I runda

Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych

Moderator: Pasza

mona
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 12:18 am

Post autor: mona » wt kwie 26, 2005 12:23 am

kto jechał tym niebieskim Wranglerem ? Numer 48 to chyba KJST. Mieli dobre czasy

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » wt kwie 26, 2005 7:31 am

a nie Żeber czasem ?
on tez cierpi na skurcze prawej nogi ;)
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Patryk
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków / Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Patryk » wt kwie 26, 2005 8:06 am

mototom pisze:Patryk, w tym sezonie je¼dzicie co¶?
Ja ju¿ nic nie chcê mówiæ o terminach... Najpierw rozlecia³ siê silnik - dwa tygodnie w plecy, ¿eby znale¼æ i z³o¿yæ nowy. Potem przez 2-3 tygodnie walczyli¶my z ³omotem w przeniesieniu napêdu, wymontowuj±c i wymieniaj±c skrzyniê, reduktor, bebechy mostów, wa³y...

Dok³adnie w tym momencie stroimy nowy silnik na hamowni.

Poza tym wszystko jest gotowe. Teraz tylko trzeba nauczyæ siê tym je¼dziæ :wink:

Je¶li nie wydarzy siê nic nieprzewidzianego, to powinienem pojawiæ siê towarzysko-treningowo w poniedzia³ek na Mutt.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 26, 2005 8:08 am

Patryk pisze:Jeśli nie wydarzy się nic nieprzewidzianego, to powinienem pojawić się towarzysko-treningowo w poniedziałek na Mutt.
...czyli na drugiej rundzie też was nie będzie
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Patryk
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków / Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Patryk » wt kwie 26, 2005 9:21 am

Ty to zawsze potrafisz zmobilizowaæ do pracy...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 26, 2005 9:22 am

no
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Carlos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: wt mar 25, 2003 8:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Carlos » wt kwie 26, 2005 11:19 am

w RMPST Gaziki w porównaniu do O2 i O1 to chyba wygląda tak jak w rajdach płaskich cinquecento ścigają się z WRC i N grupowymi Lancerami i Subaru??
Carlos

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » wt kwie 26, 2005 11:29 am

No tak, ale jakie to ma znaczenie, skoro maja swoja klase?
Scigaja sie ze soba, a nie z autami z O2.

Awatar użytkownika
Carlos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: wt mar 25, 2003 8:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Carlos » wt kwie 26, 2005 11:39 am

Ciekawe dlaczego tak mało jest samochodów w tej klasie P. Wydaje mi się że starty takimi samochodami nie są bardzo drogą imprezą.
Carlos

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » wt kwie 26, 2005 12:01 pm

Nie wiem, ile to jest dla Ciebie "drogo"...
Musisz miec licencje, auto ma spelniac wymagania przerozne, a przede wszystkim ma wytrzymac ilestam mocnego katowania sprzetu, to nie jaki krotki oesik na zlocie. Chcialbym sobie wystartowac na poczatek w kjst, ale zachodzi obawa, ze mnie na to nie stac po prostu. Trzeba bedzie kupic drugie auto na przyszly rok - takie tylko do upalania i zabawy.

Awatar użytkownika
Carlos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: wt mar 25, 2003 8:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Carlos » wt kwie 26, 2005 12:19 pm

Wymagania przeróżne i licencja to chyba koszty jednorazowe.
Rozmawiałem kiedyś z koleszką który startował i powiedział mi że to wydatek nie wiekszy niż kwota 3000zł. Reszta to koszty startów, ale nie wiem ile mogą one wynosić. Myślę że jak się pilot z kierowcą będą razem składkować to na pewno nie jest to tak dużo.
Jak to oceniacie??
Carlos

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 26, 2005 12:43 pm

główny koszt to paliwo do rajdówki i holownika, potem noclegi i koryto, potem wpisowe na rajd 300zyli
przygotowanie regulaminowe auta, licencja, badania lekarskie, kask i kombinezon to wydatek jednorazowy.

koszt startu w jednej imprezie średnio to około 1500zeta
ryzyko skatowania sprzętu i jego odtworzenia to już inna historia...
:)21

mając w miarę sensowny samochód i mozliwość wydania w ciągu sezonu 15-20tys można spokojnie planować starty
#noichuj

Awatar użytkownika
mototom
 
 
Posty: 154
Rejestracja: czw sty 30, 2003 6:55 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mototom » wt kwie 26, 2005 12:44 pm

To musi być chyba dosyć chojny pilot skoro za same pilotowanie będzie kase dawał :D

Awatar użytkownika
Patryk
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków / Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Patryk » wt kwie 26, 2005 1:46 pm

Co do kosztów jest tak, jak napisa³ Czes³aw.

Pamiêtajcie, ¿e za³oga w RMPST sk³ada siê z I zawodnika i II zawodnika, a nie kierowcy i pilota, dlatego mog± oni na zmianê prowadziæ samochód. Wiadomo, ¿e ró¿nie bywa w takich spó³kach i ró¿nie to siê koñczy, ale szansa na taki rozk³ad si³ i kosztów istnieje w tych zawodach.

Gaziki maj± swój szczególny urok. S± to (klasa P) auta na resorach. W wiêkszo¶ci sytuacji, gdy auta klas otwartych jad± wci±¿ jak przylepione do ziemi, Gaziki fruwaj± w powietrzu. Poza tym, po obejrzeniu przejazdów klas otwartych wydaje siê, ¿e teren jest dziecinnie prosty, a podjazdy, b³otka, piach to ¿adne przeszkody. Optyka zmienia siê, gdy potem ogl±dasz przejazd gazika, jak po dziesiêæ razy atukuje podjazd np. w Górze Kalwarii. Ich jazda jest dobrym punktem odniesienia dla przejazdów naprawdê szybkich terenówek.

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » wt kwie 26, 2005 2:28 pm

wiadomo.....zaden sport samochodowy tani nie jest , jak sie chce jezdzic to niestety....klasa P1 czy P2 jest relatywnie najtansza w porownaniu do reszty ale wymaga poswiecenia ,wyrzeczen i zaangazowania :) te spedzone wieczory w warsztatach i garazach eeehhh... w tym roku zrobilem licencje i jade na prawym u Igora w pomaranczowo niebieskim gaziku .Moich wrazen po 1 eliminacji nie da sie opisac :) jazda dostarcza niesamowitych wrazen nawet w Gazie!! co tu wiecej pisac ..jesli ktos to lubi to powinien sie scigac .Zachecamy do powiekszenia konkurencji w P1 :) co do klasyfikacji ....gazik nie ma szans z potworkami do momentu gdy szybka jazda czolowki nie spowoduje bledu, Taryfy czy uszkodzenia:)
gdyby nie awaria hamulcow (1 oes przejechalismy bez hamulca! na 2,3,4 oesie zanim auto zeczelo zwalniac pedal trza bylo wcisnac 3 razy:)] mielibysmy szanse na okolice 6 pozycji w generalce i punkty he he to smieszne ale .....
pozdrawiam i zachecam do scigania:)
dla zainteresowanych polecam lekture regulaminu ,ktory pozwala stworzenie odrebnych klas np suzuk czy patroli lub inych..
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

Awatar użytkownika
MaciekK
 
 
Posty: 1059
Rejestracja: śr cze 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: MaciekK » wt kwie 26, 2005 2:29 pm

Carlos pisze:Ciekawe dlaczego tak mało jest samochodów w tej klasie P. Wydaje mi się że starty takimi samochodami nie są bardzo drogą imprezą.
klasa P jest bardziej "uciazliwa" w wymiarze modyfikacje/awaryjnosc i moze dlatego wiecej jest w kjst i O1/O2

w kjst nie musisz miec licencji - mozesz sobie startowac od tak dla przyjemnosci w kilku rundach jak cie na to stac,
auto do kjst moze byc bardziej wielofunkcyjne (patrz przeprawowe patrole w walbrzychu) a nie tylko scigacz-upalacz,
no a w klasie P jest zdaje sie wymog oryginalnosci podzespolow w grupie aut z regulaminu - wmontowanie mostow z patrola juz pociaga za soba wylecenie z klasy P o ile sie nie myle...
a wtedy ladujesz w klasie O1 lub O2 i to juz prosta droga do wsadzanie wiekszego motoru, budy z laminatu, sprezyn, etc etc aby miec szanse scigania -i wydatki wzrastają znacznie bardziej niz w kjst
moze dlatego P jest coraz mniej polularna wsrod strartujacych?

albo kjst albo O1 lub O2
w zaleznosci od kasy i posiadania licencji
cialo nie przyspiesza umyslu,umysł nie ponagla ciała...
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » wt kwie 26, 2005 3:44 pm

do Gazika wsadzasz kubelki,pasy klatke i mozesz smigac ,jesli Ci malo zmieniasz silnik (klasa P2) mysle ,ze na poczatek scigania to dobry pomysl....trzeba pamietac ,ze jesli uzbiera sie kilku chetnych moze powstac nowa klasa np Suzuki ,Nissan czy cos tam.....O1 czy O2 to zupelnie inne pieniadze no i umiejetnosci trzeba miec troche .....
...to je reli...
...były pilot... :roll:
:)21

Awatar użytkownika
WyRC
 
 
Posty: 233
Rejestracja: czw paź 30, 2003 12:56 pm
Lokalizacja: Puławy
Kontaktowanie:

Post autor: WyRC » wt kwie 26, 2005 5:43 pm

Patryk

Proszę poskładaj auto na Warszawę bo nie ma po co jeżdzić na zawody.

mona
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 12:18 am

Post autor: mona » wt kwie 26, 2005 7:39 pm

Dzięki Albercie !! Masz rację ,ze w tym niebieskim Wranglerze był Żeber. Przemalował swojego czarnego czy to nowe auto ? Trzeba mieć fantazję by startować zwykłym jeepem. Dlaczego kjst nie liczy się do generalki ? O co się walczy w tej klasie ?

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » wt kwie 26, 2005 8:16 pm

mona pisze:Dzięki Albercie !! Masz rację ,ze w tym niebieskim Wranglerze był Żeber. Przemalował swojego czarnego czy to nowe auto ? Trzeba mieć fantazję by startować zwykłym jeepem. Dlaczego kjst nie liczy się do generalki ? O co się walczy w tej klasie ?
http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2005/1_rmp ... 000028.jpg

chyba wiecej przerobil.
ma sprezyny, sciagnal grilla ( cos dla jerego :)21 :)21 ) ...
ale sam sie pewnie wypowie.

Awatar użytkownika
MaciekK
 
 
Posty: 1059
Rejestracja: śr cze 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: MaciekK » wt kwie 26, 2005 10:44 pm

mona pisze:Dlaczego kjst nie liczy się do generalki ?
bo kierowcy nie maja i niemoga mieć licencji rajdowych
mona pisze:O co się walczy w tej klasie ?
o licencje rajdowe
ewentualnie "dla sportu"

:)21
Ostatnio zmieniony wt kwie 26, 2005 10:46 pm przez MaciekK, łącznie zmieniany 1 raz.
cialo nie przyspiesza umyslu,umysł nie ponagla ciała...
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt kwie 26, 2005 10:46 pm

MaciekK pisze:
mona pisze:O co się walczy w tej klasie ?
o licencje rajdowe

:)21
walczy się o puchar prezesa pzm
do uzyskania licencji rt od zeszłego roku wystarczy egzamin, nie trzeba jezdzić roku w kjs
#noichuj

Awatar użytkownika
MaciekK
 
 
Posty: 1059
Rejestracja: śr cze 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: MaciekK » wt kwie 26, 2005 11:02 pm

no wlasnie
"z okazji zajecia pierwszego miejsca"
:)21
cialo nie przyspiesza umyslu,umysł nie ponagla ciała...
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » wt kwie 26, 2005 11:13 pm

Było sie czepiać.., zeszłoroczny Miszcz KAJTEK i Miszczezławy jakieś takie obrażone i cos nie mają zamiaru startować, a miało być tak fajnie. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » śr kwie 27, 2005 7:14 am

Drako pisze: chyba wiecej przerobil.
...
To inny samochód niż czarny wrongl.
Drako pisze: ale sam sie pewnie wypowie
Nie wypowie sie sam.. Ban nad bany.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość