przekaźnik świateł "długich"-gdzie jest?

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
bartekbp01
 
 
Posty: 1404
Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
Lokalizacja: Kraków/Oslo

Post autor: bartekbp01 » sob gru 08, 2007 7:01 pm

silverstone pisze:Nie masz nic zintegrowanego :)21
To sie nazywa spier.... przełącznik trzydźwigniowy w kierownicy. Albo zadaj WD-40, albo naprawiaj (o ile sie da) albo nabądź nowy i wymień. Można poszukać na szrocie, bo podobno od płaskiej Ładzianki pasi.

nowy do nivki kosztuje ok 45 zł polecam acha i jest dwu pozycyjny :)
JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi

CHREATIW TECHNOLOŻI ;)

Awatar użytkownika
silverstone
 
 
Posty: 1017
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 9:47 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: silverstone » sob gru 08, 2007 7:10 pm

bartekbp01 pisze:nowy do nivki kosztuje ok 45 zł polecam acha i jest dwu pozycyjny :)
Sorki, nie wiem jak w nowych, ale do starych powinien być trójpozycyjny. Tak przynajniej jest w znanych mi autach i na schematach. W dwupozycyjnym trzeba by coś przemotać coby działało. Ale to w sumie i tak szczegół :wink:
1,6 '92, 1,7i '98.....

Awatar użytkownika
artlab
 
 
Posty: 199
Rejestracja: wt mar 27, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Bog-gorce

Post autor: artlab » ndz gru 16, 2007 10:25 pm

Do elektryka kumatego zapoda polski za 8 zeta 8)
Nic na chama wszystko młotkiem!!
RR 3,5 V8 Nissan Terano 2 2.7 TD

watażka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: wt lis 20, 2007 8:30 pm

Post autor: watażka » pn gru 17, 2007 6:33 pm

wydaje mi się, że mam coś więcej namotane, ponieważ zauważyłem nową zależność: przy wyłączonej stacyjce przełącznik działa jak powinien (ale czy w takiej sytuacji wogóle powinny działać światła długie i krótkie), zaś przy włączonej stacyjce działa jak wyżej (po przełączeniu z krótkich na długie świecą mi i któtkie i długie dopiero po włączeniu kierunkowskazu lub wycieraczek gasną krótkie), przełącznik potraktowałem WD 40 - bez zmian

Awatar użytkownika
bartekbp01
 
 
Posty: 1404
Rejestracja: sob cze 24, 2006 10:30 pm
Lokalizacja: Kraków/Oslo

Post autor: bartekbp01 » śr gru 19, 2007 9:02 pm

watażka pisze:wydaje mi się, że mam coś więcej namotane, ponieważ zauważyłem nową zależność: przy wyłączonej stacyjce przełącznik działa jak powinien (ale czy w takiej sytuacji wogóle powinny działać światła długie i krótkie), zaś przy włączonej stacyjce działa jak wyżej (po przełączeniu z krótkich na długie świecą mi i któtkie i długie dopiero po włączeniu kierunkowskazu lub wycieraczek gasną krótkie), przełącznik potraktowałem WD 40 - bez zmian
podobna sytacja jek u mnie(opisywałem wcześniej) poprostu przestał robotać Ci ten przełącznik
JEST WOJNA-SĄ STRATY była NIVdzięcznica 1.6 91r==>Granda Viertara 2,0HDi

CHREATIW TECHNOLOŻI ;)

watażka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: wt lis 20, 2007 8:30 pm

Post autor: watażka » czw gru 20, 2007 7:11 pm

tak więc zabieram się do wymiany przełącznika

watażka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: wt lis 20, 2007 8:30 pm

Post autor: watażka » ndz sty 13, 2008 7:37 pm

wracając do mojego problemu, rzeczywiście po dwóch razach zapodania WD-40 i odczekaniu paru dni światełka znieniają się prawie za każdym razem jak trzeba i dzięki wam odbyło się bez kosztów i zbędnej grzebaniny. DZIĘKI.

Gorbi
 
 
Posty: 200
Rejestracja: pn sie 30, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Gorbi » śr cze 04, 2008 9:33 pm

nie bede zaczynal nowego tematu mianowicie dzis zaczely mrugac swiatla mijania i znikly razem z drogowymi jedyne co dziala to sygnal swietlny ostrzegawczy ..... lipa ;/ ktos mi podpowie
rekreacja<Miska>
polowanie<NIVA>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości