NIVA UKLAD CHLODZENIA NA AFRYKE MODYFIKACJE

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

zbyszek99
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: czw sty 08, 2009 12:34 am

Re: NIVA UKLAD CHLODZENIA NA AFRYKE MODYFIKACJE

Post autor: zbyszek99 » sob lis 07, 2009 11:48 pm

Pracowałem przez kilka miesięcy w Egipcie i miałem okazję obserwować dwie Nivy które codziennie woziły turystów . Obydwie rocznik 2003 1,7 wielowtrysk . Sprowadzone z Włoch . Nie miały absolutnie żadnych modyfikacji na upały dochodzące do 55 stopni . Jedynie wyjęte szyby z boków nadwozia / te stałe /. Jedną z nich wysłałem z Dachab do Sharm el Shejk po zapasowe butle . Odległość 70 km w jedną stronę , droga asfaltowa dobrej jakości . Kierowca był z powrotem po 2 godzinach . Rozmawiałem z naszym przedstawicielem w Sharm i wiem , że załadunek butli trwał ok.20 minut , a więc Niva musiała zap.....ć ponad 100 km/godz. i jakoś się nie grzała .

Awatar użytkownika
sebaska
 
 
Posty: 928
Rejestracja: śr cze 13, 2007 6:12 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: NIVA UKLAD CHLODZENIA NA AFRYKE MODYFIKACJE

Post autor: sebaska » pn lis 09, 2009 11:46 am

Gdzie ja byłem swoją 1.7mpi to już wielu wie. Chłodno nie było (powyżej 40C w cieniu). Zaiwaniałem miejscami powyżej 120 albo piąłem się w żółwim tempie po serpentynach (góra - dół - góra - dół) po 600km dziennie. Nigdy się nie zagrzała.

Czasem mam wrażenie, że te zagrzewające się to efekt intenstywnych prac ich użyszkodników :)21 :)21 :)21

pzdr
\Sebi
If you can't do it right do it left!
Niva 1.7mpi
http://www.tajga.org + http://www.kaukaz.net

bobo1308
 
 
Posty: 232
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 3:34 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: NIVA UKLAD CHLODZENIA NA AFRYKE MODYFIKACJE

Post autor: bobo1308 » ndz lis 15, 2009 9:17 pm

sebaska pisze:Gdzie ja byłem swoją 1.7mpi to już wielu wie. Chłodno nie było (powyżej 40C w cieniu). Zaiwaniałem miejscami powyżej 120 albo piąłem się w żółwim tempie po serpentynach (góra - dół - góra - dół) po 600km dziennie. Nigdy się nie zagrzała.

Czasem mam wrażenie, że te zagrzewające się to efekt intenstywnych prac ich użyszkodników :)21 :)21 :)21

pzdr
\Sebi

mówisz nivka się nie zagrzała, a wy w niej jak wytrzymywaliście?

Awatar użytkownika
sebaska
 
 
Posty: 928
Rejestracja: śr cze 13, 2007 6:12 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: NIVA UKLAD CHLODZENIA NA AFRYKE MODYFIKACJE

Post autor: sebaska » pn lis 16, 2009 11:02 pm

Jakoś. Bez klimy też da się żyć. Klimatyzacja to wynalazek oztatnich 100 lat a w "ciepłych krajach" ludzie żyją gdzieś tak od 2 milionów :)21 Po miesiącu człowiek się przyzwyczaja :)21 tylko trzeba pamiętać, żeby biały człowiek lewą rękę mazidłem przeciwsłoneczym smarował bo inaczej swędzi po nocy :)21 (jedzie się z otwartymi oknami, powyżej 80km/h można przymknąć do połowy).

pzdr
\Sebi
If you can't do it right do it left!
Niva 1.7mpi
http://www.tajga.org + http://www.kaukaz.net

Awatar użytkownika
kb-autostyle
 
 
Posty: 1313
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
Lokalizacja: Moskwa
Kontaktowanie:

Re: NIVA UKLAD CHLODZENIA NA AFRYKE MODYFIKACJE

Post autor: kb-autostyle » pn lip 02, 2012 2:03 pm

taka ciekawostka, aby nie zakładać nowego wrzątku wrzucę w tym, jako, że pasuję do słów "układ chłodzenia" a szukaj na słowo klimatyzacja nic lepszego nie zwrócił,
zestaw montażowy + instrukcja dla 21214:
http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/kuzo ... 214_80.pdf
Jeżdżę na felgach kutych SLIK i dziur się nie boję. Offroadu też nie. Polecam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość