hałasujące zaciski hamulcowe

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » sob wrz 08, 2007 4:09 pm

a-d-i-k pisze:Płynu tylko musiałem odlać, bo za dużo się zrobiło po cofnięciu tłoczków.
Czyli caly syf z cylinderkow wepchnales do pompy. Gratulacje. Ciekawe kiedy bedziesz pisal ze cos sie zlego dzieje z hamulcem.

Robiac sprawe po lepkach, czyli nie rozbierajac cylinderkow, wciskajac je lepiej popuscic odpowietrzniki i wywlic plyn na zewnatrz, a po skonczeniu roboty odpowietrzajac uklad uzupelnic stan nowym plynem.

Nie robcie sobie po lepkach, bo potem bedziecie robic dwa razy.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
a-d-i-k
 
 
Posty: 250
Rejestracja: pn lip 17, 2006 1:54 pm
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: a-d-i-k » sob wrz 08, 2007 4:29 pm

hmmm, cenna uwaga. Ktoś skomentuje? Bo ja się nie znam :)
Pozdrawiam, A-d-i-k
________
Łada NIVA 1,7i 03/04' + LPG sekwencja... piykna, że hej!

Awatar użytkownika
Krzysiek-74
Posty: 1853
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Post autor: Krzysiek-74 » sob wrz 08, 2007 4:36 pm

a-d-i-k pisze:dzięki za info :) wymieniłem klocki wczoraj. Początkowo zacząłem jeździć po zakopiańskich mechanikach, bo bałem się tej roboty, ale albo umawiali mnie na przyszły tydzień, albo krzyczeli po 300zł za wymianę...... Tłoczki cofnąłem, gumki były dobre, klocki przypiłowałem, prowadnice nasmarowałem smarem odpornym na wysokie temperatury. Wszystko pięknie chodzi. Płynu tylko musiałem odlać, bo za dużo się zrobiło po cofnięciu tłoczków.
Trzeba było powiedzieć mechaniorom że, Ty miejscowy jesteś, a nie turysta :)21 . Takie ceny :)18 . A co kryje się pod pozycją: przypiłowałem klocki ??. Niva napewno sięodwdzięczy poprawną pracą, za czułe traktowanie :)2

Awatar użytkownika
petercapri
Posty: 629
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: petercapri » sob wrz 08, 2007 5:28 pm

Krzysiek-74 pisze:A co kryje się pod pozycją: przypiłowałem klocki ??
Trzeba spilowac w paru miejscach blache klockow, bo oryginalne ruskie klocki nie pasuja do prowadnic :)

Z tym wciskaniem syfu do pompy, to moze i kolega wyzej ma racje, w kazdym razie od jesieni 2005 "wciskam syf" (bo juz pare razy klocki wymienialem) i nic sie nie dzieje.
Krzysiek-74 pisze:Niva napewno sięodwdzięczy poprawną pracą, za czułe traktowanie :)2
Niepoprawny optymista jakis... ;-)

Awatar użytkownika
silverstone
 
 
Posty: 1017
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 9:47 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: silverstone » sob wrz 08, 2007 8:36 pm

petercapri pisze:od jesieni 2005 "wciskam syf" (bo juz pare razy klocki wymienialem) i nic sie nie dzieje.
Że tak sie głupio zapytam, co robisz z tymi klockami, że przez dwa lata kilka razy wymieniałeś :o

Awatar użytkownika
petercapri
Posty: 629
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: petercapri » ndz wrz 09, 2007 12:26 am

Po prostu sie zuzyly... teraz mam juz chyba trzeci komplet

Awatar użytkownika
a-d-i-k
 
 
Posty: 250
Rejestracja: pn lip 17, 2006 1:54 pm
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: a-d-i-k » ndz wrz 09, 2007 4:23 pm

płyn rzeczywiście zmienił kolor... ciemniejszy się zrobił. Jako skrajny optymista przynajmniej widzę teraz, jaki mam poziom płynu w zbiorniczku :)
Pozdrawiam, A-d-i-k
________
Łada NIVA 1,7i 03/04' + LPG sekwencja... piykna, że hej!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość