Wały Pajero galoper
Moderator: Mroczny
-
-
- Posty: 221
- Rejestracja: ndz lip 12, 2009 3:55 pm
- Lokalizacja: miedzyrzecz lubuski/ wawa słoik
- Kontaktowanie:
Wały Pajero galoper
Pozdro z działu mitsu,
Orientujecie sie czy wały tylne w p1 i galoperze longach są wymienne?
Orientujecie sie czy wały tylne w p1 i galoperze longach są wymienne?
k260
-
-
- Posty: 259
- Rejestracja: sob cze 26, 2004 1:16 pm
- Lokalizacja: Klucze k/Olkusza
- Kontaktowanie:
Re: Wały Pajero galoper
Trza by zwymiarować albo teoretyzować. Most w gallo jest od p II, dlatego jeśli tu różnica nie występuje np. na krzyżakach, to powinien pasować. Ale to wyłącznie teoria.
Nie ważne czym ale dokąd zmierzasz.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: Wały Pajero galoper
Odkopuję.
Jadzie z łangli wydachowane Pajero pompowane 3d 2.8 z SS. Ktoś bierze z tego silnik i jakieś graty wnętrza. Jest opcja że dałbym radę wyrwać z tego tylny most z blokadą, tylko czy da radę to zmotać w moim Galloperze
. Pytam bo nie chcę przekładać wszystkiego włącznie ze skrzynią SS, przednim mostem i innymi duperelami.
Jak kupię ten most to jest szansa na zrobienie innego mechanizmu załączania jej
. Czegoś łatwiejszego typu mały kompresor, przycisk i blokada spięta bez żadnych czujników i innych udziwnień.
Najważniejsza sprawa - ile wart jest taki tylny most z blokadą
, tak pi razy drzwi. A i też ile opłaca się dać za skrzynię z reduktorem, wały i dwa mosty bo czuję w kościach że mosty będą o innych przełożeniach jak u mnie.
Jadzie z łangli wydachowane Pajero pompowane 3d 2.8 z SS. Ktoś bierze z tego silnik i jakieś graty wnętrza. Jest opcja że dałbym radę wyrwać z tego tylny most z blokadą, tylko czy da radę to zmotać w moim Galloperze

Jak kupię ten most to jest szansa na zrobienie innego mechanizmu załączania jej

Najważniejsza sprawa - ile wart jest taki tylny most z blokadą

Re: Wały Pajero galoper
[quote="Marcingalloper"]Odkopuję.
Jadzie z łangli wydachowane Pajero pompowane 3d 2.8 z SS. Ktoś bierze z tego silnik i jakieś graty wnętrza. Jest opcja że dałbym radę wyrwać z tego tylny most z blokadą, tylko czy da radę to zmotać w moim Galloperze
. Pytam bo nie chcę przekładać wszystkiego włącznie ze skrzynią SS, przednim mostem i innymi duperelami.
Jak kupię ten most to jest szansa na zrobienie innego mechanizmu załączania jej
. Czegoś łatwiejszego typu mały kompresor, przycisk i blokada spięta bez żadnych czujników i innych udziwnień.
Najważniejsza sprawa - ile wart jest taki tylny most z blokadą
, tak pi razy drzwi. A i też ile opłaca się dać za skrzynię z reduktorem, wały i dwa mosty bo czuję w kościach że mosty będą o innych przełożeniach jak u mnie.[/quote]
Mosty se wyceń via allegro. Generalnie taniość
Przełożenia na 100% inne, bierz od razu oba mosty. Przedni to będzie grubsze kunfu bo jest ciśnieniowo sterowany. Plusem jest, że bez podciśnienia jest spięty, jeśli Ci to nie przeszkadza
Na pewno nie chcesz skrzyni z niego, bo i tak nie pasuje.
Sterowania nie robiłem na krótko, to się nie będę mądrzył, ale może jednak weź ori kompresor i spróbuj bestialsko wysterować?
Jadzie z łangli wydachowane Pajero pompowane 3d 2.8 z SS. Ktoś bierze z tego silnik i jakieś graty wnętrza. Jest opcja że dałbym radę wyrwać z tego tylny most z blokadą, tylko czy da radę to zmotać w moim Galloperze

Jak kupię ten most to jest szansa na zrobienie innego mechanizmu załączania jej

Najważniejsza sprawa - ile wart jest taki tylny most z blokadą

Mosty se wyceń via allegro. Generalnie taniość
Przełożenia na 100% inne, bierz od razu oba mosty. Przedni to będzie grubsze kunfu bo jest ciśnieniowo sterowany. Plusem jest, że bez podciśnienia jest spięty, jeśli Ci to nie przeszkadza

Na pewno nie chcesz skrzyni z niego, bo i tak nie pasuje.
Sterowania nie robiłem na krótko, to się nie będę mądrzył, ale może jednak weź ori kompresor i spróbuj bestialsko wysterować?
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: Wały Pajero galoper
Mosty se wyceń via allegro. Generalnie taniośćMarcingalloper pisze:Odkopuję.
Jadzie z łangli wydachowane Pajero pompowane 3d 2.8 z SS. Ktoś bierze z tego silnik i jakieś graty wnętrza. Jest opcja że dałbym radę wyrwać z tego tylny most z blokadą, tylko czy da radę to zmotać w moim Galloperze. Pytam bo nie chcę przekładać wszystkiego włącznie ze skrzynią SS, przednim mostem i innymi duperelami.
Jak kupię ten most to jest szansa na zrobienie innego mechanizmu załączania jej. Czegoś łatwiejszego typu mały kompresor, przycisk i blokada spięta bez żadnych czujników i innych udziwnień.
Najważniejsza sprawa - ile wart jest taki tylny most z blokadą, tak pi razy drzwi. A i też ile opłaca się dać za skrzynię z reduktorem, wały i dwa mosty bo czuję w kościach że mosty będą o innych przełożeniach jak u mnie.
Przełożenia na 100% inne, bierz od razu oba mosty. Przedni to będzie grubsze kunfu bo jest ciśnieniowo sterowany. Plusem jest, że bez podciśnienia jest spięty, jeśli Ci to nie przeszkadza

Na pewno nie chcesz skrzyni z niego, bo i tak nie pasuje.
Sterowania nie robiłem na krótko, to się nie będę mądrzył, ale może jednak weź ori kompresor i spróbuj bestialsko wysterować?
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: Wały Pajero galoper
Miałem napisać wcześniej bo:
przywieźli to coś tirem, w naczepie. Ściągali widłakiem bez zbędnego cackania. I tak. Tylny most jest OK, suchutki ładny. Przedni ma wyrwaną półoś i chyba śruby mocujące, ciężko się dopatrzeć bo wszystko zalane olejem i upaprane błotem. Chcą mi to sprzedać jako całość za 3700zl a z tego co się przypadkiem dowiedziałem od kierowcy dali za to po przeliczeniu na Polskie 3500zł czyli silnik wyszedłby ich całe 200zł. W doopie ich mam i te szczątki pozostałe po tym Pajero.
Z drugiej strony tematu nie odpuszczam
. Będę się rozglądał za mostami (tylny z blokadą) i jak coś trafię to kupię.
Wracając do sterowania. Sterowany tak że w razie braku sterowania spięty na stałe, czyli tak jak mam u siebie bo mam sprzęgi manualne których nigdy i tak nie rozłączam bo i po co - wystarcza przerzucenie dźwigni w kabinie.
Skrzynia nie pasuje od 2.8 czy ogólnie SS nie podejdzie nawet jak będzie z 2.5
. Pytam bo na Rosyjskim forum z tego co tam patrzyłem latają chyba dwa Gallopery z SS a mi pasowałaby SS ze względu na mocniejszy łańcuch (chyba że to mit).
przywieźli to coś tirem, w naczepie. Ściągali widłakiem bez zbędnego cackania. I tak. Tylny most jest OK, suchutki ładny. Przedni ma wyrwaną półoś i chyba śruby mocujące, ciężko się dopatrzeć bo wszystko zalane olejem i upaprane błotem. Chcą mi to sprzedać jako całość za 3700zl a z tego co się przypadkiem dowiedziałem od kierowcy dali za to po przeliczeniu na Polskie 3500zł czyli silnik wyszedłby ich całe 200zł. W doopie ich mam i te szczątki pozostałe po tym Pajero.
Z drugiej strony tematu nie odpuszczam

Wracając do sterowania. Sterowany tak że w razie braku sterowania spięty na stałe, czyli tak jak mam u siebie bo mam sprzęgi manualne których nigdy i tak nie rozłączam bo i po co - wystarcza przerzucenie dźwigni w kabinie.
Skrzynia nie pasuje od 2.8 czy ogólnie SS nie podejdzie nawet jak będzie z 2.5

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość