Zawieszenie w Naszych Galloperkach

Galloper, Terracan itd.

Moderator: Mroczny

siekiera69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 8:39 am

Zawieszenie w Naszych Galloperkach

Post autor: siekiera69 » ndz kwie 24, 2011 12:20 pm

Witam serdecznie
Jestem na tym forum od nie dawna i widzę, że jest tu kilku fanów tej marki.To super :)2 Jest okazja, żeby wiedzę praktyczną i teoretyczną na temat naszych "maszyn" zebrać w jednym miejscu.Proponuję wątek: zawieszenie. Proszę wpisywać swoje uwagi, podzielić się doświadczeniem w tym temacie.Może ktoś inny zaproponuje wątek: silnik , układ elektryczny itp.
A Nasi kochani moderatorzy całą tą wiedzę ładnie poukładają tematycznie. Z góry dzięki. Tak więc pytanie jak w temacie: czy ktoś robił lift zawieszenia,może jakiś opis, foto ?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
mocwiatru
 
 
Posty: 119
Rejestracja: wt gru 28, 2010 11:49 pm
Lokalizacja: DSW

Re: Zawieszenie w Naszych Galloperkach

Post autor: mocwiatru » pn kwie 25, 2011 2:17 pm

No więc tak, w swoim mam Drążki i Amortyzatory Oldmana +2cale, sprężyny z tyłu Ironmana. Wszystko bardzo dobrze, ale nie te sprężyny, po kilkuset kilometrach aby tył by na równi z przodem trzeba było na moście dać podkładkę 40mm. Przy kołach 31/10,5r15 nic nie obciera, nawet przy maksymalnych wykrzyżach. (33" też by weszło)

siekiera69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 8:39 am

Re: Zawieszenie w Naszych Galloperkach

Post autor: siekiera69 » czw kwie 28, 2011 9:22 am

mocwiatru pisze:No więc tak, w swoim mam Drążki i Amortyzatory Oldmana +2cale, sprężyny z tyłu Ironmana. Wszystko bardzo dobrze, ale nie te sprężyny, po kilkuset kilometrach aby tył by na równi z przodem trzeba było na moście dać podkładkę 40mm. Przy kołach 31/10,5r15 nic nie obciera, nawet przy maksymalnych wykrzyżach. (33" też by weszło)
Witam
Jeżeli nie springi Ironmana, to jakie?
Ja jeszcze nic nie motałem i stąd moje zainteresowanie tym tematem. Mam krótkiego Gallopera w dieslu, na seryjnym zawieszeniu, koła 31" Kumho Kl 71. Nic nie obciera. Z chęcią wrzuciłbym jakąś fotę, tylko jak?

Masz może jakieś namiary na te drążki i amorki?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Zawieszenie w Naszych Galloperkach

Post autor: Flor » czw kwie 28, 2011 10:49 am

koła 31x10,5x15 są fabrycznym rozmiarem w V6 i nie ma po co do takich kół robić liftu :)21 pogarsza to prowadzenie i nie poprawia niczego poza głębokością brodzenia :wink: z 2" liftem wchodzi bez bólu 32x11,5 a do 35x10,5 potrzebny jest dodatkowo body lift i większe odsadzenie felg albo podcięcie nadkoli :D

Awatar użytkownika
mocwiatru
 
 
Posty: 119
Rejestracja: wt gru 28, 2010 11:49 pm
Lokalizacja: DSW

Re: Zawieszenie w Naszych Galloperkach

Post autor: mocwiatru » czw kwie 28, 2011 3:49 pm

Sprężyny najlepiej brać Oldmana.

Awatar użytkownika
NUKEM
 
 
Posty: 225
Rejestracja: śr lut 13, 2008 10:11 am
Lokalizacja: Łowicz

Re: Zawieszenie w Naszych Galloperkach

Post autor: NUKEM » czw lip 12, 2018 4:38 pm

Podepnę się pod temat z pytaniem:

Czy dam radę sam bez kanału wymienić sprężyny w Galopsie ? Potrzebne będą ściągacze czy nie ?
Kiedyś w Vitarze sam zmieniłem bez większych problemów. Nie wiem jak jest tutaj bo jednak gabaryty trochę większe.

edit:

Pytanie już nieaktualne - dałem radę ;) Do włożenia nowych sprężyn konieczne były ściągacze.
Prawdziwy cyrk miałem z wymianą tylnych amorów, a konkretnie z dolnymi mocowaniami :)21
Była Niva
Była Vitara
Jest Galloper !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hyundai”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości