
Twój niewolnik pod maską uderza głową w podłużnice kiedy Ty naciskasz sprzęgło

Moderator: Albert_N
Są gumy na drążkach, panhardzie? Są drążkilj77 pisze: a może wybiły się jakieś poduszki / gumy / odbojniki itp.?
Atak niedokręcony do flanszy wału, albo wysypane łożyska..? luz na wielowypuście wału?lj77 pisze:TYLNY WAŁ
ucieka nieco w tył - tak kawałek obrotu...
Tak też mambartekbp01 pisze:ja mam zamontowane nowe na przelot przez podłogę
Nie poduszki, tylko źle ustawiony reduktor. Oprócz prawo/lewo są jeszcze podkładki dystansowe między podłogą a "wieszakiem" reduktora. Masz ich za dużo lub za mało. Przy dobrym ustawieniu nic sie nie kiwaNUKEM pisze: ...Ale to chyba dlatego że poduszki reduktora są już osłabione i się reduktor lekko kiwa w przód i tył ...
Heh. Cwaniaczeksilverstone pisze:...Przy dobrym ustawieniu nic sie nie kiwa
w nivce jeszcze tego nie robiłem więc nie wiem jakie dojście , ale w starym VW jedyną receptą okazała się mała kątówka z nie za dużą tarczą i przecięcie samej nakrętki by ocalić szpilkę w korpusie auta ( rozumiem,że jakieś takie tam jest mocowanie?)NUKEM pisze:Jest na to jakiś dobry sposób ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość