Klasa zamknięta Suzuki w sezonie 2007
Moderator: Pasza
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Klasa zamknięta Suzuki w sezonie 2007
Czołem..
Piszę w imieniu kolegi.
Kolega szuka chętnych do startowania w klasie zamkniętej Suzuki w RMPST ( tytuły mistrzowskie na koniec roku ).
Chętnych i zainteresowanych proszę o kontakt z:
Mirek 0-501-135-153 ( prosze dzwonić w godz po pracy od 19.00 )
Pozdrawiam wszystkich
Maciek
Piszę w imieniu kolegi.
Kolega szuka chętnych do startowania w klasie zamkniętej Suzuki w RMPST ( tytuły mistrzowskie na koniec roku ).
Chętnych i zainteresowanych proszę o kontakt z:
Mirek 0-501-135-153 ( prosze dzwonić w godz po pracy od 19.00 )
Pozdrawiam wszystkich
Maciek
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
przeciez napisane zeby dzwonić a nie kasztanić
swoją drogą, gdyby był jakiś SENSOWNY regulamin klasy...
i skonczyły sie wydumki typu 1.3 w papierach a 1.6/1.8 w rzeczywistości
to moze by to miało troche sensu i szansy na konkurencyjność
Albert - kiedy suke zmotasz ?
swoją drogą, gdyby był jakiś SENSOWNY regulamin klasy...
i skonczyły sie wydumki typu 1.3 w papierach a 1.6/1.8 w rzeczywistości
to moze by to miało troche sensu i szansy na konkurencyjność

Albert - kiedy suke zmotasz ?
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
- Chrząścik Tomasz
- Posty: 487
- Rejestracja: czw lis 09, 2006 10:59 pm
- Lokalizacja: Kraków
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Sory ze tak sie wcinam miedzy wodke za zakaskeKrecik pisze:nie
są potrzebni chętni do wystartowania
i bedzie tak jak ci chętni ustalą
ale chętnych musi byc conajmniej ilu, sześciu?
bedzie cięzko ze znalezieniem chętnych sześciu suzuk w mniej więcej zbliżonym poziomie zmotania

Temat byl juz poruszany na forum rmpst-owym.
Czy nie lepiej byloby zrobic klase popularna (np. auta na resorach bez elektroniki) i do jednego worka wpakowac suzuki, uazy, gazy itp o pojemnosci do 2500, ew. podzielic klase popularna na jakies podklasy pojemnosciowe ?
Mam wrazenie ze uazy i gazy powoli odchodza do lamusa, a taka proponowana klasa popularna odzwierciedlalaby nasz obecny rynek 'tanich popularnych samochodow'.
Dodam, ze w moim odczuciu zawsze bedize ktos poszkodowany kto bedzie mial za maly silnik itp. Tak czy inaczej chyba priorytetem powinno byc pojezdzenie i wiekszosc ludzie raczej tak do tego podchodzi.
Pozdrawiam
Piotrek
Cześć.Pasza pisze:no regulamin P jest sprecyzowany,możnaby go tylko rozszerzyć i zmodyfikować...mototom pisze:Pomysł fajny, tylko czy jest sprecyzowany regulamin tej klasy?
Właśnie chodzi o to żeby wypowiedzieli się zainteresowani..
Największym problemem jak już napisał Krecik jest frekwencja...
pozdrawiam
Regulamin jest określony, suczki muszą być takie jak je fabryka puściła + oczywiście wymogi regulaminowe.
Jedna suczka już się szukuje+ jedna załoga z W-wki ostro myśli nad tematem.Potrzebny jeszcze jeden samochodzik i można zamknąć klasę.Gazy Uazy jak widać po ostatnim sezonie powoli wypadają.
Sądzę, że uwzględniając ceny zakupu i serwisowania jest to najtańsza propozycja na rynku.
Wszystkich LOGICZNIE chcących powalczyć zapraszam.
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Narazie logicznie, dyskusje ,, co by było gdyby,, nie są potrzebne.chermol pisze:misiul - logicznie to na forumMisiek Bielsko pisze:Logicznie chcacych? Co to znaczy?
chyba koledze chodziło o 'fizycznie'...
Jeśli są zainteresowani zapraszam, jest jeszcze trochę czasu na zorganizowanie klasy.Do P nie przykleją Suzuki, nie ma na to szans.
Mój nr telefonu podany na początku.
Pozdrawiam
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Wystarczy zerknąc tylko do regulaminu - to tak o "kasztanieniu"
1.W klasach „zamkniętych” będzie stosowany szczegółowy regulamin techniczny uwarunkowany pojemnością silnika lub marką.
2.Wymagania dotyczące bezpieczeństwa zgodnie z załącznikiem nr 13.
Klasę zamknięta można też stworzyć i z małych fiatów jest to pełna dowolność ( a tytuły mistrzowskie w klasie zamknietej na koniec sezonu są przyznawane ).
Klasa zamknięta podlega całemu regulaminowi RMPST dokładnie tak samo jak klasy O1, O2, P itd.
Ludziska weźcie nawet z czystej ciekawośći luknijcie czasami w jakiś regulamin
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maciek
1.W klasach „zamkniętych” będzie stosowany szczegółowy regulamin techniczny uwarunkowany pojemnością silnika lub marką.
2.Wymagania dotyczące bezpieczeństwa zgodnie z załącznikiem nr 13.
Klasę zamknięta można też stworzyć i z małych fiatów jest to pełna dowolność ( a tytuły mistrzowskie w klasie zamknietej na koniec sezonu są przyznawane ).
Klasa zamknięta podlega całemu regulaminowi RMPST dokładnie tak samo jak klasy O1, O2, P itd.
Ludziska weźcie nawet z czystej ciekawośći luknijcie czasami w jakiś regulamin

Maciek
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
....... no wlasnie, Warstat mota moja suczke, chcemy z braciakiem przed rozpoczeciem sezonu zrobic licencje i wystartowac....imri pisze:Cześć.Pasza pisze:no regulamin P jest sprecyzowany,możnaby go tylko rozszerzyć i zmodyfikować...mototom pisze:Pomysł fajny, tylko czy jest sprecyzowany regulamin tej klasy?
Właśnie chodzi o to żeby wypowiedzieli się zainteresowani..
Największym problemem jak już napisał Krecik jest frekwencja...
pozdrawiam
Regulamin jest określony, suczki muszą być takie jak je fabryka puściła + oczywiście wymogi regulaminowe.
Jedna suczka już się szukuje
Imri poczatkowo staral sie lobbowac o dolaczenie Suzy do P...... ale i klasa zamknieta moze dawac szanse tym, co to by chcieli wystartowac a moze lepiej zeby nie mieli na poczatek 300KM pod maska - np. patrz ja.....
Warstat wstepnie wyrazil chec obslugi przed-po-i w trakcie kilku samurai.... moze takie rozpoczecie przygody z RMPST do nie taki zly pomysł

ok. jakie są założenia proponowane ?
zalozenie 1.3 czy 1.6 czy 1.8 litra max pojemność
gaźnik/wtrysk ?
zawias ? tylko resor czy też sprężyna ?
mosty ? suka wyłacznie czy patrolowskie mogą być
jak z klatką ? pełne J zgodne ze sztuką grubościami itd itp czy w związku z wielkością suzuki jakieś cieńsze rury dopuszczalne
czy dla odmiany tym razem sędziowie będą zainteresowani porównaniem pojemnosci tego co jest pod maską z tym co jest deklarowane w zgłoszeniu ?
zalozenie 1.3 czy 1.6 czy 1.8 litra max pojemność

gaźnik/wtrysk ?
zawias ? tylko resor czy też sprężyna ?
mosty ? suka wyłacznie czy patrolowskie mogą być

jak z klatką ? pełne J zgodne ze sztuką grubościami itd itp czy w związku z wielkością suzuki jakieś cieńsze rury dopuszczalne

czy dla odmiany tym razem sędziowie będą zainteresowani porównaniem pojemnosci tego co jest pod maską z tym co jest deklarowane w zgłoszeniu ?
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Doswiadczeni kierowcy rajdowi mówią:(nie POLACY) Po pierwsze wsadź sobie silnik jaki chcesz tylko się zaśsij przez zwęszke na dolocie wedle przepisów FIA. Po drugie dostosuj się do zawodów wg FIA. Na początku będzie ciężko ! A jak nie to rmpst umrą . Zawody tylko dla nas nikt za granicy nie przyjedzie a polskie załogi będą miały na zawodach europejskich czy światowych zawsze problemy . Jesteśmy tak deleko w dupie że końca nie widać
I nikt nie zdobędzie sponsora na jakiegoś pokraka np.rok prod. 1985 czy inne ARO 


- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
ten co prosił o nie kasztanienie
)))))))))))))))))))))))
punkt. 2.4 regulaminu RMPST i załącznik 21 do tego regulaminu.
Czytajcie regulaminy
!!!!!!!!!!!! i nie kasztańcie. ( chyba że gwiazdek chcecie sobie nazbierać )
Maciek

punkt. 2.4 regulaminu RMPST i załącznik 21 do tego regulaminu.
Czytajcie regulaminy

Maciek
Krecik pisze:ok. jakie są założenia proponowane ?
zalozenie 1.3 czy 1.6 czy 1.8 litra max pojemność
gaźnik/wtrysk ?
zawias ? tylko resor czy też sprężyna ?
mosty ? suka wyłacznie czy patrolowskie mogą być
jak z klatką ? pełne J zgodne ze sztuką grubościami itd itp czy w związku z wielkością suzuki jakieś cieńsze rury dopuszczalne
czy dla odmiany tym razem sędziowie będą zainteresowani porównaniem pojemnosci tego co jest pod maską z tym co jest deklarowane w zgłoszeniu ?
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość