III runda w Gorze Kalwarii

Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
konraDZIK
 
 
Posty: 198
Rejestracja: śr mar 09, 2005 2:18 pm

Post autor: konraDZIK » pt cze 29, 2007 8:29 am

Student pisze: Ale nie mogę się doczekać już zasiąścia :)21 ponownie w rajdówce, co jak wskazują różne czynniki nastąpi całkiem niebawem już :)22 :)22 :)22
No jezeli mysimy o tym samym, to mam nadzieje ze nie rozlaczysz papuzek nierozlaczek :)21
Ostatnio zmieniony pt cze 29, 2007 11:12 am przez konraDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » pt cze 29, 2007 10:52 am

eeee.... Student, zdradż nam tą straszną tajemnice! :o :)23

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: chermol » śr lip 04, 2007 2:02 pm

student będzie plackować na prawym tylnonapędówką :D

koko
 
 
Posty: 131
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 8:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: koko » ndz lip 22, 2007 10:38 am

[quote="Student"]50 to maxymalny max.

Przy 80-ciu i strzale w taką wcale nie cienką brzózkę i wyhamowaniu w ciągu ułamka sekundy do zera nie stali byśmy tam i mantykowali nad rozjechanym parchem, tylko ułatwiali przejazd karetce.
[quote]

to troche źle widizałeś :)
5 w gracie po reduktorze to 80 dyszek jest a my zaraz po wyjsciu z tych wyjeb.. 5 wrzuciliśmy i całą prosta po tym trzęsawisku na 5 dokręconej, w opisie miałem aby przed brzozami hamować ale wcześneij sie trafiłą sie ta hopa.
Całą magia w tym że nie odczuliśmy tego strzału to to że w brzoze walneliśmy lewym kołem i opona przyjełą większosc strzału, tą cieńszą brzoze położyliśmy kołem a ta druga wbiłą sie dopiero w samochód ogolnie samochód juz na chodzie korek od chłodnicy tylko pękł chłodnica cała. niedługo na test trzeba jechać przed jelenią górą
co do prędkościu to teraz juz troche stwierdizłem ze przesadziliśmy ale no jak na takiej prostej nie jechac szybko, przedewszystkim potrzebne sa jeszcze crossy i dopiero bedzie normalna jazda bo inne opony sie nie nadają

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz lip 22, 2007 1:18 pm

Student pisze:Widziałem tego strzała własnymi gałami.

50 to maxymalny max.

Przy 80-ciu i strzale w taką wcale nie cienką brzózkę i wyhamowaniu w ciągu ułamka sekundy do zera nie stali byśmy tam i mantykowali nad rozjechanym parchem, tylko ułatwiali przejazd karetce.

Ktos tam napisał - dobrze że cienka brzózka a nie baobab.

Gówno tam. Ona była rozwidlona i tak jak cieńsza część się położyła, tak grubsza się nie wzruszyła tym strzałem. A parchol tak :)21

Generalnie - więcej szczęścia niż rozumu i w totka już chłopaki nie muszą grać.



Tak jako i ja przestałem po gdowie w zeszłym roku. :wink:
hieee...
ubawili mnie tekstem o dokręconej piątce w parchu - fajnie to brzmi hiee - tak rajdooowo :)21 :)21 :)21
szczególnie w połaczeniu z tekstem o osmiu dychach tam gdzie pięciu nie byli by wstanie przeżyć :)21
ogólnie :)2
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » ndz lip 22, 2007 8:10 pm

szary pisze:... ubawili mnie tekstem o dokręconej piątce w parchu - fajnie to brzmi hiee - tak rajdooowo :)21

Ja wiem i Ty wiesz ile Pokucz na 5 biegu z reduktorem jedzie. Wiemy tez obaj ile maksymalnie jechalismy na tej rundzie :)21 Wiemy tez przy ilu zaliczylismy baobaba :)21

Nie wyprowadzaj goscia z bledu :)21 niech wierzy, ze mial 80 kmh !!

:lol: :lol: :lol: Bedzie bardzo rajdowo 8)
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

koko
 
 
Posty: 131
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 8:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: koko » ndz lip 22, 2007 10:04 pm

wiecie chłopaki jak macie gówna a nie sprzęty do jeżdzenia to predkości nie nabierzecie. seryjnym parchem z nie dlubnietym silnikiem to gowno bysmy tam zrobili ale seryjnyym nie ma sie co pchac w kjsy

a dla twojej wiedzy lub moze raczej napewno nie wiedzy to nasz parch na 5 90 robi bez problemu

siedzac na prawego obserwowalem wszystko wraz z obrotami i predkoscia

no ale Ci co mowia o ludziach ktorzy najwiecej sie wypowiadaja i najwiecej siedza na tym forum, maja jak najbardziej racje...., nie mam tu na mysli wszystkich ale "wybrane jednostki" dlatego nawet tu juz nie zagladam bo szkoda czasu tracic na takich ludzi

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » ndz lip 22, 2007 10:22 pm

Wiesz "koko" wydaje mi sie, ze jestes niedowartosciowanym fantasta co musi gdzies udowodnic, ze szybko jechal :)21

W 90 kmh na 5 biegu wierze, ale nie w jazde 80 kmh na odcinku w tej rundzie. Jak tak szybko jezdisz to wystartuj w "O3" i wygrasz ze wszyskimi :)21

PS. Nasz sprzet rzeczywiscie gowniany jest i prawie nie jedzie na reduktorze :)
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: chermol » ndz lip 22, 2007 10:27 pm

w tym miejscu da się pójść zdecydowanie szybciej niż 90 i może ta prędkość tuż przed dzwonem to z opowieści kolegów się wzieła ;-)
bo imho straty były by zdecydowanie duuuużo większe

koko
 
 
Posty: 131
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 8:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: koko » ndz lip 22, 2007 10:37 pm

Biga mi nie potrzebne jest dowartościowanie jak juz pisałem na prawego jechałem i jezdze na pilota, teraz tylko odpuszczam jelenia góre i pewnie lask bo robota niepozwala, ale niepotrzebuje chwalic sie z jakimi predkosciami jezdzi sie po oesie i zaden zaszczyt przywalic tym bardziej w drzewo. napisalem prawde ale wkurzylo mnie to ze wszyscy tu reaguja tak a nie inaczej wiekszosc nie zna sytuacji ale nie wie co i jak a odrazu wyskakuje z takimi tekstami, wkurzyc sie mozna sorry za to eszystkich.
cala siła uderzenia poszła na kolo i kolem położylismy 1 brzozka dopiero ta 2 brzoza narobiła te szkody wszystkie dlatego takie a nie inne straty. ja wiem jak bylo wy mozecie myslec inaczej :) moze tez bym nie uwierzył moze i napewno bym w t onie uwierzyc ale bylem widizalem przezylem i co wiem to moje nie bede sie kłocił o cos co i tak wiem :)

a jeszcze co ty ksj nie wjeżdzał na ta gore tylko przy siatce strzelnicy jechalismy i z bramki zebym sie nei pomylil 13 albo którejs odrazu do 28 przeskakiwalismy tak taka prosta była ze chlpaki ze 106 mercem mowili ze 110 zapieli na liczniku a tamta prosta gdzie w drzewo trafilismy łądna była spokojnie mozna było sie napedizc tylko nei wiem czemu prawie całą stawka rmspt tak wczesnie zwalniała jakies 100 metrów do tego nawrótu przez wał, no ale nie rozumiem bardzooo wielu rzeczy jeszcze
pozdr

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » ndz lip 22, 2007 10:49 pm

A ja wierzę w te 8 dych na budziku, pod warunkiem że chłopaki planowali
jechać dalej prosto wzdłóż wału! :)21 :)21 Tak prooooosto do mety OS 2 ! :)23

A jeśli tak to gratuluję opisu! :)1 :)2


Ps.Kurde, przestańcie się licytować jak baby na straganie! 8)

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » ndz lip 22, 2007 10:50 pm

No to chyba wypowiedzia ze : "106 mercem mowili ze 110 zapieli na liczniku" mozemy zakonczyc dywagacjie co do predkosci :)21
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość