Klasa zamknięta Suzuki w sezonie 2007

Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych

Moderator: Pasza

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » ndz sty 07, 2007 10:32 pm

Carlos pisze:Chyba najważniejsze jest to aby zebrała się grupa osób która lubi i chce się ścigać na trasach RMPST. Gdy się zbierze kilka osób i będzie im zależało na startach to nie sądze aby się nie dogadali w kwestii ustalenia zasad.


Karolku co sądzisz o tej dyskusji? Czy to ma jakis głębszy sens?

Awatar użytkownika
Maciej 1
 
 
Posty: 239
Rejestracja: pn sie 04, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Maciej 1 » ndz sty 07, 2007 10:33 pm

Flame_76 pisze:O ile resory kontra sprężyny mogę jeszcze przeboleć (choć też uważam, że jak już, to niech każdy w miarę sprawiedliwie swoją działę wyjebów na tyłek przyjmie) o tyle uważam, że robienie limitu do 1.6 mija się z celem. Nie ma wówczas sensu startowanie 1.3. Ja osobiście nie mam już fanu w ściganiu się ze świadomością, że i tak nie mam szans. Szkoda kasy i czasu. Wolę przegrywać ze świadomością, że jest to wynikiem mojej techniki jazdy, nie uwarunkowań technicznych :wink:
no tu akurat jest chyba odwrotnie 8) a co do systemu zasilania paliwem to rozumiem że suza po 90r. czyli z wtryskiem do gaznika się załapie do klasy?

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » ndz sty 07, 2007 10:34 pm

imri pisze:
jak będziesz torpedował ten pomysł to Cię znielubię i nie tylko ja.:)
:o torpedował ?
prosze cie...

pozdro
;)

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » ndz sty 07, 2007 10:37 pm

Maciej 1 pisze:
Flame_76 pisze:O ile resory kontra sprężyny mogę jeszcze przeboleć (choć też uważam, że jak już, to niech każdy w miarę sprawiedliwie swoją działę wyjebów na tyłek przyjmie) o tyle uważam, że robienie limitu do 1.6 mija się z celem. Nie ma wówczas sensu startowanie 1.3. Ja osobiście nie mam już fanu w ściganiu się ze świadomością, że i tak nie mam szans. Szkoda kasy i czasu. Wolę przegrywać ze świadomością, że jest to wynikiem mojej techniki jazdy, nie uwarunkowań technicznych :wink:
no tu akurat jest chyba odwrotnie 8) a co do systemu zasilania paliwem to rozumiem że suza po 90r. czyli z wtryskiem do gaznika się załapie do klasy?
Cześć. To juz kwestia do dogadania w grupie.

Awatar użytkownika
trasek
 
 
Posty: 230
Rejestracja: pn wrz 08, 2003 6:31 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: trasek » ndz sty 07, 2007 11:47 pm

Wracając do tanich samochodów i starych to wolałbym ganiać jeepem xj
ma pierdnięcie i zawieszenie .Mozna kupić bez łaski za 2 tys.euro . Suzuka 1,3 na gażniku i resorach to pomyłka do ścigania. Nie zdrowe! Rzeźba w gównie!!! Przeprawówka jazda między drzewami itc... super ale wyścigi :)3 Jedna wada XJ zużycie paliwa. Jeep na 31" aż tak mocno wybuchowy nie jest. Moje zdanie , możecie mieć swoje "szanuje Was" 8) . Piszę bo miałem samuraja na gaźniku nie jeden rajd (popierdułke) wygrałem. Ale na taką klase nikt nie wyłoży ani zeta. Sponsor da kase tylko na nowe samochody. Więc można dalej się bawić i jeżdzić w koło komina :wink: Jeżeli uda się złożyć klase P będę wielce zdziwiony.

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » pn sty 08, 2007 12:14 am

no zasadniczo w Xj-ocie przy sciganiu to tylko urywa sie tylny wał, mielą sie mosty, a i skrzynia i reduktor tez długo nie wytrzymuje :)3
ale silnik pierwsza klasa :)2
w sumie silnik ino gwizda ale reszta to do .....................

Maciek
trasek pisze:Wracając do tanich samochodów i starych to wolałbym ganiać jeepem xj
ma pierdnięcie i zawieszenie .Mozna kupić bez łaski za 2 tys.euro . Suzuka 1,3 na gażniku i resorach to pomyłka do ścigania. Nie zdrowe! Rzeźba w gównie!!! Przeprawówka jazda między drzewami itc... super ale wyścigi :)3 Jedna wada XJ zużycie paliwa. Jeep na 31" aż tak mocno wybuchowy nie jest. Moje zdanie , możecie mieć swoje "szanuje Was" 8) . Piszę bo miałem samuraja na gaźniku nie jeden rajd (popierdułke) wygrałem. Ale na taką klase nikt nie wyłoży ani zeta. Sponsor da kase tylko na nowe samochody. Więc można dalej się bawić i jeżdzić w koło komina :wink: Jeżeli uda się złożyć klase P będę wielce zdziwiony.
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
trasek
 
 
Posty: 230
Rejestracja: pn wrz 08, 2003 6:31 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: trasek » pn sty 08, 2007 12:18 am

Maciek Skura pisze:no zasadniczo w Xj-ocie przy sciganiu to tylko urywa sie tylny wał, mielą sie mosty, a i skrzynia i reduktor tez długo nie wytrzymuje :)3
ale silnik pierwsza klasa :)2
w sumie silnik ino gwizda ale reszta to do .....................

Maciek
trasek pisze:Wracając do tanich samochodów i starych to wolałbym ganiać jeepem xj
ma pierdnięcie i zawieszenie .Mozna kupić bez łaski za 2 tys.euro . Suzuka 1,3 na gażniku i resorach to pomyłka do ścigania. Nie zdrowe! Rzeźba w gównie!!! Przeprawówka jazda między drzewami itc... super ale wyścigi :)3 Jedna wada XJ zużycie paliwa. Jeep na 31" aż tak mocno wybuchowy nie jest. Moje zdanie , możecie mieć swoje "szanuje Was" 8) . Piszę bo miałem samuraja na gaźniku nie jeden rajd (popierdułke) wygrałem. Ale na taką klase nikt nie wyłoży ani zeta. Sponsor da kase tylko na nowe samochody. Więc można dalej się bawić i jeżdzić w koło komina :wink: Jeżeli uda się złożyć klase P będę wielce zdziwiony.
czepiasz się sam wiesz że kilka modyfikacji i cała fura gwizda!
Ja naprawde jestem fanem suzuki ale samurai do rmpst na resorach to park jurajski dzisiaj w zoo

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » pn sty 08, 2007 12:19 am

ja sie nie czepiam tylko z twojego postu tak wynikało że ino wsiadać w seryjnego Xj-ta i już :))))

to tyle

Maciek
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
wstys
 
 
Posty: 152
Rejestracja: wt sty 03, 2006 2:27 pm
Lokalizacja: podstolyca

Post autor: wstys » pn sty 08, 2007 12:21 am

Pasza pisze:
imri pisze:
jak będziesz torpedował ten pomysł to Cię znielubię i nie tylko ja.:)
:o torpedował ?
prosze cie...

pozdro
;)
..... on nie torpeduje - Pasza poprostu kocha to co sie z nim dzieje na OS z Igorem, rozkochany w P jest.....
Swoja droga przejechalem sie ostatnio na OSie z Karolem i na wyj...ach niezle sie po d... dostaje.

Panowie, myslcie.... do I eliminacji jeszcze troszke czasu zostalo - napewno sie dogadamy co do szczegolow !!

Awatar użytkownika
trasek
 
 
Posty: 230
Rejestracja: pn wrz 08, 2003 6:31 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: trasek » pn sty 08, 2007 12:23 am

Oczywiście to jest tylko dyskusja . Żeby nikomu się nie wydawało że to jakiś atak z mojej strony na stwożeni grupy.Tylko panowie zadajcie sobie pytanie . Co dalej ? zrobienie bryki jakiej kolwiek kosztuje tyle samo. Fotele , pasy itd. utrzymanie samochodu w stanie technicznym tyle samo.

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Post autor: suzus » pn sty 08, 2007 12:23 am

tak sobie czytam i myśle
że nie stać mnie na łamanie jednego rosora na każdym osie
dlaczego 1.3 z gażnikiem a nie z wtryskiem?
dla mnie jedynym ograniczeniem mogłaby być pojemność 1.6
i wtedy napewno zbierze się więcej chętnch
landwarsztat
" i tak warto żyć"

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » pn sty 08, 2007 12:27 am

no do 1,6 i zeby byla otwarta .
Czemu koniecznie musi byc na resorach.
Suzuki na sprezynach nie jest juz niczym egzotycznym.
Jimny tanieja, coraz wiecej wydachowanych przywoza.

robienie klasy , suza, resor gaznik jest bezsensu.

Ograniczyc tylko wsadzanie mostow z tamcata , silnikow 1.6 np z lotusa elise:)21 i bedzie dobrze bp mase chetnych przyjedzie

Awatar użytkownika
trasek
 
 
Posty: 230
Rejestracja: pn wrz 08, 2003 6:31 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: trasek » pn sty 08, 2007 12:39 am

suzus pisze:tak sobie czytam i myśle
że nie stać mnie na łamanie jednego rosora na każdym osie
dlaczego 1.3 z gażnikiem a nie z wtryskiem?
dla mnie jedynym ograniczeniem mogłaby być pojemność 1.6
i wtedy napewno zbierze się więcej chętnch
Jak kolega pisze to każdy będzie miał coś. Czasem trzeba zrobić kilka kroków do tyłu żeby później ruszyć do przodu. Najwięcej mogą zmienić tylko Ci którzy organizują imprezy. Bo nikt nie zmieni bryki by pojechać na 2-3 imprezy w roku które mają oddzielną punktacje (nie mowa o rmpst) a wielu zawodników nie będzie jeździła po całej polsce. Poprostu brak kasy lub czasu np. mój wyjazd do Krakowa to 3 dni w dupie. Podciągając imprezy lokalne z podobnym regulaminem mozne "się opłacać by budować samochody" pod daną specyfikę rajdową.

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » pn sty 08, 2007 10:55 am

Kochani.
Temat został jasno określony.
Osobiście spodziewałem sie konstruktywnych propozycji.
Bardzo proszę o ograniczenie mniemanologii do minimum.
Z uwagi na czas pozostały do rozpoczęcia 1 rundy musimy się zebrać i ustalić coś konkretnego, albo dać sobie luzu .
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Maciej 1
 
 
Posty: 239
Rejestracja: pn sie 04, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Maciej 1 » pn sty 08, 2007 11:17 am

niestety obecnie ponad 80% procent samuraji startujących w imprezach szybkościowych już przeszło jakąś metamorfozę i raczej nie da się tego odwrócić tak więc do klasy i tak się nie załapią , pozostaje tylko sprzedaż i zakup oryginału albo utworzenie klasy ogólnej" Suzuki 1600 " . Tu już nie chodzi o Jimiego ale o Vitare która w zakupie jest na tym samym poziomie co Samurai ale właściwości do szybkiej jazdy ma znacznie lepsze ( szersza , wspoma , sprężyna , motor )

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » pn sty 08, 2007 2:14 pm

do Traska - pomysł o klasie Suzuk zrodził się po obecnym sezonie kiedy to startowało kilka samurajów ...
wpadli na to posiadacze tych właśnie modeli więc trudno będzie ich przekonać do pipa...
..że vitara lepsza to prawda?
może stworzyć klasę do 1600 cm3? np O0,5 ;)

jedno jest pewne...
ściganie się w wyrównanej sprzętowo stawce jest zajebiste...!!

pozdrawiam

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » pn sty 08, 2007 2:57 pm

Maciej 1 pisze:niestety obecnie ponad 80% procent samuraji startujących w imprezach szybkościowych już przeszło jakąś metamorfozę i raczej nie da się tego odwrócić tak więc do klasy i tak się nie załapią , pozostaje tylko sprzedaż i zakup oryginału albo utworzenie klasy ogólnej" Suzuki 1600 " . Tu już nie chodzi o Jimiego ale o Vitare która w zakupie jest na tym samym poziomie co Samurai ale właściwości do szybkiej jazdy ma znacznie lepsze ( szersza , wspoma , sprężyna , motor )
Cześć.
Jeśli jesteś zainteresowany startem w RMPSTach masz jakieś KONKRETNE propozycje , proszę przedstaw je.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Maciej 1
 
 
Posty: 239
Rejestracja: pn sie 04, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Maciej 1 » pn sty 08, 2007 5:28 pm

imri pisze:
Maciej 1 pisze:niestety obecnie ponad 80% procent samuraji startujących w imprezach szybkościowych już przeszło jakąś metamorfozę i raczej nie da się tego odwrócić tak więc do klasy i tak się nie załapią , pozostaje tylko sprzedaż i zakup oryginału albo utworzenie klasy ogólnej" Suzuki 1600 " . Tu już nie chodzi o Jimiego ale o Vitare która w zakupie jest na tym samym poziomie co Samurai ale właściwości do szybkiej jazdy ma znacznie lepsze ( szersza , wspoma , sprężyna , motor )
Cześć.
Jeśli jesteś zainteresowany startem w RMPSTach masz jakieś KONKRETNE propozycje , proszę przedstaw je.
Pozdrawiam.
to była właśnie moja propozycja ,(KLASA SUZUKI 1600) połączona z spostrzeżeniami na temat obecnie startujących suzuk (większość po zawansowanych przeróbkach) . W paru rundach już startowałem 8) ale obecnie auto już by się nie załapało do klasy którą proponujesz

Awatar użytkownika
XEDOSIK
 
 
Posty: 216
Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:58 pm
Lokalizacja: Piotrkowice k Tarnowa

Post autor: XEDOSIK » pn sty 08, 2007 6:34 pm

to jest fakt wiekszosc co jezdzi sporo to juz jakies modyfikacje poczynilo jesli by przyjac do 1.6 poj to napewno wieksza grupe by przyciagnelo anizeli 1.3 i to tylko na gazniku jestem za choc na te chwile jeszcze 1.3 posiadam .. walka w miare wyrownana to nie to co np z 4 ltr wranglerem sie scigac . tak na marginesie czy 1.3 16 gt swift moze byc na gazniku ? bo to 101 konikow chyba se ma jesli 1.6 wiertarka odpada a te tez ok 100konikow maja i znajdzie sie taki gt to co... ??

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

podsumowanie?

Post autor: imri » pn sty 08, 2007 7:02 pm

Biorąc pod uwagę różne głosy głównie krytykujące rozwiązanie najprostsze bardzo proszę o zgłoszenia z określeniem konkretnych ograniczeń jakie proponujecie.(najlepiej w punktach)
Sądzę ,że czas do 12,01 będzie rozsądny.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » pn sty 08, 2007 7:06 pm

Maciej 1 pisze:......... W paru rundach już startowałem 8) ale obecnie auto już by się nie załapało do klasy którą proponujesz
Skromniś :D Fakt, że Twój Samurai jest "normalny inaczej". Śledząc wypowiedzi w tym temacie, dochodzę do wniosku, że jak zawsze trudno jest ustalić złoty środek. Może będzie dość chętnych, by zrobić dwie klasy? Patrząc na imprezy, to jest już tak dużo dłubniętych Suzuk, że pewnie dałoby radę zebrać dwie klasy.
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » pn sty 08, 2007 7:10 pm

Czytam i oczy ze zdumienia przecieram! :o Chrzanicie jak połamani!!!! Wy się macie scigać w klasie, a nie próbować objechać O2!! Robicie wyścig zbrojeń w teoretycznie najtanszej klasie! Wszyscy sie odgrazja jakie to fury wystawia, a jak przyjdzie sezon to będzie jak z klasą P - przyjadą 2-3 samochody ( wiem co mówię)!! Po to jest propozycja 1,3 na resorze+gaznik żeby było tanio i popularnie!!! Po to, żeby wystarczyło Wam kasy na 7 eliminacji, po to żeby było Was stać na wziecie 3 dni wolnego na kazdą eliminację itp.. Kochani, jak sie okaże że uzbiera się Was dajmy na to 20 aut, 10 na resorze i 10 na sprężynie i Bóg wie czym, to zrobicie sobie drugą klasę dla Suzuk wypasionych!!! W czym problem??
Szczerze Wam życzę takiej frekfencji!!
A zamiast prowadzić jałowe dywagacje zróbcie ankietę -ilu i na jakich Suzukach chce startować i wtedy się okaze jaką klasę wypadałoby stworzyć!! Tylko weżcie pod uwagę powazne propozycje, a nie takie w stylu- może bym i pojechał ale...
@Trasek, błagam nie pisz że utrzymanie i zrobienie jakiejkolwiek bryki kosztuje tyle samo bo umre ze śmiechu!! A jak chcesz się scigac Jeepem t o zbierz 5 chetnych i sie scigaj w klasie "Jeep"!

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pn sty 08, 2007 7:24 pm

Popieram Igora - nic dodać nic ująć. no

Awatar użytkownika
Flame_76
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 27, 2006 8:51 am
Lokalizacja: Warszawa, Tarchomin

Post autor: Flame_76 » pn sty 08, 2007 8:18 pm

...o to, to, to Igor...jak zwykle trafiłeś w samo sedno normalnie :)2

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » pn sty 08, 2007 8:27 pm

Kochani mam 2 do 3 chętnych zorientowanych na rozwiązanie najprostsze tzn. samuraj do 1,3 gazior, resor. Ktoś jeszcze chetny?
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości