runda V

Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » ndz wrz 04, 2005 4:27 pm

A co za wynalazek wystawił Domator ??
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

romsi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brzesko

Post autor: romsi » ndz wrz 04, 2005 8:06 pm

b r a w o mr prezes brawo, jestem pod wrazeniem :)2

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » ndz wrz 04, 2005 9:30 pm

Czy wie ktoś co za motor ma Kaczmarczyk w Uazie 3500 ??

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » ndz wrz 04, 2005 10:11 pm

Domator wystawil bardzo ciekawe, wysoce experymentalne auto - rurowe, prawie tak samo szerokie jak dlugie, o gigantycznym jak na nasze warunki skoku zawieszenia, z rasowanym 5,7 za plecami kierowcy i pilota- robi to w sumie ogromne wrazenie. Jak sie uda usunac poczatkowe usterki bedzie niesamowite.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » ndz wrz 04, 2005 10:17 pm

Jakies fotki zapodawajcie..
Takie watpliwosci mnie najszly - skoro jest prawie tak szerokie, jak dlugie, to jak to sie prowadzi? Bo na logike, to kiepsko...
Zawias niezalezny, czy sztywne mosty? Jaki to jest gigantyczny skok? Porownujesz do innych rmpst, czy do aut "normalnych"?

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » ndz wrz 04, 2005 10:22 pm

kazde kolo na A-armie. Skok w porownaniu do rempstowek.
Piotr zeznawal , ze sie prowadzi fajnie, bo rozklad mas jest zblizony do 50:50 . Naprawde ciekawa konstrukcja :)2
Obrazek
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » ndz wrz 04, 2005 10:39 pm

A nie wiesz, z czego napedy, skrzynia, dyfry i takie tam? Wyglada ciekawie...

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » ndz wrz 04, 2005 10:58 pm

oo.. nie pamietam, ale zapewne wiele czesci jest z szuruburu :)21
skrzynia automat. Mnie sie podoba taki pajak ;)
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
DZIK_I_CZAPAJEW
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: DZIK_I_CZAPAJEW » pn wrz 05, 2005 2:01 am

jak na pierwszy raz mi sie spodobało rajd ciekawy i dla najmłodszego uczestnika było to duze wyzwanie jak wiadomo popełniło sie kilka błedow co do wjezdzania na strefe przed startową i jako jedyny z jednostką wysokoprezną dobrze wyszedłem

http://www.rallycross.pl/galeria/big/6rmpst05_76.jpg
cichy samochodzik

żeber
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: żeber » pn wrz 05, 2005 7:55 am

Jako wuielki przegrany muszę napisać kilka słów
1. Gratulacje dla pana Chermola !!!! Pierwsze kilometry jechałeś jak staruszek, ale potem podziwiałem kunszt no i widać po wynikach że jesteś MISTRZEM

2. Nowy pojazd p. Domownika robi wrażenie swoją bardzo nowatorską i odważną konstrukcją. Silnik super !!! Skrzynia ? Hmm... rajdówka z automatem to raczej przejściowe rozwiazanie ale pamiętam, że jeżdziłem z takową i mile wspominam momenty odbierania pucharów :-) Problem z tym, że czasem brakuje napędu, ale to nie przeszkoda hahahaaa. Zawieszenie śniło mi się przez dwie noce. Mam nadzieję, że poprawisz zamykanie maski hihihihihhihi bo to traci drutem :-) Ogólnie boski pojazd
Życzę dojeżdżania do mety.

3. Czapek na gnojówkę też zasłużył na słowa uznania. Pojazd ładny, pilotka ładna i kierowca wiedzący po co przyjechał na KJST. Miło bylo popatrzeć jak sobie radzisz na tych wyje...

4. Szkoda, że dość mało załóg wystartowało a jeszcze mniej ukończyło

Awatar użytkownika
Voytass
Posty: 356
Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
Lokalizacja: Torun/Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Voytass » pn wrz 05, 2005 8:15 am

mototom pisze: Kolejna sprawa to załoga białej Gelendy. Goście walneli dacha ale ja się im nie dziwie. Ten samochód miał 0 amortyzatorów. Na asfalcie ich nieźle gibało. No i skończyło się jak skończyć się musiało, walnęli hopę, przelecieli przez przód, auto zniszczyli i poleżeli na dachu. Są albo odwarzni ale desperaci, bo w tym aucie poza wspomnianymi amorami nie ma nawet klatki i pasów szelkowych. ja na taką jazdę bym się nie zdecydował.
Potwierdziles moje spostrzezenia - zwlaszcza "ladnie" bylo to widac na terenie Budokruszu, jak mialem ich przez ladnych kilkaset metrow w polu widzenia - dupa tego Merca latala w gore i na boki jak szalona... :x
kiosk na AT
www.wawa4x4.pl
Only at... Jeep.org.pl

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » pn wrz 05, 2005 8:18 am

Voytass pisze:
mototom pisze: Kolejna sprawa to załoga białej Gelendy. Goście walneli dacha ale ja się im nie dziwie. Ten samochód miał 0 amortyzatorów. Na asfalcie ich nieźle gibało. No i skończyło się jak skończyć się musiało, walnęli hopę, przelecieli przez przód, auto zniszczyli i poleżeli na dachu. Są albo odwarzni ale desperaci, bo w tym aucie poza wspomnianymi amorami nie ma nawet klatki i pasów szelkowych. ja na taką jazdę bym się nie zdecydował.
Potwierdziles moje spostrzezenia - zwlaszcza "ladnie" bylo to widac na terenie Budokruszu, jak mialem ich przez ladnych kilkaset metrow w polu widzenia - dupa tego Merca latala w gore i na boki jak szalona... :x
Ok, krytykujecie, ale chłopaki jak na brak tylnych amorów i stosunkowo wysokie auto i tak wywalili się dość późno... bo na przedostatnim OSie.

My obstawialiśmy że to będzie pierwszy, nooo, najpóźniej drugi oes
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Voytass
Posty: 356
Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
Lokalizacja: Torun/Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Voytass » pn wrz 05, 2005 8:31 am

Krecik pisze: Ok, krytykujecie, ale chłopaki jak na brak tylnych amorów i stosunkowo wysokie auto i tak wywalili się dość późno... bo na przedostatnim OSie.

My obstawialiśmy że to będzie pierwszy, nooo, najpóźniej drugi oes
Ja nie krytykuje, ja sie raczej ciesze, ze rzutem oka zdiagnozowalem auto :)21

PS: Daj mi privem namiary na ftp, to wrzuce wieczorkiem troche foteczek.
kiosk na AT
www.wawa4x4.pl
Only at... Jeep.org.pl

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » pn wrz 05, 2005 10:51 am

bystry pisze: 4.1.8 Obca pomoc dozwolona jest na trasie dojazdowej i Odcinkach Specjalnych (z wyjtkiem oznaczonych
stref) tylko w szczególnych przypadkach, takich jak: ugrznicie, rozruch silnika, powrót na drog po
wypadniciu z trasy, postawienia na koła przewróconego samochodu i musi by przerwana natychmiast po
ustaniu powodu jej stosowania. Pomoc na OS ogranicza się jedynie do wykorzystania siły mięśni ludzkich.
Tak więc holowanie samochodu jest zabronione pod rygorem wykluczenia.
Z tego by wychodziło ze postawienie auta na koła za pomocą drugiego auta to wykluczenie... i tak samo przy wyciaganiu. Czyli polowa kjst powinna dostać wykluczenia :( (miałka górka, stawianie z dacha) ale skonczyło sie tylko na taryfach.

Czy w O1/O2 też jest tak 'lagodniej' czy juz 'z dokladnoscią do przecinka w regulaminie' jest wszystko egzekwowane ?
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: domator » pn wrz 05, 2005 10:57 am

Ale przeciez trzeba miec troche rozsadku i zaufania. Jak sedzia kaze wyciagnac na linie to ja bym nie dyskutowal. Przeciez nie mozna popadac w paranoje. Nawet nie wiedzialem ze w regulaminie jest cos takiego a wielkrotnioe widzialem jak sie wyciaga na linie.... Przeciez i tak zawsze jest taryfa wiec o co chodzi... Przepis ma przeciez za zadanie jakos zablokowac dzialania typu: "caly oes jade na sznurku". Nikt nie bedzie pisal protestow o wyciagniecie z dziury blotnej...
domator

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » pn wrz 05, 2005 11:01 am

domator pisze:Ale przeciez trzeba miec troche rozsadku i zaufania. Jak sedzia kaze wyciagnac na linie to ja bym nie dyskutowal. Przeciez nie mozna popadac w paranoje. Nawet nie wiedzialem ze w regulaminie jest cos takiego a wielkrotnioe widzialem jak sie wyciaga na linie.... Przeciez i tak zawsze jest taryfa wiec o co chodzi... Przepis ma przeciez za zadanie jakos zablokowac dzialania typu: "caly oes jade na sznurku". Nikt nie bedzie pisal protestow o wyciagniecie z dziury blotnej...
domator
ale chłopaki mieli racje że chcieli to na piśmie...
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
mototom
 
 
Posty: 154
Rejestracja: czw sty 30, 2003 6:55 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mototom » pn wrz 05, 2005 11:35 am

Krecik pisze:Ok, krytykujecie, ale chłopaki jak na brak tylnych amorów i stosunkowo wysokie auto i tak wywalili się dość późno... bo na przedostatnim OSie.

My obstawialiśmy że to będzie pierwszy, nooo, najpóźniej drugi oes
To nie chodzi o to, że ja krytykuję. Ale jeśli się decydować na start to sprawnym samochodem. A gdyby przez te zurzyte amortyzatory wpadli w grupę stojących ludzi?

Przesadzam ale wszystko jest możliwe.

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » pn wrz 05, 2005 12:56 pm

czesław&jarząbek pisze:z nieoficjalnych informacji od jarząbka wynika że:
-Chermol the prezes swoim noworozdziewiczonym pokrakiem wygrał kjs
-szaremu na 300metrów przed metą ostatniego sczezły pompy paliwa. taryfa wywaliła go z pierwszego na trzecie w klasie
-pierwsze w o1 andrzej dudziak
-pierwsze w o2 i generalce andrzejewski/skura
jakoś tak to szło
generalnie dużo taryf i wypadniętych aut
no
:)21

...generalnie trauma jak hooj :roll:
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

kibic
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 12:39 pm

Post autor: kibic » pn wrz 05, 2005 12:56 pm

Jestem tu nowy. Dzień dobry. Chciałbym aby szanowne grono rmpst’owców wytłumaczyło mi na jakiej zasadzie auto numer 12 zostało dopuszczone do startu. Czy jako gość, czy jako jazda testowa.. bo z mojej malutkiej wiedzy po przeczytaniu wszystkich czerwonych książeczek regulaminowych auto powinno spełniać warunki kodeksu drogowego. Czy 12 spełnia jakiekolwiek regulaminy ?? Niech ktoś kompetentny się na ten temat wypowie. Notabene ciekawa konstrukcja, czas pokażę czy założenia konstrukcyjne się sprawdzą, ale absurdem jest że niektórzy budują auta z pełnym nadwoziem (Orca) a inni siadają okrakiem na silniku i jadą w tych samych zawodach.

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » pn wrz 05, 2005 1:08 pm

aaale o szzzo chodzi ?

hamulce - sztuk jeden - posiada
szyba przednia - posiada
lusterka - posiada
swiatła przednie i tylne - posiada
amortyzatory - również


których konkretnie punktów regulaminu lub kodeksu ruchu drogowego nie spełnia ?

btw. orca jedzie w innej klasie
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: domator » pn wrz 05, 2005 1:18 pm

kibic pisze:Jestem tu nowy. Dzień dobry. Chciałbym aby szanowne grono rmpst’owców wytłumaczyło mi na jakiej zasadzie auto numer 12 zostało dopuszczone do startu. Czy jako gość, czy jako jazda testowa.. bo z mojej malutkiej wiedzy po przeczytaniu wszystkich czerwonych książeczek regulaminowych auto powinno spełniać warunki kodeksu drogowego. Czy 12 spełnia jakiekolwiek regulaminy ?? Niech ktoś kompetentny się na ten temat wypowie. Notabene ciekawa konstrukcja, czas pokażę czy założenia konstrukcyjne się sprawdzą, ale absurdem jest że niektórzy budują auta z pełnym nadwoziem (Orca) a inni siadają okrakiem na silniku i jadą w tych samych zawodach.
Jestem kierowca (i tworca) 12-tki.
I tez zapytam jak Krecik - o sssssooooo chodzi?
Bylem nawet na tyle dzielny ze na tydzien przed rajdem zaprosilem technicznego sedziego do obejrzenia. Pomarudzil nad szczegolami (ktore poprawilismy) ale generalnych zastrzezen nie mial.
Warunki kodeksu drogowego spelnia nie gorzej niz auta konkurentow. Ze nie ma nadwozia? No coz. Nie ma i juz. Ale kto tak naprawde ma oprocz Orki ??? Zobaczcie auto Grajek/Platek. Oczywiscie ma maske ladniejsza i tyl z siatki ogrodowej ale tak naprawde to jest klataka na ramie i koniec. Wydaje mi sie ze to jest pewnien standard :-).
Oczywiscie gdybym mial jeszcze 1/2 roku to moze bym wydlubal jakies nadwozie ale chce sprawdzic samochod jeszcze w tym sezonie by poprawic bledy w zime.

pozdrawiam

domator

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: domator » pn wrz 05, 2005 1:22 pm

kibic pisze:ale absurdem jest że niektórzy budują auta z pełnym nadwoziem (Orca) a inni siadają okrakiem na silniku i jadą w tych samych zawodach.
Patryk!!!!
Bron sie :lol: :lol: Pisza ze to absurd budowac auto z nadwoziem !! !! :)2

domator

Awatar użytkownika
mototom
 
 
Posty: 154
Rejestracja: czw sty 30, 2003 6:55 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mototom » pn wrz 05, 2005 1:30 pm

kibic pisze:ale absurdem jest że niektórzy budują auta z pełnym nadwoziem (Orca) a inni siadają okrakiem na silniku i jadą w tych samych zawodach.
Wsumie też jestem kibic, ale gdyby to co mówisz było absurdem to Patryk Orcą nie łapałby się na podium w klasie. Z tego co wnioskujesz to nie mniejszym absurdem są w takim razie Długodystansowe Wyścigi Samochodowe, gdzie na tor wpuszcza się razem prawie 500 konne Audi i 60 konne Sejcento.
RMPST rządzi się swoimi prawami i dobrze, że chłopcy z PZM jeszcze w nie tak mocno łap nie wsadzili jak w inne sporty motorowe w tym kraju.

A w ogóle Domator to zajebista fura. Tam z tyłu to Chevrolet siuedzi?

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: domator » pn wrz 05, 2005 1:38 pm

mototom pisze:
kibic pisze: A w ogóle Domator to zajebista fura. Tam z tyłu to Chevrolet siuedzi?
Dzieki.
Tak - Chevy 350 cali czyli 5700 ccm. Klasyczne amerykanskie V8 na gazniku.
domator

kibic
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 12:39 pm

Post autor: kibic » pn wrz 05, 2005 1:57 pm

Podajcie mi adresy stacji diagnostycznych gdzie dopuszczają takie samochody do ruchu bo ja głupi chyba jeździłem nie do tych. Czyli w następnym roku jeżeli wyjadę rurowcem bez nadwozia i nadkoli i powołam się na kasus Domatora to mnie dopuszczą ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość