Witam ponownie,
W galerii nowe zdjęcia:
https://plus.google.com/u/0/photos/1035 ... 4309362825
Wygląda na to, że skończyłem rzeźbić podłogę

Teraz zostało malowanie i jej konserwacja, a później kilka mniejszych zaprawek. Np. dziura przy tylnym kielichu.
Mam do was pytanie. Ostatnio było gdzieś wspomniane o wymianie gum drążków reakcyjnych. Pisaliście, że należy je dokręcać pod obciążeniem, powiedzcie czy dobrze rozumiem? W celu wymiany podnosimy samochód tak aby koła wisiały, Odkręcamy drążki i wyjmujemy stare tuleje, wkładamy nowe i dokręcamy niewielką siłą tylko tak aby ustawiły się na swoim miejscu, następnie opuszczamy samochód na koła i dokręcamy tuleje na fest (fest ale z wyczuciem, a może są jakieś konkretne momenty, mam klucz dynamometryczny z którego jeszcze nie korzystałem

a z chęcią się pobawię). Czy to co opisałem jest prawidłowe? A może są jeszcze jakieś szczegóły na które zwrócić uwagę. Czy tyczy się to też tulei wahaczy?
Pozdrawiam,
W galerii nowe zdjęcia, podłoga zrobiona cała, wstawione nowe fotele. Blacha na podłodze to 1,2mm w podłużnicach profile 60x60x2 całość po spawani pomalowana podkładem epoksydowym, spoiny pociągnięte kauczukiem, a zielona farba to dwie warstwy chlorokauczuku. W środek K2 do profili zamkniętych, a na spód jeszcze przyjdzie bitex. Wymienione amortyzatory, tuleje tylnych drążków, tuleje wahaczy, sworznie wahaczy, łożyska przód, drążki kierownicze. Wycięty będzie stabilizator, ręczny przerobiony na dwie dźwignie i kosmetyka, czyli reflektory, bagażnik dachowy, solidne progi i rury wzdłuż progów.
Kilka zdjęć poniżej i stan elementów przed wymianą.

pozdro