zamiana z 1,7i na gaźnik webera
Moderator: Albert_N
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 10
- Rejestracja: wt mar 06, 2012 8:34 am
zamiana z 1,7i na gaźnik webera
Witam serdecznie
Bardzo proszę o pomoc dotycząca kwestii zamiany "silnika 1,7i" na zwykły gaźnikowy, co trzeba dokupić i ewentualnie z czego można coś dostosować (może z Poloneza). Mam już dosyć problemów z regulacją wolnych obrotów w mojej Nivie i postanowiłem ją uwstecznić.
Pozdrawiam Darek
Bardzo proszę o pomoc dotycząca kwestii zamiany "silnika 1,7i" na zwykły gaźnikowy, co trzeba dokupić i ewentualnie z czego można coś dostosować (może z Poloneza). Mam już dosyć problemów z regulacją wolnych obrotów w mojej Nivie i postanowiłem ją uwstecznić.
Pozdrawiam Darek
- rus_one
-
- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz maja 02, 2010 8:19 am
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Kontaktowanie:
Re: zamiana z 1,7i na gaźnik webera
E tam uwstecznić
Naprawić/usprawnić bardziej. Zawsze mówiłem że poza spalaniem gaźnik jest lepszy
Ten motor jest na jednopunkcie? Nie będziesz miał pewnie czym napędzić pompki paliwowej, ale mozesz elektryczną przecież zostawić. Tylko przelew dobry musi mieć bo daje sporo więcej ciśnienia niż zwykła. Gaźnik jakiś dopasujesz. Jak na lpg jeździsz to najlepiej jakiś jednogardzielowy by był. Np stare vw 1.6, albo 1.8


Ten motor jest na jednopunkcie? Nie będziesz miał pewnie czym napędzić pompki paliwowej, ale mozesz elektryczną przecież zostawić. Tylko przelew dobry musi mieć bo daje sporo więcej ciśnienia niż zwykła. Gaźnik jakiś dopasujesz. Jak na lpg jeździsz to najlepiej jakiś jednogardzielowy by był. Np stare vw 1.6, albo 1.8
miasto WOODSTOCKu
Disco 200 tdiPlug & przyspawaj & Play
Mitsumaniaki
Disco 200 tdiPlug & przyspawaj & Play
Mitsumaniaki
Re: zamiana z 1,7i na gaźnik webera
Kolego w czym widzisz problem były oryginalne radzieckie NIVY 1,7 na gaźniku , jak chcesz jakieś fotki pogladowe to daj znać bo mam taką nivkę z 2000 roku kilka domów ode mnie, i żeby było śmieszniej właścicielowi chodzi po głowie odwrotny zabieg do Twojego (gaźnik na wtrysk) 

- rus_one
-
- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz maja 02, 2010 8:19 am
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Kontaktowanie:
Re: zamiana z 1,7i na gaźnik webera
Niech się pomieniają i będą obaj zadowoleni 

miasto WOODSTOCKu
Disco 200 tdiPlug & przyspawaj & Play
Mitsumaniaki
Disco 200 tdiPlug & przyspawaj & Play
Mitsumaniaki
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 10
- Rejestracja: wt mar 06, 2012 8:34 am
Re: zamiana z 1,7i na gaźnik webera
Dziękuję serdecznie za pomoc, na razie trafiła do mechanika i jemu psuje nerwy, poczekam kto kogo, a wtedy coś wybiorę.
Darek
Darek
- rus_one
-
- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz maja 02, 2010 8:19 am
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Kontaktowanie:
Re: zamiana z 1,7i na gaźnik webera
Toż to tylko sonda+krokowiec. Naprawić i będzie po problemie
miasto WOODSTOCKu
Disco 200 tdiPlug & przyspawaj & Play
Mitsumaniaki
Disco 200 tdiPlug & przyspawaj & Play
Mitsumaniaki
Re: zamiana z 1,7i na gaźnik webera
Dokładnie jak pisze Rus-one.Jak nie ma stabilnych wolnych obrotów na wtrysku to nie wierze by gażnik radykalnie zmienił sytuacje.Wpierw trzeba dobrze zdiagnozować usterke.Kiedys wymontowałem z Golfa TD turbine i zawiozłem do regeneracji bo samochód nie miał siły i jego max.sped wynosił 40km/h.Samochód wieczorem został wypchany z garażu,a na drugi dzień dziecko przyniosło mi zapinke od linki gazu mówiąc,że znalazło tam gdzie stał Golf.
Myślałem,że nerwowo nie wytrzymam,to była moja najwieksza porażka w mojej średnioamatorskiej mechanice.

Re: zamiana z 1,7i na gaźnik webera
W silniku suzuki 1.3 miałem kiedyś podobny objawy z szalejącymi wolnymi obrotami. Wymieniłem silnik krokowy, kombinowałem z regulacją i nic nie dawało. Rozebranie monowtrysku na części i ponowne uszczelnienie rozwiązało problem -> Przyczyną było lewe powietrze. Jeździ samochód już 2 lata po naprawie i problemów nie ma.
Niva 1978 1.6D VW ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości