Regulamin 2009 pkt.4.5

forum tylko dla zawodników RMPST
Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: mirek_to » ndz sty 18, 2009 10:22 am

4.5 GKSS może, na pisemny wniosek zainteresowanych zawodników, utworzyć inną - nową klasę w trakcie sezonu.

Nie wiem czy wszyscy zdążycie kupić, zrobić, przerobić, sprzedać samochody przed pierwszą rundą, albo w ogóle w tym roku ??
Myślę, że ten pkt. regulaminu trzeba wykorzystać i spróbować wystartować w tym roku zamiast siedzieć w domu.
Jeśli jest jeszcze ktoś zainteresowany, to złożę pisemny wniosek do GKSS z prośbą o utworzenie klasy TO dla samochodów z klas O3 i O2 bez zwężek i masy.
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: Misiek Bielsko » ndz sty 18, 2009 1:13 pm

Pomysł ciekawy, ale pomyśl nad tym, kto z o2 bedzie chcial sie scigac na tych samych zasadach z o3?
Pisze sobie tylko teoretycznie, bo i tak nie jezdzimy :)15

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: mirek_to » ndz sty 18, 2009 1:52 pm

Patrzę na to w kategoriach: mieć możliwość jazdy w RMPST czy siedzieć w domu. (2 dodatkowych klas nam nie zrobią)
Przy ciśnieniu na podium lepsza będzie TH.
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: chermol » ndz sty 18, 2009 2:55 pm

mirek_to pisze: Jeśli jest jeszcze ktoś zainteresowany, to złożę pisemny wniosek do GKSS z prośbą o utworzenie klasy TO dla samochodów z klas O3 i O2 bez zwężek i masy.
Mirku, zastanów się tylko po co? Dalej chcesz żebyśmy byli skansenem rajdowym i pośmiewiskiem?

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: mirek_to » ndz sty 18, 2009 4:22 pm

To, że trzeba iść do Europy jest jasne, przyszłość jest w T1 i T2.
Nie wszyscy jednak będą mieli od razu nowe samochody. Nie ma też KJST - potencjalnych kupców na nasze rajdówki.
Zwiększmy sobie szanse na sprzedaż tego co nam zostało i stwórzmy możliwość startów bez niepotrzebnego inwestowania kasy w zwężki, masę. Kasę lepiej wydać na T1 lub T2. Ten rok pokaże na ile organizatorzy są gotowi na zmiany, nowe wymagania dotyczące długości i charakterystyki tras.
Kilka osób włożyło trochę kasy w zmoty w zeszłym roku więc pasowało by trochę jeszcze tym pojeździć.
Danie możliwości startu kilku osobom więcej nie jest problemem jak i tak trasy są przygotowane - wpisowe będą płacić. Można nie klasyfikować do RMPST. Ja osobiście wolę jeździć o pietruszkę niż siedzieć w domu.
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: domator » pn sty 19, 2009 4:04 pm

mirek_to pisze: Ja osobiście wolę jeździć o pietruszkę niż siedzieć w domu.
To sobie jedz w sobote na lake i upalaj. Skutek bedzie ten sam.
Mirek, chlopaku. To nie ma sensu. Plissssss....
Nasz stare samochody sa niesprzedawalne. Nie oszukujmy sie. Moze jeszcze te lepsze oleszczakowozy jak Twoj znajda maniakow Drezno-Wroclaw czy H4x4. Ale moj to raczej nie :-) Trudno. Liczyles sie chyba z taka sytuacja, prawda?

domator

Awatar użytkownika
Robert suzuka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 6:39 pm
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: Robert suzuka » czw sty 22, 2009 11:03 pm

W sumie to nie wiem o co ci chodzi. Jakie pieniądze trzeba wsadzić aby doważyć samochód i zastosować zwżkę. Dwa kawałki metalu tylko jeden toczony. I tak na rękę poszli bo może być samochód o otwartym nadwoziu a nie tak jak była mowa od początku zamknięty. To by stanowiło problem. Nie ma co straszyć kosztami do TH bo ich faktycznie nie ma. Nasze bez problemu przechodzą i przynajmniej będziemy jakoś klasyfikowani a nie na szarym końcu.
Myślę że lepiej pomyśleć o KJST bo bez tego będzie totalna lipa. Muszą podratować liczbowo bo jak będzie 15 samochodów w tym roku to chyba padne. Z KJSem zwiększy się ilość i jakoś to będzie wyglądało. Poza tym większość z nas tak zaczynała jeździć i to może pogrzebać imprezy bo nikt nie wskoczy do T2 od razu, tylko jak kupi Pajero i za nim przerobi to pojedzie nim rok w KJSie, nabierze ochoty zmieni amorki założy klatke i do klasy.
Pod petycją o KJST ja się podpisze i nawet napisze tylko dajcie mi wzór.
Poza tym dopiero trzy osoby napisały w moim temacie "Kto jeździ 2009" więc jest trochę lipnie.
Przynajmniej pewne są pierwsze miejsca.

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: mirek_to » pt sty 23, 2009 1:32 pm

Klasa Open, którą mam na myśli byłaby tym, czym był dawniej KJST.
To, że chcemy startować w T1 lub T2 już postanowione, ale w tym roku nie zdążymy zrobić samochodu, a jeździć trzeba. Szkoda mi kasy, czasu i nerwów na BT na dopasowywanie się do klasy TH na jeden sezon. Pewnie jak nie zrobią klasy Open to to zrobię, żeby nie stracić sezonu, ale po co jak mogę jeździć tym co mam.
Po za tym, 2,5 litrówce trochę "bliżej" do zwężki i masy niż 4,0
Nie wiem jakie plany mają koledzy z zachodniej Polski, ale w zeszłym roku pozakładali Ohlinsy, a narazie jeszcze się nie pochwalili że budują T1, więc może też by chcieli pojeździć w tym roku w Open? Jest też silna ekipa w Wawie 3 albo 4 oleszczakowozy. Myślę, że z 10 smochodów do Open by się znalazło - 8000 PLN dla organizatora piechotą nie chodzi.
Jak zacznie się zgłaszać po 50 samochodów na rundę to można to ograniczać, ale na razie trzeba pozyskać jak najwięcej chętnych do udziału(w kosztach) :wink:
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: chermol » sob sty 24, 2009 5:23 pm

Gdzie chcecie żeby ten KJS jeździł po tych samych odcinkach? Raczej tego nie widzę...
W płaskich KJS'y są osobnymi imprezami i raczej w tą stroną można by było kierować chętnych

Osobiście nie wyobrażam sobie wpuszczenia nie doswiadczonego zawodnika w aucie bez klatki i odpowiednich zabezpieczeń na trasę odcinka który ma ileś tam kilometrów można się na nim rozpędzić. Zaczną trafiać się oszołomy, poważne... Mogą się zacząć poważne wypadki... ludzie nie mają wyobraźni...

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: Misiek Bielsko » sob sty 24, 2009 5:37 pm

Chermolku, a jak Ty zaczynales? Inni nie moga? Poza tym, to wypadki w 2006 i 2007 to głównie Ty generowałeś :wink:

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: chermol » sob sty 24, 2009 5:55 pm

:oops:
to nie o to chodzi że nie mogą - ale wydaje mi sie że formuła chyba powinna być inna, albo jakies obostrzenia dla KJS - niech powróca obowiązkowe klatki przynajmniej!!
czemu to zawodnikom z licencjami najbardziej zależy na KJST?
ja pojechałem dwa rajdy w KJST, Góre Kalwarię i Wrocław :)

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: Misiek Bielsko » sob sty 24, 2009 6:42 pm

No... klatki lub pałąki to chyba były obowiązkowe, kaski też, czy jestem w błędzie?
Ja akurat nie zaczynałem w kjst (oprócz jednej GK), chodziło mi o to, że każdy kiedyś zaczynałw taki, czy inny sposób i zakładanie z góry, że ktoś będzie się nieodpowiedzialnie zachowywał to trochę nie teges...
A że zależy nam na kjst? No cóż... możemy do końca świata ścigać się między sobą w 15-20 załóg, ale czy w ten sposób spopularyzujemy RMPST?

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: chermol » sob sty 24, 2009 7:29 pm

każdy zaczynał ale nie można było sie odkręcic do paczki nawet nigdzie...
ja to widze tak, zobaczy jakis oszołom że jadą pajero V60, przyjedzie i chce startować, nie wie że to jego to troche nie to auto co np Domatora, zobaczy że domator idzie ogniem na prostej, pomysli - kurcze to ja też.... ;-)
jestem w błędzie?

Awatar użytkownika
Robert suzuka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 6:39 pm
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: Robert suzuka » sob sty 24, 2009 9:09 pm

Zgadzam się w zupełności z Miśkiem i nie mozna KJSUu wywalić bo do końca będziemy w 15 aut i te same mordy. Proponyję faktycznie obostrzenia dla KJST, krótszy przejazd ale niech będzie przy nas. fragment trasy niech będzie wolniejszy i to dać dla KJST.

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: mirek_to » ndz sty 25, 2009 9:15 am

Skracanie trasy?! - w sezonie 2007 powszechne, w dużej mierze przyczyniło się zminiejszenia ilości startujących.
(przypomnij sobie jak cię to wnerwiało)
Lepiej określić minimalne środki bezpieczeństwa.
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

marek sobkowiak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:41 am

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: marek sobkowiak » wt sty 27, 2009 3:54 pm

Witam was serdecznie z zachodniej Polski. Chciałbym się wypowiedzieć choć robię to bardzo rzadko na forum. Jeśli chodzi o KJST to zgadzam się z Miśkiem jeśli ich nie będzie to w końcu będzie tylko jeździć tylko kilka załóg. W każdym sporcie jest młody narybek i tego nikt nie jest wstanie zmienić,a tłumaczenie się tym że jest niebezpiecznie no cóż taki sport. Należy tylko zaostrzyć wymagania jeśli chodzi o bezpieczeństwo. To są tacy sami ludzie jak my i tłumaczenie że ktoś jeździ szybciej a drugi wolniej jeden agresywniej ,a drugi nie to nic tu nie ma do rzeczy.Jeśli się ktoś decyduje startować w Rajdowych Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych to musi mieć świadomość że to jest niebezpieczne. Do organizatorów należy sprawdzenie sprzętu kasków,zabezpieczenie trasy itd. W taki sposób gdy nie będzie KJST to za kilka lat nie będzie RMPST!!!! Jeśli chodzi o starty w mistrzostwach to prawdopodobnie Poznania w tym roku nie będzie. Przyczyna jest prosta do T1 T2 braknie funduszy liczyliśmy że będzie klasa open ale zabrakło jej. W klasie TH zamontowane muszą być zwężki co nie ukrywam mnie trochę boli ponieważ zamontowałem takową u siebie i efekt był piorunujący czułem się jak w patrolu 2.8 Tłumaczenie się że to jest wyrównywanie szans między zawodnikami to chyba nie tak porównajcie silnik taki jak w Orce BMW 3.0 td ze zwężką a silnik choćby taki jak Mirka BMW 4.0 ze zwężką. Myślę że komentarz jest zbędny. Szkoda że taki Polski oscypek jakim jest RMPST będzie umierał śmiercią naturalną bez młodej krwi z KJST i ciągle z tymi samymi zawodnikami którzy będą się ścigać tylko między sobą. Przecież można było zostawić tak jak było dołożyć tylko T1 i T2 aby pokazać się na arenie międzynarodowej a poprawić i wydłużyć trasy i poprawić organizacje.

Pozdrawiam Marek Mahindra
MAREK MAHINDRA

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: mirek_to » wt sty 27, 2009 4:17 pm

Marek,
Regulamin daje teoretyczną szansę na zrobienie klasy Open. Czy jesteście chętni i czy się podpiszecie pod wnioskiem?
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: Biga » wt sty 27, 2009 7:18 pm

mirek_to pisze:Marek,
Regulamin daje teoretyczną szansę na zrobienie klasy Open ...
Mysle, ze bardzo sie mylisz. Daje to mozliwosc utworzenia klasy w ramach istniejacego regulaminu. Czyli np. klasy podobnych pojazdow. Nadal spelniajacych wymagania regulaminowe!

Czyli jesli pojawia sie :lol: zawodnicy w takich samych T2, tej samej marki, to moga sie scigac w zamknietej klasie. Albo 10 zawodnikow w GAZ'ach spelniajacych wymogi TH :lol: zrobi sobie klase.

Mirek zejdz prosze na ziemie.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: Misiek Bielsko » wt sty 27, 2009 7:26 pm

Też mnie się tak wydaje....
Jeździcie w tym sezonie?

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: mirek_to » wt sty 27, 2009 7:55 pm

Napisane jest: ..utworzyć inną - nową klasę..
a nie: ..wydzielić klasę w obrębie istniejącej..
więc myślę, że jak będą chętni to warto spróbować, tym bardziej że jest to alternatywa dla KJST.
Na Słowacji w 2008 była klasa Open i pewnie jej nie zlikwidują, na Litwę albo Łotwę tam gdzie jeździli koledzy Skarżyńscy też pewnie nas dopuszczą, więc czemu mamy odpuszczać w Polsce ??
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: Biga » wt sty 27, 2009 9:06 pm

Wszystko sie zgadza, tyle ze nie ma nic o tym, ze moze byc niezgodna z regulaminem. Zawsze tak bylo.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: domator » wt sty 27, 2009 9:10 pm

Wtrace sie jesli mozna. Nie bede negowal czy popieral zwezek i mas. Moje zdanie znacie. Ale jednego nie rozumiem.
Czy wy czytaliscie regulaminy w zeszlych latach? Bo nagle jest jakis mega-problem ze wprowadzili zwezki i masy minimalne do wszystkich klas a nie tylko T1 i T2. Nie bardzo rozumiem. Przeciez to wiadomo bylo napewno od ogloszenia regulaminu 2008 (a byc moze nawet 2007 ale tego nie jestem pewien). W kazdym razie daaaaawno. Bylo napisane czarno na bialym. I nie raz o tym byly potem rozmowy rozmowy.
To skad to zdziwienie? O co chodzi?

domator

marek sobkowiak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:41 am

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: marek sobkowiak » wt sty 27, 2009 10:45 pm

Piotrek tu nie chodzi o zdziwienie tylko musisz zauważyć że w tym roku będziecie się ścigać w kilka załóg mam nadzieje że tego nie chcieliście. Według mnie znalazło się kilka osób które mają chęci pojeździć na wyższym poziomie i chwała im za to. Fajnie będzie wam kibicować i cieszyć się z waszych sukcesów, ale musisz przyznać że tak drastyczne wyrzucenie innych zawodników z mistrzostw to trochę smutne. Rezygnujemy z zasłużonych kierowców takich jak Dudziak szkoda bo to naprawde fajny gość a także wielu fajnych i dobrych zawodników myślę tu o Bystrym, świrniętym Zającu, Miśku z Bielska i tak dalej, bo nie każdego stać na budowę T1 lub T2 a jak już napisałem jazda samochodem w stylu patrol 2.8 jest mało ciekawe i mało ekscytujące. Zadaje jeszcze raz pytanie dlaczego nie można było połączyć klasy międzynarodowe T1 T2 z klasami O2i O3 przecież jedni drugim nie przeszkadzają, a myślę że byłoby naprawdę więcej załóg do ścigania. A myślę że priorytetem powinno być dla wszystkich odnowienie KJST bo bez nich będziemy się ścigać między sobą na "wózkach" jako starzy tetrycy.
Mirek jeśli chodzi o starty to faktycznie jeśli będzie można wystartować naszymi jak to niektórzy mówią i śmieją się śmietnikami choć ja tak nie sądzę bo wiele trudu czasu i pieniędzy kosztowało mnie zbudowanie samochodu do startów w RMPST to owszem przyjadę i pościgam się z wami bo sprawia mi to wielką frajdę.

pozdrawiam Marek Mahindra
MAREK MAHINDRA

Awatar użytkownika
domator
 
 
Posty: 844
Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
Kontaktowanie:

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: domator » śr sty 28, 2009 7:53 am

To wszystko prawda. Zgadzam sie w 100%. Tylko dlaczego zaczynacie o tym myslec, rozmawiac, szukac innych rozwiazan teraz a nie 2 lata temu kiedy ogloszono wprowadzenie zwezek w 2009. Trzebabylo WTEDY szukac innych rozwiazan. Tylko o to mi chodzi.

A przy okazji Andrzeja Dudziaka to zebys sie nie zdziwil :)21 Jego samochod moze spokojnie walczyc o mistrzostwo (w TH oczywiscie). Maly silnik - zwezka mu wiele nie zrobi zlego i 2WD wiec masa min cos okolo 1000 kg (pewnie i tak wazy wiecej). Wiec nas wciagnie nosem.
A jakby mu sie chcialo i zalozylby zamiast tego swojego 2100 na przyklad 1,9 TDI to by mial zwyciestwo w kieszeni. To jest robota na 2 tygodnie.

domator

marek sobkowiak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:41 am

Re: Regulamin 2009 pkt.4.5

Post autor: marek sobkowiak » śr sty 28, 2009 9:43 am

Widzisz Piotrek może coś w tym jest tyle tylko że gdy powstał pomysł na klasę T było dwóch zawodników którzy chcieli jeździć w tej klasie byłeś to Ty i Łoszewski myślę że teraz jest was niewiele więcej niż pięciu choć mogę się mylić. Nikt nie myślał z zawodników takich jak ja czy Bystry a także o większość zawodników, iż tak drastycznie i radykalnie się wyeliminuję klasę "o". Ja osobiście myślałem że zostanie tak jak kiedyś były klasy popularne i zbiegiem czasu same umrą śmiercią naturalną a w tedy powoli dojdziemy do klas europejskich. Wiesz są tacy zawodnicy którzy budowali samochody na sezon 2007 z myślą że można będzie po ścigać się jeszcze przez kilka lat. Takim przykładem jest Koziński czy moja skromna osoba. Zdawałem sobie sprawę że T1 i T2 musi zawitać w naszych rajdach,lecz do głowy mi nie przyszło że resztę się wyeliminuję z zawodów, bo sam musisz przyznać że jeśli się nie przebuduję samochodu z silnikiem benzynowym to zwężka go tak stłamsi że będie jechał jak przykładowy patrol 2.8. Powiem więcej mało załóg to coraz szybszy zgon RMPST już teraz mieliśmy średnio po kilka załóg w każdej klasie a w tym roku będzie jeszcze mniej a o KJST już nie wspomnę bo widzę że to dość ciężki temat dla nas zawodników. Tylko pamiętajmy że RMPST to także KJST. Każdy z nas walczył o punkty i o doświadczenie potrzebne w startach RMPST. Oczywiście byli też tacy którzy nie startowali w kjst ale powiem szczerze że tak nie powinno być. Każdy z nas powinien wystąpić jako uczeń by później dorównać mistrzom wtedy dopiero ten sport będzie bezpieczny a tłumaczenie Chermola że dany nowy zawodnik będzie niebezpieczeństwem na trasie no cóż panowie to jest wpisane w ten sport to nie szachy. Piotrek jeszcze jedno mam nadzieje że nie zabijemy RMPST choć ku temu idzie nasi starsi koledzy walczyli żeby w ogóle powstało i udało się zachować Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych nie spierdolmy tego bo to nasze RMPST a nie Czeskie Baja ani inne. Swoją drogą Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych to nasze polskie oscypki jak to Bystry trafnie powiedział. Bawmy się razem w ściganie.
MAREK MAHINDRA

ODPOWIEDZ

Wróć do „RMPST zawodnicy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość