Aktualny podział na klasy w sezonie 2007

Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Aktualny podział na klasy w sezonie 2007

Post autor: Maciek Skura » pt sty 19, 2007 12:11 pm

2.2 Podział na klasy

1."O I"(otwarta pierwsza) dla samochodów o pojemności silnika do 1600 cm3 bez względu na system zapłonu (ZS i ZI).

2."O II"(otwarta druga) dla samochodów o pojemności silnika ponad 1600 do 2500 cm3 bez względu na system zapłonu, (ZS i ZI).

3."O III"(otwarta trzecia) dla samochodów o pojemności silnika ponad 2500 cm3 bez względu na system zapłonu (ZS i ZI).

Do startu w klasie O I, O II i OIII dopuszcza się samochody o dowolnym zakresie przeróbek, których konstrukcja nie koliduje z wymogami Prawa o Ruchu Drogowym.

4. „P1”

5. „P2”

6. „C”


Pozdrawiam
Maciek Skura
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » pt sty 19, 2007 4:43 pm

:)2 i suzukowcy w koncu beda mieli gdzie jezdzic !
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » pt sty 19, 2007 9:01 pm

a zeby w oI wystartowac trzeba miec licencje?

Marek Plewka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: wt sie 16, 2005 7:50 pm
Lokalizacja: milicz

Post autor: Marek Plewka » pt sty 19, 2007 9:04 pm

A ty chciałbyś być Mistrzem Polski bez licencji ?
marek

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » pt sty 19, 2007 9:08 pm

Marek Plewka pisze:A ty chciałbyś być Mistrzem Polski bez licencji ?
mi do mistrza polski bardzo daleko. Nawet po glowie mi nie chodzi , ale fajnie by bylo wystartowac z dwa trzy razy chociazby zeby nabrac doswiadczenia w szybszej jezdzie. Zobaczyc jak to jest sie w rmpst scigac.
Z chcecia bym wystartowal , tylko nie wiem czy moge bez licencji. Czy trzeba do kjst z pokrakami sie scigac.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pt sty 19, 2007 9:15 pm

Kjst :D

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Re: Aktualny podział na klasy w sezonie 2007

Post autor: domator » pt sty 19, 2007 9:32 pm

Maciek Skura pisze:
2."O II"(otwarta druga) dla samochodów o pojemności silnika ponad 1600 do 2500 cm3 bez względu na system zapłonu, (ZS i ZI).
Ej, a co z turbinami?
Dotychczas turbo diesle mogly byc a turbo benzyna nie (znaczy turbo benzyne trzeba bylo mnozyc przez 1,7)
Jak jest teraz?

domator

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » pt sty 19, 2007 9:32 pm

W O trzeba miec licencje RT oraz wyposazenie z (chocby utraconymi ) homologacjami- kask, kombinezon, fotele, pasy, no i oczywiscie klatke zgodna z zal. J.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
bystry
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw sie 14, 2003 7:08 pm
Lokalizacja: Suchy Las
Kontaktowanie:

Re: Aktualny podział na klasy w sezonie 2007

Post autor: bystry » pt sty 19, 2007 10:08 pm

Maciek Skura pisze:2.2 Podział na klasy
1."O I"(otwarta pierwsza) dla samochodów o pojemności silnika do 1600 cm3 bez względu na system zapłonu (ZS i ZI).
Rozumiem że jest to wycinek z regulaminu na 2007r. Serdzecznie pytam, gdzie można przeczytać cały regulamin na 2007r?

Awatar użytkownika
Flame_76
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 27, 2006 8:51 am
Lokalizacja: Warszawa, Tarchomin

Post autor: Flame_76 » pt sty 19, 2007 10:42 pm

Drako pisze:...Zobaczyc jak to jest sie w rmpst scigac...
Ja Ci powiem jak jest...bez względu na to jak, czym i wszelkie inne okoliczności przyrody... jest ABSOLUTNIE OBŁĘDNIE 8)
Skype: basia_76

jarząbek
Posty: 455
Rejestracja: wt wrz 10, 2002 1:00 am

Re: Aktualny podział na klasy w sezonie 2007

Post autor: jarząbek » pn sty 22, 2007 9:03 pm

domator pisze:Ej, a co z turbinami?
Dotychczas turbo diesle mogly byc a turbo benzyna nie (znaczy turbo benzyne trzeba bylo mnozyc przez 1,7)
Jak jest teraz?

domator
co do przelicznika to chyba nic sie nie zmienilo
natomiast ja bym byl za wprowadzeniem w zycie dotychczas martwego przepisu jakim jest zwezka
ulatwilo by to wszelkie podzialy na klasy :D

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: domator » pn sty 22, 2007 9:14 pm

1. Zwezka - Dlaczego martwego? Byl kiedys wpisany w regulaminie RMPST a my nie przestrzegamy?

2. Co do zwezki to sporo zmienia - trzebaby inne walki, przestroic silniki, itd... kupa roboty.... A jak zwezki to moze i masy minimalne, co?
Ja osobiscie jestem zwolennikiem zastapienia martwej klasy P przez klase zwykla klasee produkcyjna zgodnie z pelnym FIA. Kupujesz samochod w sklepie, wstawiasz klatke, zwezke i sie scigasz. Fajne.

domator

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: chermol » śr sty 24, 2007 8:10 pm

podział na klasy wreszcie słuszny :)2
zobaczymy tylko kto wystartuje :D

Awatar użytkownika
trasek
 
 
Posty: 230
Rejestracja: pn wrz 08, 2003 6:31 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: trasek » czw sty 25, 2007 1:03 am

domator pisze:1. Zwezka - Dlaczego martwego? Byl kiedys wpisany w regulaminie RMPST a my nie przestrzegamy?

2. Co do zwezki to sporo zmienia - trzebaby inne walki, przestroic silniki, itd... kupa roboty.... A jak zwezki to moze i masy minimalne, co?
Ja osobiscie jestem zwolennikiem zastapienia martwej klasy P przez klase zwykla klasee produkcyjna zgodnie z pelnym FIA. Kupujesz samochod w sklepie, wstawiasz klatke, zwezke i sie scigasz. Fajne.

domator
Popieram kolege :)2

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: chermol » czw sty 25, 2007 10:39 am

w takiej klasie produkcyjnej nie wystartuje - chyba że Klaudiusz...

a ze zwężkami do dobry pomysł

Awatar użytkownika
Irek
 
 
Posty: 228
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 9:03 am
Lokalizacja: Gdańsk - Chojnice

Post autor: Irek » czw lut 08, 2007 2:21 pm

Podobnie jak Maciek uważam, że podział jest dobry a może nawet bardzo dobry! Jeśli pojawi się w ślad za nim frekfencja to będzie można myśleć o ewentualnych uściśleniach. Na tę chwilę jest dobrze, bo daje szansę wszystkim Suzukom i podobnym sprzętom.

jarząbek
Posty: 455
Rejestracja: wt wrz 10, 2002 1:00 am

Post autor: jarząbek » czw lut 08, 2007 9:21 pm

nestor moze bys zalozyl temat odnosnie chetnych do klasy OI :)21

jarząbek
Posty: 455
Rejestracja: wt wrz 10, 2002 1:00 am

Post autor: jarząbek » czw lut 08, 2007 9:27 pm

a odnosnie zwezek to jestem zaaaaa :)2 :)2
powinny byc obowiazkowe w RMPST co spowodowaloby zatarcie roznic pomiedzy klasami, ale oczywiscie musialby wejsc przelicznik pojemnosci do masy :D

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mirek_to » pt lut 09, 2007 3:59 am

.. i zmniejszyłyby zużycie paliwa :lol:
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
Irek
 
 
Posty: 228
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 9:03 am
Lokalizacja: Gdańsk - Chojnice

Post autor: Irek » pt lut 09, 2007 9:24 am

No, wszystko fajnie, ale pamiętajcie o badaniach kontrolnych, które idą w tej chwili u nas z marszu i nie robią wielkiego problemu. Sami prosimy się o komplikacje podczas BK i wszystko co się z tym wiąże!
Czas, nerwy, stres, kolejki, plombowania, utrudnione serwisowanie.....!

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » pt lut 09, 2007 9:32 am

zwężki itd - jestem przeciw :)3
za klka lat ok ale teraz to chyba u nas nierealne
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

jarząbek
Posty: 455
Rejestracja: wt wrz 10, 2002 1:00 am

Post autor: jarząbek » sob lut 10, 2007 2:50 pm

a dlaczego przeciw ?co obawiasz sie ze stacilbys najwiecej bo masz najwiekszy motor w calej stawce :)21

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » sob lut 10, 2007 3:53 pm

zasadniczo to mnie najmniej interesuje jaki mam motor
równie dobrze mogę się ścigać GAZ-em jak to czyniłem ładne pare lat:)))

ścigać i tak się będę i tak a czym to juz drugorzędna sprawa
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

jarząbek
Posty: 455
Rejestracja: wt wrz 10, 2002 1:00 am

Post autor: jarząbek » sob lut 10, 2007 10:07 pm

do gazika to chyba raczej nie wrocisz bo znaczyloby ze sie uwsteczniasz :)21

Awatar użytkownika
Irek
 
 
Posty: 228
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 9:03 am
Lokalizacja: Gdańsk - Chojnice

Post autor: Irek » ndz lut 11, 2007 11:47 am

Nie uwsteczniłby się, tylko "wrócił do korzeni"!
A frajdy ile by było :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości