Drgania reduktora i centrowanie
Moderator: Albert_N
Dzięki dzięki petercapri zobaczymy co z Tego wyjedzie:) Narazie nie wiem jak rozczepić przegub z półosi bo on musi zostac w przednich kołach zeby niva sie nie rozjechała... POMOCY http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=41270
- Duży kloss
- Posty: 501
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:45 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Aby ustawić osiowo skrzynię względem reduktora należy : ściągnąć pokrywę
zasłaniającą oba te ustrojstwa (patrz link) http://farm1.static.flickr.com/173/4396 ... b22a13.jpg
następnie wykonać to co koledzy wcześniej opisali
mały żarcik, ale zachęcam do takiej przeróbki.
zasłaniającą oba te ustrojstwa (patrz link) http://farm1.static.flickr.com/173/4396 ... b22a13.jpg


następnie wykonać to co koledzy wcześniej opisali

mały żarcik, ale zachęcam do takiej przeróbki.

kugel NIVKA 2,1 TD
Re: Drgania reduktora i centrowanie
HeHeHe
a mi się udało to zlikwidowac, i jest cichutko
Faktycznie trzeba wycentrować reduktor, ale jakby ktoś miał z tym problem to odpisze na meila tomi36@vp.pl


Faktycznie trzeba wycentrować reduktor, ale jakby ktoś miał z tym problem to odpisze na meila tomi36@vp.pl
Re: Drgania reduktora i centrowanie
W mojej 1.7Mpi drgań praktycznie nie ma w całym zakresie prędkości.Po prostu zmiana w fabryce "przyłożyła się" gdy moja Łada była na taśmie montażowej.Martwi mnie inna rzecz,mianowicie na 30 tyś.przejechanych kilometrów jest duży luz na wyjściu tylnego wału napędowego z reduktora.
Re: Drgania reduktora i centrowanie
U mnie drgania występują regularnie (ze względu na duże przebiegi) i niestety likwiduje je najdroższą możliwa metodą czyli co jakiś czas mini remontem reduktora (łożyska) i wymianą homokinetyka(straszny wynalazek). Częściej wymieniam homo. Zaczepy mam przesunięte i delikatnie przerobione podchwyty od reduktora. Miałem jeszcze inny problem z przednim mostem, który cały czas był niesforny i odpadał
. Ma teraz pomocnicze uchwyty z mocowań przegubów i zajebiście stabilnie robi:) suma sumarum ograniczyłem dragania do mninimum w stanie wyremontowanym czyli po wymianie wszytkich łożysk i homo + usztywnienie mostu przód i efektem jest niższe zużycie pozostałych komponentów i rzadsze wymiany wymienionych podzespołów. Jazda bardzie komfortowa, cichsza i mniej kosztów remontów (jednak na początku musiałem wywalić sporo kasy + eksperymenty). Jak ktoś chce prześle foto wsporników mostu(PW). Jeżeli zamierzacie pojeździć swoimi nieviastami długo polecam rozwiązanie.

Disco 300 '97 2,5 Tdi - wyprawówka
Wyprawy 4x4
Wyprawy 4x4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość