Lada niva. Naprawde taka kiepska?

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

donald
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: pt sie 22, 2003 2:41 pm

Post autor: donald » pn wrz 01, 2003 7:31 am

Czyli co ... Suzuki :)5

Awatar użytkownika
Kuszman
Posty: 1824
Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuszman » pn wrz 01, 2003 8:44 am

Jeżeli Twoje gabaryty będą pozwalały w miarę wygodnie wsiadać, wysidać, a glową niebędziesz szorował dachu to czemu nie :)21

Jak dla mnie suza jest za ciasna i w góre i na boki. Tutaj Niva wygrywa :)21

boreg
 
 
Posty: 137
Rejestracja: czw wrz 19, 2002 3:41 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: boreg » pn wrz 01, 2003 1:02 pm

Jak na extrem -> Suzuki. Jak na rajdy, wypady i wycieczki -> jednak polecam Nive. Przede wszystkim ze wzgledu na miejsce w srodku (ostatnio wiozlem nia kanape, ktora nie zmiescila sie do "cywilnego" auta. A umiejetnie uzywane trapy i lift pozwalaja Nivka wjechac prawie wszedzie :D . A awaryjnosc? Niestety w przypadku Nivy jest tak, ze im jest nowsza tym... czesciej sie psuje (ciekawe, czy macie podobne odczucia :)5 ). Ale duza dostepnosc zachodnich czesci sprawia, ze mozna nia jezdzic mniej awaryjnie. Ma jednak duzy plus - nie trzeba przystosowywac jej do terenu, jak Samuraia. Im jest bardziej oryginalna tym lepiej jezdzi :D .
NIVA 1990@boreg

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » pn wrz 01, 2003 2:41 pm

boerg piłeś :)21

boreg
 
 
Posty: 137
Rejestracja: czw wrz 19, 2002 3:41 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: boreg » pn wrz 01, 2003 3:45 pm

Nie, wrocilem z wyprawy w Bieszczady. :cry: . Nivka jest dokladnie policzona (jezdze juz ponad rok, w roznym terenie, co prawda bez extremow ale troche juz przejechalem) i pomijajac przypadki extremalne typu przerobka tieriego, czy extremalna czeska bez drzwi i klapy bagaznika, niespecjalnie nadaje sie do "uterenowiania". Przy zwiekszaniu mocy silnika nie wytrzymuje zawieszenie i uklad kierowniczy przy podniesieniu i poszerzeniu kolek, silnik i sprzeglo sa zbyt slabe, poza tym zmiana charakterystyki zawieszenia na twardsza powoduje upierdliwe zakopywanie sie samochodu nawet w lekkim terenie, co w polaczeniu z Nivovska blokada miedzyosiowa jest bardzo nieprzyjemne. Natomiast zbyt miekkie zawieszenie jest bardzo niebezpieczne na szosie na zakretach.
Tak wiec wydaje mi sie, ze ruscy na tyle dobrze policzyli ten samochod, ze nie warto go poprawiac, bo latwo cos spieprzyc a wiele sie nie poprawi.
Co wy na to?
NIVA 1990@boreg

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » pn wrz 01, 2003 8:40 pm

Borgu?

Niespecjalnie mi sie chce z Toba rozmawiac i dyskutowac na temat "kanapy" i utereniowienia Nivy. Dlatego tez wybacz. ...
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » pn wrz 01, 2003 8:49 pm

niwa jako terenówka jest do bani to tylko duża osobówka z napędami i tyle kto uważa inaczej ten placek.

boreg
 
 
Posty: 137
Rejestracja: czw wrz 19, 2002 3:41 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: boreg » pn wrz 01, 2003 9:01 pm

Przemek wawa pisze:Borgu?
Dlatego tez wybacz. ...
Wybaczam...
... i wiesz, naszla mnie ochota na taka zielona kupe zlomu, zwana Gazem...
Pozdrawiam
NIVA 1990@boreg

AndrejS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 16, 2003 12:48 pm
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontaktowanie:

Post autor: AndrejS » śr wrz 03, 2003 9:02 am

Moja Niva przetrwała wiosennego MUTT,a w jednym kawałku i to jest chyba najlepsza odpowieć na pytanie do czego służy Niva!
Wszystko zależy od właściwego podejścia do autka. Dobre gumy, technika jazdy itp. Sprzęgło co prawda spaliłem, ale dotrwało od maja do dzisiaj (właściwie to do piątku, bo już musiałem zmienić) No ale jak się wyrywa Nivą Uaz,y z błota to miało się prawo spalić.
zapraszam na stronę www.republika.pl/niva4x4 jest tam troszkę zdjęc co Niva potrafi

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » czw wrz 04, 2003 11:24 am

Wlasnie, wlasnie. ... :)2 .
Ze juz nie wspomne o ostatnim wyjezdzie w Bieszczady :roll: , i ze zdjecia tez beda wkrotce na stronie Lada Klub Polska 8) .
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » czw wrz 04, 2003 4:51 pm

A komentarzem najlepszym co do jazdy w terenie niech bedzie :
http://republika.pl/niva4x4/PHTO0039.jpg
:)21
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw wrz 04, 2003 5:48 pm

AndrejS pisze:zapraszam na stronę www.republika.pl/niva4x4 jest tam troszkę zdjęc co Niva potrafi
a na którym konkretnie, bo się jakoś nie mogę dopatrzeć :lol:

Kangur
Posty: 409
Rejestracja: wt cze 17, 2003 7:24 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: Kangur » czw wrz 04, 2003 6:44 pm

Gdyby Niva miała ramę to by była nawet dobrym samochodem, a tak to się składa na byle dziurze jak szwajcarski scyzoryk :-? . Niestety znam to z autopsji :cry:

boreg
 
 
Posty: 137
Rejestracja: czw wrz 19, 2002 3:41 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: boreg » pt wrz 05, 2003 10:38 am

Z tym skladaniem to troche przesadzasz. Jak bedziesz dbal o podluznice to sie nie zlozy... Tak naprawde problem lezy nie w konstrukcji tylko w braku mozliwosci skutecznej modyfikacji...
A tek naprawde, jak kierowca mysli to Niva zajedzie dalej niz seryjny Uaz lub SJ :D
NIVA 1990@boreg

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » pt wrz 05, 2003 12:18 pm

Panowie AA, czyli Albert i Adamo. Jestescie nad wyraz wybiorczy w swoich sadach. ... I zupelnie niepotrzebnie.[/quote]
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
Walis
  
  
Posty: 206
Rejestracja: wt sty 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Walis » pt wrz 05, 2003 1:25 pm

Przemek wawa pisze:Panowie AA,
Anonimowi AntyNIVIarze :)21
byli i zerwali z nałogiem ... :wink:
WALIS
już nie NIVA'84 ;-(

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » pt wrz 05, 2003 1:32 pm

Walis?
Dobre. ... :wink: :)2
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » pt wrz 05, 2003 4:56 pm

Sz. kol. Przemek Wawa,
tak jak mowi kol. Walis, mialem nive i juz nie mam, wiec znam temat z autopsji..a jak tam zmiana wehikula, Walis ?
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Walis
  
  
Posty: 206
Rejestracja: wt sty 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Walis » pt wrz 05, 2003 6:06 pm

Albert_N pisze:a jak tam zmiana wehikula, Walis ?
Cocho :)6
bo ktoś się dowie ... :wink:
Cały czas szukam klieanta który doceni walowy "mojego egzemplarza"
WALIS
już nie NIVA'84 ;-(

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt wrz 05, 2003 8:08 pm

Przemek wawa pisze:Panowie AA, czyli Albert i Adamo. Jestescie nad wyraz wybiorczy w swoich sadach. ... I zupelnie niepotrzebnie.
a tam zaraz wybiórczy :lol:
oglądałem zdięcia i tylko chciałem się dowiedzieć o które chodzi co do tych niesamowitych możliwości Niwki :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość