Chce żonie kupić Santa Fe I gen. z benzynowym silnikiem 2,4. Montowano w nim dwa rodzaje napędu na 2 osie: najpierw był to mechaniczny układ firmy Puch z wiskozą, który dawał podział 60/40 na czarnym, a w razie uślizgu jednej osi zmieniał rozdział.
Potem zaczęli wstawiać jakieś elektronicznie sterowane gówno, z którym masz na czarnym samo FWD, a dopiero jak tył się poślizgnie (a komputer się akurat nie spierdzieli), łaskawie dołącza się tylna oś.
Niestety nie wiem, jak odróżnić jeden rodzaj napędu od drugiego bez podnoszenia samochodu. Są 3 wersje informacji na temat tego, do kiedy Hyundai montował napęd Puch - wg pierwszego do liftu w 2004. Wg drugiego, w benzynie do 2005,a w dieslach do 2006. Wg trzeciego do końca produkcji I generacji

Niby znane auto, a informacji jak na lekarstwo i ciężko coś ustalić, jakby chodziło o jakiegoś Sokoła MIllennium, a nie pospolite 4 kółka.
Nie piszcie "kup Terracana", bo nie przepadam za dieslami
