Klasa zamknięta Suzuki w sezonie 2007

Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt sty 09, 2007 10:49 pm

Hmm...

ale w zasadzie , to o czym tu rozmawiamy


imri zbiera chetnych do klasy 1.3/gaźnik/resor

zbierze się pięciu/sześciu, będzie klasa


co za problem zebrać chętnych do klasy 1.6 ???
bedzie pięciu/szesciu chętnych, powstanie klasa ;)


1.6 bedzie jeździło u siebie, 1.3 u siebie.

A powstanie ta klasa ktora sie zbierze i bedzie chetna jeżdzeniem. That's all.

I nie ma sie co zmuszać,kazdy woli jeździc w tej klasie do ktorej ma auto zmotane ;)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » wt sty 09, 2007 11:41 pm

Boszzzz.... Ideą stworzenia klasy o której mówi Imri, jest jej taniosc i popularność, a to oznacza liczebnosć! Ot, taki japoński odpowiednik klasy P! Ma się scigac jak najwiecej aut o w miarę identycznych parametrach, i w tym jest fan!! Angole zapitalają na kosiarkach i mają niezły ubaw! :wink:
Ps.Wystarczy tylko skopiować aktualny regulamin klasy P, w odpowiednim miejscu zmieniajac słowa Gaz,Uaz na Suzuka i macie tamat z głowy! Zamiast P1 i P2 będzie np.S1 i S2. Jak się na początku sezonu nie zbierze jedna klasa to z automatu dołącza się do drugiej i po problemie!

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » wt sty 09, 2007 11:49 pm

Igorku - troche za późno na zmiane regulaminu rmpst
Mozna tylko aktualnie mówic o klasach zamkniętych.

Tez jestem zdania ze 1.3 a 1.6 to przepaść.
Choć 1.3 też mozna zrobic tak ze chodzi jak 1.6 ( sam to robiłem i nie trzeba mnie w tym względzie uświadamiać :) ) ale generuje to dodatkowe koszty.

Najlepiej jak by sie zebrały dwie klasy np:
jeśli wyznacznikiem ma byc pojemnośc to jedna do 1.3 a druga do 1.6
lub
jesli wyznacznikiem ma byc dany model fabryczny to jedna klasa std 1.3 i druga klasa do 1.6 z dowolnymi przeróbkami

Kto chetny niech sie zgłasza do Mirka to może coś z tego wyjdzie.
A niepotrzebne tu bicie piany i pianie wierszy pochwalnych nad swoim wygladem temu na pewno nie pomoże.

Maciek
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
Irek
 
 
Posty: 228
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 9:03 am
Lokalizacja: Gdańsk - Chojnice

Post autor: Irek » śr sty 10, 2007 3:54 pm

Widzę, że pojawia się stary problem przed sezonem, dyskusja jaka klasa na jakiej zasadzie i.t.d
Panowie, kilku kolegów już Wam napisało, że problem tkwi tylko w tym, żeby byli chętni z podobnymi samochodami a klasę da się zrobić w ramach obowiązującego regulaminu. Czy to będzie 1,3 czy 1,6 to tylko sprawa dogadania.
Znając życie temat umrze na początku sezonu bo..... zabraknie chętnych! :roll:

Awatar użytkownika
bystry
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw sie 14, 2003 7:08 pm
Lokalizacja: Suchy Las
Kontaktowanie:

Post autor: bystry » śr sty 10, 2007 7:59 pm

AMEN

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » śr sty 10, 2007 8:13 pm

Zawsze jest ten odwieczny problem i chyba będzie - ale trzeba iść naprzód a przynajmniej próbować

Maciek
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » śr sty 10, 2007 8:14 pm

Irek pisze:Widzę, że pojawia się stary problem przed sezonem, dyskusja jaka klasa na jakiej zasadzie i.t.d
Panowie, kilku kolegów już Wam napisało, że problem tkwi tylko w tym, żeby byli chętni z podobnymi samochodami a klasę da się zrobić w ramach obowiązującego regulaminu. Czy to będzie 1,3 czy 1,6 to tylko sprawa dogadania.
Znając życie temat umrze na początku sezonu bo..... zabraknie chętnych! :roll:

Ten temat został zapodany w celu ustalenia parametrów autek i zebrania ludzi chętnych do startów w RMPST i majacych cos konkretnego do zaproponowania.
Na wyrażanie takich i podobnych wniosków jest temat,,deliberacje wszelakie,,
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » śr sty 10, 2007 8:45 pm

Mirek...
spokojnie...

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » śr sty 10, 2007 9:10 pm

Sorki, ale odzwyczaiłem się od rozmawiania nie na temat, może za bardzo mi zależy na tym.Ostatni sezon mam w plecy:(, a z chęcią pośmigał bym po krzaczorach.
jeszcze raz przepraszam.

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » śr sty 10, 2007 9:44 pm

Mirku, może to obiecane piwo Cię uspokoi? :)23

Awatar użytkownika
Irek
 
 
Posty: 228
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 9:03 am
Lokalizacja: Gdańsk - Chojnice

Post autor: Irek » śr sty 10, 2007 10:02 pm

Ok' nie ma problemu!

Włożyłem sporo wysiłku w latach ubiegłych, żeby klasa Suzuki ruszyła i bez skutku albo prawie bez. Nigdy nie startowałem Suzuką i nie mam w tym żadnego interesu, ale widzę wielką szansę na rozwój tej dyscypliny właśnie w małych, stosunkowo tanich samochodach. Niestety jest znowu dość późno na budowanie autka pod reguły ustalone na nowy sezon. Takie reguły powinny być gotowe we wrześniu ubiegłego roku i wtedy byłaby szansa na zbudowanie klasy. Teraz każdy próbuje "naciągać" tak zasady, aby sprzyjały właśnie jemu - i to jest zrozumiałe.
Najkorzystniejsze z punktu widzenia ludzi bardzo młodych i osób chcących rozwoju RMPST byłoby wprowadzenie klasy seryjnego Samuraja, tylko z wyposażeniem bezpieczeństwa.
Jeśli ktoś ma zawieszenie na sprężynach lub silnik 1,6, to będzie mu szkoda, że się nie załapał i nie wystartuje wcale. Jeśli zrobić klasę otwartą do 1,6l to seryjne Suzuki się nie pojawią gdyż nie będą widziały szans w rywalizacji z przebudowanymi potworkami.
Są dwie możliwości żeby było dobrze:

1. Jasne i klarowne przepisy podane z dużym wyprzedzeniem i wtedy przygotuje samochody większa liczba zawodników.

2. Grupa osób z podobnymi samochodami (ramy klasy ustalają między sobą) dogaduje się i zaczyna startować. Konsekwencją będzie dostosowanie się do klasy kolejnych załóg i klasa zacznie się rozrastać.

W tej chwili jest szansa na to drugie rozwiązanie.

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » śr sty 10, 2007 10:10 pm

Coś czuję ,że na ten sezon nieiwele uda się zwojować , ale może będą solidne podstawy na przyszły:):)

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » śr sty 10, 2007 11:11 pm

wszyscy próbują formalizować itd....

a przecież tu chodzi o znalezienie sześciu chętnych

przepisów nikt zmieniać nie chce

jeśli ktos niebedzie gotów to sie nie zglosi

i tyle, nie ma co polityki dodawać, jak ktos chetny to niech pisze do imri i bedziemy kombinować cos,
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
XEDOSIK
 
 
Posty: 216
Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Piotrkowice k Tarnowa

Post autor: XEDOSIK » pt sty 12, 2007 11:15 pm

zdecydowanie
pnkt 3

:)2

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » sob sty 13, 2007 5:32 pm

Niniejszym ogłaszam zamknięcie tematu Suzuka w RMPST na sezon 2007.
W przyszłym tygodniu po dokonaniu pewnych ustaleń zaproponuje temat na sezon 2008.
Wszystkich serdecznie pozdrawiam.

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: chermol » sob sty 13, 2007 8:48 pm

coś szybko ci przeszło :D

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » sob sty 13, 2007 8:59 pm

Co sie dziwić po takim tu kasztanieniu :))))))))))

Maciek
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Post autor: suzus » sob sty 13, 2007 9:50 pm

raptem 3 nas sie znalazło :)3
landwarsztat
" i tak warto żyć"

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » sob sty 13, 2007 10:03 pm

Moze jednak klasa 1.6 byla lepszym pomyslem?
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » sob sty 13, 2007 10:04 pm

proponowane auto _SERYJNE_ które sie do tej klasy nada za małe pieniądze i z szansą na powalczenie ;)

nie specjalnie chce mi sie motać cokolwiek z kilku egzemplarzy

warsztat terminów nie trzyma absolutnie
a nowego szukać mi się nie chce


vitara ??? hehe
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Carlos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: wt mar 25, 2003 8:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Carlos » sob sty 13, 2007 10:20 pm

Biga pisze:Moze jednak klasa 1.6 byla lepszym pomyslem?
To może zarzuć temacik i spróbuj coś zrealizować.
Carlos

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » sob sty 13, 2007 10:35 pm

Ja juz napisalem wszystko w tym temacie. Nie widze problemu w tym zeby zrobic klase odpowiednia do standarow i zeby pojawily sie tam auta slabsze.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » sob sty 13, 2007 11:11 pm

Osobiście na ten sezon nic ponad serię nie uda mi się poskładać.
Może na przyszły( wstępny pomysł) zrobimy dwie klasy
1) suza 1,3, gaźnik/wtrysk, resor
2) suza dowolny model do 1,6 l dowolne zawieszenie i system zasilania.
W przypadku braku załog w 1 lub 2 zostana połączone tak jak to było w ,,P,,.
Może przy okazji którejś rundy spotkamy sie przy piwie i omówimy szczegóły. Będzie czas na promocję i przygotowania.A takie rozwiązanie zadowoli większą grupę.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » ndz sty 14, 2007 12:32 am

wg mnie rozsadny kompromis :)2
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
XEDOSIK
 
 
Posty: 216
Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Piotrkowice k Tarnowa

Post autor: XEDOSIK » ndz sty 14, 2007 6:42 pm

ja tez uwazam ze trza bylo tak odrazu - ROZSADNY KOMPROMIS jak kolega napisal; :)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość