Strona 1 z 1
Podsumowanie sezonu 2007
: pn paź 08, 2007 5:56 pm
autor: Biga
Zapraszam nowego Mistrza do napisania podsumowania.
Jak bylo na poszczegolnych rundach, gdzie trasy OK, gdzie do doopy, jak z sedziowaniem, jak z zapleczem, jakis ranking rund moze.
Chyba warto te srajdy podsumowac

A moze nie

: pn paź 08, 2007 6:29 pm
autor: Mag69
To może, by zacząć od mistrza klasy O2...
z tego co wiem, mistrzowie przebywają na forum

: pn paź 08, 2007 6:38 pm
autor: Drako
a na gieldzie wysyp rmpstowych rajdowek

: pn paź 08, 2007 7:20 pm
autor: Biga
Nie kasztancie od razu tematu. Jest cel i jak sie wypowiedza zawodnicy to bedzie baza do zmian. Ja chce zmian i prosze zawodnikow o komentarze. Byle szybko. Mam pomysloplana zrobic nieformalna IX runde.
Dlatego jeszcze raz zapraszam Mistrza do podsumowania. Oczywiscie wszyscy startujacy tez sa mile widziani, ale prosze tylko o komentarz a nie kasztanienie.
: pn paź 08, 2007 8:30 pm
autor: bystry
Dobrze Biga ze poruszyłeś ten temat. Za dużo nie pojeździłem ale na sześciu rundach byłem więc się wypowiem. Zacznę od tego że do braku kibli i zupy z trupa się już przyzwyczaiłem i nie jest to dla mnie problem nr jeden. Problemem nr jeden jest niereformowalność organizatorów którzy nie potrafią lub nie chcą wyciągać wniosków z lat poprzednich i popełniają te same błędy np. Gdów (rok temu było to samo co teraz ). Kolejną sprawa są dojazdówki po asfalcie często po mieście. Dlaczego organizatorzy nie dążą do robienia jednego długiego oesu jechanego np. 4 razy. Dla zawodników plus bo więcej czasu na serwis, dla organizatorów mniejsza ilość sędziów, wyselekcjonowanych, takich którzy umieją wypełniać karty i znają regulamin. No i najważniejsze impreza bardziej widowiskowa dla publiki która nie musi gonić za zawodnikami z oesu na oes kończąc fajną imprezę z rodzinką w macdonaldzie lub wesołym miasteczku gdzie jest wszystko na miejscu no i stara nie bręczy o zmarnowane paliwo. Można tak pisać i pisać a i tak się nic nie zmieni, a my będziemy jeżdzić i marudzić bo nie mamy innej alternatywy.
: pn paź 08, 2007 8:36 pm
autor: mirek_to
Moim zdaniem:
- najlepsze trasy były w Mszczonowie i Wałbrzychu
- organizacyjnie najlepiej przygotowana Runda w Łasku i Olszynie

- Gorzów i Gdów
- formuła h-2 nie za bardzo przypadła mi do gustu, bardziej do RMPST pasowało mi 20 okrążeń na czas w Łasku
Podsumowując: trochę krótkie te nasze rajdy, za dużo to nam organizatorzy pojeździć nie dali

: pn paź 08, 2007 9:20 pm
autor: Maciek Skura
No i mnie Biga ubiegł z tematem.
Ja też proszę o sugestie bo jest duża szansa że w przyszłym roku się sporo zmieni na plus ( długośc odcinków, nowe rundy w nowych miejscach itd. )
Swoje przemyślenia można tez kierować do mnie na e-mail.
Pozdrawiam
Maciek
: pn paź 08, 2007 9:36 pm
autor: Toroo
Maciek Skura pisze:No i mnie Biga ubiegł z tematem.
Ja też proszę o sugestie bo jest duża szansa że w przyszłym roku się sporo zmieni na plus ( długośc odcinków, nowe rundy w nowych miejscach itd. )
Swoje przemyślenia można tez kierować do mnie na e-mail.
Pozdrawiam
Maciek
W przyszłym roku u nas będzie taka mała Poland Baja
Wygrają najszybsi

: pn paź 08, 2007 9:37 pm
autor: Biga
Maciek Skura pisze:No i mnie Biga ubiegł z tematem.
Ja też proszę o sugestie bo jest duża szansa że w przyszłym roku się sporo zmieni na plus ( długośc odcinków, nowe rundy w nowych miejscach itd. )
Swoje przemyślenia można tez kierować do mnie na e-mail.
Pozdrawiam
Maciek
Bardzo przepraszam.
Naprawde nie chce w przyszlym sezonie jezdzic w takich Mistrzostwach
Moje uwagi:
Biorę pod uwagę załogi i serwis.
Runda I
Nie było nas, wiec nic nie mogę powiedzieć.
Runda II
Hałda, bardzo nam się podobała. Drugi odcinek do doopy. Zwyczajny kaloryfer. Organizacja Strefy Serwisowej dobra, miejsce na normalny serwis i czas na zjazd do niego. Zaplecze socjalne mniej niż średnie. Myślę, ze była to jedna z lepszych rund jeśli chodzi o trasy z uwagi na hałdę. Warunki bytowe nędza.
Runda III
Odcinki na zabicie auta, w szczególności jeden. Strefa serwisowa nie najgorsza, dzięki stacji benzynowej. Zaplecze socjalne dzięki stacji benzynowej OK. Warunki bytowe dzięki stacji benzynowej OK.
Runda IV uzupełniająca.
Niekompetentni sędziowie i szykany z ich strony o pierdoły. Formuła znana, ale nie przystająca do regulaminu. Problemy z liczeniem wyników. Strefa serwisowa OK. Zaplecze socjalne OK. Warunki bytowe słabe.
Runda V
Jako, ze był to eksperyment to formuła jazdy w kolko jakoś przeszła, ale nie była to dobrze zorganizowana runda. Organizator poszedł na łatwiznę, robiąc Hx. Warunki bytowe do zaakceptowania. Strefa serwisowa OK. Zaplecze socjalne OK.
Runda VI
Moim zdaniem najlepsze w sezonie trasy OS’ow, ale dojazdowki asfaltem przez środek miasta to porażka. Totalny brak zaplecza socjalnego, niekompetentni sędziowie. Lekceważenie regulaminu. Warunki bytowe urągające cywilizowanym ludziom.
Runda VII
Bez komentarza
: pn paź 08, 2007 9:51 pm
autor: Toroo
Biga pisze:
Bez komentarza
Biga chcesz w pyska
Jesteście mistrzami Polski. Gratulacje

: pn paź 08, 2007 10:04 pm
autor: Biga
Toroo pisze:Biga pisze:
Bez komentarza
Biga chcesz w pyska
Jesteście mistrzami Polski. Gratulacje

Tak Toroo jestesmy mistrzami w O2, ale tylko dlatego ze mamy z Szarym blotne doswiadczenia i wiemy kiedy z linijka mierzyc czy wtopione auto sie jeszcze przesuwa centymetr na godzine, czyli jest szansa. To nie byl rajd szybkosciowy tylko przeprawa. Cos fajnego na weekend dla mojego auta, bez cisnienia ale nie dla RMPST.
: wt paź 09, 2007 11:07 am
autor: mirek_to
Biguś, nie bądź taki skromny, pojechaliście koncertowo
chylę czoła
: wt paź 09, 2007 3:42 pm
autor: klos
: wt paź 09, 2007 7:06 pm
autor: case_ms
Panowie - pomyslcie tez o kibicach

W Gdowie przyjezdnych prawie nie bylo - wiekszosc z poblizkich miasteczek. Moze to i lepiej - ale juz chociaz wiem gdzie jest kibel i knajpa.
: wt paź 09, 2007 7:22 pm
autor: domator
A ty jestes dzialaczem czy zawodnikiem? Skladke placisz? Wpisowe placisz? Chcesz jezdzic? To ci powinni zrobic rajd. A jak nie maja kasy to zrobic wpisowe 5 razy wyzsze. I tak wszyscy zaplaca.
Mam niejasne wrazenie ze na swiecie minely czasy gdzie "kluby" - na poziomie PZM czyli czlonka FIA o ile sie nie myle - faktycznie byly "klubami" ludzi o podobnych zainteresowaniach, ktorzy wspolnymi silami organizowali sobie przez pol roku jakas tam okolicznosciowa imprezke. I bardzo dobrze ze minely bo to juz nie dziala w dzisiajszych czasach na takim poziomie. W klubie powinni pracowac profesjonalni dzialacze za kase i ustawiac profesjonalne rajdy. A my powinnismy placic te profesjonalna kase i miec profesjonalny rajd. I tak to wszedzie wyglada.
Jakos w innych krajach sie da i nie trzeba szukac daleko...
Ja oczywiscie rozumiem ze jest wiele "klubow" dzialajacych po staremu jak wertep czy inne i to jest super! Tylko ze oni nie robia MISTRZOSTW POLSKI. Robia mnostwo fajnych imprez (czasem lepiej zorganizowanych) Ale ci co robia MP powinni jednak dzialac inaczej.
domator
PS. Przypominaja mi sie historie z lat mojego dziecinstwa gdzie w "klubie" zeglarskim trzeba bylo drapac omege przez zime zeby potem przez tydzien na niej poplywac.... To oczywiscie mialo swoj urok ale jakos sobie nie wyobrazam zeby dzisiaj jeszcze tak bylo. Idziesz do "klubu", placisz kase i plywasz, tak?
: wt paź 09, 2007 7:41 pm
autor: klos
Akurat w rundzie w Mszczonowie nikomu nie trzeba nic podpowiadać to według mnie najlepsza runda sezonu
Długie i fajne oesy, dojazdówki w miarę możności po szutrach,wyciągnięte wnioski z popełnionych drobnych błędów z poprzedniego roku,czas i miejsce na serwis,pamięć o kibicach , rozdanie pucharów plus nagrody rzeczowe.
Porównywalną była runda w Łasku, od razu widać że trasy układane przy pomocy zawodników.
: wt paź 09, 2007 8:54 pm
autor: Igor K
Klos, normalnie chciałem o Mszczonowie napisać to samo!!
Do postulatów dorzuciłbym:
-trasę MUSI układać ktoś kto ma pojęcie o RMPST, np.były zawodnik! W tym roku Mszczonów ustawiał Darek Andrzejewski i efekty było widać!
Jeśli się nie mylę to w Gdowie Romek Flaga powierzył tę czynność chłopakom z zacięciem przeprawówkowo-turystycznym. Efekty były i tu
-biuro prasowe powinno przed każdą rundą wysłać info o rajdzie z mapką dojazdu dla kibiców
-dyrektor rajdu (znający perfekt regulamin) powinien przed imprezą zebrać WSZYSTKICH sędziów i łopatologicznie im wytłumaczyć podstawowe przepisy RMPST!! Czym grozi np. przewrócenie chorągiewki lub ominięcie bramki!
-byłoby miło gdyby organizatorzy TAKŻE stosowali się do regulaminu, np.przepis o bramce widocznej z bramki właśnie przejeżdżanej itp