Ja tez mam pytanie dotyczące opon i felg. Czy felgi od lublina będą pasowały do nivki ( rozstaw śrub )


Dziwicie się może dlaczego ja chcę takie małe i niskie opony wsadzić

Moderator: Albert_N
normalnie sie zawstydzechadie pisze:Kurcze, nie dość że robi robotę to jeszcze wygląda zaje.., muszę kiedyś wpaść podlukać - z Bielska B. do Sosnowca blisko
ostatnio coś było i o ile pamiętam to podchodzą ( jak zaciski nie będą wadziłygornek pisze: ... Czy felgi od lublina będą pasowały do nivki ( rozstaw śrub )I czy założenie na te felgi opon 185 lub 195 / 65 / 15 wyszło by
...
Hej:)jumperfm pisze:Witam was wszystkich.
Mam taki mały problemik!
Tak pobieżnie - niva rok 91 po kapitalnym remoncie, włożony silnik od poldka 1,9 wraz ze skrzynią pięcio biegową, podniesiona o 5 cm - schody zaczęły się w momencie zakładania układu kierowniczego. NIC NIE PASUJE. Zmieniły się kąty przy drążkach kierowniczych co pociągnęło za sobą przeróbkę wspornika ukl kierowniczego ale nadal mam zbyt słaby skręt. Moje pytanie -... sam już nie wiem co z tym fantem zrobić? Czy ktoś coś podobnego przechodził?
w sumie racja, ale takie opony 185/65/15 używki to kupie po 60-80 zł, a bieżniki na zimę po 110 złSvenson pisze:najlepiej przemiarke zrobić felg , opona mniejszym problemem sie staje
mam taki sam silnik i zero takich problemów , tylko podcięcie dzwona i drążek środkowy do przerobieniajumperfm pisze:Witam was wszystkich.
Mam taki mały problemik!
Tak pobieżnie - niva rok 91 po kapitalnym remoncie, włożony silnik od poldka 1,9 wraz ze skrzynią pięcio biegową, podniesiona o 5 cm - schody zaczęły się w momencie zakładania układu kierowniczego. NIC NIE PASUJE. Zmieniły się kąty przy drążkach kierowniczych co pociągnęło za sobą przeróbkę wspornika ukl kierowniczego ale nadal mam zbyt słaby skręt. Moje pytanie -... sam już nie wiem co z tym fantem zrobić? Czy ktoś coś podobnego przechodził?
LADA NIVAgornek pisze:http://moto.allegro.pl/tlumik-koncowy-l ... 56127.html to jest tłumik do nivkibo ja mam inny u siebie, taki zakręcony...
ok dziękiSvenson pisze:LADA NIVAgornek pisze:http://moto.allegro.pl/tlumik-koncowy-l ... 56127.html to jest tłumik do nivkibo ja mam inny u siebie, taki zakręcony...
LADA NIVA CHEVROLET
Ciebie interesuje ten pierwszy do normalnej nivy
Nie denerwuj się taksilverstone pisze:......wasza mać, mać mać![]()
PO JASNĄ CHOLERĘ CYTUJECIE X RAZY TE SAME ZDJĘCIA![]()
![]()
![]()
![]()
Można przecież wywalić link do obrazka z cytatu. Szlak mnie trafia jak na moim super kompie w godzinach szczytu internetowego osrane tłumiki ładują się kilka minut. Nie tylko Ciebie Gronek to się tyczy, ale dziś mam zły dzień....
![]()
![]()
szary11 pisze:Pytanie za 100 punktów
W jednym długim drążku tył mam "zmęczone gumy". Wymienie oba. Ale czy powinno się wymienić też krutkie drążki? Bardzo świeże nie są, ale wyglądają spoko. Powinno się, czy można odpuścić?
Ale przez ten okres (3,5 roku), to i niewiele jeździłeśgornek pisze:
Jak nie są zużyte ( luz ) to po co wymieniać. Jak nie wymieniałem ani razu ( przez okres 3,5 lat ) i brak zużycia ( luzu )
Może dlatego nie wymieniałam bo nie jeżdżę po terenie tylko wszystko po twardymKrzysiek-74 pisze:Ale przez ten okres (3,5 roku), to i niewiele jeździłeśgornek pisze:
Jak nie są zużyte ( luz ) to po co wymieniać. Jak nie wymieniałem ani razu ( przez okres 3,5 lat ) i brak zużycia ( luzu )![]()
Ja bym wymienił gumy we wszystkich drążkach od razu. Koszt znikomy, pracy też niewiele więcej będzie.
A przynajmniej będziesz miał tył w całości "sztywny"
Teoretycznie POLONEZ z wtryskiem ABIMEX (GM). Ale kolektor od gaźnika nie podejdzie.gornek pisze:Od jakiego samochodu będzie pasował cały zespół wtrysku jednopunktowegoChodzi mi o to żeby się można go było do kolektora przykręcić.
Myślę nad zamontowaniem takiego wtrysku bo gaźnik mnie denerwuje
od Nivygornek pisze:Od jakiego samochodu będzie pasował cały zespół wtrysku jednopunktowego ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość