Pomysł: mój.
Wykonenie: wspólnie z ojcem.
W skrócie: 2 profile 50x50 na stronę, grubość ścianek 2 mm albo 2,5 (pamięć

Ilustracja graficzna:

Galeria:







Moderator: Albert_N
Połączyć z podłużnicami, wzmocnić podłużnice, zrobić ramę...(żartbartekbp01 pisze:super
ja jak skończe z tyłem to biore sie ca progi tylko myslałem nad tym zeby je połączyć z podłużnicami jeszcze
witam w klubiepoborcapodatkowy pisze:
Jeszcze parę pomysłów mam, ale wakacje się skończyły a samochód potrzebny na co dzień
Dziurki będą, olej teżmaxers pisze:blacha grubsza wiec i tak szybko jej nie wezmie . (a no i proponowałbym abys porobił dziurki do odpływu wody oraz konserwacji od srodka)
Z rudą trzeba się zaprzyjaźnićSniper pisze:poborcapodatkowy, sadzisz że jesteś cwany i przechytrzysz tym sposobem rudą?![]()
Nic z tego bo ta cholera przyjdzie od któregoś z boków albo nawet z góry, profili nie ruszy ale osłabi ich mocowanie i pierdut!!
Ruda w nivie jest dość podstępna i atakuje częstokroć skryciepoborcapodatkowy pisze:Z rudą trzeba się zaprzyjaźnićSniper pisze:poborcapodatkowy, sadzisz że jesteś cwany i przechytrzysz tym sposobem rudą?![]()
Nic z tego bo ta cholera przyjdzie od któregoś z boków albo nawet z góry, profili nie ruszy ale osłabi ich mocowanie i pierdut!!![]()
Rzecz w tym tylko, by nie pozwalać na zbyt wiele
Sniper pisze:Ruda w nivie jest dość podstępna i atakuje częstokroć skryciepoborcapodatkowy pisze:Z rudą trzeba się zaprzyjaźnićSniper pisze:poborcapodatkowy, sadzisz że jesteś cwany i przechytrzysz tym sposobem rudą?![]()
Nic z tego bo ta cholera przyjdzie od któregoś z boków albo nawet z góry, profili nie ruszy ale osłabi ich mocowanie i pierdut!!![]()
Rzecz w tym tylko, by nie pozwalać na zbyt wielea o stopniu zgnilizny jaki poczyniła dowiadujesz się wiele razy wręcz niespodziewanie - dopiero podczas weryfikacji praktycznej w terenie
![]()
Bez obrazy ale dla mnie coś takiego to raczej przerost (i to znaczny) formy nad treścią - bo jeśli tyle samo pracy, chęci i czasu włożyłbyś w zastosowanie fabrycznego rozwiązania, oczywiście opartego na grubszych blachach to efekty w postaci należytej wytrzymałości byłyby równie dobre - bo przecież testy wytrzymałościowe i tak musisz wykonywać w obu przypadkach i o oba rozwiązania należy dbać.
Akurat dodatkowa kwestia zwiększenia wagi auta i ewentualnego obniżenia prześwitu pod progiem jest drugorzędna bo w Twoim przypadku zrekompensowana ciężarem wywalonej kanapy
pewnie ,że tak. Bardzo solidny patent.kugel2 pisze:
No sory sniper
Wymiana progu na coś takiego jest uzasadniona. Sam mam podobne rozwiązanie tylko z jednego profila . Mogę gwoździe prostować na progu. Zawiśnięcie np. na jakiejś skałce czy korzeniu to tylko ze szkodą dla skałki lub korzenia. W każdym miejscu progu wstawiasz podnośnik lub drąga czy cuś innego i jeszcze raz sory ale nie masz racji. WagaCałe dwa profile mogą ważyć 3,59 kg;. Po obiedzie moja waga zwiększa się popdobnie.
![]()
![]()
Nie doliczam kompotu
Powiem więcej, zwiększył siękugel2 pisze:Dodam, że prześwit pod progiem powinien się zmniejszyć. Przynajmniej o 0,001. Jak nie wierzysz to sprawdź
Pozostaje zdać się na właściwości penetrujące olejujarcion pisze:Ciężko będzie zabezpieczyć powierzchnie styku obu profili- tam ruda zaatakuje:roll:
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość