Nowy regulamin ?

Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych

Moderator: Pasza

Czy startowałbyś w RMPST jeżeli regulamin stwarzał by równe szanse ??

TAK
7
44%
NIE
9
56%
 
Liczba głosów: 16

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt sie 24, 2004 11:23 pm

Maciek Skura pisze:Ano "se" wyciągnie.........

Tylko szkoda, że chcesz końca tej dyskusji...
Naprawdę nie za bardzo rozumiem twój pogląd co do regulaminu.
Prosiłbym o przytoczenie w punktach ( krótko i zwięźle ) co bys zmienił i co według ciebie jest niesprawiedliwe lub wadliwe.

Pozdrawiam serdecznie
Maciek Skura
No właśnie-zamiast dąsów, to może konkrety?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » śr sie 25, 2004 12:17 am

Chopaki, ten "użytkownik" to jakaś podróba przecież... Spórzcie - to był pierwszy jego post - zalogował się jako anonim ktoś i wrzucił granat do ogniska.... :)20 Ale się ciśnieniujecie! :)21

Awatar użytkownika
WyRC
 
 
Posty: 233
Rejestracja: czw paź 30, 2003 12:56 pm
Lokalizacja: Puławy
Kontaktowanie:

Post autor: WyRC » pt sie 27, 2004 7:15 pm

Emocje opadły więc można na spokojnie.
Panie Maćku, nie wierze że kiedykolwiek nastąpi zmiana regulaminu .
Nikt nie jest tym zainteresowany, ale jak zostałem wywołany to odpowiadam:

1. Utworzenie dwóch klas T1 i T2
T1 auta seryjne z modyfikacjami zgodnymi z FIA zał. J art.284 z wyłączeniem przepisów dotyczących bezpiecznych zbiorników.
T2 auta prototypowe zgodne z FIA zał. J art.285 z wyłączeniem przepisów dotyczących bezpiecznych zbiorników.
2. Zależność między pojemnością a wagą zgodnie z FIA
3. Zwężka fi 32 dla silników do 4000ccm i fi 35 od 4000ccm do 6000ccm

Co do bezpieczeństwa to aktualny regulamin jest moim zdaniem wystarczający.
KJST - podział na klasy, waga, zwężka, bezpieczeństwo j/w.

Moim zdaniem taki regulamin zatrzyma wyścig zbrojeń i stworzy równe szanse a tym samym zwiększy zainteresowanie MP

Zaczną jechać kierowcy a nie budżety

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: chermol » pt sie 27, 2004 7:45 pm

WyRC pisze: Moim zdaniem taki regulamin zatrzyma wyścig zbrojeń i stworzy równe szanse a tym samym zwiększy zainteresowanie MP

Zaczną jechać kierowcy a nie budżety
zaraz jakie budzety ?? ze zbudowaniem auta mozna sie zmiescic w 25k zł
silnik, rama, mosty, buda, klatak kubły pasy jakies felgi i opony i jest auto....

a regulamin zupełnie nic nie zmieni, dalej bedzie wyscig zbrojeń, i długo będzie nam królować ten sam król... ;-)
jeden komplet Ohlins'ów już z powodzeniem jeździ,
to tylko kwestia kasy kiedy pojawią się następne...
nie wszystkim takie czy inne modyfikacje jak widać po aktualnym czy zeszłorocznym sezonie pomogło... bo jeździć panie to trz umić

nadmienie tylko startującym zawodnikóm jakoś część regulaminu dotycząca klas nie przeszkadza, więc w czym problem ??

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pt sie 27, 2004 9:52 pm

chermol pisze:.......
nie wszystkim takie czy inne modyfikacje jak widać po aktualnym czy zeszłorocznym sezonie pomogło... bo jeździć panie to trz umić
:)20

Szary co ty na to ??

:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » sob sie 28, 2004 1:35 am

Zostaw chopa... jeden sezon frycowego trzeba beknąć, ze śmietnikiem się poznać. Ja tam wierzę, że Szary w 2005 już pojedzie dobrze

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » sob sie 28, 2004 12:45 pm

:)2
jak mu pip pozwoli....

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: chermol » ndz sie 29, 2004 9:25 pm

w ankiecie IMHO brakuje opcji:

- jeździłem jezdze i bede jezdzić, (czytaj regulamin generalnie mnie wali...)
- nie jeździłem, bede jedzic bez względu na regulamin (czytaj forma imprezy mi pasi, wale regulamin jak i by nie był...)


ja np. atakuje od razu O2... nawe jezeli mam być leszczem i konczyc rundy ostatni (o ile konczyc ) a tak pewnie przez pierwszy rok bedzie... :oops:

Awatar użytkownika
Baxik
 
 
Posty: 140
Rejestracja: pn maja 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Baxik » ndz sie 29, 2004 11:56 pm

nie widac by wiekszosc osob jezdzacych w RMSTP w chwili obecnej narzekalo na regulamin..
..sama z checia pojade na takich regulach jakie istnieja w klasie P (choc znajac zycie zanim uda mi sie wyciagnac od taty sprzeta to regulamin sie ciutke zmieni)
Ogolem reg. po przesledzeniu nie jest zly a zasady gry zapewniaja bezpieczenstwo co chyba jest najwazniejsze nie liczac dobrej zabawy..
pozdrawiam Baxik
gaziolek jest THE BEST :)

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » pn sie 30, 2004 7:12 am

SebastianS pisze:Zostaw chopa... jeden sezon frycowego trzeba beknąć, ze śmietnikiem się poznać. Ja tam wierzę, że Szary w 2005 już pojedzie dobrze
No :)23

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » pn sie 30, 2004 9:53 am

Baxik pisze:..sama z checia pojade na takich regulach jakie istnieja w klasie P (choc znajac zycie zanim uda mi sie wyciagnac od taty sprzeta to regulamin sie ciutke zmieni)
:lol: :lol: :lol:
Tata nigdy ci nie pozwoli na montaż klatki lub pałąka :)21
A na tyle się regulamin nie zmieni, by Cię dopuścić bez...
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn sie 30, 2004 12:37 pm

chermol pisze:ja np. atakuje od razu O2... nawe jezeli mam być leszczem i konczyc rundy ostatni (o ile konczyc ) a tak pewnie przez pierwszy rok bedzie... :oops:
jo wim...prezes...ty to jeszcze przemyśl...
teraz jesteś wielki klawiszowy guru z cyberprzestrzeni, a potem bedziesz leszczem co żadnego rajdu nie ukończył...
wiesz...to ten sam mechanizm co z prezydentem wszystkich elektryków...gdyby zszedł ze sceny przed kadencją byłby za życia pomnikiem, a tak stał sie pośmiewiskiem...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Baxik
 
 
Posty: 140
Rejestracja: pn maja 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Baxik » pn sie 30, 2004 4:49 pm

Mikołaj pisze:
Baxik pisze:..sama z checia pojade na takich regulach jakie istnieja w klasie P (choc znajac zycie zanim uda mi sie wyciagnac od taty sprzeta to regulamin sie ciutke zmieni)
:lol: :lol: :lol:
Tata nigdy ci nie pozwoli na montaż klatki lub pałąka :)21
A na tyle się regulamin nie zmieni, by Cię dopuścić bez...
gazior mojego taty to prawie pomnik wiec ani mi przez mysl nie przyszlo by go poruszyc mam chrapke na inna zmote ale nic nie zdradze by nie zapeszyc ;) wszystko wedle wymagan regulaminu RMSTP ;D
gaziolek jest THE BEST :)

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Post autor: Mikołaj » wt sie 31, 2004 7:40 am

No to co innego...
Powodzonka :)2
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
Patryk
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków / Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Patryk » wt sie 31, 2004 5:15 pm

Ogólnie bardzo ciekawa dyskusja.

WyRC pisze:Emocje opad³y wiêc mo¿na na spokojnie.
Panie Maæku, nie wierze ¿e kiedykolwiek nast±pi zmiana regulaminu .
Nikt nie jest tym zainteresowany, ale jak zosta³em wywo³any to odpowiadam:

1. Utworzenie dwóch klas T1 i T2
T1 auta seryjne z modyfikacjami zgodnymi z FIA za³. J art.284 z wy³±czeniem przepisów dotycz±cych bezpiecznych zbiorników.
T2 auta prototypowe zgodne z FIA za³. J art.285 z wy³±czeniem przepisów dotycz±cych bezpiecznych zbiorników.
2. Zale¿no¶æ miêdzy pojemno¶ci± a wag± zgodnie z FIA
3. Zwê¿ka fi 32 dla silników do 4000ccm i fi 35 od 4000ccm do 6000ccm

Co do bezpieczeñstwa to aktualny regulamin jest moim zdaniem wystarczaj±cy.
KJST - podzia³ na klasy, waga, zwê¿ka, bezpieczeñstwo j/w.

Moim zdaniem taki regulamin zatrzyma wy¶cig zbrojeñ i stworzy równe szanse a tym samym zwiêkszy zainteresowanie MP

Zaczn± jechaæ kierowcy a nie bud¿ety
A ja uwa¿am, ¿e zwê¿ka powinna byæ 38mm od 3500, zbiorniki homologowane musz± byæ, ale mo¿na dopu¶ciæ turbiny :wink: WyRC, czy ty rzeczywi¶cie uwa¿asz, ¿e jak wprowadzi siê podzia³ na klasy FIA to przybêdzie chêtnych do startów ?? ?? ??

Przecie¿ raczej dzia³a tu dok³adnie odwrotna zasada - im mniej restrykcyjne wymagania tym wiêcej chêtnych. Poza tym jak rzeczywi¶cie przyjrzysz siê wynikom to widaæ, ¿e auta miêdzy klasami potrafi± czasem walczyæ miêdzy sob± jak równy z równym, tylko wszystko zale¿y od... kierowcy. Zauwa¿ na przyk³ad, ¿e Lisowski dostaje baty od Oleszczaka je¿d¿±cego z motorem 4.0, mniej wiêcej takie same jakie dostawa³ od Oleszczaka z motorem 2.5, a auto Lisowskiego niewiele siê w tym czasie zmieni³o.

p.s. pozdrowienia dla VandallTeam

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt sie 31, 2004 11:39 pm

Dzieki Patryku w imieniu VT! :)2 Niestety okoliczności nie sprzyjają i nie predko sie pojawimy znowu....Kłopoty techniczne i budzetowe niestety...
Dobrze,że sie pojawiłeś,bo moze naprostujesz niektóre poglady :)2
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » wt sie 31, 2004 11:48 pm

czesław&jarząbek pisze:
chermol pisze:ja np. atakuje od razu O2... nawe jezeli mam być leszczem i konczyc rundy ostatni (o ile konczyc ) a tak pewnie przez pierwszy rok bedzie... :oops:
jo wim...prezes...ty to jeszcze przemyśl...
teraz jesteś wielki klawiszowy guru z cyberprzestrzeni, a potem bedziesz leszczem co żadnego rajdu nie ukończył...
wiesz...to ten sam mechanizm co z prezydentem wszystkich elektryków...gdyby zszedł ze sceny przed kadencją byłby za życia pomnikiem, a tak stał sie pośmiewiskiem...
:)21
Chermol ma media za sobą,a w razie czego pomataczy w necie na regulamin lub wypuści armię kolaborantów, no ale niech mu fura hula powyżej 2,5l. :)2 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt sie 31, 2004 11:55 pm

Zawsze moze być tzw "moralnym zwycięzcą" :)21
A tak powaznie,to zdecydowanie lepiej startować w KJST i być na pudle,niz zamykać tabele w otwartych.Trasy /przynajmniej do tej pory/ były zawsze te same i przebieg rajdu też.Przejście w otwarte ma sens,gdy czasy łapane na osach sa porównywalne z otwartymi.A koszty KJST sa jednak mniejsze.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
WyRC
 
 
Posty: 233
Rejestracja: czw paź 30, 2003 12:56 pm
Lokalizacja: Puławy
Kontaktowanie:

Post autor: WyRC » śr wrz 01, 2004 7:49 pm

Patryk.
Vandall odpowiedział na Twoje pytanie
Regulamin zrówna szanse wszystkim.Myśle że to zrozumiesz
pozdrawiam

rama gotowa.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 01, 2004 8:13 pm

tak szczerze...jakby popatrzeć od drugiej strony...czy to pieprzenie o zmianach regulaminu to nie jest czasem ujadanie sfrustrowanych ratlerków dla których jedyna szansą zaistnienia jest ujebanie konkurencji przy pomocy regulaminu?
nic nie jest takie na jakie wygląda
trzeba jechać...droga uczy pokory
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr wrz 01, 2004 11:47 pm

No to ja juz karwa nic nie rozumiem!Wiem tylko tyle,że jak wejda dodatkowe wymogi-to szanse startu w moim przypadku zmaleją jeszcze bardziej....Nie sadzę,zebym był przypadkiem odosobnionym.
Dotychczasowe zminimalizowane wymagania dla KJST są w granicach mozliwości przecietnego posiadacza terenówki!Ludzie nie startują,bo nie chce im się przeczytać jednostronicowego załącznika,bo słuchaja "mitów i legend ludu polskiego".
Największym kłopotem to jest nie spełnienie regulaminu,ale ganianie po całym kraju po eliminacjach.Tego się nie da zmienić z przyczyn oczywistych.Ale nawet pojedynczy start daje dużą satysfakcję.
W ramach udupiania tych zawodów i równania szans-to może wprowadzimy monotypy,jak w żeglarstwie?Moze losujmy takie monotypowe fury przed startem?Szkoda mleć ozorem....
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » śr wrz 01, 2004 11:55 pm

No Szczezaław zostaw RMPSTA jako guru łofrijedstwa, niech te klawiszowe placki krytykują dalej regulamim , jebał ich sabaku podczas truchtu i taj nigdy nie wystartują. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw wrz 02, 2004 8:19 am

BĄKU pisze:jebał ich sabaku podczas truchtu
:)20
#noichuj

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » czw wrz 02, 2004 6:08 pm

ja mam takie skromne pytanie :D czy do RMPST lepsze sa fele 16 czy 15", aluminiowe czy stalowe :-?
W kwestii oponek to jaka opinia przewaza dotyczaca rozmiarow maxi cross 31 czy 33" ??
Interesuje mnie co starzy wyjadacze sadza o tym ??
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw wrz 02, 2004 11:17 pm

Wszystko dobrze-tylko ja tu nie widze "starych wyjadaczy" :)21
Wymiar opon-maximum jest w regulaminie/33 już chyba za wielkie/
Alusy czy stalówki?Wg mnie stalówki,chyba ze na porównywalnych alusach jest wyrażny zysk ciężarowy.
Bieżnik:najlepsze sa kołki.Maxi Crossy, jeżeli mówisz o bieżniku-słabo trzymaja w poprzek.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość