
wszystkie robią pompie boscha i 9Voltowej baterii podpiętej do pompy wtryskowej

Moderator: Albert_N
to wytłumacz nam jak ogarnąłeś długość wałka, kształt dzwonu albo choć rozstaw śrub .... tu kolektor dolotowy potrafi doprowadzić do białej gorączki a co dopiero wyprowadzenie wydechu z turbinydandan pisze:Pierwszego diesla wstawiłem 1,9 z BX.
gdzie jest oryginalnie montowany poprzecznie.
Koło zamachowe razem z silnikiem,nie z poldzia D czy nivy D.
Następne diesle były z Xantii,Peugeota chyba 106, Poloneza.
Zamachy również nigdy nie przekładane.
Bloki te same,otwory gwintowane do montażu np. łap te same,
czy były wzdłużne,czy poprzeczne.
W Nivce oczywiście w każdym przypadku wzdłużnie.
http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/gal ... jecia.htmlKoledzy, co o tym sądzicie? Dla mnie zbyt piękne, żeby mogło być prawdziwe
https://www.youtube.com/watch?v=QpIbxtZDFw0
czemu nie?Koledzy, co o tym sądzicie? Dla mnie zbyt piękne, żeby mogło być prawdziwe
https://www.youtube.com/watch?v=QpIbxtZDFw0
Witaj!FAT ASS pisze: - gdzie zakupić (w kraju) przełożenia 4.44 do Nivy (1.7, '09)
Ten alternator kupilen pół roku temu. Jest ok.FAT ASS pisze:Witam serdecznie Kolegów, 2 pytania:
- gdzie zakupić (w kraju) przełożenia 4.44 do Nivy (1.7, '09)
- czy ktoś ma doświadczenia z tym alternatorem zakupionym w tej firmie... http://jacars.pl/alternator-14v-100a-p-6481.html
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość