W mojej łajzie (1,7 mpi z 2003) wymieniłem już 2, jeden od pompy paliwa (pompa nie startowała) i jeden od świateł krótkich (sklejał się).
Przekaźniki najlepiej rozpoznawać po kabelkach dochodzących do nich.
Po prawej stronie kierownicy masz:
- przekaźnik świateł krótkich: (kolory kabli przy przekaźniku) niebiesko-czerwony, szaro-czerwony, czarny, różowy
- przekaźnik świateł długich: niebiesko-biały, brązowy, różowy, czarny
- przekaźnik szyby tył: zielono-czerwony, czarny, szary, czerwono-czarny
- "kostka" od świateł przeciwmgielnych - powinna mieć 6 kabli podpiętych (6 nóżek) - znacznie większa kostka niż pozostałe (u mnie nalepa: OTK "nie zrywat")
Ja przekaźniki wymieniałem na najzwyklejsze przekaźniki od poloneza czy innej "polskiej" myśli technicznej. Przy demontażu należy pamiętać o kabelku przykręcanym do śruby mocującej listwę z przekaźnikami, jest to umasowienie wycieraczek, jak źle go dokręciłem wycieraczki przestały chodzić.
Z prawej powinien być jeszcze przekaźnik od pompy (albo mam już sklerozę).
Z lewej strony są 2 przekaźniki od wiatraków, pozostałych po lewej jeszcze nie diagnozowałem
