@goslawen . Wojtku, jak obiecałem, wklejam dla Ciebie i innych zdjęcie z podłączeniem kabli.

.
Zespól cewek mam wymontowany aktualnie, bo robię parę przeróbek. Niva weszła po 30 latach w fazę prototypu
@goslawen. Tak mi się teraz przypomniało, że po niedzielnych jazdach, miałeś słąbą iskrę, chyba właśnie na 2 i 3 cylindrze. Więc może uszkodzona jedna cewka, lub zabrudzone styki z modułem to dobry kierunek.
Drodzy koledzy
androx1 i stef Jak sprawdzić moduł, też nie wiem. Do tego potrzebna jest wiedza elektronika i dane z prawidłowymi parametrami układów. Ale najprostszym sposobem weryfikacji, jest wykluczanie zepsutych elementów, drogą wymiany na nowe

.
Trzeba dodać, po lekturze waszych postów co jest co. I zatem:
Tak wyglądają cewki zapłonowe:
a tak moduł zapłonowy :
Do odkręcenia cewek, potrzeba klucza nasadowego 5,5
,jesli nie chcemy popeliny walić
Moduł zapłonowy i cewki pasują z Poloneza z monowtryskiem. Zestawy takie, można już kupić od 100 zł na schrocie. Nowa cewka, to wydatek około 60 złotych (jedna

) . Dla zainteresowanych, mogę przesłać katalog zamienników w pdf, na meila.
Pozdrawiam - Krzysiek