

I - różnica jest odblokowana;
II - różnica zablokowane;
III - zawiera niski bieg;
IV - neutralny,
V - w zestawie wysoki bieg
I wszystko jasne

Moderator: Albert_N
Jak ktoś dokręcił "na maksa", to jak górni$ napisał: luzów nie będzie i łożysk teżgórni$ pisze:Łożysko może kończyć żywot bez wyczuwalnego luzu, szczególnie gdy ktoś źle skręcił nakrętkę centralną na przegubie...
TAKszataniszcze pisze:a no to wyprowadziliście mnie z bardzo ważnego błędu![]()
![]()
myślałem że blokuje wszystkie 4 koła![]()
a z tego co po końsku rozumiem to na wypiętej blokadzie reduktora w nie sprzyjających warunkach może się kręcić tylko jedno koło, a z blokada będzie się kręcić jedno z przodu i jedno z tyłu- tak?
60 za długi , 48 w sam raz...szataniszcze pisze:no tak czaszkuje bo w planach miałem taką zwykłą żabe 2T z kobyłkami. Taka opcja przydała by mi się tez do bieżących napraw w aucie codziennym.
ale maksymalna wysokosć podnoszenia to 33cm, a to zaledwie uniose bude![]()
myślałem już o podnoszeniu taką żabą za środek tylnego mostu - można tak za most?
a z tym wahaczem masz racje !he he he że na to wcześniej nie wpadłem
i przecież podnosząc za wahacz nnie trzeba najpierw unosić budy
![]()
kurcze, dziękuje ci serdecznie Janusz 73 że poruszyłeś mój mózg!człowiek sie czasem tak zafixuje że drepcze w kółko
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość