
Galloper - za i przeciw.....
Moderator: Mroczny
- seba4x4
-
- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
- Kontaktowanie:
Galloper - za i przeciw.....
Płodzę artykuł dla potrzeb prasy leśnej i między innymi muszę przedstawić kilka wad i zalet wspomnianego w tytule auta. W związku z tym proszę Was o dodanie paru zdań in plus i in minus. Z góry dzięki 

Re: Galloper - za i przeciw.....
Zalety:
prosty i trwały silnik
multum części
no to jest pajero I w końcu więc wszystko co o pajeżakach przenosim tu.
ifs
Wady
gnije
ifs
gorzej wykonany od paja [ wnętrze na przykad] ifs to wada i zaleta zarazem
prosty i trwały silnik
multum części
no to jest pajero I w końcu więc wszystko co o pajeżakach przenosim tu.
ifs
Wady
gnije
ifs
gorzej wykonany od paja [ wnętrze na przykad] ifs to wada i zaleta zarazem

Tomek
Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT
Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 81
- Rejestracja: pn sie 04, 2008 6:03 pm
- Lokalizacja: Północny wschód (koniec świata)
Re: Galloper - za i przeciw.....
Ja też leśny ludek i codziennie taplam nim w błotku i przytakne gnije jak gupi!!!!
ostatnio amorki zmieniałem z przodu i każda ze śrub a było ich aż 6 przegniła upierdzielała się żywcem!!! tylnie nadkola u mnie już zaczynają rdzewieć i słyszałem ,że to norma.Trzech kolesi w okolicy ma to się wymieniamy wiadomościami!!!
No i pali swoje nie ma co się oszukiwać!!!!
Części multum to tak ale jakość nawet orginałów nie za bardzo!!!
Ale ogólnie jeździ 3 lata i przeszło 100tysi i to większość w pracy po lesie i w koło lasu!!!
ostatnio amorki zmieniałem z przodu i każda ze śrub a było ich aż 6 przegniła upierdzielała się żywcem!!! tylnie nadkola u mnie już zaczynają rdzewieć i słyszałem ,że to norma.Trzech kolesi w okolicy ma to się wymieniamy wiadomościami!!!
No i pali swoje nie ma co się oszukiwać!!!!
Części multum to tak ale jakość nawet orginałów nie za bardzo!!!
Ale ogólnie jeździ 3 lata i przeszło 100tysi i to większość w pracy po lesie i w koło lasu!!!
Powoli do przodu..............
GALLOPER 2,5 TDI 99 magicznych kucy, 30x9,50 FEDIMA EXTREME EVOLUTION
GALLOPER 2,5 TDI 99 magicznych kucy, 30x9,50 FEDIMA EXTREME EVOLUTION
Re: Galloper - za i przeciw.....
gnije wcale nie gorzej niz pajero. a srodek rowniez wcale nie jest gorszy. trzeszczy tak samo.
zaleta jest to ze jest dwukrotnie tanszy i o 10 lat mlodszy od pajero.
zaleta jest to ze jest dwukrotnie tanszy i o 10 lat mlodszy od pajero.
- seba4x4
-
- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
- Kontaktowanie:
Re: Galloper - za i przeciw.....
Jak na razie potwierdzają się informacje znanych mi właścicieli Galopków
Mówiono mi jeszcze o problemach z tylnymi sprężynami i czasami pojawiającymi się problemami z sprzęgiełkami przedniego napędu. Dzięki za odpowiedzi, z chęcią poczytam kolejne.

Re: Galloper - za i przeciw.....
a co nie tak ze sprezynami ?
a sprzegielka to sie psuja we wszystkich autach.
a sprzegielka to sie psuja we wszystkich autach.
- seba4x4
-
- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
- Kontaktowanie:
Re: Galloper - za i przeciw.....
Sprężyny za często chłopakom siadają przy normalnym użytkowaniu w pracy w lesie. Co do sprzęgiełek - moja Vitka została sprzedana z przebiegiem około 290 tkm i sprzęgiełka działały bez zarzutukzh pisze:a co nie tak ze sprezynami ?
a sprzegielka to sie psuja we wszystkich autach.

Re: Galloper - za i przeciw.....
sprezyny w galloperze sa te same co w pajero. moze koledzy za duzo ciezarow laduja na pake. mi tez siadly tylko ze ja ekstremalnie obciazam auto. ironman hd tez siadly.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 81
- Rejestracja: pn sie 04, 2008 6:03 pm
- Lokalizacja: Północny wschód (koniec świata)
Re: Galloper - za i przeciw.....
Ja mam z tyłu po 2 sprężyny na stronę jedną mała w środku większej. no i te małe się rozdupcyły. Ale jeżdże bez nich, samochód daję radę to po co niby wkładać.
Na przodzie też mam AVM bo się sprzęgiełka rozsypały. No ale u mnie w lesie to błoto błotem pogania- jak to na WARMI.
Na przodzie też mam AVM bo się sprzęgiełka rozsypały. No ale u mnie w lesie to błoto błotem pogania- jak to na WARMI.
Powoli do przodu..............
GALLOPER 2,5 TDI 99 magicznych kucy, 30x9,50 FEDIMA EXTREME EVOLUTION
GALLOPER 2,5 TDI 99 magicznych kucy, 30x9,50 FEDIMA EXTREME EVOLUTION
Re: Galloper - za i przeciw.....
Automatyczne sprzęgi piast w moim z 87 są oryginały ale były już 2 czy 3 razy naprawiane chałupniczo
zawsze można na manuale zmienić
springi jak springi - w przeciążonym aucie zawsze będą siadały -
Coś mi się widzi że łatwo do galopka na springu most z PII z blokadą domotać
Nima jskiś cudów, wydumanych patentów - fajne autko [ z doświadczeń PI] galop mnie designem zawsze odstraszał


springi jak springi - w przeciążonym aucie zawsze będą siadały -
Coś mi się widzi że łatwo do galopka na springu most z PII z blokadą domotać
Nima jskiś cudów, wydumanych patentów - fajne autko [ z doświadczeń PI] galop mnie designem zawsze odstraszał

Tomek
Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT
Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 81
- Rejestracja: pn sie 04, 2008 6:03 pm
- Lokalizacja: Północny wschód (koniec świata)
Re: Galloper - za i przeciw.....
Jak się uda i jakoś troszkę umyję samochodzik to cykne fotki zawiasu z tyłu. Nie u mnie pierwszego takie sprężynki widziałem kolega też ma tak samo. W oryginalnym zawiasie nic nie motane. A co do gallopka jeszcze to trzeszczące plastiki jak cholera.
Powoli do przodu..............
GALLOPER 2,5 TDI 99 magicznych kucy, 30x9,50 FEDIMA EXTREME EVOLUTION
GALLOPER 2,5 TDI 99 magicznych kucy, 30x9,50 FEDIMA EXTREME EVOLUTION
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość