Aktualny podział na klasy w sezonie 2007
Moderator: Pasza
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Aktualny podział na klasy w sezonie 2007
2.2 Podział na klasy
1."O I"(otwarta pierwsza) dla samochodów o pojemności silnika do 1600 cm3 bez względu na system zapłonu (ZS i ZI).
2."O II"(otwarta druga) dla samochodów o pojemności silnika ponad 1600 do 2500 cm3 bez względu na system zapłonu, (ZS i ZI).
3."O III"(otwarta trzecia) dla samochodów o pojemności silnika ponad 2500 cm3 bez względu na system zapłonu (ZS i ZI).
Do startu w klasie O I, O II i OIII dopuszcza się samochody o dowolnym zakresie przeróbek, których konstrukcja nie koliduje z wymogami Prawa o Ruchu Drogowym.
4. „P1”
5. „P2”
6. „C”
Pozdrawiam
Maciek Skura
1."O I"(otwarta pierwsza) dla samochodów o pojemności silnika do 1600 cm3 bez względu na system zapłonu (ZS i ZI).
2."O II"(otwarta druga) dla samochodów o pojemności silnika ponad 1600 do 2500 cm3 bez względu na system zapłonu, (ZS i ZI).
3."O III"(otwarta trzecia) dla samochodów o pojemności silnika ponad 2500 cm3 bez względu na system zapłonu (ZS i ZI).
Do startu w klasie O I, O II i OIII dopuszcza się samochody o dowolnym zakresie przeróbek, których konstrukcja nie koliduje z wymogami Prawa o Ruchu Drogowym.
4. „P1”
5. „P2”
6. „C”
Pozdrawiam
Maciek Skura
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 26
- Rejestracja: wt sie 16, 2005 7:50 pm
- Lokalizacja: milicz
mi do mistrza polski bardzo daleko. Nawet po glowie mi nie chodzi , ale fajnie by bylo wystartowac z dwa trzy razy chociazby zeby nabrac doswiadczenia w szybszej jezdzie. Zobaczyc jak to jest sie w rmpst scigac.Marek Plewka pisze:A ty chciałbyś być Mistrzem Polski bez licencji ?
Z chcecia bym wystartowal , tylko nie wiem czy moge bez licencji. Czy trzeba do kjst z pokrakami sie scigac.
Re: Aktualny podział na klasy w sezonie 2007
Ej, a co z turbinami?Maciek Skura pisze:
2."O II"(otwarta druga) dla samochodów o pojemności silnika ponad 1600 do 2500 cm3 bez względu na system zapłonu, (ZS i ZI).
Dotychczas turbo diesle mogly byc a turbo benzyna nie (znaczy turbo benzyne trzeba bylo mnozyc przez 1,7)
Jak jest teraz?
domator
Re: Aktualny podział na klasy w sezonie 2007
Rozumiem że jest to wycinek z regulaminu na 2007r. Serdzecznie pytam, gdzie można przeczytać cały regulamin na 2007r?Maciek Skura pisze:2.2 Podział na klasy
1."O I"(otwarta pierwsza) dla samochodów o pojemności silnika do 1600 cm3 bez względu na system zapłonu (ZS i ZI).
Re: Aktualny podział na klasy w sezonie 2007
co do przelicznika to chyba nic sie nie zmienilodomator pisze:Ej, a co z turbinami?
Dotychczas turbo diesle mogly byc a turbo benzyna nie (znaczy turbo benzyne trzeba bylo mnozyc przez 1,7)
Jak jest teraz?
domator
natomiast ja bym byl za wprowadzeniem w zycie dotychczas martwego przepisu jakim jest zwezka
ulatwilo by to wszelkie podzialy na klasy

1. Zwezka - Dlaczego martwego? Byl kiedys wpisany w regulaminie RMPST a my nie przestrzegamy?
2. Co do zwezki to sporo zmienia - trzebaby inne walki, przestroic silniki, itd... kupa roboty.... A jak zwezki to moze i masy minimalne, co?
Ja osobiscie jestem zwolennikiem zastapienia martwej klasy P przez klase zwykla klasee produkcyjna zgodnie z pelnym FIA. Kupujesz samochod w sklepie, wstawiasz klatke, zwezke i sie scigasz. Fajne.
domator
2. Co do zwezki to sporo zmienia - trzebaby inne walki, przestroic silniki, itd... kupa roboty.... A jak zwezki to moze i masy minimalne, co?
Ja osobiscie jestem zwolennikiem zastapienia martwej klasy P przez klase zwykla klasee produkcyjna zgodnie z pelnym FIA. Kupujesz samochod w sklepie, wstawiasz klatke, zwezke i sie scigasz. Fajne.
domator
Popieram kolegedomator pisze:1. Zwezka - Dlaczego martwego? Byl kiedys wpisany w regulaminie RMPST a my nie przestrzegamy?
2. Co do zwezki to sporo zmienia - trzebaby inne walki, przestroic silniki, itd... kupa roboty.... A jak zwezki to moze i masy minimalne, co?
Ja osobiscie jestem zwolennikiem zastapienia martwej klasy P przez klase zwykla klasee produkcyjna zgodnie z pelnym FIA. Kupujesz samochod w sklepie, wstawiasz klatke, zwezke i sie scigasz. Fajne.
domator

- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Maciek Skura
-
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości