Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Galloper, Terracan itd.

Moderator: Mroczny

masteriusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 06, 2012 12:58 pm

Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Post autor: masteriusz » sob sty 19, 2013 5:59 pm

Wczoraj miałem auto na garażu i pokusiło mnie podnieść cały tył i sprawdzić LSD... kręcę kołem lewym (od strony kierowcy) i... uff kręcą się oba w tą samą stronę, myślę - Działa! :D ale poszedłem na prawa stronę, kręcę kołem i nic się nie dzieje kręci się tylko to koło przeciwne stoi. Tak ma być, że jak kręcę lewym to oba się kręcą w tą samą stronę a jak prawym to tylko to koło się kręci??

Awatar użytkownika
Hinek
Posty: 379
Rejestracja: pn sie 28, 2006 11:39 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Post autor: Hinek » śr sty 23, 2013 12:23 pm

To znaczy że trzyma lewy tylny hamulec.
Rocky--->T II --->Samurai--->Jeep XJ 4.0--->Monterey/Galloper :)

masteriusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 06, 2012 12:58 pm

Re: Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Post autor: masteriusz » śr sty 23, 2013 4:58 pm

chodzi o hamulec w układzie LSD czy hamulec pojazdu? nigdy nie zauważyłem aby ten bęben był ciepły czy cos...

Awatar użytkownika
Hinek
Posty: 379
Rejestracja: pn sie 28, 2006 11:39 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Post autor: Hinek » czw sty 24, 2013 8:26 am

Hamulec przy kole. Jest zima, slisko - możesz bez problemu sprawdzić LSD energicznie ruszając. LSD jest i tak tylko mało przydatnym gadżetem - szczególnie w starym aucie :)
Rocky--->T II --->Samurai--->Jeep XJ 4.0--->Monterey/Galloper :)

Radson
 
 
Posty: 112
Rejestracja: wt lis 08, 2011 8:41 pm

Re: Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Post autor: Radson » pt sty 25, 2013 3:13 pm

Hinek pisze: LSD jest i tak tylko mało przydatnym gadżetem - szczególnie w starym aucie
Nie...no bez przesady, jak sprawne to zawsze coś tam robi. Gdy wyjeżdżam spod domu tyłem mam mały uskok, z jednej strony oblodzone cegły z drugiej ubity śnieg. Po dodaniu gazu oba koła kręcą się równocześnie-nie zawsze przy małych obrotach...ale jednak.
Pozdrawiam ,Radek

masteriusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 06, 2012 12:58 pm

Re: Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Post autor: masteriusz » pt sty 25, 2013 5:36 pm

bęben mam zimny wiec hamulec raczej nei ale sprawdzę to na 100% jak będę wymieniał sterownik skrzyni. Jednak może cos tam blokować (nie koniecznie hamulec) bo prawe koło kręci się lzej niz lewe.

w LSD w zasadzie zużywają się jedynie tarcze frykcyjne?? Nie mowię tutaj o jakimś uszkodzeniu tylko naturalnym zużyciu

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Post autor: gebels » sob sty 26, 2013 11:22 pm

mocniej lsd napręż będzie robić, no i pamiętać trzeba ze olej w LSD zmienia się raz w roku
Czwarte serce :cry:

masteriusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 06, 2012 12:58 pm

Re: Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Post autor: masteriusz » ndz sty 27, 2013 12:17 am

ja o tym wiem ale poprzednie właściciele chyba nie hmm auto z 98r a olej może z 5-6 lat temu ostatni raz wymieniany, poprzedni właściciel wogole zapomniał, ze ma taki cos jak mosty napędowe:P

masteriusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 06, 2012 12:58 pm

Re: Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Post autor: masteriusz » pt lut 01, 2013 5:45 pm

rozebrałem bębny z tyłu i hamulce nie są powodem. Obrócenie lewego koła nawet bez bębna jest trudne a prawe idzie lżej - objawy LSD bez zmian jak kupię olej do dyfru to rozbiorę go i sprawdzę co tam piszczy.

kal-gary
 
 
Posty: 259
Rejestracja: sob cze 26, 2004 1:16 pm
Lokalizacja: Klucze k/Olkusza
Kontaktowanie:

Re: Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Post autor: kal-gary » sob lut 02, 2013 10:52 am

Po kiego rozbierać dyfer. Żeby machano-różnico-satelito zobaczyć? Jak chcesz, to ja taki mam w domu po troopku rozbebeszony, bo półośkę ukręciłem. Zrób tak, jak piszą goście - zmień olej na castrolowski albo shellowski albo kup lep do jeepa i pomieszaj z przekładniowym zalecanym i po bólu. LSD nie tak łatwo umiera. Chyba, ze nie miałeś oleju to się płytki pozacierają. Jeśli olej jest nieodpowiedni albo bardzo stary, to najpierw co będzie dyfer "strzelać" przy obciążeniu, np. przy ruszaniu albo skręcaniu.
Nie ważne czym ale dokąd zmierzasz.

miki_mi2
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 3:55 pm
Lokalizacja: miedzyrzecz lubuski/ wawa słoik
Kontaktowanie:

Re: Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Post autor: miki_mi2 » pt lis 08, 2013 6:52 pm

kal-gary pisze:Po kiego rozbierać dyfer. Żeby machano-różnico-satelito zobaczyć? Jak chcesz, to ja taki mam w domu po troopku rozbebeszony, bo półośkę ukręciłem. Zrób tak, jak piszą goście - zmień olej na castrolowski albo shellowski albo kup lep do jeepa i pomieszaj z przekładniowym zalecanym i po bólu. LSD nie tak łatwo umiera. Chyba, ze nie miałeś oleju to się płytki pozacierają. Jeśli olej jest nieodpowiedni albo bardzo stary, to najpierw co będzie dyfer "strzelać" przy obciążeniu, np. przy ruszaniu albo skręcaniu.
Odgrzeje kotleta :)14 A czy istnieje jakiś sposób aby to strzelanie ustało? Czy zostaje jedynie zmiana mostu? U mnie jest to już tak wkurw....ce :)16 boje się, że jebnie mi w końcu most gdzieś w trasie... Olej zmieniałem na taki -> http://allegro.pl/castrol-axle-z-limite ... 20147.html i dalej rwie z tyłu.
k260

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Post autor: gebels » śr gru 04, 2013 3:41 pm

miki_mi2 pisze:
kal-gary pisze:Po kiego rozbierać dyfer. Żeby machano-różnico-satelito zobaczyć? Jak chcesz, to ja taki mam w domu po troopku rozbebeszony, bo półośkę ukręciłem. Zrób tak, jak piszą goście - zmień olej na castrolowski albo shellowski albo kup lep do jeepa i pomieszaj z przekładniowym zalecanym i po bólu. LSD nie tak łatwo umiera. Chyba, ze nie miałeś oleju to się płytki pozacierają. Jeśli olej jest nieodpowiedni albo bardzo stary, to najpierw co będzie dyfer "strzelać" przy obciążeniu, np. przy ruszaniu albo skręcaniu.
Odgrzeje kotleta :)14 A czy istnieje jakiś sposób aby to strzelanie ustało? Czy zostaje jedynie zmiana mostu? U mnie jest to już tak wkurw....ce :)16 boje się, że jebnie mi w końcu most gdzieś w trasie... Olej zmieniałem na taki -> http://allegro.pl/castrol-axle-z-limite ... 20147.html i dalej rwie z tyłu.
jak strzela znaczy spina czyli że modyfikatora w oleju mało lub go brak lub olej zużyty


nie patrz że to naklejka castrol co jest w środku uj wie, castrol jak i mobil to najbardziej podrabiane oleje a ty pewnie kupiłeś najtańszy na alegro :)21


zalej dobry olejem

ale jak pisze dobrym to mam na myśli dobry


i nie słuchaj żeby domiesza oleju do mostu do Jeepa, to ma by ole z modyfikatorem a nie częśc oleju z modyfikatorem


a coś o oleju do LSD to Mroczny Może napisac :)21 może się przyzna ile LSD zamordował kiepskim olejem (Shell Spirax 90LS) nim przeszedł na coś po czym LSD w Parchu mu nie umierało
Czwarte serce :cry:

Grabo
Posty: 1977
Rejestracja: czw gru 25, 2003 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Post autor: Grabo » sob gru 28, 2013 11:33 am

Tu nie chodziło o olej do Jeepa, tylko specjalny dodatek do oleju Jeepa do mostów z LSD - wlewa się buteleczkę tego i dopełnia zwykłym przekładniowym olejem.

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: Galloper 3.0 V6 LSD pół sprawne?

Post autor: Ajwen » wt gru 31, 2013 10:08 am

słuchaj Gebelsa... zazwyczaj wie co mówi....on jest totalnie zaolejony po czubek nosa !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hyundai”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości