RMPST z V10TDI230kW/313KM,750Nm przy1800obr/min.
Moderator: Pasza
no właśnie
nowe diesle to kosmicznie inna technologia niż stare klekoty
nie dość że kręcą się wysoko to i przyspieszają super
problem, że to jest osiągnięte dzięki elekronice, która nie lubi być przekładana do zmoty bo zawsze zabraknie jakiegoś kabelka lub miejsca jego wpięcia
no ale skoro udaje się wsadzić BMW 4,0 V8 to i diesla można
gdzie można go kupić ?
może i ja to zrobię
mój pilot mówił, że się tego podejmie bo to dziecinada hahahahaha
nowe diesle to kosmicznie inna technologia niż stare klekoty
nie dość że kręcą się wysoko to i przyspieszają super
problem, że to jest osiągnięte dzięki elekronice, która nie lubi być przekładana do zmoty bo zawsze zabraknie jakiegoś kabelka lub miejsca jego wpięcia
no ale skoro udaje się wsadzić BMW 4,0 V8 to i diesla można
gdzie można go kupić ?
może i ja to zrobię
mój pilot mówił, że się tego podejmie bo to dziecinada hahahahaha
domator...porównujesz zacofany 1.4 z najnowszym dieslem reno...jest jeszcze parenaście benzyn 1.4 które zamiotą ten silnik...
a co do czterech zaworów to bzdura...nie robili bo ze względu na wtryskiwacz i obciążenie spowodowane dużą kompresją było to za trudne technologicznie czyli finansowo...a o napełnianie dba turbina i nie ma to nic do rzeczy...
a co do czterech zaworów to bzdura...nie robili bo ze względu na wtryskiwacz i obciążenie spowodowane dużą kompresją było to za trudne technologicznie czyli finansowo...a o napełnianie dba turbina i nie ma to nic do rzeczy...
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Banan dobrze prawi.
przeprawowka - jezdzi sie momentem
rmpst - jezdzi sie moca i obrotami
drugi problem waga tego V10TDi to dwa polaczone silniki 2,5TDi ktore do lekkich nie naleza.
trzeci problem nie znam zadnego dezla bez zaawansowanej elektroniki i tysiaca popierdolek ktory by wytrzymal temperaturowo katowanie na obrotach.
problem czwarty turbiny - trzymanie cisnienia w amoku i pozniejsze zejscie z obrotow, czerwone kolektory i turbiny i nagle schlodzenie.
problem piaty - skrzynia biegow, przy takim zakresie uzytecznych obrotow tylko szybki automat, musisz dac dodatkowe chlodnice, waga wzrasta, i masz juz auto wazace 2 tony, dupa. Z reczna skrzynia to se mozesz pomachac w dezlu jak w starym ogorku na zakopiance.
problem szosty chlodzenie silnika, duza chlodnica duzo wazy musza byc duze mocne mocowania zeby utrzymaly zbiornik z litrami plynu, chlodnice oleju, dajesz to na pake i podnosi sie punkt ciezkosci
i powstaje monstrum ktorego zajebista wada jest niemoznosc naprawienia sprzetu ani zadnej duperelki na rajdzie. Sterowanie silnika, niech Ci banan powie ile z tym chromolenia sie. Laptop i kij. Poza tym Tiptronic jest scisle polaczony z ECU silnika i w przypadku np przygrzania oleju zmniejszy Ci sam moment obrotowy, wysokosc obrotow i moc silnika
zapewne zrobi to przed zajebista piaszczysta gorka lub w jej polowie 
Jak wywalisz elektronike to go zakatujesz bo te silniki temperaturowo musza byc stabilne co do paru stopni zeby uzyskac takie parametry.
Duza prosta benzyna only.
Jest stara dobra zasada silnik dezla powinno sie wykorzystywac tylko 75% mocy i obrotow zeby dlugo zyl. Raz przegrzej nowoczesnego dezla klopot, zagotuj benzyne pojedzie dalej.
przeprawowka - jezdzi sie momentem
rmpst - jezdzi sie moca i obrotami
drugi problem waga tego V10TDi to dwa polaczone silniki 2,5TDi ktore do lekkich nie naleza.
trzeci problem nie znam zadnego dezla bez zaawansowanej elektroniki i tysiaca popierdolek ktory by wytrzymal temperaturowo katowanie na obrotach.
problem czwarty turbiny - trzymanie cisnienia w amoku i pozniejsze zejscie z obrotow, czerwone kolektory i turbiny i nagle schlodzenie.
problem piaty - skrzynia biegow, przy takim zakresie uzytecznych obrotow tylko szybki automat, musisz dac dodatkowe chlodnice, waga wzrasta, i masz juz auto wazace 2 tony, dupa. Z reczna skrzynia to se mozesz pomachac w dezlu jak w starym ogorku na zakopiance.
problem szosty chlodzenie silnika, duza chlodnica duzo wazy musza byc duze mocne mocowania zeby utrzymaly zbiornik z litrami plynu, chlodnice oleju, dajesz to na pake i podnosi sie punkt ciezkosci
i powstaje monstrum ktorego zajebista wada jest niemoznosc naprawienia sprzetu ani zadnej duperelki na rajdzie. Sterowanie silnika, niech Ci banan powie ile z tym chromolenia sie. Laptop i kij. Poza tym Tiptronic jest scisle polaczony z ECU silnika i w przypadku np przygrzania oleju zmniejszy Ci sam moment obrotowy, wysokosc obrotow i moc silnika


Jak wywalisz elektronike to go zakatujesz bo te silniki temperaturowo musza byc stabilne co do paru stopni zeby uzyskac takie parametry.
Duza prosta benzyna only.
Jest stara dobra zasada silnik dezla powinno sie wykorzystywac tylko 75% mocy i obrotow zeby dlugo zyl. Raz przegrzej nowoczesnego dezla klopot, zagotuj benzyne pojedzie dalej.
Porownuje to co znam.
Wydaje mi sie ze obiektywnie (NIE W ZWIAZKU Z RMPST
!!) 80 KM z silnika na rope o pojemnosci 1,5 litra to jest niezly wynik. I tyle chcialem napisac.
Co do 4zaworowcow to jest takich silnikow juz kilka wiec nie chrzan glupot.
Opel 3.0 to raz:
http://wm.pl/Index.php?ct=motoryzacja&id=667753
Audi 2.5 to dwa:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?id=121363
itd...
Jesli chodzi o wyniki na przyspieszanie to zobacz roznice pomiedzy samochodami w wyscuigach na 1/4 mili ( www.sss.org.pl ). Najlepsze diesle maja okolo 14 sek. Oczywiscie klasa outlow ma 12 ale jak wezmiesz juz zwykle Turbo Plus czyli ograniczona liczba cylindrow do 5 to sie okazuje ze maja tylko 13,5 a jak jeszcze zrobimy zwykla klase Turbo (czyli jedno doladownie i FWD) to wyniki sa juz od diesli gorsze prawie o 1 sek....
Czyli w podobnym samochodzie (FWD, jedna turbina) diesle wypadaja lepiej
pozdrawiam
domator
co sie sciga turbo-benzyna
Wydaje mi sie ze obiektywnie (NIE W ZWIAZKU Z RMPST

Co do 4zaworowcow to jest takich silnikow juz kilka wiec nie chrzan glupot.
Opel 3.0 to raz:
http://wm.pl/Index.php?ct=motoryzacja&id=667753
Audi 2.5 to dwa:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?id=121363
itd...
Jesli chodzi o wyniki na przyspieszanie to zobacz roznice pomiedzy samochodami w wyscuigach na 1/4 mili ( www.sss.org.pl ). Najlepsze diesle maja okolo 14 sek. Oczywiscie klasa outlow ma 12 ale jak wezmiesz juz zwykle Turbo Plus czyli ograniczona liczba cylindrow do 5 to sie okazuje ze maja tylko 13,5 a jak jeszcze zrobimy zwykla klase Turbo (czyli jedno doladownie i FWD) to wyniki sa juz od diesli gorsze prawie o 1 sek....
Czyli w podobnym samochodzie (FWD, jedna turbina) diesle wypadaja lepiej

pozdrawiam
domator
co sie sciga turbo-benzyna

bravooooo DOMATOR
!!!!!!!!!! Jesteś the beściakiem
!!!! Brońmy diesla i jeździjmy benzyną 
a skoro kogoś stać na V10 TDI to i servis też nie będzie dla niego straszny
a napewno zaoszczędzi na paliwie bo te silniki są ekonomiczne heheheheehee
skoro RMPST jeździ się mocą i... to w omawianym dieslu jest dość dużo koni więc o co cho ?



a skoro kogoś stać na V10 TDI to i servis też nie będzie dla niego straszny
a napewno zaoszczędzi na paliwie bo te silniki są ekonomiczne heheheheehee
skoro RMPST jeździ się mocą i... to w omawianym dieslu jest dość dużo koni więc o co cho ?
Popieram, do katowania only duze v8, klekotem to sobie mozna po mleko jezdzic. i nie mozna porownywac benzyny do dieslela tylko w konteksciebanan pisze:kto upala³ du¿± benzynê to wie, ¿e dieslem mo¿na mu gówno zrobiæ...ju¿ pisa³em...za ma³y zakres u¿ytecznych obrotów...a tdi szybsze nie jest - tylko siê szybciej rozpêdza...a zmieniaj±c prze³o¿enia nie mamy o czym mówiæ...i wybuchowo¶æ te¿ jest tip-top - to nie s± silniki do katowania na d³u¿sz± metê...
max osiagow, i jakiegos duzego niby momentu przy malych obrotach, bo polowa tego momentu w benzynie ale na wyzszych obrotach generuje te sama moc, a "momentem" jezdza Ci co nie umieja zredukowac biegu, bo tak naprawde liczy sie moment na kolach a nie na silniku
Gelenda Cabrio 300TD
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
OK dzieki wiec go biore dzieki za wszystkie pomysły czasami piszą ludzie o pierdołach a czasami nawet z sęsem wiesz MOC zrobię tak przynajmniej sie postaram a elektronika to pikus niewiem czego sie tak boicie panowie niewiem jak by to było coś z kosmosuMOC pisze:powiem krotko gdyby mnie bylo na niego stac to bym go zakladal bez zmruzenia oka.....
pozdrawiam[/list]
cichy samochodzik
ja w tej dyskusji bronie diesli ale TY JESTES z kosmosuDZIK_I_CZAPAJEW pisze:OK dzieki wiec go biore dzieki za wszystkie pomysły czasami piszą ludzie o pierdołach a czasami nawet z sęsem wiesz MOC zrobię tak przynajmniej sie postaram a elektronika to pikus niewiem czego sie tak boicie panowie niewiem jak by to było coś z kosmosuMOC pisze:powiem krotko gdyby mnie bylo na niego stac to bym go zakladal bez zmruzenia oka.....
pozdrawiam[/list]


Widziales przynajmniej go na oczy wlasne ? Cos mi to wszystko sie dziwne wydaje....
domator
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
tej elektroniki to ja bym tak nie lekcewazyl, bo te nowe diesle to tak naszpikowane chipami jak "...dobra kasza slonina...."
troche mniej to z silnikiem zwiazane, ale ostatnio mi zarowka padla i mysle se zaden klopot
na CPN podjechalem kupilem philipsa maska do gory oko na reflektor i..............
kuuurwa jak sie do tego zabrac.....


troche mniej to z silnikiem zwiazane, ale ostatnio mi zarowka padla i mysle se zaden klopot




MOC&OFFROAD-GOOD IDEA 
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

skoro już zmieniamy żarówki to ja też to robiłaem czasem
W Mondeo doszedłem do tego, że szybciej jest odkręcić reflektor niż dopierać się od tyłu (choć tak bardzo to lubię) W Passacie z xenonem wymiana żarówki czy czegoś tam co świeci kosztowało 700zł. a w Mercedesie okularniku żarówka od podświetlenia dostepna jest tylko w servisie bo szwab-kretyn zrobił uko

żeber pisze:... W Passacie z xenonem wymiana żarówki czy czegoś tam co świeci kosztowało 700zł. a w Mercedesie okularniku żarówka od podświetlenia dostepna jest tylko w servisie bo szwab-kretyn zrobił uko

co ty mowisz

Co do ukosnych koncowek to to samo ma passat, kupilem diodowe, pelnia szczescia wyciagam tylna czesc lampy z obsadkami wyjmuje zarowke, zakladam, zakladam, przymierzam, porownuje............

kuurwa jakies ukosne


MOC&OFFROAD-GOOD IDEA 
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość