w galloperze 3,0 V6 zgnił mi metalowy przewód paliwowy idący od baku do filtra paliwa, zastąpiłem go gumowym przewodem paliwowym wewnętrznie zbrojonym o ściance 3mm ciśnienie robocze do 12at. Od wymiany żeby uruchomić samochód po nocy muszę długo kręcić, zmierzyłem ciśnienie na listwach i po kilku godzinach zaczyna spadać. Nie zlokalizowałem nigdzie wycieku, może być, że przewód puchnie?
Założyłem dzisiaj jeszcze dla pewności drugą parę opasek zaciskowych aby wykluczyć jakieś micro nieszczelności
nowy przewód paliwowy - nie trzyma ciśnienia
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 34
- Rejestracja: sob paź 06, 2012 12:58 pm
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 81
- Rejestracja: pn sie 04, 2008 6:03 pm
- Lokalizacja: Północny wschód (koniec świata)
Re: nowy przewód paliwowy - nie trzyma ciśnienia
Może paliwo ci się cofa.
Sprawdź rano czy masz paliwko w przewodach.
Jak nie to zaworek zwrotny i po balu.
Sprawdź rano czy masz paliwko w przewodach.
Jak nie to zaworek zwrotny i po balu.
Powoli do przodu..............
GALLOPER 2,5 TDI 99 magicznych kucy, 30x9,50 FEDIMA EXTREME EVOLUTION
GALLOPER 2,5 TDI 99 magicznych kucy, 30x9,50 FEDIMA EXTREME EVOLUTION
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość