..co dalej??

forum tylko dla zawodników RMPST
Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: domator » czw lis 06, 2008 12:16 pm

· minimum 80 km w przypadku imprezy 1-dniowej,

12. Zapoznanie z trasą
Organizator jest zobowiązany do zorganizowania przejazdu zapoznawczego z trasą odcinków specjalnych, w przypadku rajdu do 80 km łącznej długości Odcinków Specjalnych.

??

Minimum 80 ale jak mniej to zapoznanie?
Nie ma mniej!

domator

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » czw lis 06, 2008 1:09 pm

Dokladnie. Poza tym nie do konca rozumiem to o zwiekszaniu limitu spoznien przez dyrekcje rajdu - czym beda sie kierowac podejmujac takie decyzje i o ile ten limit beda zwiekszac... W ogole jest duzo niedopowiedzen...

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mirek_to » czw lis 06, 2008 1:46 pm

domator pisze:· minimum 80 km w przypadku imprezy 1-dniowej,

12. Zapoznanie z trasą
Organizator jest zobowiązany do zorganizowania przejazdu zapoznawczego z trasą odcinków specjalnych, w przypadku rajdu do 80 km łącznej długości Odcinków Specjalnych.

??

Minimum 80 ale jak mniej to zapoznanie?
Nie ma mniej!

domator
Niejasno sformułowane, ale myślę że trzeba to interpretować że jak suma jednego przejazdu Oesów jest poniżej 80km to mamy ojazd. Jadąc je kilka razy uzbieramy ponad 80km

Wydaje mi się trochę przesadzone 200km przy imprezie 2 dniowej - 150 by starczyło i może ktoś mając 80km Oesów pokusił by się zrobić dwudniówkę a tak mu brakuje 20km na dzień
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mirek_to » czw lis 06, 2008 1:58 pm

Misiek Bielsko pisze:Dokladnie. Poza tym nie do konca rozumiem to o zwiekszaniu limitu spoznien przez dyrekcje rajdu - czym beda sie kierowac podejmujac takie decyzje i o ile ten limit beda zwiekszac... W ogole jest duzo niedopowiedzen...
Jest to coś co pozwala zawodnikowi kontynuować udział w Rajdzie mimo przekroczenia limitu spóźnień i nie stawienia się na PKCach. Nie masz wykluczenia i możesz ukończyć rajd - bez szans na dobre miejsce (chyba że większość ma podobne problemy).
Bardzo ważne przy długich kilkudniowych imprezach - jak masz awarię w pierwszym dniu to się naprawiasz do woli i w drugi dzień jedziesz na trasę a nie do domu :)2
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » czw lis 06, 2008 2:06 pm

Mirek, ja wiem o co chodzi, pytam tylko o doprecyzowanie, w jakim przypadku i o ile bedzie to wydluzone. Bo tworzyc regulamin nieprecyzyjny chyba nie ma sensu.

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mirek_to » czw lis 06, 2008 2:27 pm

Misiek Bielsko pisze:Mirek, ja wiem o co chodzi, pytam tylko o doprecyzowanie, w jakim przypadku i o ile bedzie to wydluzone. Bo tworzyc regulamin nieprecyzyjny chyba nie ma sensu.
Póżniej jest jeszcze o limicie spóźnień liczonym do wykluczenia i to chyba chodzi o sytuacje takie jak miałem w Suwałkach, ale to chyba nie ma sensu jeśli zrobią "Kary ryczałtowe"
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » pt lis 07, 2008 1:49 am

Ja poczekam na propozycję całego regulaminu. Teraz trudno coś powiedzieć, jak nie są do końca znane niektóre punkty. Ogólnie nie podoba mi się szukanie pieniędzy u zawodników, przez 1300 wpisowego i zaostrzenie wymogów co do zgłoszenia tylko przez kluby. To nie jest życiowe i nie propaguje tego sportu. Nie wiem nic na temat KJST i co dalej z "przedszkolem". Najpierw chętnie poczytam o klacie "TH" na stronach FIA zanim coś głupiego powiem. Potem się wypowiem.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
bystry
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw sie 14, 2003 7:08 pm
Lokalizacja: Suchy Las
Kontaktowanie:

Post autor: bystry » śr lis 12, 2008 9:07 pm

Zrobią 30 km oesu a rundę nazwą specjalną i wszystko będzie ok. :evil:

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: domator » śr lis 12, 2008 9:10 pm

Dobra, panowie.
POwiesili co powiesili.
Trzeba im cos wyslac jesli chcemy a jak nie to odpuszczamy ale w przyszlym roku wtedy cicho siedziec :-)
Ja proponuje wyjasnic o co chodzi ze jak <80 to zapoznanie i poprosic o dopisanie ze jak runda nie bedzie miala 80 to nie jest punktowana do mistrzostw i zwracaja wpisowe.
Jesli ktos ma jakies konkrety jeszcze to prosze szybkoo pisac i juz.

P.

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mirek_to » czw lis 13, 2008 10:43 am

Z wpisowym mogli by wyhamować na 1000 albo zróżnicować w zależności czy 1 czy 2 dniowy
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: chermol » czw lis 13, 2008 12:51 pm

mi się wydaje że to będzie tak:

jak ma =80 to jest zgodna ale jest zapoznanie

ale o co chodzi:
"minimalna powierzchnia stanowiska serwisowego musi wynosić: dla zawodnika osoby fizycznej 45 m2 a dla zawodnika osoby prawnej 65 m2."

45 to i tak dużo... jak na samo auto, ale juz busa serwisówki i dużego namiotu nie postawisz...

"wlew paliwa ma być w miejscu oryginalnym lub może być komercjalnie przerobiony" ??

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » czw lis 13, 2008 11:38 pm

Jesli ma wejsc klasa TH to poprsze regulamin do tej klasy. Nalezy go przetlumaczyc na jezyk POLSKI i starczy.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

jarząbek
Posty: 455
Rejestracja: wt wrz 10, 2002 1:00 am

Post autor: jarząbek » pt lis 14, 2008 10:30 pm

BICIE PIANY!
albo minimum 80 km albo nie ma rundy- to chyba oczywiste!
jakie zapoznanie z trasą ?
a co do powierzchni serwisowej to pamiętajmy że załoga składa się z dwóch zawodników i jak ja rozumiem to przypada to na każdego z osobna - czyżbym był w błędzie?

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: domator » sob lis 15, 2008 11:14 am

dokladnie: BICIE PIANY.
Prosze o KONKRETNE zyczenia, ktore bedzie mozna ujac w punktach i przeslac do PZM.

P.

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: domator » śr lis 19, 2008 1:45 pm

Dobra Panowie (i Panie).
Rozumiem ze macie temat w dupie. Nie dostalem ani jednej konkretnej propozycji ktora moglbym "copy/paste" do listu do PZM.
OK.
Wiec ja napisze dzisiaj swoja propozycje - jesli ktos bedzie chetny to moze ze mna podpisac. Bedzie do wgladu na forum wieczorem.

pozdr.
domator

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » śr lis 19, 2008 1:49 pm

Sorry Piotrze, mam troche problemow osobistych ostatnio i nie mam kiedy myslec o rmpst zwlaszcza, ze w przyszlym roku nie startuje :-?

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mirek_to » śr lis 19, 2008 3:09 pm

1 dzień - 80km min. - 600zł
2 dni - 150km. min. - 1000zł

Jeżeli długość jednokrotnego przejazdu wszystkich OSów większa niż 40km to bez zapoznania.

Jeśli z jakichkolwiek przyczyn mniej niż 80km to runda nie zaliczana do MP i zwrot wpisowego.

Zamiast KJS klasa OPEN - bez ograniczeń, tylko wymogi bezpieczeństwa.
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
bystry
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw sie 14, 2003 7:08 pm
Lokalizacja: Suchy Las
Kontaktowanie:

Post autor: bystry » śr lis 19, 2008 6:01 pm

Niestety ja niczego nie mam do zaproponowania, ponieważ przez wprowadzenie zwężek nie mam co szukać w przyszłym sezonie rmpst, niestety podejrzewam że jeszcze kilka złóg da sobie z rmpst spokój i poszuka innej alternatywnej imprezy o ile takie będą. Pozdrowienia dla wytrwałych.

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: domator » śr lis 19, 2008 7:53 pm

No ale przyznaj ze zwezki to nie jest nowina - bylo to zapiasne w regulaminie zeszlorocznym o ile jeszcze nie rok wczesniej...

Piotr

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: domator » śr lis 19, 2008 8:54 pm

Oto wiec moja propozycja maila do PZM - kto chce niech sie podpisze ze mna.
Czekam 48h.


"1. Jesli z jakichkolwiek powodow (obiektywnych czy subiektywnych - lacznie z kleska zywiolowa, deszczem czy strajkiem kolejarzy) trasa bedzie miala mniej niz 80 km to runda nie zalicza sie do Mistrzostw Polski (punkty nie naliczane) a AK zwraca wpisowe. Zawodnicy maja prawo przerwac jazde podczas trwania rajdu jesli trasa zostanie skrocona w czasie trwania rajdu.

2. Nie "zakaz kolkow" tylko obowiazek jezdzenia na oponie dopuszczonej do ruchu lub zawodow (G1 ma napisane "for competition only").

3. Wpisowe 1 dzień - 600zł; 2 dni - 1000zł

4. dlugosci tras min. 1 dzien - 80 km, 2 dni 150 km.

5. Jeżeli długość jednokrotnego przejazdu wszystkich OSów większa niż 40km to bez zapoznania."



Mirek, nie widze sensu w zmianie nazwy z KJST na OPEN - zasady rozumiem maja byc takie same wiec po co to zmieniac?

Dla mnie jest jeszcze jedna watpliwosc: Czy mozna zostac mistrzem polski w generalce startujac w klasie TH? Jak to jest za granica? Chyba nie mozna, nie?

domator

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mirek_to » śr lis 19, 2008 11:31 pm

Myślę, że pkt 5. można by sformułować:
Jeżeli długość jednokrotnego przejazdu wszystkich OSów mniejsza niż 40km to organizator może (ale nie musi) zrobić zapoznanie z trasą.

Pomysł z OPEN po Słowacji, bo tam było T1,T2,Challenge i OPEN.
A po za tym nazwa bardziej czytelna, klarowna i międzynarodowa.

Co myślicie ??
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mirek_to » śr lis 19, 2008 11:37 pm

Poza tym dobrze pomyśleć o klasie w której by mogli pojeździć potencjalni kupcy naszych śmietników bez konieczności przebudowy i Ci z nas którym się nie uda sprzedać lub wybudować T.
OPEN (klasa nie liczona do generalki i MP) pod to pasuje.
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
Robert suzuka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 6:39 pm
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Robert suzuka » ndz lis 23, 2008 9:56 am

Chcę zaproponować aby jeśli to możliwe zrobić podstawowy zapis odnośnie powiadomienia mediów i umieszczania informacji w prasie i radio o organizowanej rundzie. Jest to myślę bardzo potrzebne ze wzglądu na sponsorów których każdy szuka, a ja w następnym roku będę jeździł i myślę że trzeba będzie 2 razy więcej kasy na starty. Jak będzie reklama to prościej nam będzie prosić się o kasę.
Z resztą postulatów się zgadzam choć myślę że nie jest koniecznością 150 km w 2 dniowej rundzie ale jak coś to też się pod tym podpiszę.
Jeszcze o zwężkach. Był zapis już dawno i myślę że to jest naprawdę wyrównanie szans i nie ma co przeciwko temu się stawiać. No chyba że ktoś się boi bo nadrabiał pojemnością a nie jazdą :lol: . Dla mnie to szansa na konkurowanie razem 2,5 litrówki i 4 litrówki.

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Post autor: domator » ndz lis 23, 2008 11:20 am

To napisz ten punkt (o mediach) a ja go wysle.

Piotr

Awatar użytkownika
bystry
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw sie 14, 2003 7:08 pm
Lokalizacja: Suchy Las
Kontaktowanie:

Post autor: bystry » ndz lis 23, 2008 5:53 pm

Robert suzuka pisze:Chcę zaproponować aby jeśli to możliwe zrobić podstawowy zapis odnośnie powiadomienia mediów i umieszczania informacji w prasie i radio o organizowanej rundzie. Jest to myślę bardzo potrzebne ze wzglądu na sponsorów których każdy szuka, a ja w następnym roku będę jeździł i myślę że trzeba będzie 2 razy więcej kasy na starty. Jak będzie reklama to prościej nam będzie prosić się o kasę.
Z resztą postulatów się zgadzam choć myślę że nie jest koniecznością 150 km w 2 dniowej rundzie ale jak coś to też się pod tym podpiszę.
Jeszcze o zwężkach. Był zapis już dawno i myślę że to jest naprawdę wyrównanie szans i nie ma co przeciwko temu się stawiać. No chyba że ktoś się boi bo nadrabiał pojemnością a nie jazdą :lol: . Dla mnie to szansa na konkurowanie razem 2,5 litrówki i 4 litrówki.
Tia, a jak widzisz swoje czy moje szanse na konkurowanie z trzy lub czterolitrówkami w dizlu ?? !! . Poza tym jest jeszcze coś co BMW nazywa "Freunde am Fahren" , jakoś tego z zwężką w moim aucie zabrakło, a to dla mnie było najważniejsze. :)3

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST zawodnicy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość