Post
autor: Patryk » śr sty 26, 2005 6:44 pm
Ja, jakbym my¶la³ o dieselu (do którego mam awersjê po ostatniej rajdówce), poszed³bym w BMW 3.0d. To super silniczek.
A w rmpst by³o wiêcej turbin - u Kaczmarskiego, u Kaczmarczyka> potem Gibona, kiedy¶ u Kozdry, dawno temu u Mêtla, a obecnie u subarowców. Teraz jest tyle zak³adów tuningowych, ¿e nie problem dobraæ tak± turbinê i soft, ¿eby nie by³o dziury i moment by³ od do³u. Ale trzeba sie pobawiæ. Mnie natomiast chodzi³o o to, ¿e du¿e diesele pod obci±¿eniem bardzo siê poc±. Nie wiem czemu, ale tak jest. Dlatego w warunkach rajdowych-terenowych, gdzie jednak nie tylko jedziesz momentem, ale musisz na podjazdach poci±gn±æ na obrotach, tego brakuje w dieselach.