Post
autor: domator » śr lut 03, 2010 7:17 am
T2: bez zmian.
T1:
- nadwozie z seryjnego samochodu bez przerobek lub rurowa konstrukcja (wtedy rozstaw osi 290 cm) chyba ze sztywne mosty w ruraku to rozstaw dowolny
- silnik z samochodu, ktory mogłby być homologowany w N lub T2 (cokolwiek to znaczy) bez przerobek lub turbodiesel do 3.000 ccm
- skrzynia z T2 lub homologowana przez FIA
- szczegolowo opisane katy natarcia, zwisy przednie i tylne oraz wymiary samochodu (nie moze byc za niski)
innymi slowy - na dzien dzisiajszy nie znam T1, ktora to spelnia. Zadnej. I zadnej, ktora latwo dostosowac.
Wynika z tych przepisow ze idziemy w kierunku homologowanych "kitow" sprzedawanych przez producentow - podobnie jak w rajdach plaskich. Wszystko fajnie tylko dlaczego nie ma okresu przejsciowego.
Jestem ciekaw kto i jak wystartuje w najblizszej Baji...
domator
PS. Jest jeszcze nowa klasa T12 ale to kundelek taki...