Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Galloper, Terracan itd.

Moderator: Mroczny

zielony_rog
Posty: 386
Rejestracja: pt sie 13, 2010 10:42 pm
Lokalizacja: Krakow

Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Post autor: zielony_rog » ndz wrz 19, 2010 5:21 pm

Zetknalem sie niedawno z opinia, ze czesc Galloperow byla robiona na japonskich czesciach, a czesc na czysto koreanskich. Te pierwsze samochody sa podobno w jakosci Mitsubishi, a te koreanskie mialyby ponoc byc bardziej awaryjne. Mozna wyczytac (chyba nawet na tym forum), ze np. silnik 2,5 TDi koreanskiej produkcji ma slabsza glowice...

Czy to mit, czy jest tu gdzies ziarenko prawdy?

I pytanie dodatkowe - czy zabezpieczenie antykorozyjne ramy w Galopkach jest tak samo zle, jak w Pajero?
...gonimy kroliczka...

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13259
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Post autor: Misiek Cypr » ndz wrz 19, 2010 7:27 pm

Gorsze :)21
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

zielony_rog
Posty: 386
Rejestracja: pt sie 13, 2010 10:42 pm
Lokalizacja: Krakow

Re: Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Post autor: zielony_rog » ndz wrz 19, 2010 8:12 pm

Nie wiedzialem, ze moze byc gorsze :)
...gonimy kroliczka...

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Re: Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Post autor: Jogi4x4 » wt wrz 21, 2010 7:22 am

Też słyszełem że niektóre były robione na japońskich częściach, ale wszystkie majstrowane w Korei... Zabezpieczenie antykorozyjne Galloper-Pajero, zdecydowanie gorsze niż w Pajero.
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
druciarz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: sob wrz 18, 2010 6:14 pm

Re: Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Post autor: druciarz » wt wrz 21, 2010 7:15 pm

jak moze byc gorsze od czegos czego nie ma? w pajero nie bylo zadnego zabezpieczenia a gallopery z polskich salonow wyjezdzaly zabezpieczone. poza tym galloper bedzie 10 lat mlodszy.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13259
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Post autor: Misiek Cypr » wt wrz 21, 2010 7:39 pm

Lepsze, czy gorsze, Galopery szybciej rdzewieja niz Pajero. Mam pewna teorie, ale nie wiem czy sluszna:

Fakt: Pajero I, II, czy Galloper maja zezarta rame i w podobnym stanie.
Oba Pajero byly sprowadzone do Polski w podobnym czasie, co ciekawe Galloper byl kupiony w Polskim salonie w tym samym czasie, co Pojarki znalazly sie w kraju :oops:

Spiskowa teoria dziejow, czy polski klimat nie sluzy :o :)21
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
druciarz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: sob wrz 18, 2010 6:14 pm

Re: Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Post autor: druciarz » wt wrz 21, 2010 8:14 pm

nie wiem ale moj nie ma nigdzie niepokojacej rdzy a majstrowane nic nie bylo. jedyna rdza jaka znalazlem jest na rynience nad slupkiem bo jakis idiota zdarl lakier do blachy uchwytem bagaznika i nie zabezpieczyl tego.
troche rdzawego nalotu widze na ramie ale nie jakies dziury czy konkretne ogniska rdzy. przewody hamulcowe jedynie zgnily oraz przewody paliwowe.
natomiast faktem jest ze zarowno p1 jak i p2 nie mialy na ramie nic procz jakiejs namiastki lakieru.

robertsw
 
 
Posty: 220
Rejestracja: wt maja 29, 2007 3:25 pm
Lokalizacja: Głogów-Wschowa

Re: Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Post autor: robertsw » śr wrz 22, 2010 5:47 am

W galoperku polecam zdjąć plastikowe nakładki z progów a się zdziwisz.Przerabiałem temat wiosną a auto mam z 2000r i generalnie zdrowe, a piszę o Longu.
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Re: Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Post autor: Jogi4x4 » śr wrz 22, 2010 10:54 am

Misiek Cypr pisze: Fakt: Pajero I, II, czy Galloper maja zezarta rame i w podobnym stanie.
Tylko że Pajero kilka lat starsze.
U mnie nie było rdzy pod plastikami (króciak 99) bo nie było plastików, rama wiadomo w mejscu ukochanym czyli tył, nalot rdzawy był ale oklepanie młotkiem przy zakupie przeżyła, leciały za to nadkola w środku i na rantach z tyłu, przewody hamulcowe i paliwowe to standard.
@Druciarz a myslisz że rama przeżyła by bez najmniejszego wgniecenia oklepanie młotkiem?
Kumpel jak kupował Pajero I SWB coś koło 90/91 na ramie delikatny nalot rdzy, puk puk młotkiem wgniot ale wziął, po 2 latach zonk diurka...ruda od środka brała
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
druciarz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: sob wrz 18, 2010 6:14 pm

Re: Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Post autor: druciarz » śr wrz 22, 2010 12:20 pm

no moja rame napierdalalem kiedys mlotkiem kilowym i odbijal sie od niej nie robiac wgniotek. ten profil jest naprawde bardzo gruby i nie ma co dramatyzowac. a co do nadkoli plastikowych to zdejmowalem niedawno i nie mam rdzy a auto wyprodukowane w 99.

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Re: Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Post autor: Jogi4x4 » śr wrz 22, 2010 12:39 pm

A skąd przyjechało do PL?
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
druciarz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: sob wrz 18, 2010 6:14 pm

Re: Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Post autor: druciarz » śr wrz 22, 2010 1:10 pm

z korei

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Re: Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Post autor: Jogi4x4 » czw wrz 23, 2010 8:51 am

Znaczy co? Krajowy, salonowy??
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
druciarz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: sob wrz 18, 2010 6:14 pm

Re: Awaryjnosc Gallopera i miejsce produkcji

Post autor: druciarz » czw wrz 23, 2010 11:32 am

tak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hyundai”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości