Witam,
przedwczoraj zmieniłem olej w moim galloperku, niby ostatnio był tam wlewany 15W40 (ale nie wiem jakiej firmy). Wlałem 15W40 Mobila (mineralny) i dziś w sumie po przejechaniu może 40km wszystkie zawory zaczęły klepać (albo popychacze, wcześniej tylko jeden popychacz się odzywał na zimo, po nagrzaniu się silnika się uciszał).
Czy zły olej wlałem? Co może być przyczyną tego ? Może zmienić na inny olej np. Valvoline MaxLife 10w40 ?
P.S. Dziś rozpoczął mi się urlop i wymiana oleju była też podyktowana szwendaniem się po PL i strzeleniem dużej ilości km, teraz sam nie wiem czy mogę z tymi stukającymi się zaworami/popychaczami gdziekolwiek się udać...jakie mogą być konsekwencje ?
Dzięki z góry za wszelkie porady!
Olej do 3.0 V6
Moderator: Mroczny
Re: Olej do 3.0 V6
do japońca leje się syntetyk
nawet jak bierze litr na 300km

nawet jak bierze litr na 300km

... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...
Re: Olej do 3.0 V6
to jaki proponujesz zalać ? mam hurtownię pod nosem także jutro mogę zakupić/wymienić i śmigać bezstresowosuzi4WD pisze:do japońca leje się syntetyk
nawet jak bierze litr na 300km

P.S. Czemu stukają popychacze/zawory - jak wlałem minerał to powinno być nawet ciszej moim zdaniem z uwago na gęstość oleju ? Elektrykiem jestem także doradzać a nie besztać hehe

Re: Olej do 3.0 V6
w oleju ważna jest lepkość a nie gęstość
to kiedyś tak było że lepkość = gęstość
wlej cokolwiek syntetycznego
ja praktycznie wszędzie leję mobil 1 5w50
a japońców trochu miałem

to kiedyś tak było że lepkość = gęstość
wlej cokolwiek syntetycznego
ja praktycznie wszędzie leję mobil 1 5w50
a japońców trochu miałem

... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości