Galloper - za i przeciw.....

Galloper, Terracan itd.

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Galloper - za i przeciw.....

Post autor: seba4x4 » wt gru 27, 2011 6:10 am

Płodzę artykuł dla potrzeb prasy leśnej i między innymi muszę przedstawić kilka wad i zalet wspomnianego w tytule auta. W związku z tym proszę Was o dodanie paru zdań in plus i in minus. Z góry dzięki :)2
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
bazylisek
 
 
Posty: 912
Rejestracja: wt cze 16, 2009 9:42 pm
Lokalizacja: Rabka-Zdrój /// Kraków

Re: Galloper - za i przeciw.....

Post autor: bazylisek » wt gru 27, 2011 3:08 pm

Zalety:
prosty i trwały silnik
multum części
no to jest pajero I w końcu więc wszystko co o pajeżakach przenosim tu.
ifs

Wady
gnije
ifs
gorzej wykonany od paja [ wnętrze na przykad] ifs to wada i zaleta zarazem :)21
Tomek

Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT

CASUPER
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 81
Rejestracja: pn sie 04, 2008 6:03 pm
Lokalizacja: Północny wschód (koniec świata)

Re: Galloper - za i przeciw.....

Post autor: CASUPER » wt gru 27, 2011 8:59 pm

Ja też leśny ludek i codziennie taplam nim w błotku i przytakne gnije jak gupi!!!!
ostatnio amorki zmieniałem z przodu i każda ze śrub a było ich aż 6 przegniła upierdzielała się żywcem!!! tylnie nadkola u mnie już zaczynają rdzewieć i słyszałem ,że to norma.Trzech kolesi w okolicy ma to się wymieniamy wiadomościami!!!
No i pali swoje nie ma co się oszukiwać!!!!
Części multum to tak ale jakość nawet orginałów nie za bardzo!!!
Ale ogólnie jeździ 3 lata i przeszło 100tysi i to większość w pracy po lesie i w koło lasu!!!
Powoli do przodu..............
GALLOPER 2,5 TDI 99 magicznych kucy, 30x9,50 FEDIMA EXTREME EVOLUTION

kzh

Re: Galloper - za i przeciw.....

Post autor: kzh » śr gru 28, 2011 9:00 am

gnije wcale nie gorzej niz pajero. a srodek rowniez wcale nie jest gorszy. trzeszczy tak samo.
zaleta jest to ze jest dwukrotnie tanszy i o 10 lat mlodszy od pajero.

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Re: Galloper - za i przeciw.....

Post autor: seba4x4 » śr gru 28, 2011 2:28 pm

Jak na razie potwierdzają się informacje znanych mi właścicieli Galopków :wink: Mówiono mi jeszcze o problemach z tylnymi sprężynami i czasami pojawiającymi się problemami z sprzęgiełkami przedniego napędu. Dzięki za odpowiedzi, z chęcią poczytam kolejne.
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

kzh

Re: Galloper - za i przeciw.....

Post autor: kzh » śr gru 28, 2011 3:44 pm

a co nie tak ze sprezynami ?
a sprzegielka to sie psuja we wszystkich autach.

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Re: Galloper - za i przeciw.....

Post autor: seba4x4 » śr gru 28, 2011 4:20 pm

kzh pisze:a co nie tak ze sprezynami ?
a sprzegielka to sie psuja we wszystkich autach.
Sprężyny za często chłopakom siadają przy normalnym użytkowaniu w pracy w lesie. Co do sprzęgiełek - moja Vitka została sprzedana z przebiegiem około 290 tkm i sprzęgiełka działały bez zarzutu :wink:
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

kzh

Re: Galloper - za i przeciw.....

Post autor: kzh » śr gru 28, 2011 4:23 pm

sprezyny w galloperze sa te same co w pajero. moze koledzy za duzo ciezarow laduja na pake. mi tez siadly tylko ze ja ekstremalnie obciazam auto. ironman hd tez siadly.

CASUPER
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 81
Rejestracja: pn sie 04, 2008 6:03 pm
Lokalizacja: Północny wschód (koniec świata)

Re: Galloper - za i przeciw.....

Post autor: CASUPER » śr gru 28, 2011 8:38 pm

Ja mam z tyłu po 2 sprężyny na stronę jedną mała w środku większej. no i te małe się rozdupcyły. Ale jeżdże bez nich, samochód daję radę to po co niby wkładać.
Na przodzie też mam AVM bo się sprzęgiełka rozsypały. No ale u mnie w lesie to błoto błotem pogania- jak to na WARMI.
Powoli do przodu..............
GALLOPER 2,5 TDI 99 magicznych kucy, 30x9,50 FEDIMA EXTREME EVOLUTION

kzh

Re: Galloper - za i przeciw.....

Post autor: kzh » śr gru 28, 2011 9:13 pm

a co to za rzezba z dwoma sprezynami? pokaz fote.

Awatar użytkownika
bazylisek
 
 
Posty: 912
Rejestracja: wt cze 16, 2009 9:42 pm
Lokalizacja: Rabka-Zdrój /// Kraków

Re: Galloper - za i przeciw.....

Post autor: bazylisek » śr gru 28, 2011 10:12 pm

Automatyczne sprzęgi piast w moim z 87 są oryginały ale były już 2 czy 3 razy naprawiane chałupniczo :)21 zawsze można na manuale zmienić :)2
springi jak springi - w przeciążonym aucie zawsze będą siadały -
Coś mi się widzi że łatwo do galopka na springu most z PII z blokadą domotać
Nima jskiś cudów, wydumanych patentów - fajne autko [ z doświadczeń PI] galop mnie designem zawsze odstraszał :wink:
Tomek

Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT

CASUPER
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 81
Rejestracja: pn sie 04, 2008 6:03 pm
Lokalizacja: Północny wschód (koniec świata)

Re: Galloper - za i przeciw.....

Post autor: CASUPER » czw gru 29, 2011 8:30 pm

Jak się uda i jakoś troszkę umyję samochodzik to cykne fotki zawiasu z tyłu. Nie u mnie pierwszego takie sprężynki widziałem kolega też ma tak samo. W oryginalnym zawiasie nic nie motane. A co do gallopka jeszcze to trzeszczące plastiki jak cholera.
Powoli do przodu..............
GALLOPER 2,5 TDI 99 magicznych kucy, 30x9,50 FEDIMA EXTREME EVOLUTION

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hyundai”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość