dane ustawienia Zbieżności

Galloper, Terracan itd.

Moderator: Mroczny

masteriusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 06, 2012 12:58 pm

dane ustawienia Zbieżności

Post autor: masteriusz » śr lip 03, 2013 8:07 am

W instrukcji obsługi gallo znalazłem takie dane:
Camber (chyba kąt pochylenia) 1*+/- 30* !?!?! nie wiem czy nie błąd z takim marginesem... przypuszczam miało być '30
Caster (zapewne wyprzedzenie sworznia) 2*55+/- 1*
toe-in (zbieżność ??) 5.0 =/- 3.5mm

Czy 5mm to nie za duzy parametr? moj gallo to 3.0 II gen. long

tak jeszcze z innej beczki ktoś jeździ na klockach Japan Parts ? są tanie ale nie wiem czy hamują?

қzh
 
 
Posty: 1339
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 6:03 pm
Lokalizacja: Poznań Jeżyce

Re: dane ustawienia Zbieżności

Post autor: қzh » pn lip 15, 2013 6:14 pm

oczywiscie ze jest to blad i ma byc 30'

poprawne wartosci :

1* +- 30'
2*55' +- 1*
5,5mm +- 3,5mm

klocki japan part hamuja przez 10kkm. podobnie jak sangsin ktory jest oryginalem. kup sobie LPR. u mnie jezdza juz 60tys i na oko to maja z 7mm. hamuja poprawnie
Nie siedzę na forum i NIE KORZYSTAM Z ŻADNEGO INNEGO NICKA
NIE PISAĆ DO MNIE PW

masteriusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 06, 2012 12:58 pm

Re: dane ustawienia Zbieżności

Post autor: masteriusz » pt sie 23, 2013 8:55 am

zbieżność ustawiona ale kąty pochylenia mam dziwne koła stoją tak: | / patrząc od przodu auta a nawet przy 20km/h na ciasnym rondzie piszczą mocno opony.

қzh
 
 
Posty: 1339
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 6:03 pm
Lokalizacja: Poznań Jeżyce

Re: dane ustawienia Zbieżności

Post autor: қzh » ndz sie 25, 2013 3:38 am

no to mam dwie wiadomosci dla ciebie. jedna dobra a druga sam ocen.

1. poszly ci tuleje gornego wahacza
2. one padaja po 500k przebiegu


ps. mam takie tuleje do sprzedania :)21
Nie siedzę na forum i NIE KORZYSTAM Z ŻADNEGO INNEGO NICKA
NIE PISAĆ DO MNIE PW

masteriusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 06, 2012 12:58 pm

Re: dane ustawienia Zbieżności

Post autor: masteriusz » ndz sie 25, 2013 7:58 am

Dziwne bo na przeglądzie nie wyszło nic, dodam jeszcze, że:

auto miało kiedyś tłuczkę - otarło sie o nie osobowe efektem było wgniecione rurowanie od strony kierowcy(pod progami), pęknięte plastikowe poszerzenie nadkola tylnego i przebita tylna opona, po tym wszystkim auto było na pomiarze geometrii podwozia oraz u jakiegoś mechanika - było to u poprzedniego właściciela - mojego wuja on sie słabo zna i juz kilka razu go naciągnęli z tym autem...
jak ja je dostałem to drążek skręty od strony kierowcy był prawie maksymalnie napięty a od pasażera w połowie regulacji - wydaje mi się, że w tedy koła były OK ale całe auto było pochylone w prawą stronę co mnie strasznie irytowało..

odkręcę cały wahacz i zobaczę co się dzieje :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hyundai”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość