Generalnie dyskusja jest bez sensu ...
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
Biga, Czesław jest trzeźwy ale z Tobą chyba coś nie tak!
Przeczytaj Jego wypowiedź zanim się do niej ustosunkujesz!
Napisał Ci, że nie możesz być w klasyfikacji rocznej RMPST bo........
Przeczytaj kiedyś w wolnej chwili załącznik "J" to będziesz wiedział, że nie spełniacie jego żadnych wymagań. Wasze wyposażenie sprawdza się na podstawie załącznika do regulaminu RMPST dotyczącego obowiązkowego wyposażenia pojazdów startujących w KJST.
Jeśli chodzi o wyniki to tak jak pisałem wcześniej powinny być na stronie. Nie ma, to trzeba uderzać do moderatora.
Jak ktoś nie jest przygotowany do dyskusji to wtedy jest ona zawsze bez sensu.
Przeczytaj Jego wypowiedź zanim się do niej ustosunkujesz!
Napisał Ci, że nie możesz być w klasyfikacji rocznej RMPST bo........
Przeczytaj kiedyś w wolnej chwili załącznik "J" to będziesz wiedział, że nie spełniacie jego żadnych wymagań. Wasze wyposażenie sprawdza się na podstawie załącznika do regulaminu RMPST dotyczącego obowiązkowego wyposażenia pojazdów startujących w KJST.
Jeśli chodzi o wyniki to tak jak pisałem wcześniej powinny być na stronie. Nie ma, to trzeba uderzać do moderatora.
Jak ktoś nie jest przygotowany do dyskusji to wtedy jest ona zawsze bez sensu.
- elektryczny
-
- Posty: 103
- Rejestracja: czw wrz 30, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: wrocław
o przepraszam ja też jestem zaskoczonyczesław&jarząbek pisze:jak na debiut to pojechali bardzo ładnie...znaczy mają potencjałelektryczny pisze:miałem na myśli poprzednich mistrzów i auto które jest do czegoś podobne
pod koniec dnia rozeszła się pogłoska że odpuszczają kjs i na przyszły rok jadą w klasie
a wy placki ściemnacze mieliście nie startować
A co ja napisalemIrek pisze:...Przeczytaj kiedyś w wolnej chwili załącznik "J" to będziesz wiedział, że nie spełniacie jego żadnych wymagań. Wasze wyposażenie sprawdza się na podstawie załącznika do regulaminu RMPST dotyczącego obowiązkowego wyposażenia pojazdów startujących w KJST.

To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
upsss...elektryczny pisze:o przepraszam ja też jestem zaskoczonyczesław&jarząbek pisze:jak na debiut to pojechali bardzo ładnie...znaczy mają potencjałelektryczny pisze:miałem na myśli poprzednich mistrzów i auto które jest do czegoś podobne
pod koniec dnia rozeszła się pogłoska że odpuszczają kjs i na przyszły rok jadą w klasie
a wy placki ściemnacze mieliście nie startować

#noichuj
Dla spragnionych blota na rajdzie chce powiedziec tylko, ze dziwi mnie osobiscie dlaczego jezdzilismy po takich suchych miejscach. Na paru kawalkach mozna bylo nawet na tak ulozonej trasie zawezic bramki i bylo by fajne bloto. Nie dalej niz 50m od totalnie wyschnietej trasy byly czasami piekne blotniste kawalki, ktore znamy i lubimy. Do tego mocno manewrowe. Dziwne to bylo, ale widocznie taka byla potrzeba.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
jak byśmy jechali tam gdzie byśmy chcieli to dopiero była by imprezaBiga pisze:Dla spragnionych blota na rajdzie chce powiedziec tylko, ze dziwi mnie osobiscie dlaczego jezdzilismy po takich suchych miejscach. Na paru kawalkach mozna bylo nawet na tak ulozonej trasie zawezic bramki i bylo by fajne bloto. Nie dalej niz 50m od totalnie wyschnietej trasy byly czasami piekne blotniste kawalki, ktore znamy i lubimy. Do tego mocno manewrowe. Dziwne to bylo, ale widocznie taka byla potrzeba.

błoto, woda, a nie kurz, chyba ze coniektóre auta sie boją wody i błota i trasa była podnie ułozona
RAYO OFFROAD CENTRUM
Widzę, że ożywiona dyskusja po rajdzie.
Ja mogę się wypowiedzieć tylko od strony kibica. Jak dla kogoś, kto przyjechał na oglądarę było ciekawie. Trochę raził brak zabezpieczenia trasy służbami porządkowymi. To, że ludzie środkiem trasy łazili między przejazdami kolejnych zawodników, tam gdzie staliśmy było niemal normą. Fakt, stał tam jakiś sędzia, ale to, co na trasie się działo miał raczej w głębokim poważaniu. Później na trasie pojawił się kawał sporego kamienia. Raczej się sam wykopał, po tylu przejazdach samochodów, niż ktoś go podłożył. Dobrze, że go usunęliśmy, bo jak oceniliśmy tor jazdy załogi Łady Nivy to zgodnie doszliśmy do wniosku, że prawego koła by nie miała.
Nieopodal tego miejsca był szybszy fragmęt trasy i znów nikogo, kto by nad porządkiem czuwał, a ludzi stało sporo.
Ogólnie warto było przejechać 350 km. żeby zobaczyć zawody, jednak jakoś wydaje mi się, że sam rajd jest nieco przereklamowany. rundy w Łasku czy w Żyrardowie były ciekawsze.
Ja mogę się wypowiedzieć tylko od strony kibica. Jak dla kogoś, kto przyjechał na oglądarę było ciekawie. Trochę raził brak zabezpieczenia trasy służbami porządkowymi. To, że ludzie środkiem trasy łazili między przejazdami kolejnych zawodników, tam gdzie staliśmy było niemal normą. Fakt, stał tam jakiś sędzia, ale to, co na trasie się działo miał raczej w głębokim poważaniu. Później na trasie pojawił się kawał sporego kamienia. Raczej się sam wykopał, po tylu przejazdach samochodów, niż ktoś go podłożył. Dobrze, że go usunęliśmy, bo jak oceniliśmy tor jazdy załogi Łady Nivy to zgodnie doszliśmy do wniosku, że prawego koła by nie miała.
Nieopodal tego miejsca był szybszy fragmęt trasy i znów nikogo, kto by nad porządkiem czuwał, a ludzi stało sporo.
Ogólnie warto było przejechać 350 km. żeby zobaczyć zawody, jednak jakoś wydaje mi się, że sam rajd jest nieco przereklamowany. rundy w Łasku czy w Żyrardowie były ciekawsze.
Jak ktoś w końcu wlezie pod koła rozpędzonego potwora to może się nauczą... ja kiedyś przez taki tłum niezorganizowanych gapiów co wlazł na trasę tak wtopiłem złoma, że całą próbę zablokowałem na długo... na szczęście skończyło się tylko na mojej osobistej porażce a nie musiałem odkręcać z wału jakiegoś ciecia co chciał z bliska popatrzeć 

DokladniePIORUN pisze:...jak byśmy jechali tam gdzie byśmy chcieli to dopiero była by impreza![]()
błoto, woda, a nie kurz, chyba ze coniektóre auta sie boją wody i błota i trasa była podnie ułozona



To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
A Ty czegoś się spodziewałBiga pisze:Dla spragnionych blota na rajdzie chce powiedziec tylko, ze dziwi mnie osobiscie dlaczego jezdzilismy po takich suchych miejscach. Na paru kawalkach mozna bylo nawet na tak ulozonej trasie zawezic bramki i bylo by fajne bloto. Nie dalej niz 50m od totalnie wyschnietej trasy byly czasami piekne blotniste kawalki, ktore znamy i lubimy. Do tego mocno manewrowe. Dziwne to bylo, ale widocznie taka byla potrzeba.


dla rozładowania napięcia... 
tu znajdziecie trochę fotek
http://www.wroclaw4x4.org/galeria/categ ... 42&start=0

tu znajdziecie trochę fotek
http://www.wroclaw4x4.org/galeria/categ ... 42&start=0
Podpis mi uciekł 

Podziekowania za zdjecie , juz jest na tapecie kompaDrażetka pisze: tu znajdziecie trochę fotek
http://www.wroclaw4x4.org/galeria/categ ... 42&start=0

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość