
"Po raz n-ty diesel w nivie"
Moderator: Albert_N
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
jak sie zrobiło prawie wszystko to sie zaczyna nudzić 

Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
Tak by sie moglo zdawac. Nivka z grubsza na razie zaopatrzona.Ale jest jeszcze kilka innych sprzetow z tesknota spogladajacych w moja strone.
Ale i czasu i miedzi brak.
Zreszta zycie jakos spycha pasje motoryzacyjna coraz bardziej na bok.
Kiedys moglem zrobic motorkiem 12 tys.km/mies.a jak za caly ostatni rok wyszlo ze 2 tys.,to
gora. Kurcze,dosc,ale tak to bylo.
Ale Wam zycze wytrwalosci w pracach nad nivkami.To wdzieczny obiekt do motania,ktory za brak pokory jeszcze niezbyt dotkliwie potrafi ukarac.
No.
Gdzies w sieci znalezione,tez jakas refleksja, chociaz ropa i smarami nie pachnaca:
Niedawno jeden z moich przyjaciol dokonal upgradu Girlfriend 1.0 na program Wife 1.0 i zauwazyl, ze nowy program wymagal zaangazowania tak wielkich zasobow systemowych, ze wrecz niemozliwa stala się praca z innymi programami.
Zauwazyl również, ze program Wife 1.0 generuje dodatkowo proces : Child 1+x, który będzie wymagal jeszcze wiekszej pojemnosci i zasobow anizeli obecne zainstalowane programy.
Żaden z tych warunkow funkcjonowania programu Wife 1.0 nie zostal wymieniony w podreczniku uzytkownika, chociaz inni uzytkownicy Wife 1.0 ostrzegali przed dodatkowymi obciazeniami systemu. Na dodatek program Wife 1.0 instaluje się w taki sposob, ze zawsze jest aktywny i zawsze nadzoruje inne aktywnosci systemowe.
Zauwazono, ze inne programy, jak na przyklad Poker Night 10.3, Pub 2.5 lub Beer Night 7.0 nie moga w ogole zostac uruchomione , gdyz caly czas wali się system i ukazuje się komunikat:"Wlasnie wykonales niedozwolona operacje i system zostanie zamkniety". Programy te funkcjonowaly bez zaklocen przed zainstalowaniem Wife 1.0.
Przy instalowaniu programu nie można nie instalowac niechcianych plug-in, jak na przyklad
Mother in Law 55.8 czy w w polskiej wersji Tesciowa 60.7, czy tez Brother in Law w wersji becik.
Program Wife 1.0 jest bardzo ubogi w funkcje.
Przydatne byloby udoskonalenie i wyposazenie programu Wife 2.0 w:
przycisk: Nie przypominaj mi wiecej.
przycisk minimalizujacy dzialanie
mozliwosc odinstalowania programu Wife 2.0 bez koniecznosci rezygnacji z zasobow systemowych.
Mozna by uniknac problemow zwiazanych z zainstalowaniem Wife 1.0 i zamiast niego uzywac np. nowej wersji, Girl 2.0 lub jeszcze nowszej Girl 3.0.
Również i te programy maja swoje bledy, np. bardzo trudne i wymagajace duzych zasobow systemowych oraz duzej bieglosci w programowaniu okazuje się zainstalowanie Girl 2.0 rownolegle z Girl 1.0 . Zupelnie niemozliwe jest rownoczesna uruchomienie Girl 1.0, Girl 2.0 i Girl 3.0. Najlepiej najpierw odinstalowac Girl 1.0, zanim zainstaluje się nowsze wersje.
Rownolegle posiadanie wersji starszej i nowszej, które musza dzielic zasoby systemowe i komponenty powoduje konflikty na wejsciach i wyjsciach.
Odinstalowanie wersji Girl 1.0 nie jest calkowicie bezproblemowe i zostawia male, lecz ciagle zauwazalne slady w calym systemie.
Inna rzecz, bardzo irytujaca we wszystkich wersjach programu Girl niezaleznie od wersji:
- caly czas wyskakuje okienko z napisem:
Dokonac up-date do Wife 1.0.
Wife 1.0 i nowsze wersje maja jeden malo znany blad. Za kazdym razem , kiedy probuje się zainstalowac program Lewizna 1.1, program Wife 1.0 kasuje wszystkie MS Money i wykazuje taka aktywnosc, ze system pada calkowicie.
Po padnieciu systemu nie można uruchomic zadnej wersji programu Girl lub Lewizna ze względu na zbyt male zasoby systemowe.
Aby uniknac klopotow z kolizjami systemowymi, należy zianstalowac program Lewizna 1.1 na innej maszynie i nigdy nie dokonywac przenoszenia plikow ani sieciowych polaczen.
Nie zalecane sa również programy sharewarowe typu One Night Stand 2.1, które mogą zawierac wirusy zle wplywajace na Wife 1.0.
Innym rozwiazaniem jest uruchomienie programu Lewizna 1.1 z anonimowego konta u dostawcy Internetu, ale rowniez i tutaj należy uwazac na wirusy, które mogą negatywnie wplynac na dzialanie Wife 1.0 .
No to koniec przerwy,do roboty,DIESEL W NIVIE.
Ale i czasu i miedzi brak.
Zreszta zycie jakos spycha pasje motoryzacyjna coraz bardziej na bok.
Kiedys moglem zrobic motorkiem 12 tys.km/mies.a jak za caly ostatni rok wyszlo ze 2 tys.,to
gora. Kurcze,dosc,ale tak to bylo.
Ale Wam zycze wytrwalosci w pracach nad nivkami.To wdzieczny obiekt do motania,ktory za brak pokory jeszcze niezbyt dotkliwie potrafi ukarac.
No.
Gdzies w sieci znalezione,tez jakas refleksja, chociaz ropa i smarami nie pachnaca:
Niedawno jeden z moich przyjaciol dokonal upgradu Girlfriend 1.0 na program Wife 1.0 i zauwazyl, ze nowy program wymagal zaangazowania tak wielkich zasobow systemowych, ze wrecz niemozliwa stala się praca z innymi programami.
Zauwazyl również, ze program Wife 1.0 generuje dodatkowo proces : Child 1+x, który będzie wymagal jeszcze wiekszej pojemnosci i zasobow anizeli obecne zainstalowane programy.
Żaden z tych warunkow funkcjonowania programu Wife 1.0 nie zostal wymieniony w podreczniku uzytkownika, chociaz inni uzytkownicy Wife 1.0 ostrzegali przed dodatkowymi obciazeniami systemu. Na dodatek program Wife 1.0 instaluje się w taki sposob, ze zawsze jest aktywny i zawsze nadzoruje inne aktywnosci systemowe.
Zauwazono, ze inne programy, jak na przyklad Poker Night 10.3, Pub 2.5 lub Beer Night 7.0 nie moga w ogole zostac uruchomione , gdyz caly czas wali się system i ukazuje się komunikat:"Wlasnie wykonales niedozwolona operacje i system zostanie zamkniety". Programy te funkcjonowaly bez zaklocen przed zainstalowaniem Wife 1.0.
Przy instalowaniu programu nie można nie instalowac niechcianych plug-in, jak na przyklad
Mother in Law 55.8 czy w w polskiej wersji Tesciowa 60.7, czy tez Brother in Law w wersji becik.
Program Wife 1.0 jest bardzo ubogi w funkcje.
Przydatne byloby udoskonalenie i wyposazenie programu Wife 2.0 w:
przycisk: Nie przypominaj mi wiecej.
przycisk minimalizujacy dzialanie
mozliwosc odinstalowania programu Wife 2.0 bez koniecznosci rezygnacji z zasobow systemowych.
Mozna by uniknac problemow zwiazanych z zainstalowaniem Wife 1.0 i zamiast niego uzywac np. nowej wersji, Girl 2.0 lub jeszcze nowszej Girl 3.0.
Również i te programy maja swoje bledy, np. bardzo trudne i wymagajace duzych zasobow systemowych oraz duzej bieglosci w programowaniu okazuje się zainstalowanie Girl 2.0 rownolegle z Girl 1.0 . Zupelnie niemozliwe jest rownoczesna uruchomienie Girl 1.0, Girl 2.0 i Girl 3.0. Najlepiej najpierw odinstalowac Girl 1.0, zanim zainstaluje się nowsze wersje.
Rownolegle posiadanie wersji starszej i nowszej, które musza dzielic zasoby systemowe i komponenty powoduje konflikty na wejsciach i wyjsciach.
Odinstalowanie wersji Girl 1.0 nie jest calkowicie bezproblemowe i zostawia male, lecz ciagle zauwazalne slady w calym systemie.
Inna rzecz, bardzo irytujaca we wszystkich wersjach programu Girl niezaleznie od wersji:
- caly czas wyskakuje okienko z napisem:
Dokonac up-date do Wife 1.0.
Wife 1.0 i nowsze wersje maja jeden malo znany blad. Za kazdym razem , kiedy probuje się zainstalowac program Lewizna 1.1, program Wife 1.0 kasuje wszystkie MS Money i wykazuje taka aktywnosc, ze system pada calkowicie.
Po padnieciu systemu nie można uruchomic zadnej wersji programu Girl lub Lewizna ze względu na zbyt male zasoby systemowe.
Aby uniknac klopotow z kolizjami systemowymi, należy zianstalowac program Lewizna 1.1 na innej maszynie i nigdy nie dokonywac przenoszenia plikow ani sieciowych polaczen.
Nie zalecane sa również programy sharewarowe typu One Night Stand 2.1, które mogą zawierac wirusy zle wplywajace na Wife 1.0.
Innym rozwiazaniem jest uruchomienie programu Lewizna 1.1 z anonimowego konta u dostawcy Internetu, ale rowniez i tutaj należy uwazac na wirusy, które mogą negatywnie wplynac na dzialanie Wife 1.0 .
No to koniec przerwy,do roboty,DIESEL W NIVIE.
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
jak nie bedziesz cały czas gniól to nie powinno sie nic złego stac (znam kolesia który przerobił swojego polda traka własnie na te 90KM i jakos chodził bezproblemowo )Svenson pisze:Przy XUD9 wolnossacym niestety nie można zakładać turbinki ( bo będzie BUMmaxers pisze:svenson dołóż turbawke oraz IC i bedzie to samoSvenson pisze:powoli szykuje się upgrade silnika na 1.9TD z intercoolerem lub 2.1 TD
Ten pierwszy jakoś bardziej przemawia do mnie(a chyba wałek tez inny jest )
), w PSA uturbionych są mocniejsze korbowody i wał

Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
12k motorem robiłem ? karwa gdzies ty tyle sie tłukłdandan pisze:.
Zreszta zycie jakos spycha pasje motoryzacyjna coraz bardziej na bok.
Kiedys moglem zrobic motorkiem 12 tys.km/mies.a jak za caly ostatni rok wyszlo ze 2 tys.,to
gora. Kurcze,dosc,ale tak to bylo.
Ale Wam zycze wytrwalosci w pracach nad nivkami.To wdzieczny obiekt do motania,ktory za brak pokory jeszcze niezbyt dotkliwie potrafi ukarac.
No to koniec przerwy,do roboty,DIESEL W NIVIE.

podobnie jest u mnie

niestety brak czasu dla siebie robi swoje
chyba bede musiał powoli rozgladac sie za przejsciem na emeryturke (bedzie wiecej czasu)

Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
Stare dzieje.Lata 1988-89.Po studiach. Zylem jeszcze wtedy jeszcze sam dla siebie a za wszystko co mialem, moglem kupic benzyne i cos do jedzenia.I zadna komorka ani jeszcze pager nie zawrocil cie z trasy,jak juz wyjechales.A i noce byly jakby cieplejsze.12k motorem robiłem ? karwa gdzies ty tyle sie tłukł(ja to robiłem po 20k góra ale to rocznie hehe)
Zeby cos w temacie : -a jesienia wymienilem wszystkie 4 swiece zarowe na nowe,bo 1 nie dzialala. Na NGK i na razie jest super.
Dzis rano -10"C,swiece,trach i zapala z zimnego.
Jak bywalo -30"C trach i zapala,bo moge startowac tez z cieplego silnika.Podgrzewacz.
A teraz wyjezdzam zrobic nivka jeszcze z 50 km i na dzis bedzie dosc.
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
przy taś-taś nic sie nie stanie , ale jaki sens zakładać do niewzmocnionego silnika turbowajke po to by dalej taś-tasiaćmaxers pisze:jak nie bedziesz cały czas gniól to nie powinno sie nic złego stac (znam kolesia który przerobił swojego polda traka własnie na te 90KM i jakos chodził bezproblemowo )

Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
ale przeciez powyzej tas tas oba wykresy leca w dół wiec czy jest sens krecic gnojnika takSvenson pisze:przy taś-taś nic sie nie stanie , ale jaki sens zakładać do niewzmocnionego silnika turbowajke po to by dalej taś-tasiaćmaxers pisze:jak nie bedziesz cały czas gniól to nie powinno sie nic złego stac (znam kolesia który przerobił swojego polda traka własnie na te 90KM i jakos chodził bezproblemowo )

Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
TD to całkowicie inna konstrukcja wież mi
i z żadnego wolniaka TDka sie nie zrobi 


- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
Ostatnio przymusowo zmieniłem pompę na zwykłą, z wolnossaka (oryginalna zaczęła wylewać paliwo na zewnątrz
) i... pozytywne zaskoczenie
Po wykręceniu z niej ile się dało buja się nie gorzej niż poprzednio, w dodatku nie czuć turbodziury
Teraz tylko skombinować jakieś 10mm i lepiej niż na pompie "z grzybkiem" 




Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
poborcapodatkowy pisze:... Teraz tylko skombinować jakieś 10mm i lepiej niż na pompie "z grzybkiem"...

- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
Tłokorozdzielacz 10mm, standardowo u mnie 8mm. Pompa z "grzybkiem" to taka z układem wzbogacania wraz ze wzrostem ciśnienia w dolocie w turboklekotach 

Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
z każdego wolniaka można zrobić TDSvenson pisze:TD to całkowicie inna konstrukcja wież mii z żadnego wolniaka TDka sie nie zrobi
na chwilę

takiemu jednemu co się upierał że iveco 2,5d będzie robić jako 2,5 td starczyło na jakieś 300 km
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
chodziło mi o te 10 mm bo jakoś nie mogłem wyłapać z twojego posta o co chodzipoborcapodatkowy pisze:Tłokorozdzielacz 10mm, standardowo u mnie 8mm. Pompa z "grzybkiem" to taka z układem wzbogacania wraz ze wzrostem ciśnienia w dolocie w turboklekotach

Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
nie mówię, że się nie da w ogólewieprzowina pisze:z każdego wolniaka można zrobić TDSvenson pisze:TD to całkowicie inna konstrukcja wież mii z żadnego wolniaka TDka sie nie zrobi
na chwilę![]()
takiemu jednemu co się upierał że iveco 2,5d będzie robić jako 2,5 td starczyło na jakieś 300 km

można zrobić , bedzie chodził pięknie aż do zgonu silnika

Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
A jak kupimy ze szrotu komputer,to mozemy zrobic TDI.
Te sa dlugowieczne i malutko palą.
Te sa dlugowieczne i malutko palą.
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
np takidandan pisze:A jak kupimy ze szrotu komputer,to mozemy zrobic TDI.
....
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... CCYQ9QEwAQ
- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
Nie lepiej wstawić td, wywalić turbo i wszczepić jakiego roots'a



Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
zaleta ropola ( starego
)
to brak nadmiaru miedzi i krzemu
wiec jaki to ma sens wkładać elektronicznego gnojopijce

to brak nadmiaru miedzi i krzemu

wiec jaki to ma sens wkładać elektronicznego gnojopijce

- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
Svenson, jak Ci odpala przy obecnych -20?
Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
obecnie mam -10poborcapodatkowy pisze:Svenson, jak Ci odpala przy obecnych -20?

dwa razy grzanie i po jednym obrocie już klekota

- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
Moja dopiero na lince, nawet z kabla nie chce 
Doleję jutro benzyny, zobaczymy czy pomoże.

Doleję jutro benzyny, zobaczymy czy pomoże.
Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
poborcapodatkowy pisze:Moja dopiero na lince, nawet z kabla nie chce
Doleję jutro benzyny, zobaczymy czy pomoże.
ropniaka na pasku odpalać na lince


aha i przy -20 taż paliła , ale po 5 sekundowym kręceniu
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
lepiej szukaj z 11tkapoborcapodatkowy pisze:Tłokorozdzielacz 10mm, standardowo u mnie 8mm. Pompa z "grzybkiem" to taka z układem wzbogacania wraz ze wzrostem ciśnienia w dolocie w turboklekotach

P.S teraz juz wiem dlaczego wolabys VW



- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
Gdybym miał inne wyjście, to bym zrobił inaczej.Svenson pisze: ropniaka na pasku odpalać na lincenie boisz sie ,że ci rozrząd przeskoczy
![]()
Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: "Po raz n-ty diesel w nivie"
@maxers, forum golfa już znam na pamięć 

Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości