wydatki-koszty posiadania radzieckiegio ustrorjstwa
Moderator: Albert_N
- Sniper
- Posty: 2028
- Rejestracja: ndz sie 08, 2004 8:11 pm
- Lokalizacja: Posen Parkwirtschaft Solatsch
- Kontaktowanie:
To jest tzw. lista płacmichur pisze:...Przez moment tez zastanawialem sie nad obklejeniem budy naklejkami tjuningowymi .Wiecie z nazwami komponentow zastosowanych w furze...



http://www.allegro.pl/item211050752_lis ... lejek.html
http://www.allegro.pl/item212455302_nak ... mocja.html
Ręce precz od GENERAŁA!...


- Krzysiek-74
- Posty: 1853
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
A po co?Benny pisze:i urwałem odpowietrznik w zacisku , to będę musiał chyba cały kupić ( 85żł)
Ja urwalem trzy, czwartego juz nie chcialo mi sie ruszac

I nie widze zadnego problemu, zeby odpowietrzyc zaciski wystarczy zaprzec jakas breche i wcisnac tloczki do konca. Zacisk "odpowietrzy sie sam".
Od ponad roku tylko tak odpowietrzam

- silverstone
-
- Posty: 1017
- Rejestracja: śr wrz 14, 2005 9:47 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Krzysiek-74
- Posty: 1853
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
Cześć YODA4. Wróble ćwierkają że, remont robili chłopcy z ul. Odrodzenia Polski. Wszystko gra? Co weszło w skład remontu? Szlify robili jakieś? Tak pytam, bo różne kapitalki widzałemyoda4 pisze:moja kolej:
wymiana półosi - 350 zł plus robocizna
kapitalny remont silnika - 2000![]()
zarysowanie tyłu Peuegouta 607 - tę kwestie przemilcze![]()
![]()
![]()

- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Pozwolę sobie mieć inne zdanie na ten temat. Ja przy pourywanych odpowietrznikach, rozwiercałem je i wkręcałem odpowietrzniki od 2101. Gwintowanie w aluminium jest bardzo ciężkie. Istnieje b. duże prawdopodobieństwo, że przy przeróbkach na żukowskie nieodwołalnie zniszczymy zacisk.petercapri pisze: Przewody i pompa odpowietrzaja sie "same" w czasie pracy. Problem tylko z zaciskiem, bo tam powietrze nie ma jak uciec do gory.
"..i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony,na wieść o zarobkach-usiadł zapłakał.."
- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Pisze na podstawie praktyki.
Wciskajac tloczki do oporu, wypierasz wszystko co jest w zacisku do gory - i plyn, i powietrze. A jak powietrze bedzie u gory, to reszta odpowietrzy sie juz sama .
Ja wole sobie wciskac te tloczki, co prawda trzeba zdjac kolo, ale przy okazji mam pewnosc ze tloczki sie nie zapieka (bo je rozruszam) i na biezaco sprawdzam stan gumek.
Natomiast co do przewodow, to tez sprawdzone empirycznie, kiedy urwal sie wezyk doprowadzajacy plyn do pompy i wpompowalem w uklad sporo powietrza. Po naprawieniu ustrojstwa uklad po jakims czasie odpowietrzyl sie sam, bo tez i tak jest skonstruowany, aby sie odpowietrzal a nie zapowietrzal
Wciskajac tloczki do oporu, wypierasz wszystko co jest w zacisku do gory - i plyn, i powietrze. A jak powietrze bedzie u gory, to reszta odpowietrzy sie juz sama .
Ja wole sobie wciskac te tloczki, co prawda trzeba zdjac kolo, ale przy okazji mam pewnosc ze tloczki sie nie zapieka (bo je rozruszam) i na biezaco sprawdzam stan gumek.
Natomiast co do przewodow, to tez sprawdzone empirycznie, kiedy urwal sie wezyk doprowadzajacy plyn do pompy i wpompowalem w uklad sporo powietrza. Po naprawieniu ustrojstwa uklad po jakims czasie odpowietrzyl sie sam, bo tez i tak jest skonstruowany, aby sie odpowietrzal a nie zapowietrzal

- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Ad.1 Nie wiem czy wszystko, ale po takiej operacji hamulce sa zdecydowanie lepsze. Przy zalewaniu suchego ukladu zapewne wypadaloby odpowietrzac normalnie, ale przy normalnej obsludze na co dzien - po co?Benny pisze:A czy jesteś pewny że jak tłoczek zacisku cofniesz do końca to wszystko z niego wyciśniesz? No chyba że jak zacisk bokiem ustawisz to powietrze jako lżejsze pójdzie w przewód, ale żeby przewód sie "sam" odpowietrzył...
Ad.2 Kiedys urwal sie przewod doprowadzajacy plyn do pompy, zanim sie zorientowalem wpompowalem mnostwo powietrza w uklad. Po uszczelnieniu i... urwaniu rzeczonych odpowietrznikow sam sie bardzo zdziwilem, kiedy hamulce stopniowo wrocily i odpowietrzyly sie same.
Fajnie bylo patrzec, jak z pompy po kazdym nacisnieciu hamulca wylatuja do gory male babelki powietrza

Z mojej 1.7i rzeczy droższe
Wymiana wtrysku w Gruzji -- 150 zł wtryski i 75 zł robota (w przeliczeniu)
Amortyzatory tył też w Gruzji -- 75 zł.
Nowy przepływomierz (w Polsce) ok. 750 zł
+ różne inne duperele (reflektory, pompa hamulcowa i drobiazgi) ok. 300 zł + robota 400 zł (cóż, tyle w DC sobie serwis życzy)
pzdr
Sebi
Wymiana wtrysku w Gruzji -- 150 zł wtryski i 75 zł robota (w przeliczeniu)
Amortyzatory tył też w Gruzji -- 75 zł.
Nowy przepływomierz (w Polsce) ok. 750 zł


pzdr
Sebi
witam
Jako nowy, pozwolę sobie odświeżyć nieco post. Niedawno kupiłem Nivę i jeszcze nie mam nawet pewności, że doprowadzę ją do stanu używalności, dotychczasowe wydatki przedstawiają się następująco:
240 + 100 – przegub zewnętrzny + wymiana
55 + 50 – tłumik od cieniasa + wymiana
20 – linka licznika (licznik nadal nie działa)
160 + ? – przegub wewnętrzny jeszcze nie wymieniony
30 – zamek bagażnika
17 – cylinderek hamulca
i widzę że jeszcze mnie czaka sporo dalszych wydatków
pozdrawiam
marian
Jako nowy, pozwolę sobie odświeżyć nieco post. Niedawno kupiłem Nivę i jeszcze nie mam nawet pewności, że doprowadzę ją do stanu używalności, dotychczasowe wydatki przedstawiają się następująco:
240 + 100 – przegub zewnętrzny + wymiana
55 + 50 – tłumik od cieniasa + wymiana
20 – linka licznika (licznik nadal nie działa)
160 + ? – przegub wewnętrzny jeszcze nie wymieniony
30 – zamek bagażnika
17 – cylinderek hamulca
i widzę że jeszcze mnie czaka sporo dalszych wydatków
pozdrawiam
marian
- Krzysiek-74
- Posty: 1853
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
- silverstone
-
- Posty: 1017
- Rejestracja: śr wrz 14, 2005 9:47 pm
- Lokalizacja: Wrocław
no niestety za sztukę, mechanik powiedzial 240, dopiero potem sprawdzilem, że na allegro są za połowe ceny:) no cóż, musiałem zapłacić frycowe
następnie kupiłem przegub wewnętrzny już na allegro za 160zł potem zadzwoniłemdo tego sklepu (Gdynia ul. Chylońska) i gość krzyknął 320zł, jednego się nauczyłem, nie kupować w Gdyni
dziasiaj kolejny wydatek regeneracja alternatora (wymiana wirnika, łożysk, szczotek i trzymaka szczotek) - 100,00 zł
co mnie jeszcze czeka?
pozdrawim wszystkich
następnie kupiłem przegub wewnętrzny już na allegro za 160zł potem zadzwoniłemdo tego sklepu (Gdynia ul. Chylońska) i gość krzyknął 320zł, jednego się nauczyłem, nie kupować w Gdyni
dziasiaj kolejny wydatek regeneracja alternatora (wymiana wirnika, łożysk, szczotek i trzymaka szczotek) - 100,00 zł

co mnie jeszcze czeka?
pozdrawim wszystkich
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości