Strona 1 z 2

po co ten wątek?

: ndz cze 12, 2011 5:29 pm
autor: Biga
Po co utrzymywać wątki RMPST i RMPST Zawodnicy, na tym forum, skoro i tak nikt nie odpowiada posty i nikt chyba tego nie traktuje poważnie. Wyłączyć to i będzie spokój.

Jest zdyma co do Prohun 500, a tu nic. Weź to Chermol skasuj wszystko :)21

Ja już tu zaglądać przestaję. Nara :)21

Re: po co ten wątek?

: ndz cze 12, 2011 9:35 pm
autor: czesław&jarząbek
o jaki fajny foch zupełnie z dupy :)21

Re: po co ten wątek?

: pn cze 13, 2011 10:50 am
autor: mixtura

Re: po co ten wątek?

: pn cze 13, 2011 6:00 pm
autor: Biga
mixtura pisze:http://www.rally-raid.eu/?go=aktualita&id=663 i wszystko jasne
No właśnie, że nie. Czesi się wypieli na tą rundę i skasowali ze swojego kalendarza
Tu jest info http://www.rally-raid.eu/?go=aktualita&id=661

A u nas nic nie wiadomo, jak zwykle. Tylko czeslaw nadaje z kosmosu :)21

Re: po co ten wątek?

: pn cze 13, 2011 8:53 pm
autor: czesław&jarząbek
też cie kocham fujaro :)21

Re: po co ten wątek?

: czw cze 23, 2011 10:44 pm
autor: Albert_N
interesujace jest pojawienie sie po dlugiej nieobecnosci na forum aby oglosic, ze sie na nim juz nie bedzie :)21

Re: po co ten wątek?

: sob cze 25, 2011 10:41 am
autor: bystry
To że nikt tu nie zagląda, to efekt uboczny tych "super zmian" które to miały spopularyzować ten sport, zatrzymać "wyścig zbrojeń", przyciągnąć kibiców i sponsorów. Można by pisać, polemizować, jednym słowem szkoda gadać, amen.

Re: po co ten wątek?

: sob cze 25, 2011 10:50 am
autor: czesław&jarząbek
mniej więcej.

Re: po co ten wątek?

: ndz cze 26, 2011 7:22 pm
autor: kaczor127
czesław&jarząbek pisze:mniej więcej.
i tu się z tobą zgadzam :lol: :P

Re: po co ten wątek?

: czw cze 30, 2011 1:36 pm
autor: pajero.v60
A tu się z wami nie zgadzam.
Nareszcie mamy równą rywalizacje zgodnie z przepisami cywilizowanego świata.
Można zobaczyć normalne autka i przepaść dzielącą naszych do europy.
W mojej ocenie ta przepaść bierze się z mentalności naszej polskiej a nie z braku kasy.
Zresztą Tomcaty udowodniły że i na sztywnym zawiasie można zrobić wynik.
Myślę że wszystko zależy od pozytywnego nastawienia i kompetencji.
Kibice też zaczynają dopisywać
Do zobaczenia w Szczecinie

poz
Tolo

Re: po co ten wątek?

: czw cze 30, 2011 1:54 pm
autor: Drako
tylko czy to sa mistrzostwa polski ?

wypasione rajdy baja to jedno , a mistrostwa polski to drugie.
Mix powoduje ze... rmpsty poprostu umarly.

dzisiaj konstrukcja pokrakopochodna stoi w co drugiej stodole, dlatego gdyby rmpsty rozwijaly sie swoim trybem to frekwencja bylaby naprawde spora. Pare lat temu zbudowanie pokraka do O2 kosztowalo ok 60 tysi plus 40 na sezon startow. Teraz za 100 tys mozna co najwyzej kupic zajechana t2 czy zestaw profesjonalnych amorow.
Dowodem na to iz jest mase chetnych do scigania sa wszelkie rajdy typu h4 , great , , serie4x4, masterrace, transgothika , mt czy inne fajne sciganki. Co ciekawe jest mase osob, ktore stac na dzieijsze rmpsty a i tak wola kase pakowac w inne sciganki.
Kto chcial , kogo bylo stac to mogl przy starych przepisach budowac t1 i startowac w jakis super zagranicznych rajdach.

dlatego cos w tym temacie jest.

Re: po co ten wątek?

: czw cze 30, 2011 2:24 pm
autor: pajero.v60
Drako jesteś w mylnym błędzie
Nikt tym autkom ze stodoły nie zabronił startować, mieli się tylko podporządkować regulaminowi MP
Łyżwa i Dekor tak zrobili i pokazali że można.Są dobrzy. GRATULACJE
Przecież kiedyś 2,5l rama rendża i mosty patrolowe to był temat do kpin.


poz
Tolo

Re: po co ten wątek?

: czw cze 30, 2011 2:37 pm
autor: Drako
nie jestem

pisze z perspektywy kibica

dla mnie obecna sytuacja jest z dupy

Pare lat temu jezdzilem sobie na rundy, ogladac , kibicowac.
Bylo kilka rund , dalo sie wpasowac tak zeby ktoras zobaczyc.

Nie byla to idealna sytuacja dla zawodnikow ( krotkie oesy itd ) ale moglo to ewoluowac w dobra strone .

dopasowywanie sie na sile do przepisow miedzynarodowych powoduje takie absurdy jakie serwuje nam analogicznie unia w polskim prawie

Re: po co ten wątek?

: pt lip 01, 2011 11:13 am
autor: bystry
Drako pisze:nie jestem

pisze z perspektywy kibica

dla mnie obecna sytuacja jest z dupy

Pare lat temu jezdzilem sobie na rundy, ogladac , kibicowac.
Bylo kilka rund , dalo sie wpasowac tak zeby ktoras zobaczyc.

Nie byla to idealna sytuacja dla zawodnikow ( krotkie oesy itd ) ale moglo to ewoluowac w dobra strone .

dopasowywanie sie na sile do przepisow miedzynarodowych powoduje takie absurdy jakie serwuje nam analogicznie unia w polskim prawie
Niestety masz rację :)2

Re: po co ten wątek?

: pt lip 01, 2011 3:48 pm
autor: domator
nie ma racji.
z perspektywy kibica tez jest lepiej ogladac BMW X3 a nie oleszczakowozy.
z perspektywy zawodnika jest dokladnie tak jak pisal pajero.v60 - lyzwa/krotiuk doskonale sie bawia i w generalce nie jada nisko, oj nie. I wcale nie jada wolno. A w TH wpisowe to o ile wiem polowa normalnego! Mozna? Mozna.
Kolejna rzecz to T2 - teraz bylo 7 samochodow! Z czego 6 z Polski! Tanie i przyjemne.
Jedyne co mozna by zmienic to "zamknac" Mistrzostwa Polski bo w sumie slabo jest z tym ze na 6 miejscu jest pierwszy polak :-(
domator

Re: po co ten wątek?

: pt lip 01, 2011 8:16 pm
autor: Drako
domator pisze:nie ma racji.

Jedyne co mozna by zmienic to "zamknac" Mistrzostwa Polski bo w sumie slabo jest z tym ze na 6 miejscu jest pierwszy polak :-(
domator
ma racje co sam wlasnie potwierdziles.
Baje ( ktora sa rewelacyjne! ) byly i sa teraz
po co bylo mieszac w to mistrzostwa polski zeby teraz "zamykac" cale mistrzostwa i tlumaczyc kibica ze np. 10 miejsce w takiej stawce to jest sukces ( bo sportowo oczywiscie jest ...ale )
Pare lat temu po ilus tam rundach wiadomo bylo, kto byl mistrzem "polski" w szybkich rajdach , a teraz? Moze glosowanie smsem a wygra ...np. Kufel

Pisze jako kibic
Oleszczakowozy, celiki i inne dziwne wynalazk byly lepsze dla kibicow. Frekwencja kibicow na "maratonach" to potwierdza.
Wiecej ryku , wiecej amatorki , wiecej funu

Dlatego biga ma racje
rmpst nie ma

Re: po co ten wątek?

: pt lip 01, 2011 9:31 pm
autor: RG_H31
Wg. mnie to dlatego najwyżej punktowany Polak jest na 6 miejscu, że tak długo i jako jedyni trzymaliśmy się własnych, innych niż świat zasad. Niestety teraz musimy to nadrabiać i pewnie zajmie to trochę czasu. Także z powodu, że odbiegaliśmy od świata żadne media ani sponsorzy nie byli zainteresowani starą formułą RMPST i "pokrakami". Ilość obecnie startujących zawodników jest właściwie identyczna jak w ostatnim sezonie w starej formule. W Szczecinie na Baja Poland było więcej kibiców niż przez kilka sezonów starych RMPST razem wziętych. Frekwencja kibiców jest zależna od działań organizatora i nie ważne czy jest to rajd amatorski czy licencjonowany.

Wyłącznie dla polskich zawodników stworzyliśmy Rajdowy Puchar Polski Cross Country i będziemy starali się zbudować jego prestiż.

Biga chyba narzekał na frekwencje na forum, a nie na zawody RMPST, chociaż to najlepiej jak wypowie się sam. Oczywiście jak tu jeszcze zajży.

Re: po co ten wątek?

: pt lip 01, 2011 11:34 pm
autor: Biga
Miałem nie zaglądać, ale moim zdaniem są same pozytywy. Na ostatniej rundzie było (jak na zawody w Polsce) bardzo dużo załóg. Super walka o miejsca, międzynarodowa ekipa (która sprowadza do ziemi entuzjastów zmot byłego RMPST) i brak sukcesów naszych zawodników w GRUPIE T1. Odwrotnie jest w GRUPIE T2, gdzie nasi zawodnicy są wysoko i np. Molgo pojechał super czasy odcinków!

Stare czasy już nie wrócą! Jest nowe i trzeba się w tym znaleźć. Wszyscy chcą być jakimś mistrzem. Ja osobiście cieszę się, że Mistrzostwa Polski są otwarte. Daje to wiedzę jak daleko jest nasz sport od Świata. Dla tych którzy malkontencą jest grupa TH (dlaczego jest w niej taka mała frekfencja z Polski?) i grupa Open.

Nie chce mi się dalej pisać bo i tak mało kto to rozumie

Re: po co ten wątek?

: sob lip 02, 2011 10:07 am
autor: czesław&jarząbek
wiesz jaka jest różnica w odbiorze dyscypliny teraz a dawniej?

dawniej sprzęt i starty były w zasięgu praktycznie każdego. zawodnicy wywodzili się ze środowiska o-r. byli znani, mieli swoją publiczność, swój support lokalny zawsze.
nowi zawodnicy na którymś tam etapie rozwoju bez wielkiego wysiłku mogli się w każdej chwili wybić na starty w mistrzostwach.

teraz tego nie ma. ludzie z kosmosu, sprzęt za zylion, brak informacji jakiejkolwiek w mediach. brak przełożenia na środowisko o-r takiego jak dawniej.

dlatego oglądalność i popularność dyscypliny drastycznie spada.

aczkolwiek...
prawdą jest, że mistrzostwa składające się z pięciu rund po 20minut oesowych każda stanowiły kuriozum i musiały umrzeć.
rok w rok te same wyjeby urywające głowę i demolujące sprzęt nie cieszą.

trzeba dać czasowi czas. dyscyplina się odrodzi.

Re: po co ten wątek?

: sob lip 02, 2011 3:36 pm
autor: Darek T1
zwróćcie uwagę na TH obsada międzynarodowa jedyna Polska załoga walczy z nimi z sukcesami T2 jakby wyciągnął z garażu te co są gotowe do jazdy a nie jeżdżą to była by niezła chmara w T1 jest najgorzej ale też dogonimy sąsiadów bo sa już w Polsce wózki z wyższej pułki jak BMW Piszecie że w każdej stodole stoi wózek do RMPST ale 20 minutowych co udowadnia to wysyp na Baja Gotika

Re: po co ten wątek?

: sob lip 02, 2011 5:31 pm
autor: czesław&jarząbek
kilka przecinków by cie nie zabiło...

Re: po co ten wątek?

: sob lip 02, 2011 6:17 pm
autor: Biga
Zrobił stempla z obrotem 360 stopni na Carpathia, i go nie zabiło, więc może mieć małe problemy z interpunkcją ;-) Nie czepiaj się :)21

Re: po co ten wątek?

: sob lip 02, 2011 6:33 pm
autor: czesław&jarząbek
znaczy w sensie chcesz powiedzieć, że przy tym stemplu wszystkie przecinki mu wylatały...?

:)21

Re: po co ten wątek?

: sob lip 02, 2011 8:34 pm
autor: RG_H31
Jednak można porozmawiać na forum. Tak sobie myślę, że zawodnicy zapomnieli o tym by dzielić się z innymi swoimi emocjami.

Re: po co ten wątek?

: sob lip 02, 2011 10:01 pm
autor: Darek T1
Z ta pisownią to może nie zabardzo ale w obecny piątek w nowej dębie jest Maste Race można tam przewietrzyć te wózki ze stodół a medialnie impreza wypasiona jest