No właśnie-zamiast dąsów, to może konkrety?Maciek Skura pisze:Ano "se" wyciągnie.........
Tylko szkoda, że chcesz końca tej dyskusji...
Naprawdę nie za bardzo rozumiem twój pogląd co do regulaminu.
Prosiłbym o przytoczenie w punktach ( krótko i zwięźle ) co bys zmienił i co według ciebie jest niesprawiedliwe lub wadliwe.
Pozdrawiam serdecznie
Maciek Skura
Nowy regulamin ?
Moderator: Pasza
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Emocje opadły więc można na spokojnie.
Panie Maćku, nie wierze że kiedykolwiek nastąpi zmiana regulaminu .
Nikt nie jest tym zainteresowany, ale jak zostałem wywołany to odpowiadam:
1. Utworzenie dwóch klas T1 i T2
T1 auta seryjne z modyfikacjami zgodnymi z FIA zał. J art.284 z wyłączeniem przepisów dotyczących bezpiecznych zbiorników.
T2 auta prototypowe zgodne z FIA zał. J art.285 z wyłączeniem przepisów dotyczących bezpiecznych zbiorników.
2. Zależność między pojemnością a wagą zgodnie z FIA
3. Zwężka fi 32 dla silników do 4000ccm i fi 35 od 4000ccm do 6000ccm
Co do bezpieczeństwa to aktualny regulamin jest moim zdaniem wystarczający.
KJST - podział na klasy, waga, zwężka, bezpieczeństwo j/w.
Moim zdaniem taki regulamin zatrzyma wyścig zbrojeń i stworzy równe szanse a tym samym zwiększy zainteresowanie MP
Zaczną jechać kierowcy a nie budżety
Panie Maćku, nie wierze że kiedykolwiek nastąpi zmiana regulaminu .
Nikt nie jest tym zainteresowany, ale jak zostałem wywołany to odpowiadam:
1. Utworzenie dwóch klas T1 i T2
T1 auta seryjne z modyfikacjami zgodnymi z FIA zał. J art.284 z wyłączeniem przepisów dotyczących bezpiecznych zbiorników.
T2 auta prototypowe zgodne z FIA zał. J art.285 z wyłączeniem przepisów dotyczących bezpiecznych zbiorników.
2. Zależność między pojemnością a wagą zgodnie z FIA
3. Zwężka fi 32 dla silników do 4000ccm i fi 35 od 4000ccm do 6000ccm
Co do bezpieczeństwa to aktualny regulamin jest moim zdaniem wystarczający.
KJST - podział na klasy, waga, zwężka, bezpieczeństwo j/w.
Moim zdaniem taki regulamin zatrzyma wyścig zbrojeń i stworzy równe szanse a tym samym zwiększy zainteresowanie MP
Zaczną jechać kierowcy a nie budżety
zaraz jakie budzetyWyRC pisze: Moim zdaniem taki regulamin zatrzyma wyścig zbrojeń i stworzy równe szanse a tym samym zwiększy zainteresowanie MP
Zaczną jechać kierowcy a nie budżety

silnik, rama, mosty, buda, klatak kubły pasy jakies felgi i opony i jest auto....
a regulamin zupełnie nic nie zmieni, dalej bedzie wyscig zbrojeń, i długo będzie nam królować ten sam król...

jeden komplet Ohlins'ów już z powodzeniem jeździ,
to tylko kwestia kasy kiedy pojawią się następne...
nie wszystkim takie czy inne modyfikacje jak widać po aktualnym czy zeszłorocznym sezonie pomogło... bo jeździć panie to trz umić
nadmienie tylko startującym zawodnikóm jakoś część regulaminu dotycząca klas nie przeszkadza, więc w czym problem

- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
w ankiecie IMHO brakuje opcji:
- jeździłem jezdze i bede jezdzić, (czytaj regulamin generalnie mnie wali...)
- nie jeździłem, bede jedzic bez względu na regulamin (czytaj forma imprezy mi pasi, wale regulamin jak i by nie był...)
ja np. atakuje od razu O2... nawe jezeli mam być leszczem i konczyc rundy ostatni (o ile konczyc ) a tak pewnie przez pierwszy rok bedzie...
- jeździłem jezdze i bede jezdzić, (czytaj regulamin generalnie mnie wali...)
- nie jeździłem, bede jedzic bez względu na regulamin (czytaj forma imprezy mi pasi, wale regulamin jak i by nie był...)
ja np. atakuje od razu O2... nawe jezeli mam być leszczem i konczyc rundy ostatni (o ile konczyc ) a tak pewnie przez pierwszy rok bedzie...

nie widac by wiekszosc osob jezdzacych w RMSTP w chwili obecnej narzekalo na regulamin..
..sama z checia pojade na takich regulach jakie istnieja w klasie P (choc znajac zycie zanim uda mi sie wyciagnac od taty sprzeta to regulamin sie ciutke zmieni)
Ogolem reg. po przesledzeniu nie jest zly a zasady gry zapewniaja bezpieczenstwo co chyba jest najwazniejsze nie liczac dobrej zabawy..
pozdrawiam Baxik
..sama z checia pojade na takich regulach jakie istnieja w klasie P (choc znajac zycie zanim uda mi sie wyciagnac od taty sprzeta to regulamin sie ciutke zmieni)
Ogolem reg. po przesledzeniu nie jest zly a zasady gry zapewniaja bezpieczenstwo co chyba jest najwazniejsze nie liczac dobrej zabawy..
pozdrawiam Baxik
gaziolek jest THE BEST 

Baxik pisze:..sama z checia pojade na takich regulach jakie istnieja w klasie P (choc znajac zycie zanim uda mi sie wyciagnac od taty sprzeta to regulamin sie ciutke zmieni)



Tata nigdy ci nie pozwoli na montaż klatki lub pałąka

A na tyle się regulamin nie zmieni, by Cię dopuścić bez...
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
jo wim...prezes...ty to jeszcze przemyśl...chermol pisze:ja np. atakuje od razu O2... nawe jezeli mam być leszczem i konczyc rundy ostatni (o ile konczyc ) a tak pewnie przez pierwszy rok bedzie...
teraz jesteś wielki klawiszowy guru z cyberprzestrzeni, a potem bedziesz leszczem co żadnego rajdu nie ukończył...
wiesz...to ten sam mechanizm co z prezydentem wszystkich elektryków...gdyby zszedł ze sceny przed kadencją byłby za życia pomnikiem, a tak stał sie pośmiewiskiem...

#noichuj
gazior mojego taty to prawie pomnik wiec ani mi przez mysl nie przyszlo by go poruszyc mam chrapke na inna zmote ale nic nie zdradze by nie zapeszycMikołaj pisze:Baxik pisze:..sama z checia pojade na takich regulach jakie istnieja w klasie P (choc znajac zycie zanim uda mi sie wyciagnac od taty sprzeta to regulamin sie ciutke zmieni)![]()
![]()
![]()
Tata nigdy ci nie pozwoli na montaż klatki lub pałąka
A na tyle się regulamin nie zmieni, by Cię dopuścić bez...

gaziolek jest THE BEST 

- Patryk
-
- Posty: 173
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków / Warszawa
- Kontaktowanie:
Ogólnie bardzo ciekawa dyskusja.
WyRC, czy ty rzeczywi¶cie uwa¿asz, ¿e jak wprowadzi siê podzia³ na klasy FIA to przybêdzie chêtnych do startów
Przecie¿ raczej dzia³a tu dok³adnie odwrotna zasada - im mniej restrykcyjne wymagania tym wiêcej chêtnych. Poza tym jak rzeczywi¶cie przyjrzysz siê wynikom to widaæ, ¿e auta miêdzy klasami potrafi± czasem walczyæ miêdzy sob± jak równy z równym, tylko wszystko zale¿y od... kierowcy. Zauwa¿ na przyk³ad, ¿e Lisowski dostaje baty od Oleszczaka je¿d¿±cego z motorem 4.0, mniej wiêcej takie same jakie dostawa³ od Oleszczaka z motorem 2.5, a auto Lisowskiego niewiele siê w tym czasie zmieni³o.
p.s. pozdrowienia dla VandallTeam
A ja uwa¿am, ¿e zwê¿ka powinna byæ 38mm od 3500, zbiorniki homologowane musz± byæ, ale mo¿na dopu¶ciæ turbinyWyRC pisze:Emocje opad³y wiêc mo¿na na spokojnie.
Panie Maæku, nie wierze ¿e kiedykolwiek nast±pi zmiana regulaminu .
Nikt nie jest tym zainteresowany, ale jak zosta³em wywo³any to odpowiadam:
1. Utworzenie dwóch klas T1 i T2
T1 auta seryjne z modyfikacjami zgodnymi z FIA za³. J art.284 z wy³±czeniem przepisów dotycz±cych bezpiecznych zbiorników.
T2 auta prototypowe zgodne z FIA za³. J art.285 z wy³±czeniem przepisów dotycz±cych bezpiecznych zbiorników.
2. Zale¿no¶æ miêdzy pojemno¶ci± a wag± zgodnie z FIA
3. Zwê¿ka fi 32 dla silników do 4000ccm i fi 35 od 4000ccm do 6000ccm
Co do bezpieczeñstwa to aktualny regulamin jest moim zdaniem wystarczaj±cy.
KJST - podzia³ na klasy, waga, zwê¿ka, bezpieczeñstwo j/w.
Moim zdaniem taki regulamin zatrzyma wy¶cig zbrojeñ i stworzy równe szanse a tym samym zwiêkszy zainteresowanie MP
Zaczn± jechaæ kierowcy a nie bud¿ety




Przecie¿ raczej dzia³a tu dok³adnie odwrotna zasada - im mniej restrykcyjne wymagania tym wiêcej chêtnych. Poza tym jak rzeczywi¶cie przyjrzysz siê wynikom to widaæ, ¿e auta miêdzy klasami potrafi± czasem walczyæ miêdzy sob± jak równy z równym, tylko wszystko zale¿y od... kierowcy. Zauwa¿ na przyk³ad, ¿e Lisowski dostaje baty od Oleszczaka je¿d¿±cego z motorem 4.0, mniej wiêcej takie same jakie dostawa³ od Oleszczaka z motorem 2.5, a auto Lisowskiego niewiele siê w tym czasie zmieni³o.
p.s. pozdrowienia dla VandallTeam
Chermol ma media za sobą,a w razie czego pomataczy w necie na regulamin lub wypuści armię kolaborantów, no ale niech mu fura hula powyżej 2,5l.czesław&jarząbek pisze:jo wim...prezes...ty to jeszcze przemyśl...chermol pisze:ja np. atakuje od razu O2... nawe jezeli mam być leszczem i konczyc rundy ostatni (o ile konczyc ) a tak pewnie przez pierwszy rok bedzie...
teraz jesteś wielki klawiszowy guru z cyberprzestrzeni, a potem bedziesz leszczem co żadnego rajdu nie ukończył...
wiesz...to ten sam mechanizm co z prezydentem wszystkich elektryków...gdyby zszedł ze sceny przed kadencją byłby za życia pomnikiem, a tak stał sie pośmiewiskiem...


TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
Zawsze moze być tzw "moralnym zwycięzcą"
A tak powaznie,to zdecydowanie lepiej startować w KJST i być na pudle,niz zamykać tabele w otwartych.Trasy /przynajmniej do tej pory/ były zawsze te same i przebieg rajdu też.Przejście w otwarte ma sens,gdy czasy łapane na osach sa porównywalne z otwartymi.A koszty KJST sa jednak mniejsze.

A tak powaznie,to zdecydowanie lepiej startować w KJST i być na pudle,niz zamykać tabele w otwartych.Trasy /przynajmniej do tej pory/ były zawsze te same i przebieg rajdu też.Przejście w otwarte ma sens,gdy czasy łapane na osach sa porównywalne z otwartymi.A koszty KJST sa jednak mniejsze.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
tak szczerze...jakby popatrzeć od drugiej strony...czy to pieprzenie o zmianach regulaminu to nie jest czasem ujadanie sfrustrowanych ratlerków dla których jedyna szansą zaistnienia jest ujebanie konkurencji przy pomocy regulaminu?
nic nie jest takie na jakie wygląda
trzeba jechać...droga uczy pokory

nic nie jest takie na jakie wygląda
trzeba jechać...droga uczy pokory

#noichuj
No to ja juz karwa nic nie rozumiem!Wiem tylko tyle,że jak wejda dodatkowe wymogi-to szanse startu w moim przypadku zmaleją jeszcze bardziej....Nie sadzę,zebym był przypadkiem odosobnionym.
Dotychczasowe zminimalizowane wymagania dla KJST są w granicach mozliwości przecietnego posiadacza terenówki!Ludzie nie startują,bo nie chce im się przeczytać jednostronicowego załącznika,bo słuchaja "mitów i legend ludu polskiego".
Największym kłopotem to jest nie spełnienie regulaminu,ale ganianie po całym kraju po eliminacjach.Tego się nie da zmienić z przyczyn oczywistych.Ale nawet pojedynczy start daje dużą satysfakcję.
W ramach udupiania tych zawodów i równania szans-to może wprowadzimy monotypy,jak w żeglarstwie?Moze losujmy takie monotypowe fury przed startem?Szkoda mleć ozorem....
Dotychczasowe zminimalizowane wymagania dla KJST są w granicach mozliwości przecietnego posiadacza terenówki!Ludzie nie startują,bo nie chce im się przeczytać jednostronicowego załącznika,bo słuchaja "mitów i legend ludu polskiego".
Największym kłopotem to jest nie spełnienie regulaminu,ale ganianie po całym kraju po eliminacjach.Tego się nie da zmienić z przyczyn oczywistych.Ale nawet pojedynczy start daje dużą satysfakcję.
W ramach udupiania tych zawodów i równania szans-to może wprowadzimy monotypy,jak w żeglarstwie?Moze losujmy takie monotypowe fury przed startem?Szkoda mleć ozorem....
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Wszystko dobrze-tylko ja tu nie widze "starych wyjadaczy"
Wymiar opon-maximum jest w regulaminie/33 już chyba za wielkie/
Alusy czy stalówki?Wg mnie stalówki,chyba ze na porównywalnych alusach jest wyrażny zysk ciężarowy.
Bieżnik:najlepsze sa kołki.Maxi Crossy, jeżeli mówisz o bieżniku-słabo trzymaja w poprzek.

Wymiar opon-maximum jest w regulaminie/33 już chyba za wielkie/
Alusy czy stalówki?Wg mnie stalówki,chyba ze na porównywalnych alusach jest wyrażny zysk ciężarowy.
Bieżnik:najlepsze sa kołki.Maxi Crossy, jeżeli mówisz o bieżniku-słabo trzymaja w poprzek.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość