Remont Nivy

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
kb-autostyle
 
 
Posty: 1313
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
Lokalizacja: Moskwa
Kontaktowanie:

Re: Remont Nivy

Post autor: kb-autostyle » wt lut 10, 2015 9:06 am

jarcion pisze:wszystkie sworznie są takie same.

W nivie wszystkie sworznie są jednakowe, ALE trzeba pamiętać aby to były górne sworznie od klasycznych ład (2101-2107) czyli kod części 2101-2904192.
Niva ma również swój kod części do sworzni, jest to 2121-2904092/82Т

W nivie sworznie pracują na ściskanie, a w klasyce na wyrywanie, dlatego dolny sworzeń w klasyce wyrywa a w nivach nie.
Jeżdżę na felgach kutych SLIK i dziur się nie boję. Offroadu też nie. Polecam.

Awatar użytkownika
johny0688
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pt lip 18, 2014 10:24 am

Re: Remont Nivy

Post autor: johny0688 » wt lut 10, 2015 11:07 pm

Dzięki za informację, na szczęście sworznie są tanie, zresztą jak wszystko do Władzi :)
W galerii nowe zdjęcia z wycinania podłogi od strony pasażera.
https://plus.google.com/u/0/photos/1035 ... 4309362825
I jak u kierowcy sytuacja była poważna tak tutaj jest tragiczna :( ale nie poddajemy się i ze stoickim spokojem i cierpliwością napieramy na rdzę. Ten samochód będzie jeździł i koniec :)
Na chwilę obecną wszystko co miało być, jest wycięte i przygotowane do spawania. Muszę pojechać na wieś do rodziców po jakieś drewniane pieńki do klepania blachy, bo na Żabiance o takie trudno.
Pozdrawiam, i do usłyszenia, zdjęcia oczywiście będą na bieżąco

Awatar użytkownika
johny0688
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pt lip 18, 2014 10:24 am

Re: Remont Nivy

Post autor: johny0688 » ndz lut 22, 2015 11:40 pm

Witam ponownie,
W galerii nowe zdjęcia:
https://plus.google.com/u/0/photos/1035 ... 4309362825
Wygląda na to, że skończyłem rzeźbić podłogę :D Teraz zostało malowanie i jej konserwacja, a później kilka mniejszych zaprawek. Np. dziura przy tylnym kielichu.
Mam do was pytanie. Ostatnio było gdzieś wspomniane o wymianie gum drążków reakcyjnych. Pisaliście, że należy je dokręcać pod obciążeniem, powiedzcie czy dobrze rozumiem? W celu wymiany podnosimy samochód tak aby koła wisiały, Odkręcamy drążki i wyjmujemy stare tuleje, wkładamy nowe i dokręcamy niewielką siłą tylko tak aby ustawiły się na swoim miejscu, następnie opuszczamy samochód na koła i dokręcamy tuleje na fest (fest ale z wyczuciem, a może są jakieś konkretne momenty, mam klucz dynamometryczny z którego jeszcze nie korzystałem :) a z chęcią się pobawię). Czy to co opisałem jest prawidłowe? A może są jeszcze jakieś szczegóły na które zwrócić uwagę. Czy tyczy się to też tulei wahaczy?
Pozdrawiam,

W galerii nowe zdjęcia, podłoga zrobiona cała, wstawione nowe fotele. Blacha na podłodze to 1,2mm w podłużnicach profile 60x60x2 całość po spawani pomalowana podkładem epoksydowym, spoiny pociągnięte kauczukiem, a zielona farba to dwie warstwy chlorokauczuku. W środek K2 do profili zamkniętych, a na spód jeszcze przyjdzie bitex. Wymienione amortyzatory, tuleje tylnych drążków, tuleje wahaczy, sworznie wahaczy, łożyska przód, drążki kierownicze. Wycięty będzie stabilizator, ręczny przerobiony na dwie dźwignie i kosmetyka, czyli reflektory, bagażnik dachowy, solidne progi i rury wzdłuż progów.
Kilka zdjęć poniżej i stan elementów przed wymianą.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość