
Nowy regulamin ?
Moderator: Pasza
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Te..... Szczezłw, wiadomo wszem i wobec, że smarowaliście sedziom aby w regulaminie nie było ważenia.... pilota, bo by cię nigdy nie dopuścili do startu z Leszczakiem (DMC znacznie przekroczone).czesław&jarząbek pisze:taa?WyRC pisze:Co za hipokryzja.
Regulamin został dostosowany do kilku zawodników
a których kilku?
jak jesteś taki odwazny to pojedzo po całości...nazwiskami...
czekamy

TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
To jakas bzdura - jednak tak uwazam. Ja mam LEKKI samochod i teraz tak: nie dosc ze bym musial zmniejszyc silnik do 1600 bez turbiny to jeszcze 400 kg balastu wsadzic. Absurd.
I tak mam najslabszy silnik w RMPST
Takie historie mozna robic w fia gdzie za pomoca 50.000 USD z silnika 1.600 wolnossacego sie wyciaga ze 200 KM ale jak sie uzywa silniki z rozbitych aut z ul. Strazackiej czy z importu zza odry to niestety sie nie da. Nie te mozliwosci. Jak zrobia w Polsce przepisy FIA to wogole mozna ten sport zamknac - bedzie startowac 2 zawodnikow.
Te "swobodne" przepisy to ostatni powod dla ktorego mozna jezdzic...
domator
co ma jeden samochod lekki i jeden ciezki
I tak mam najslabszy silnik w RMPST

Takie historie mozna robic w fia gdzie za pomoca 50.000 USD z silnika 1.600 wolnossacego sie wyciaga ze 200 KM ale jak sie uzywa silniki z rozbitych aut z ul. Strazackiej czy z importu zza odry to niestety sie nie da. Nie te mozliwosci. Jak zrobia w Polsce przepisy FIA to wogole mozna ten sport zamknac - bedzie startowac 2 zawodnikow.
Te "swobodne" przepisy to ostatni powod dla ktorego mozna jezdzic...
domator
co ma jeden samochod lekki i jeden ciezki

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
slyszales o nowym a raczej zmodyfikowanym silniku wankla z 1.2 wyciskaja i to bez wiekszych problemow 270KM a z 2600 - 700 KMdomator pisze:To jakas bzdura - jednak tak uwazam. Ja mam LEKKI samochod i teraz tak: nie dosc ze bym musial zmniejszyc silnik do 1600 bez turbiny to jeszcze 400 kg balastu wsadzic. Absurd.
I tak mam najslabszy silnik w RMPST
Takie historie mozna robic w fia gdzie za pomoca 50.000 USD z silnika 1.600 wolnossacego sie wyciaga ze 200 KM ale jak sie uzywa silniki z rozbitych aut z ul. Strazackiej czy z importu zza odry to niestety sie nie da. Nie te mozliwosci. Jak zrobia w Polsce przepisy FIA to wogole mozna ten sport zamknac - bedzie startowac 2 zawodnikow.
Te "swobodne" przepisy to ostatni powod dla ktorego mozna jezdzic...
domator
co ma jeden samochod lekki i jeden ciezki

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA 
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Powiem szczerze, że nie rozumiem pobudek które kierują kolegą "WyRC" kiedy stwierdza "regulamin jest niesprawiedliwy ".
Jest podział na klasy ( można sobie wyjeździc mistrza w O1 lub O2 lub P ) a jak by sie zebrała grupa ludzi z autami np. do 1000 cm to nie widze problemu aby na ich wniosek nie stworzona została klasa O1/2..........
Dozwolone kombinezony i kaski z wygasłą hom. nie obowiązkowe systemy gaśnicze - co tu zmieniać
Regulamin KJST uproszczony do minimum ( mozna startować zwykłą Frontierą z salonu jeśli ma twardy dach ) - zresztą od przyszłego sezonu będa wprowadzone jeszcze dalsze udogodnienia
NIE ROZUMIEM, NIC nie rozumiem z tych zastrzeżeń - ale może dlatego że jestem nie wyspany
))))))
Pozdrawiam
Maciek Skura
Jest podział na klasy ( można sobie wyjeździc mistrza w O1 lub O2 lub P ) a jak by sie zebrała grupa ludzi z autami np. do 1000 cm to nie widze problemu aby na ich wniosek nie stworzona została klasa O1/2..........
Dozwolone kombinezony i kaski z wygasłą hom. nie obowiązkowe systemy gaśnicze - co tu zmieniać
Regulamin KJST uproszczony do minimum ( mozna startować zwykłą Frontierą z salonu jeśli ma twardy dach ) - zresztą od przyszłego sezonu będa wprowadzone jeszcze dalsze udogodnienia
NIE ROZUMIEM, NIC nie rozumiem z tych zastrzeżeń - ale może dlatego że jestem nie wyspany

Pozdrawiam
Maciek Skura
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
aaaaa i jeszcze jedno mi umkneło
Podstawową aktualną wadą RMPST jest brak ciekawych i urozmaiconych odcinków i dojazdówek ( w dawnych czasach RMPST żaden odcinek nie był powtarzany a dojazdówki były puszczane przez lasy, drogi polne )
Ale niestety to kasa bo według regulaminu na każdy OS musi być pełne zabezpieczenie i sędziowskie i ratunkowe.
Więc dowalmy jeszcze pełny regulamin FIA to na pewno będzie jeżdziło z 100 załóg ( jak bywało dawno temu na RMPST ) - to do kolegi "WyRC"
P.S. -
Można się przekręcić jak trzeba jechać jeden OS 6 razy.
Podstawową aktualną wadą RMPST jest brak ciekawych i urozmaiconych odcinków i dojazdówek ( w dawnych czasach RMPST żaden odcinek nie był powtarzany a dojazdówki były puszczane przez lasy, drogi polne )
Ale niestety to kasa bo według regulaminu na każdy OS musi być pełne zabezpieczenie i sędziowskie i ratunkowe.
Więc dowalmy jeszcze pełny regulamin FIA to na pewno będzie jeżdziło z 100 załóg ( jak bywało dawno temu na RMPST ) - to do kolegi "WyRC"
P.S. -
Można się przekręcić jak trzeba jechać jeden OS 6 razy.
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
Kolego!Pisz sobie bzdury jak chcesz......WyRC pisze:Co za hipokryzja.
Regulamin został dostosowany do kilku zawodników a reszta to akceptuje.
To chyba jedyny przypadek na tej planecie.W rajdach płaskich frekwencja
jest wysoka mimo wysokich kosztów.Moim zdaniem jasny regulamin zwiększy ilość startujących i określi jasne zasady dla sponsorów.Mniejsze
koszty budowy aut ,większe zainteresowanie- WSZYSTKICH
Jesteś najlepszym przykładem człowieka,który na podstawie pobieznej wiedzy czerpanej z obiegowych opinii buduje sobie własny pogląd na sprawę.
Może przeczytaj sobie dokładniej ten regulamin,a nie teoretyzujesz.
Jak zdobedziesz sie na ten wysiłek to zauważysz,że regulamin RMPST zbudowany jest na zasadzie kompilacji wybranych fragmentów FIA i krajowych ustaleń -czyli dostosowania do polskiej rzeczywistości.
I nie jest w żadnym wypadku pisany pod konkretne osoby!
Wręcz,pomijając pewne sprawy-ułatwia starty ludziom mniej zasobnym.
A że jest reżim bezpieczeństwa ?A bo musi być-bo to już nie jest amatorstwo,gdzie w razie wypadku wszyscy uciekną.
Żeby wystartować w KJST-trza spełnić pewne minimalne wymagania,ale dla niektórych to i tak za dużo.
Nie piszę dalej,boś mię ściśnieniował

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
vandall1, o ile sie orientuje to WyRC teoretyk nie jest a praktyk z regulaminem i ściganctwem
... inna sprawa proponowanych zmian
co zrobic z rmpst?
primo: media
secundo: postawienie na kjst
jak bedzie przyplyw nowych zawodnikow tam i bardzo okrojone wymagania przygotowania sprzetu co sprawe ulatwi, to czesc po jakims czasie moze przesiadzie sie w O2, O1, etc... i tu bym szukal najwiekszych zmaian jesli chodzi o regulamin, a moze nawet zrobic promocyjne brak wpisowego dla pierwszych 3 zgloszonych zalog albo cos w tym stylu

co zrobic z rmpst?
primo: media

secundo: postawienie na kjst
jak bedzie przyplyw nowych zawodnikow tam i bardzo okrojone wymagania przygotowania sprzetu co sprawe ulatwi, to czesc po jakims czasie moze przesiadzie sie w O2, O1, etc... i tu bym szukal najwiekszych zmaian jesli chodzi o regulamin, a moze nawet zrobic promocyjne brak wpisowego dla pierwszych 3 zgloszonych zalog albo cos w tym stylu
cialo nie przyspiesza umyslu,umysł nie ponagla ciała...
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif
No jeżeli WyRC jest jak mówisz praktyk w RMPST-to tym bardziej sie dziwię....MaciekK pisze:vandall1, o ile sie orientuje to WyRC teoretyk nie jest a praktyk z regulaminem i ściganctwem... inna sprawa proponowanych zmian
co zrobic z rmpst?
primo: media
secundo: postawienie na kjst
jak bedzie przyplyw nowych zawodnikow tam i bardzo okrojone wymagania przygotowania sprzetu co sprawe ulatwi, to czesc po jakims czasie moze przesiadzie sie w O2, O1, etc... i tu bym szukal najwiekszych zmaian jesli chodzi o regulamin, a moze nawet zrobic promocyjne brak wpisowego dla pierwszych 3 zgloszonych zalog albo cos w tym stylu
Media to nie jest sprawa zawodników,ale organizatorów i to chyba na szczeblu wyższym niż kluby.Jeżeli tym mediom odpowiednio nie zapłacisz-to możesz liczyć tylko na jakiś skandal,albo innego "newsa" który ich przyciagnie.
Na kjst to przecież regulamin stawia...Nie znam najnowszej wersji,bo pewnie jej jeszcze nie ma,ale w dotychczasowej ułatwienia są maksymalne.Maćku!Nie można przecież dopuścic samochodów bez klatek,pasów,gaśnic,apteczek itp akcesoriów.To nie sa 2-3 OSy przerywane popijaniem piwa,a rzetelny,całodniowy wyścig.Fura musi zapewniać minimum bezpieczeństwa!
Dostęp do licencji jest też ułatwiony!
Problem,jak pisałem polega na tym,że starty w RMPST wymagają systematyczności i dużego wysiłku również między eliminacjami.I pewnego nakładu finansowego.
Jest to impreza w pewnym stopniu elitarna i nie da się z niej zrobić towarzyskiego zlotu.Jak pisałem, nie każdemu się chce poddać konkretnym wymaganiom.I może dobrze.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 2
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 10:18 am
-
- Posty: 425
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 1:36 pm
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
"...ziew..."użytkownik pisze:Myślałem w przyszłym roku o startach w RMPST, już nie myśle.
Z ankiety wyniki że 70% uczestników ( rozumiem że Ci co tu piszą to są zawodnicy ) nie chce uczciwych reguł gry. No cóż zawsze można się chwalić że jest się np. 5 w RMPST a zapomnieć powiedzieć że na 6 startujących. Bujajcie się.
ja sie nie wybieram w kosmos bo wiesz, oglądałem taki film w telewizorze i tam strasznie nieuczciwe zasady obowiązują...
#noichuj
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Ano "se" wyciągnie.........
Tylko szkoda, że chcesz końca tej dyskusji...
Naprawdę nie za bardzo rozumiem twój pogląd co do regulaminu.
Prosiłbym o przytoczenie w punktach ( krótko i zwięźle ) co bys zmienił i co według ciebie jest niesprawiedliwe lub wadliwe.
Pozdrawiam serdecznie
Maciek Skura
Tylko szkoda, że chcesz końca tej dyskusji...
Naprawdę nie za bardzo rozumiem twój pogląd co do regulaminu.
Prosiłbym o przytoczenie w punktach ( krótko i zwięźle ) co bys zmienił i co według ciebie jest niesprawiedliwe lub wadliwe.
Pozdrawiam serdecznie
Maciek Skura
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
Powiedział co wiedział,zabrał zabawki i poszedł do domu...Na dodatek wyglada na to,że nic nie kuma.Jeszcze przyjdzie nam pożałować,że zrezygnował ze startów.Pewnie w Pa-Da o nim usłyszymy...maliniak jakiśużytkownik pisze:Myślałem w przyszłym roku o startach w RMPST, już nie myśle.
Z ankiety wyniki że 70% uczestników ( rozumiem że Ci co tu piszą to są zawodnicy ) nie chce uczciwych reguł gry. No cóż zawsze można się chwalić że jest się np. 5 w RMPST a zapomnieć powiedzieć że na 6 startujących. Bujajcie się.

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość