poborcapodatkowy pisze:Osłona gdzieś jestJuż mi się nie chciało tam grzebać, będzie założona przy wymianie paska


Moderator: Albert_N
poborcapodatkowy pisze:Osłona gdzieś jestJuż mi się nie chciało tam grzebać, będzie założona przy wymianie paska
mnie to sie wydaje ze TDI to raczej chodzi juz o pompe sterowane eletronicznie,wiec do dziewicy srednio sie nadajeSvenson pisze:poborcapodatkowy pisze:Oj, Svenson, Svenson...
pytałem czy masz samego turboropola czy z intercoolerem , nie chodziło mi o Volkswagen-owskie oznaczenie TDIbo masz silnik PSA.
Ja dla mnie to jest ideał nivymariusz.n3stor pisze:Zastanawiam sie nad kupnem nivy i jedyna w okolicy to ta:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1395890465
Przetarty lewy przedni i obity lewy tylny blotnik. Ślady korozji przy blotnikach przy masce, zezarte ramki reflektorow, podzarta w roznych miejscach, ale tragedii nie ma. Zaprawkowane na czarno progi... wiec ciezko stwierdzic co pod nimi siedzi. Podwozie wyglada w miare dobrze, ale lecimy dalej :
- peknieta przednia szyba
- na benzynie norma CO przekroczona 15 krotnie, na gazie cos okolo 0,3. Co jest przyczyna nie szukalem
- ogromny luz na kierownicy. troche wiekszy niz dalo by sie uzyskac z zajechanych sworzni drążków i podpory (same sworznie i drazkow i podpory oczywiscie do wymiany)
- reczny nie dziala prawie wcale
- do wymiany wszystkie sworznie wahaczy (przod), prócz prawego dolnego
- do wymiany lozysko w przednim lewym kole
- do wymiany uszczelnienie tylnego mostu przy prawym kole - Zalane olejem szczeki prawego tylnego kola
- klocki hamulcowe przod - prawie same blachy - do wymiany
- tylne szczeki tez do wymiany i ze wzgledu na zuzycie jak i zalanie olejem szczek z prawej strony
- lusterek nie da sie ustawic, przekreca je powiew wiatru
- w 2012 roku konczy sie legalizacja butli z gazem. Niva jezdzila na gazie od nowosci
- opony z tylu do wymiany (z przodu sa nowki.. tylko co mi po oponach na jedna os i to nie takich jak bym chcial)
Wnetrza nie sprawdzalem... Ze stacji diagnostycznej sprzedajacy uciekl bez dowiedzenia
Ktos wie ile może kosztowac przywrocenie tego do stanu rownowagi? ...mniej wiecej. Z drugiej strony jak mam jechac po nive na drugi koniec Polski (na wschodzie jest ich zdecydowanie wiecej) to i tak z 1000 zł na dojazdy wydam.
Bo wtrysk bezpośredni to nie common rail. To po prostu brak komory wstepnej/wirowej.A zasilanie to juz inna rzecz- mogą byc zwykłe wtryskiwacze, pompowtryskiwacze czy właśnie common raile...gornek pisze:TDI to nie tylko wtrysk bezpośredni tzw common rail, są tez normalne pompy wtryskowe oraz pompo wtryskiwacze![]()
A w Wikipedii jest przekłamanie co do TDI
Gniew78 pisze:a co myślicie o tej? http://allegro.pl/show_item.php?item=1412624765
szkoda, że ja musze czekać do wiosny, bo wcześniej kasy nie nar...am
i co ze od nowości, butla ważna jeszcze dwa lata, a reduktor to napewno ktoś już regenerowałJANCIO. pisze:Witam to jest 2004r.![]()
ten drugi gaz od nowości
Te alukopłaki robią jak jak bieżnik boczny w simexieGniew78 pisze:ta też fajna http://otomoto.pl/lada-niva-gaz-4-x-4-i ... 80964.html
skąd wiesz, że 2004?JANCIO. pisze:Witam to jest 2004r.![]()
ten drugi gaz od nowości
dzwoniłem do gościa ściemniać to on umieGniew78 pisze:skąd wiesz, że 2004?JANCIO. pisze:Witam to jest 2004r.![]()
ten drugi gaz od nowości
ale po co ktoś wydawał kasę na montaż gazu, jak sprzedaje samochód 3 tyg. później? coś tu nie graSvenson pisze:pierwsza "2005"
CYWIL
druga 2003
CYWIL
jak już miał bym brać to pierwszą z tym 3 tygodniowym gazem
5 tyśi droższaSvenson pisze:pierwsza "2005"
CYWIL
druga 2003
CYWIL
jak już miał bym brać to pierwszą z tym 3 tygodniowym gazem
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości