CRDi nie chce odpalić.....Pomocy okolice Wrocka
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
CRDi nie chce odpalić.....Pomocy okolice Wrocka
Witam.
może ktoś życzliwy będzie w stanie mi pomóc.
Otóż mam Terracana z silnikiem 2.9 CRDi, jeżdżę nim od 5 miesięcy i nigdy nie miałem kłopotów.
Od jakichś 2 tygodni zaczeła się zpalać kontrolka check silnika. Zdarzało się po odpaleniu - po jakiejś minucie silnikiem zaczynało szarpać (jakby nie palił jeden cylinder), po rozgrzaniu i jeździe zjawisko to znikało.
Pojechałem do ASO - po sprawdzeniu kompa - nie wykazano żadnych błędów poza złym składem spalin. Coś tam technicy podłubali , zresetowali komputer i przebąkneli o lejących wtryskach itp. Generalnie nie bardzo wiedzieli co robić.
Przed 3 dniami postanowiłem wymienić fltr paliwa. No i zaczeły się kłopoty. Po wymianie filtra - odpowietrzyłem filtr pompką przy filtrze, odpalłem silnik i dwa dni było ok.
Wczoraj po odpaleniu, po kilku sekundach silnik zgasł. Po podpompowaniu pompką zaskoczył, znowu pojeżdziłem i było ok.
Niestety dzisiaj nie da się uruchomić silnika wogóle. Próbowałem wszystkiego, sprawdziłem bezpieczniki (wszystko zachowuje się ok), założyłem nawet spowrotem stary filtr, podłączyłem innym wężykiem paliwo bezpośrednio do pompy paliwowej. Długotrwałe kręcenie silnika nie powoduje jego uruchomienia...Może coś jeszcze trzeba odpowietrzyć?
Sam niewiem już co robić..
Może jest ktoś z Wrocławia/okolic którego możecie polecić do oblookania silnika crdi?
Pomóżcie pliizzzzzzzzz.....
pozdrawiam
Mariusz
może ktoś życzliwy będzie w stanie mi pomóc.
Otóż mam Terracana z silnikiem 2.9 CRDi, jeżdżę nim od 5 miesięcy i nigdy nie miałem kłopotów.
Od jakichś 2 tygodni zaczeła się zpalać kontrolka check silnika. Zdarzało się po odpaleniu - po jakiejś minucie silnikiem zaczynało szarpać (jakby nie palił jeden cylinder), po rozgrzaniu i jeździe zjawisko to znikało.