Klasa zamknięta Suzuki w sezonie 2007

Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Klasa zamknięta Suzuki w sezonie 2007

Post autor: Maciek Skura » pt sty 05, 2007 7:16 pm

Czołem..

Piszę w imieniu kolegi.
Kolega szuka chętnych do startowania w klasie zamkniętej Suzuki w RMPST ( tytuły mistrzowskie na koniec roku ).

Chętnych i zainteresowanych proszę o kontakt z:
Mirek 0-501-135-153 ( prosze dzwonić w godz po pracy od 19.00 )


Pozdrawiam wszystkich
Maciek
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Post autor: suzus » sob sty 06, 2007 12:38 am

no suzuki kto pierwszy?
landwarsztat
" i tak warto żyć"

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » sob sty 06, 2007 9:33 am

przeciez napisane zeby dzwonić a nie kasztanić

swoją drogą, gdyby był jakiś SENSOWNY regulamin klasy...

i skonczyły sie wydumki typu 1.3 w papierach a 1.6/1.8 w rzeczywistości
to moze by to miało troche sensu i szansy na konkurencyjność :)

Albert - kiedy suke zmotasz ?
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

rally1
 
 
Posty: 155
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 10:06 am
Lokalizacja: warszawa-rembertów
Kontaktowanie:

Post autor: rally1 » sob sty 06, 2007 9:39 am

fajny pomysł tylko przydał by się sponsor :SUZUKI:
.............czas ucieka!

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » sob sty 06, 2007 9:52 am

na to bym nie liczył
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Chrząścik Tomasz
Posty: 487
Rejestracja: czw lis 09, 2006 10:59 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Chrząścik Tomasz » sob sty 06, 2007 9:58 am

ja też... bo o sponsora w tym sporcie nie jest łatwo

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » sob sty 06, 2007 10:03 am

w głównej mierze 'nie' bo to suzuki ;)

ale przynajmniej sam sprzet tańszy o kilkadziesiąt tys niz 'klasowy'

takie P tylko z szansą na większą frekwencje


pomysł fajny :)
trzeba pomóc działać.
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » sob sty 06, 2007 11:14 am

sie sklada... mam nadzieje ze sie uda do wiosny :)2
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

rally1
 
 
Posty: 155
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 10:06 am
Lokalizacja: warszawa-rembertów
Kontaktowanie:

Post autor: rally1 » sob sty 06, 2007 11:26 am

potrzebne są konkrety i osoba która by powalczyła dobrze z tematem................
.............czas ucieka!

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » sob sty 06, 2007 1:13 pm

nie

są potrzebni chętni do wystartowania

i bedzie tak jak ci chętni ustalą

ale chętnych musi byc conajmniej ilu, sześciu ???

bedzie cięzko ze znalezieniem chętnych sześciu suzuk w mniej więcej zbliżonym poziomie zmotania :(
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » sob sty 06, 2007 1:36 pm

Krecik pisze:nie

są potrzebni chętni do wystartowania

i bedzie tak jak ci chętni ustalą

ale chętnych musi byc conajmniej ilu, sześciu ???

bedzie cięzko ze znalezieniem chętnych sześciu suzuk w mniej więcej zbliżonym poziomie zmotania :(
Sory ze tak sie wcinam miedzy wodke za zakaske :)

Temat byl juz poruszany na forum rmpst-owym.
Czy nie lepiej byloby zrobic klase popularna (np. auta na resorach bez elektroniki) i do jednego worka wpakowac suzuki, uazy, gazy itp o pojemnosci do 2500, ew. podzielic klase popularna na jakies podklasy pojemnosciowe ?

Mam wrazenie ze uazy i gazy powoli odchodza do lamusa, a taka proponowana klasa popularna odzwierciedlalaby nasz obecny rynek 'tanich popularnych samochodow'.

Dodam, ze w moim odczuciu zawsze bedize ktos poszkodowany kto bedzie mial za maly silnik itp. Tak czy inaczej chyba priorytetem powinno byc pojezdzenie i wiekszosc ludzie raczej tak do tego podchodzi.

Pozdrawiam
Piotrek

Awatar użytkownika
mototom
 
 
Posty: 154
Rejestracja: czw sty 30, 2003 6:55 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mototom » sob sty 06, 2007 2:01 pm

Pomysł fajny, tylko czy jest sprecyzowany regulamin tej klasy?

Awatar użytkownika
Pasza
    
    
Posty: 1837
Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pasza » sob sty 06, 2007 2:51 pm

mototom pisze:Pomysł fajny, tylko czy jest sprecyzowany regulamin tej klasy?
no regulamin P jest sprecyzowany,możnaby go tylko rozszerzyć i zmodyfikować...
Właśnie chodzi o to żeby wypowiedzieli się zainteresowani..
Największym problemem jak już napisał Krecik jest frekwencja...

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » sob sty 06, 2007 4:15 pm

ja postulowalem za rozszerzeniem P a nie "pucharem markowym".
Wg mnie to lepsze rozwiazanie, ale lepszy puchar suzuki niz sciganie sie z klasie O1 ...
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » sob sty 06, 2007 9:12 pm

Pasza pisze:
mototom pisze:Pomysł fajny, tylko czy jest sprecyzowany regulamin tej klasy?
no regulamin P jest sprecyzowany,możnaby go tylko rozszerzyć i zmodyfikować...
Właśnie chodzi o to żeby wypowiedzieli się zainteresowani..
Największym problemem jak już napisał Krecik jest frekwencja...

pozdrawiam
Cześć.
Regulamin jest określony, suczki muszą być takie jak je fabryka puściła + oczywiście wymogi regulaminowe.
Jedna suczka już się szukuje+ jedna załoga z W-wki ostro myśli nad tematem.Potrzebny jeszcze jeden samochodzik i można zamknąć klasę.Gazy Uazy jak widać po ostatnim sezonie powoli wypadają.
Sądzę, że uwzględniając ceny zakupu i serwisowania jest to najtańsza propozycja na rynku.
Wszystkich LOGICZNIE chcących powalczyć zapraszam.

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » sob sty 06, 2007 9:13 pm

Logicznie chcacych? Co to znaczy?

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: chermol » sob sty 06, 2007 9:18 pm

Misiek Bielsko pisze:Logicznie chcacych? Co to znaczy?
misiul - logicznie to na forum :D
chyba koledze chodziło o 'fizycznie'...

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » sob sty 06, 2007 9:31 pm

chermol pisze:
Misiek Bielsko pisze:Logicznie chcacych? Co to znaczy?
misiul - logicznie to na forum :D
chyba koledze chodziło o 'fizycznie'...
Narazie logicznie, dyskusje ,, co by było gdyby,, nie są potrzebne.
Jeśli są zainteresowani zapraszam, jest jeszcze trochę czasu na zorganizowanie klasy.Do P nie przykleją Suzuki, nie ma na to szans.
Mój nr telefonu podany na początku.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » sob sty 06, 2007 9:34 pm

Wystarczy zerknąc tylko do regulaminu - to tak o "kasztanieniu"

1.W klasach „zamkniętych” będzie stosowany szczegółowy regulamin techniczny uwarunkowany pojemnością silnika lub marką.
2.Wymagania dotyczące bezpieczeństwa zgodnie z załącznikiem nr 13.

Klasę zamknięta można też stworzyć i z małych fiatów jest to pełna dowolność ( a tytuły mistrzowskie w klasie zamknietej na koniec sezonu są przyznawane ).

Klasa zamknięta podlega całemu regulaminowi RMPST dokładnie tak samo jak klasy O1, O2, P itd.

Ludziska weźcie nawet z czystej ciekawośći luknijcie czasami w jakiś regulamin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maciek
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

imri
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 06, 2007 8:44 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: imri » sob sty 06, 2007 9:40 pm

Jeśli jest ktoś zainteresowany , a nie ma licencji - nie ma problemu - zbieramy grupę i we współpracy z Maćkiem załatwiamy temat.Tylko czasu na konkretne ruchy mało zostało.

Awatar użytkownika
wstys
 
 
Posty: 152
Rejestracja: wt sty 03, 2006 2:27 pm
Lokalizacja: podstolyca

Post autor: wstys » sob sty 06, 2007 9:46 pm

imri pisze:
Pasza pisze:
mototom pisze:Pomysł fajny, tylko czy jest sprecyzowany regulamin tej klasy?
no regulamin P jest sprecyzowany,możnaby go tylko rozszerzyć i zmodyfikować...
Właśnie chodzi o to żeby wypowiedzieli się zainteresowani..
Największym problemem jak już napisał Krecik jest frekwencja...

pozdrawiam
Cześć.
Regulamin jest określony, suczki muszą być takie jak je fabryka puściła + oczywiście wymogi regulaminowe.
Jedna suczka już się szukuje
....... no wlasnie, Warstat mota moja suczke, chcemy z braciakiem przed rozpoczeciem sezonu zrobic licencje i wystartowac....
Imri poczatkowo staral sie lobbowac o dolaczenie Suzy do P...... ale i klasa zamknieta moze dawac szanse tym, co to by chcieli wystartowac a moze lepiej zeby nie mieli na poczatek 300KM pod maska - np. patrz ja.....
Warstat wstepnie wyrazil chec obslugi przed-po-i w trakcie kilku samurai.... moze takie rozpoczecie przygody z RMPST do nie taki zly pomysł ??

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » ndz sty 07, 2007 12:37 am

ok. jakie są założenia proponowane ?

zalozenie 1.3 czy 1.6 czy 1.8 litra max pojemność ??

gaźnik/wtrysk ?

zawias ? tylko resor czy też sprężyna ?

mosty ? suka wyłacznie czy patrolowskie mogą być ;)

jak z klatką ? pełne J zgodne ze sztuką grubościami itd itp czy w związku z wielkością suzuki jakieś cieńsze rury dopuszczalne ??

czy dla odmiany tym razem sędziowie będą zainteresowani porównaniem pojemnosci tego co jest pod maską z tym co jest deklarowane w zgłoszeniu ?
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz sty 07, 2007 12:40 am

boszzzz....

regulamin klas zamkniętych jest od dawna

minimum 5 porównywalnych wozów jednej marki i typu w specyfikacji fabrycznej + wymagane środki bezpieczeństwa i wyposażenie bodajże jak dla klasy popularnej
#noichuj

Awatar użytkownika
trasek
 
 
Posty: 230
Rejestracja: pn wrz 08, 2003 6:31 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: trasek » ndz sty 07, 2007 1:01 am

Doswiadczeni kierowcy rajdowi mówią:(nie POLACY) Po pierwsze wsadź sobie silnik jaki chcesz tylko się zaśsij przez zwęszke na dolocie wedle przepisów FIA. Po drugie dostosuj się do zawodów wg FIA. Na początku będzie ciężko ! A jak nie to rmpst umrą . Zawody tylko dla nas nikt za granicy nie przyjedzie a polskie załogi będą miały na zawodach europejskich czy światowych zawsze problemy . Jesteśmy tak deleko w dupie że końca nie widać :D I nikt nie zdobędzie sponsora na jakiegoś pokraka np.rok prod. 1985 czy inne ARO :D

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » ndz sty 07, 2007 1:02 am

ten co prosił o nie kasztanienie :))))))))))))))))))))))))
punkt. 2.4 regulaminu RMPST i załącznik 21 do tego regulaminu.

Czytajcie regulaminy !!!!!!!!!!!!!! i nie kasztańcie. ( chyba że gwiazdek chcecie sobie nazbierać )

Maciek


Krecik pisze:ok. jakie są założenia proponowane ?

zalozenie 1.3 czy 1.6 czy 1.8 litra max pojemność ??

gaźnik/wtrysk ?

zawias ? tylko resor czy też sprężyna ?

mosty ? suka wyłacznie czy patrolowskie mogą być ;)

jak z klatką ? pełne J zgodne ze sztuką grubościami itd itp czy w związku z wielkością suzuki jakieś cieńsze rury dopuszczalne ??

czy dla odmiany tym razem sędziowie będą zainteresowani porównaniem pojemnosci tego co jest pod maską z tym co jest deklarowane w zgłoszeniu ?
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość